Társalgó

Moderátor: BT Tag

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7529
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2012.06.26. 12:54

Benike777 írta:
danikosz írta:
Benike777 írta:Hali! Annyi kérdésem lenne, hogy mért nem tudok felmenni a szeróra, ha megvan az stcc2.. Esetleg van valami patch?
STCC1 megvan? lehet be van állítva szerón hogy abból is használjon 1-2 kocsit és akkor azért.
Race ON megvan, STCC 1, nincs, de felmegyek sstv steamre, azon megvan, aztán megnézem, hogy jó e :)
STCC2-ben használt autók lesznek. + e46 miatt a race07ben lévő bömbi lesz még engedélyezve. Fel fogsz tudni már jönni.
Molnár Dániel #99

Benike777
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2010.12.15. 08:15

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Benike777 » 2012.06.26. 13:20

danikosz írta:
Benike777 írta:
danikosz írta:
Benike777 írta:Hali! Annyi kérdésem lenne, hogy mért nem tudok felmenni a szeróra, ha megvan az stcc2.. Esetleg van valami patch?
STCC1 megvan? lehet be van állítva szerón hogy abból is használjon 1-2 kocsit és akkor azért.
Race ON megvan, STCC 1, nincs, de felmegyek sstv steamre, azon megvan, aztán megnézem, hogy jó e :)
STCC2-ben használt autók lesznek. + e46 miatt a race07ben lévő bömbi lesz még engedélyezve. Fel fogsz tudni már jönni.
Okéoké, már megcsináltam az 1-es stcc-t fel is tudtam menni :)
Zsupanek Bence

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7529
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2012.07.01. 09:30


Keddi futamon: 1 kiállás (kerékcsere minimum) kötelező!!
Molnár Dániel #99

Avatar
GergoToth85
Hozzászólások: 387
Csatlakozott: 2011.10.09. 15:03
Tartózkodási hely: Godmanchester, UNITED KINGDOM

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: GergoToth85 » 2012.07.02. 15:37


zolibphc
Hozzászólások: 555
Csatlakozott: 2010.12.21. 09:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: zolibphc » 2012.07.03. 21:53

Bocs ha valakit megzavart, hogy kiléptem, de nem lett volna sok értelme folytatnom! Sorry!
Kép
Matejka Zoltán #32

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2012.07.03. 22:13

Sorry ha valakinek elcsesztem a versenyét a megforgásommal ( csak csörgött a telefonom) ill a kilépésemmel....

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: weres6 » 2012.07.17. 22:40

dehát nem is jelentkeztek a futamra Kun fivérek......nem értem :oops: vagy már a rendszer sem a régi, mióta kf kocka lettem :D
Veres Ákos

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6220
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2012.07.18. 07:48

weres6 írta:dehát nem is jelentkeztek a futamra Kun fivérek......nem értem :oops: vagy már a rendszer sem a régi, mióta kf kocka lettem :D

Voltunk vagy 15 en:) 7 jelentkező ellenére:))
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
csori
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: csori » 2012.07.24. 21:32

Kösz a futamot srácok. jol estt ujra online-ba nyomni :)
csak picit kevesen voltunk ,de jo volt :)
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lalla » 2012.07.24. 21:45

ja, bár a pálya kotvány.
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2012.07.24. 22:03

Ja jó volt , jó hogy jöttetek :) Bocsi akinek elszúrtam a versenyét , valószínűleg a kormányom bemondja az unalmast sajnos :( Pedig jó volt a race kettő eleje Lalla..mondjuk tény ez a pálya egy ***, mint a többi **** :D

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7529
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2012.07.24. 22:15

Nekem tetszik a pálya nagyon. Nem wtcc-nek való de egy normális mezőnnyel jól lehet menni.
Kár hogy csak ennyien voltunk,de legalább egy bmw-vel kergettem egy olyat aki sokat ment már nagyon a bmw-vel és Ő dobta el hamarabb nem én :D Kétszer is szarrá törtük egymást... :D :D

Jönnek az emberek,teljesítik a kötelező tesztfutamot. Jönnek új arcok akik szokják a cuccot/futják a km-t. Jó lesz ez!
Molnár Dániel #99

Avatar
csori
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: csori » 2012.07.24. 22:23

én is élveztem a bmw-s vezetést nagyon. ugy érzem felnöttem az rwd-hez, bár még van mit tanulnom, de legalább nem kullogok az ucso helyeken :P
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lalla » 2012.07.24. 22:34

a bömbi nagyon erős volt ide, ez egyértelmű. fwd-nek nehéz dolga lesz htcc-n, ez megint csak fix.
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7529
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2012.07.24. 22:40

Lalla írta:a bömbi nagyon erős volt ide, ez egyértelmű. fwd-nek nehéz dolga lesz htcc-n, ez megint csak fix.
szerintem nem. ez a pálya volt olyan hogy kedvezett a bmw-nek. azon belül is szerintem inkább az 5sebességesnek mert nem kellett nagyon a hatodik.
htcc nagyon fasza lesz!
Molnár Dániel #99

Avatar
csori
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: csori » 2012.07.24. 23:10

Lalla írta:a bömbi nagyon erős volt ide, ez egyértelmű. fwd-nek nehéz dolga lesz htcc-n, ez megint csak fix.
Én csak Henriket idézném, hogy probálja ki mindenki a bömöst, hogy mennyit kell vele tesztelni, hogy a top idöket meg tudd futni és az eredmény is kielégitö legyen. hosszutávu befektetés ez, de megéri.
Nem erösebb a bmw a többinél, csak meg kell tanulni kezelni, és ami a legfontosabb sztem, hogy nagyon érezni kell minden mozdulatát, a többi már csak rajtad mulik. :)
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lalla » 2012.07.25. 12:09

nekem nincs ezzel gondom, többet kell gyakorolnom ez tény. nem is mondtam h legyen bármiféle bünti a bömbik felé, csak annyit h nehéz lesz megverni őket. (bár h egy bömbit se tudtam megfogni a qualin az kicsit kiverte a biztosítékot, bár akkor láttam először a pályát ezt tegyük hozzá)

legnagyobb hátrány az fwd-nek a rajt. ha mindkettő álló lesz mint legutóbb, akkor szopóka. ez kicsit igazságtalan az fwd felé, hiszen a qualy eredményhez rögtön hozzáadhatsz 3-5 helyet az első kanyart követően, ha rwd rajtol mögötted. nem hiába engedik el a valóságban is repülő rajt mellett az első mérvadó futamnál a mezőnyt.

amúgy F1-re jön vki innen srácok? én már holnap kint leszek.
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Horváth Henrik
Hozzászólások: 175
Csatlakozott: 2009.07.27. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Horváth Henrik » 2012.07.25. 18:10

Megint a bmw a tema:P

En nem azert kifogasoltam a handicap-et, mert bmw-vel tobbet kell tesztelni, gyakorolni, hiszen en sosem tartoztam azok koze akik szetgyurjak magukat. Nem ezzel van problemam. En azert nem tartom fair-nek, mert ugyanahhoz a teljesitmenyhez mint fwd-vel a palyan minden egyes kanyarert meg kell kuzdened kokemenyen. Amugy persze, HA olyan szinten vagy, es! olyan a palya, akkor verhetetlen a Bomos. De pl bevasarlokocsival kb azt csinalsz amit akarsz, max akkor kerulsz le a palyarol ha kiloknek. Bmw-vel minden fektav, minden kigyorsitas egy rizikofaktor ami fwd-vel egyatalan nincsen. Ezen kivul a bmw sokkal de sokkal kenyesebb a setupra, idojarasra is, sot sulyra is! Persze szajkozhatom ezt evezredekig, ha valaki csak az egyik tipust hasznalta olyan szinten amilyenen akkor nincs mirol beszeli, foleg 0 kilokkal. Itt versenyzok 90%a nem tolta buntivel, nem hogy 45-55 kiloval ami akar 1-2 masodperc is lehet koronkent!. Ezt mivel hozzuk mi be bmw-sek? nitroval? kers-el drs-el vagy mi a *******? Ahogy nezem a kiirast mondjuk tok mindegy. De ennyi erovel miert nincs buntetve az alfa mert gecieros egyenesben, vagy a tdi a nyomatek? es a futamon a kevesebb benyo miatt? lehetne sorolni;) errol persze nem beszel senki. Itt emberek ellen megy a szabalyozas nem auto ellen.
Ami meg nekem szemelyes problema a buntivel, hogy nem derul ki igazan mennyit fejlodunk. Mivel en kulon nem tesztelek es gyakorlom, eles bajnoksagban meg mindig sulyokkal megyunk raadasul ez valtozik is, egyszeruan nem tudni x palyan x idot fejlodtel vagy esetleg buktal 1-2 ev alatt.
Most lehet megint majd szidni, meg nagykepu fasznak hivni, nem erdekel:) en is csak egy hobbi versenyzo vagyok a sok kozul, azt a kis idot amit versenyzessel toltok, szeretnem elvezni!! de ilyen sulyokkal sokszor egyszeruen nem lehet, ennyi.

peace?

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: weres6 » 2012.07.25. 18:30

Horváth Henrik írta:Megint a bmw a tema:P

En nem azert kifogasoltam a handicap-et, mert bmw-vel tobbet kell tesztelni, gyakorolni, hiszen en sosem tartoztam azok koze akik szetgyurjak magukat. Nem ezzel van problemam. En azert nem tartom fair-nek, mert ugyanahhoz a teljesitmenyhez mint fwd-vel a palyan minden egyes kanyarert meg kell kuzdened kokemenyen. Amugy persze, HA olyan szinten vagy, es! olyan a palya, akkor verhetetlen a Bomos. De pl bevasarlokocsival kb azt csinalsz amit akarsz, max akkor kerulsz le a palyarol ha kiloknek. Bmw-vel minden fektav, minden kigyorsitas egy rizikofaktor ami fwd-vel egyatalan nincsen. Ezen kivul a bmw sokkal de sokkal kenyesebb a setupra, idojarasra is, sot sulyra is! Persze szajkozhatom ezt evezredekig, ha valaki csak az egyik tipust hasznalta olyan szinten amilyenen akkor nincs mirol beszeli, foleg 0 kilokkal. Itt versenyzok 90%a nem tolta buntivel, nem hogy 45-55 kiloval ami akar 1-2 masodperc is lehet koronkent!. Ezt mivel hozzuk mi be bmw-sek? nitroval? kers-el drs-el vagy mi a *******? Ahogy nezem a kiirast mondjuk tok mindegy. De ennyi erovel miert nincs buntetve az alfa mert gecieros egyenesben, vagy a tdi a nyomatek? es a futamon a kevesebb benyo miatt? lehetne sorolni;) errol persze nem beszel senki. Itt emberek ellen megy a szabalyozas nem auto ellen.
Ami meg nekem szemelyes problema a buntivel, hogy nem derul ki igazan mennyit fejlodunk. Mivel en kulon nem tesztelek es gyakorlom, eles bajnoksagban meg mindig sulyokkal megyunk raadasul ez valtozik is, egyszeruan nem tudni x palyan x idot fejlodtel vagy esetleg buktal 1-2 ev alatt.
Most lehet megint majd szidni, meg nagykepu fasznak hivni, nem erdekel:) en is csak egy hobbi versenyzo vagyok a sok kozul, azt a kis idot amit versenyzessel toltok, szeretnem elvezni!! de ilyen sulyokkal sokszor egyszeruen nem lehet, ennyi.

peace?
peace :mrgreen: ;)
Veres Ákos

Gerrard
Hozzászólások: 908
Csatlakozott: 2009.07.23. 15:29
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gerrard » 2012.07.25. 18:30

Horváth Henrik írta:Itt emberek ellen megy a szabalyozas nem auto ellen.
jó az ilyeneket olvasni, na nembaj persze, pont ezért vannak a változások
Kovács Gábor

Kép

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6220
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2012.07.25. 20:03

Horváth Henrik írta:Megint a bmw a tema:P

En nem azert kifogasoltam a handicap-et, mert bmw-vel tobbet kell tesztelni, gyakorolni, hiszen en sosem tartoztam azok koze akik szetgyurjak magukat. Nem ezzel van problemam. En azert nem tartom fair-nek, mert ugyanahhoz a teljesitmenyhez mint fwd-vel a palyan minden egyes kanyarert meg kell kuzdened kokemenyen. Amugy persze, HA olyan szinten vagy, es! olyan a palya, akkor verhetetlen a Bomos. De pl bevasarlokocsival kb azt csinalsz amit akarsz, max akkor kerulsz le a palyarol ha kiloknek. Bmw-vel minden fektav, minden kigyorsitas egy rizikofaktor ami fwd-vel egyatalan nincsen. Ezen kivul a bmw sokkal de sokkal kenyesebb a setupra, idojarasra is, sot sulyra is! Persze szajkozhatom ezt evezredekig, ha valaki csak az egyik tipust hasznalta olyan szinten amilyenen akkor nincs mirol beszeli, foleg 0 kilokkal. Itt versenyzok 90%a nem tolta buntivel, nem hogy 45-55 kiloval ami akar 1-2 masodperc is lehet koronkent!. Ezt mivel hozzuk mi be bmw-sek? nitroval? kers-el drs-el vagy mi a *******? Ahogy nezem a kiirast mondjuk tok mindegy. De ennyi erovel miert nincs buntetve az alfa mert gecieros egyenesben, vagy a tdi a nyomatek? es a futamon a kevesebb benyo miatt? lehetne sorolni;) errol persze nem beszel senki. Itt emberek ellen megy a szabalyozas nem auto ellen.
Ami meg nekem szemelyes problema a buntivel, hogy nem derul ki igazan mennyit fejlodunk. Mivel en kulon nem tesztelek es gyakorlom, eles bajnoksagban meg mindig sulyokkal megyunk raadasul ez valtozik is, egyszeruan nem tudni x palyan x idot fejlodtel vagy esetleg buktal 1-2 ev alatt.
Most lehet megint majd szidni, meg nagykepu fasznak hivni, nem erdekel:) en is csak egy hobbi versenyzo vagyok a sok kozul, azt a kis idot amit versenyzessel toltok, szeretnem elvezni!! de ilyen sulyokkal sokszor egyszeruen nem lehet, ennyi.

peace?

Egyet érte meg nem is...

Abban igazad van, hogy a BMWt nehezebb vezetni ezt senki nem vitatta eddig sem.

Azt meg mindannyian tudjuk te is hiszen írod is, hogy ha valaki tud setupolni és tudja kezelni ezt az autót az verhetetlen..

Nahh és nekünk pont ez a bajunk.. Ezért van súly és ezért is marad.

Nem akarjuk azt, hogy mindig a BMW nyerjenek..

Nézd reálisan a dolgot.. Te és azok akik általában ezt a típust választjátok ezzel a sok súllyal is győztök sokszor és nyertek. De meg kell küzdened érte. És pont ez a lényeg, ha nem lenne a súly 10-20 seccel vernétek a mezőnyt.

Nézd meg a WTCC-t baromi idegesítő az, hogy a chevyk ilyen jók, én és sokan mások sem szeretnénk azt, hogy ez a VSR ben így legyen. Ezért szankcionálunk..

A súly büntetés soha a büdös életben nem volt és nem is lesz igazságos. Mint ahogy a rajt sorrend fordítása sem az, és sorolhatnánk. Ezeknek a lényege az, hogy kb egy szinten tartsák a versenyzőket. Ne tudj elhúzni, és ne nyerd meg 3 fordulóval a vége előtt a bajnokságot.

Azt pedig mind az én mind a többiek nevében kikérem, hogy pofára hozzuk a szabályokat.

Ez rohadtul nem így van. Én személy szerint titeket baromira bírlak, hiszen személyesen is ismerlek téged Wágner Tomit Yakát, Blaset is. Miért akarnék kibaszni veletek?? Ez hülyeség..

Azt szeretném, hogy mindenki motivált legyen. Ezért van a TC kategória, hogy a gyenge pilóták is lássanak célt maguk előtt. Ezért vana hendicap, hogy a közepesen jók is lássák a lehetőséget a bajnokság megnyerésére.


Szóval fogadjátok el, ezt, és gyertek a bajnokságba. Egyébként szinte minden liga alkalmazza a mértéke változik igen, de az alap ötlet meg van..
Galambos Péter


TCS #82

Horváth Henrik
Hozzászólások: 175
Csatlakozott: 2009.07.27. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Horváth Henrik » 2012.07.25. 20:32

Szerinted en tudok setupolni? hat nem, max 1x-2x beletalalok valamibe. De ahhoz, hogy bmwvel uridot menj kb tokeletes egyensuly kell, fwd-vel kozel sem szamit annyit. En azert valtottam bmw-re mert a ortolosban mar nem ereztem fejlodesi lehetoseget, csak ha rakeszulok x ezer orat, aminek nincs ertelme, mert cserebe nem kapsz vissza kb semmit. Bomosbol sokkal nehezebb es kinzosabb kihozni, ugyan azt a szintet es azon tulmenni.
Masik, szoval. Mi kuzdjunk erte, nektek meg az oletekbe pottyan? ez is fair nem? vegulis igen, ez az egyszerubb megoldas, mint tenni erte. Most erted...
Igazi wtcc-vel es Checy-vel ertelmetlen osszehasonlitani te is tudod jol. 9 autojuk van, orba-szajba tesztelnek, stb stb. Sokszor megis azonos sulyal mennek mindharman, chevy, seat, bmw, na ilyenkor mi van?
Tobbi itthoni ligaval sem erdemes dobalozni, azok is el vannak baszva bunti szinten. Sot, sokkal jobban. De nem akarom megserteni oket:D

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6220
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2012.07.25. 20:47

Horváth Henrik írta:Szerinted en tudok setupolni? hat nem, max 1x-2x beletalalok valamibe. De ahhoz, hogy bmwvel uridot menj kb tokeletes egyensuly kell, fwd-vel kozel sem szamit annyit. En azert valtottam bmw-re mert a ortolosban mar nem ereztem fejlodesi lehetoseget, csak ha rakeszulok x ezer orat, aminek nincs ertelme, mert cserebe nem kapsz vissza kb semmit. Bomosbol sokkal nehezebb es kinzosabb kihozni, ugyan azt a szintet es azon tulmenni.
Masik, szoval. Mi kuzdjunk erte, nektek meg az oletekbe pottyan? ez is fair nem? vegulis igen, ez az egyszerubb megoldas, mint tenni erte. Most erted...
Igazi wtcc-vel es Checy-vel ertelmetlen osszehasonlitani te is tudod jol. 9 autojuk van, orba-szajba tesztelnek, stb stb. Sokszor megis azonos sulyal mennek mindharman, chevy, seat, bmw, na ilyenkor mi van?
Tobbi itthoni ligaval sem erdemes dobalozni, azok is el vannak baszva bunti szinten. Sot, sokkal jobban. De nem akarom megserteni oket:D


Hát szerintem azért 2 diknak lenni is brutál nehéz, plusz azért is kapsz kilókat jócskán..

Wtcc ben sem azonos a rangsor. Ott van + - súly is. A BMW k ott is nehezebbek mint a többiek, pont a hátsókerék előnyei miatt..

Nem csak az itthoni ligákban van Súly. Még én festettem neked egy s60 at egy brit btcc re ahol 60 kiló volt a max súly. Még a Bömbi maximum súllyal sem fogja nálunk elérni ezt.
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
csori
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: csori » 2012.07.26. 12:10

Egyszoval, nehéz ligán belül olyan kompromiszumot találni, hogy mindenkinek jo legyen. De sztem ez mindenütt igy van.
Gordon oldalárol nézve egyetértek a szabályzattal, mert valahogy össze kell hozni ugy a mezönyt, hogy izgalmass legyen a bajnokság a végéig, különben mit érne az egész,ha bajnokot avatnánk 4ik futam után. Ki jönne a következö futamokra? Szinte senki. és igy szét hulna az egész liga, bajnokság és lehet a társaság is. Nem beszélve arrol, hogy ha már egyszer fizetös a bajnoki, akkor cserébe izgalmas, eseménydus futamokat kapjak cserébe, egész a bajnokság végéig, de szoljatok , ha roszul gondolom.
Ezekkel a dolgokkal ellentétben pedig valahol Henrik gondolatmenetének is igazat adok, söt alátámasztom, hogy az rwd-s kocsikkat kezelni nehezebb ugyan de ha megtalálod a "jo egyensulyt", akkor igen, lehet vele bajnokit is nyerni. Élö példa vagy erre te Henrik és Tomusz, hiszen szavaidat idézve, még setupolni sem tudsz nagyon , ennek ellenére elverted a mezönyt,ráadásul +sulyokkal. Tiszteletre mélto teljesitmény. :)
(mi lenne ha még setupolni is tudnál?) :)
Bár bevallom én sem ma kezdtem a simulátorozást, de ha egy ligában indulni akarok, tiszteletben tartom a szabályzatot, és annak fényében tesztelem és választok kocsit magamhoz és a pályákhoz megfelelöen.
Manapság már a ligák száma olyanyira megnött,hogy az ember nem is tudja hogy hova menjen egy jot versenyezni. (böség zavara) :D
De egy biztos. Ha már versenyeztél egy jo társaságban, ahol jol érezted magad, attol nehéz megválni. Ellentétben az uj ligákhoz valo csatlakozás sok idöbe tellik ,amig kiismered magad közöttük, amig beilleszkedsz, és a legrosszabb, ami történhet, hogy a felénél rájösz hogy ez nem is az a liga ahol te jol érzed magad. Tapasztalatbol irom ezeket, de ezt csak tájékoztatásul irtam le. Bocsi ha eltértem a témátol. :)
Egyszo ,mint100. Adott a szabályzat, a pályák, a kocsik. Innentöl kezdve, rajtunk áll, hogy jövünk-e, vagy sem. Ennyi :)

bocs, ha tul hosszura sikeredett.
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

zolibphc
Hozzászólások: 555
Csatlakozott: 2010.12.21. 09:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: zolibphc » 2012.07.26. 14:19

csori írta:Egyszoval, nehéz ligán belül olyan kompromiszumot találni, hogy mindenkinek jo legyen. De sztem ez mindenütt igy van.
Gordon oldalárol nézve egyetértek a szabályzattal, mert valahogy össze kell hozni ugy a mezönyt, hogy izgalmass legyen a bajnokság a végéig, különben mit érne az egész,ha bajnokot avatnánk 4ik futam után. Ki jönne a következö futamokra? Szinte senki. és igy szét hulna az egész liga, bajnokság és lehet a társaság is. Nem beszélve arrol, hogy ha már egyszer fizetös a bajnoki, akkor cserébe izgalmas, eseménydus futamokat kapjak cserébe, egész a bajnokság végéig, de szoljatok , ha roszul gondolom.
Ezekkel a dolgokkal ellentétben pedig valahol Henrik gondolatmenetének is igazat adok, söt alátámasztom, hogy az rwd-s kocsikkat kezelni nehezebb ugyan de ha megtalálod a "jo egyensulyt", akkor igen, lehet vele bajnokit is nyerni. Élö példa vagy erre te Henrik és Tomusz, hiszen szavaidat idézve, még setupolni sem tudsz nagyon , ennek ellenére elverted a mezönyt,ráadásul +sulyokkal. Tiszteletre mélto teljesitmény. :)
(mi lenne ha még setupolni is tudnál?) :)
Bár bevallom én sem ma kezdtem a simulátorozást, de ha egy ligában indulni akarok, tiszteletben tartom a szabályzatot, és annak fényében tesztelem és választok kocsit magamhoz és a pályákhoz megfelelöen.
Manapság már a ligák száma olyanyira megnött,hogy az ember nem is tudja hogy hova menjen egy jot versenyezni. (böség zavara) :D
De egy biztos. Ha már versenyeztél egy jo társaságban, ahol jol érezted magad, attol nehéz megválni. Ellentétben az uj ligákhoz valo csatlakozás sok idöbe tellik ,amig kiismered magad közöttük, amig beilleszkedsz, és a legrosszabb, ami történhet, hogy a felénél rájösz hogy ez nem is az a liga ahol te jol érzed magad. Tapasztalatbol irom ezeket, de ezt csak tájékoztatásul irtam le. Bocsi ha eltértem a témátol. :)
Egyszo ,mint100. Adott a szabályzat, a pályák, a kocsik. Innentöl kezdve, rajtunk áll, hogy jövünk-e, vagy sem. Ennyi :)

bocs, ha tul hosszura sikeredett.
Kép
Kép
Matejka Zoltán #32


Vissza: “VSR Summer Cup - STCC2”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég