Nyilatkozatok
Moderátor: BT Tag
- danikosz
- Hozzászólások: 7581
- Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
- Teljes név: Molnár Dániel
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
-
- VSR Szervertag 2019
- Hozzászólások: 555
- Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
- Teljes név: Juhász Csaba
Re: Nyulatkozatok
ne haragudjatok hogy így fejezem ki magam, de aki ott volt tudja miről beszélek! Ez kurva nagy volt. első futam 5. hely,időmérő nagyon rossz lett, race-1 4. hely, race 2 4. hely, ha race 2-be nem akarok sokat biztos 2. vagy még 1. Ákos gumikopása miatt! Gyerekek le a kalappal előtettek, szépen mentünk! Grat mindenkinek!
- Gordon24
- Hozzászólások: 6246
- Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Nyulatkozatok
Juhász Csaba írta:ne haragudjatok hogy így fejezem ki magam, de aki ott volt tudja miről beszélek! Ez kurva nagy volt. első futam 5. hely,időmérő nagyon rossz lett, race-1 4. hely, race 2 4. hely, ha race 2-be nem akarok sokat biztos 2. vagy még 1. Ákos gumikopása miatt! Gyerekek le a kalappal előtettek, szépen mentünk! Grat mindenkinek!
Egyetértek..
Ha race1-en nem eső gumival mentem volna.... Nahh mindegy. Baromi tuti volt. Leventét megpöcköltem Race1-en nem tudom az okát, lehet löktek fene se tudja(sorry érte), de ezen kívül nekem tiszta és iszonyat fair volt. Végre mindenki hagyott helyet, figyelt mindenki mindenkire. Tényleg le a kalappal csak így tovább:-))
Galambos Péter
TCS #82
TCS #82
-
- Hozzászólások: 555
- Csatlakozott: 2010.12.21. 09:09
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Nyulatkozatok
Hát, azt kaptam, amire számítottam: utálom Indyt, ritmust most se találtam, amiért megérte, Ákossal a csata R2-n, az ízlett!:) Ismétlem önmagam, és Fazekas Árpitól bocs, amatőr hiba volt, amúgy totál éretten ment a mezőny (szerintem). 2 kis sérelmem volt csak, ez 75 körre jó arány, vissza egyiket se néztem, mert igazából mindegy, egyiknél valszeg 50-50%, aztán R3 utolsó kanyarnál meg fene tudja, Pálfi úr szépen terelt boxutca felé, miután "korrigálni" akarta az elrontott kanyart! Danke mindenkinek, remélem ennél már csak jobb lesz:D

Matejka Zoltán #32
- Bozso
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.08.08. 11:11
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Nyulatkozatok
Jó kis verseny volt igaz hogy voltak meleg helyzetek de szerintem még éppen belefért. Viszont nekem a 3 verseny kicsit sok, levert a víz ráadásul a 3. versenyen többször is rinyált a játék hogy elhagytam a pályát ezért figyelmeztet. De könyörgöm minden versenyen ugyan ott mentem egyszerűen nem értem hogy mi volt ez. Szét is estem fejbe ezért kicsúsztam, de azért jó kis vörsöny volt.
Mindenkinek grat.
Galambos Peti. Nyugodtan maradhat a többi versenyre is a 2007-es Honda nincs szerepe. Köszi.

Mindenkinek grat.
Galambos Peti. Nyugodtan maradhat a többi versenyre is a 2007-es Honda nincs szerepe. Köszi.
Pálfi József
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
- danikosz
- Hozzászólások: 7581
- Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
- Teljes név: Molnár Dániel
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Nyilatkozatok
Q 1 : Eltaktikáztuk,ez van.
R 1 : Mezőny közepe,ennél előrébb lehetetlenség volt jönni.
Q 2 : Tökéletes kört jöttem,ennyire volt elég. Tesztelni kell.
R 2 : Jó kört futottam,elégedett vagyok a második hellyel.
R 3 : Borzalom.
Ez a pálya sajnos ilyen. Itt nehezen lehet előzni,kis kontakt kell. Lehet több volt mint amennyi belefér,de régóta nem mentünk eleve. Teszt futam se volt. Szerintem jó lesz ez. Lehet 1-2 tesztfutam kell.
Bocsánat Halász Úr ! Küldünk dévú alkatrészt !!!
R 1 : Mezőny közepe,ennél előrébb lehetetlenség volt jönni.
Q 2 : Tökéletes kört jöttem,ennyire volt elég. Tesztelni kell.
R 2 : Jó kört futottam,elégedett vagyok a második hellyel.
R 3 : Borzalom.
Ez a pálya sajnos ilyen. Itt nehezen lehet előzni,kis kontakt kell. Lehet több volt mint amennyi belefér,de régóta nem mentünk eleve. Teszt futam se volt. Szerintem jó lesz ez. Lehet 1-2 tesztfutam kell.
Bocsánat Halász Úr ! Küldünk dévú alkatrészt !!!
Molnár Dániel #99
- weres6
- Hozzászólások: 3344
- Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Nyilatkozatok
fú, hát ez beteg kezdése volt a szezonnak
qualy érdekes volt nedves pályán menni, 1 kört sem gyakoroltam így, csak szárazon, p6
race1-en sikerült hamar előre kerülnöm, majd át is vettem a vezetést hamar, végig vezettem, de a gumikopás miatt rámérkezett Bozso, p1
superpole, na ezt hagyjuk, t1ben felborultam a rázón, lol
race2-n 12ről 20 kilóval rajt, az elején lett egyből egy futómű parám, aztán p8, igaz Zoli megizzasztott a végén
race3 poleból, szintén 20 kilóval.....majdnem rajt-cél győzelem volt, de 2 körrel a vége előtt a 30%os gumik nemigen tapadtak kanyarban, így p6 lett
kicsit vörös lett a fejem, de túl szép lett volna, ha....
összegezve télleg fasza volt a mezőny, a volvo geci gyors a verseny feléig/háromnegyedéig, de után a gumik átmennek szopóálarcba, no meg a 20 kiló is koptatta még pluszban

qualy érdekes volt nedves pályán menni, 1 kört sem gyakoroltam így, csak szárazon, p6
race1-en sikerült hamar előre kerülnöm, majd át is vettem a vezetést hamar, végig vezettem, de a gumikopás miatt rámérkezett Bozso, p1

superpole, na ezt hagyjuk, t1ben felborultam a rázón, lol

race2-n 12ről 20 kilóval rajt, az elején lett egyből egy futómű parám, aztán p8, igaz Zoli megizzasztott a végén

race3 poleból, szintén 20 kilóval.....majdnem rajt-cél győzelem volt, de 2 körrel a vége előtt a 30%os gumik nemigen tapadtak kanyarban, így p6 lett

összegezve télleg fasza volt a mezőny, a volvo geci gyors a verseny feléig/háromnegyedéig, de után a gumik átmennek szopóálarcba, no meg a 20 kiló is koptatta még pluszban

Veres Ákos
-
- VSR Szervertag 2019
- Hozzászólások: 1208
- Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
- Teljes név: Szűcs Máté
- Tartózkodási hely: Miskolc
- Kapcsolat:
Re: Nyilatkozatok
Kvali elég furán indult, száraz volt az idő és nem is néztem meg infoban hogy a pálya milyen, és ezért az elején azthittem végig hogy valami szar a setupban, hogy nem kanyarodik az autó, nem tud megállni féktávon, stb. aztán rájöttem hogy vizes. Kicsit állítgattam az autón, és a végére a pálya is szárazabb volt és p3 lett, ami egy nem várt jó eredmény volt.
Első futamon jól rajtoltam, 1.nek feljöttem, majd onnan egyenletesen vissza. Számomra a pálya mintha egy ráspoly lett volna, nagyon durván szétmentek a gumik.
Mindhárom futamon pontosan ugyanabban a kanyarban és körben szólt rám a faszi hogy elkoptak, pedig mindhárom futam között állítottam az autón, gumikímélés miatt, de semmi diffi...
Superpole is nagyon jól sikerült, jó időt sikerült futnom, de a poziciom nem volt annyira előkelő, asszem 6. hely.
2. futamon is jól indultam feljöttem a 4. helyre majd az utolsó szektorban volt nagy tülekedés ami okán rossz helyen fékeztem és totál megindult az autóm, de aztán valaki kárára pont visszaütött a pályára, ezúton elnézést emiatt!
Utána ugyanaz mint 1. futamon, egyenletes visszaesés a gumik darálásával...
3. futamon 1. helyről rajtoltam, ismét nagyon jó rajtot vettem, 1. maradtam és jó tempót is mentem, Báldit esélytelen volt tartanom, többieket tartottam sokáig. Folyamatosan jól védekeztem, és talán a végéig is tudtam volna tartani a 2. helyet hogyha nem ívről lelökéssel előznek. 3. helyet a végéig kivédekeztem szépen. Jó futamok voltak nagyon, mindhármat élveztem, már amennyire a gumi darálódása miatt lehetett... Nem értem miért darálódott le ennyire, mindig úgy mentem hogy ne pörgessem a kerekeket, kanyarodás közben ne nagyon gyorsítsak, ennek ellenére totál elkoptak, ha még plusz súly is lett volna rajtam, tuti defekt.
Első futamon jól rajtoltam, 1.nek feljöttem, majd onnan egyenletesen vissza. Számomra a pálya mintha egy ráspoly lett volna, nagyon durván szétmentek a gumik.
Mindhárom futamon pontosan ugyanabban a kanyarban és körben szólt rám a faszi hogy elkoptak, pedig mindhárom futam között állítottam az autón, gumikímélés miatt, de semmi diffi...
Superpole is nagyon jól sikerült, jó időt sikerült futnom, de a poziciom nem volt annyira előkelő, asszem 6. hely.
2. futamon is jól indultam feljöttem a 4. helyre majd az utolsó szektorban volt nagy tülekedés ami okán rossz helyen fékeztem és totál megindult az autóm, de aztán valaki kárára pont visszaütött a pályára, ezúton elnézést emiatt!
Utána ugyanaz mint 1. futamon, egyenletes visszaesés a gumik darálásával...
3. futamon 1. helyről rajtoltam, ismét nagyon jó rajtot vettem, 1. maradtam és jó tempót is mentem, Báldit esélytelen volt tartanom, többieket tartottam sokáig. Folyamatosan jól védekeztem, és talán a végéig is tudtam volna tartani a 2. helyet hogyha nem ívről lelökéssel előznek. 3. helyet a végéig kivédekeztem szépen. Jó futamok voltak nagyon, mindhármat élveztem, már amennyire a gumi darálódása miatt lehetett... Nem értem miért darálódott le ennyire, mindig úgy mentem hogy ne pörgessem a kerekeket, kanyarodás közben ne nagyon gyorsítsak, ennek ellenére totál elkoptak, ha még plusz súly is lett volna rajtam, tuti defekt.

- Zoliee
- Hozzászólások: 478
- Csatlakozott: 2011.07.17. 17:11
Re: Nyilatkozatok
Hát mit mondjak nekem azért felemás érzéseim vannak, de az biztos, hogy nagyon jó izgalmas versenyek voltak, minden futamon találtam olyat akivel tudtam menni.
Sajnos nem nagyon volt idő most készülni ez meg is látszott az időmérőn és az R1-en mert ami ott volt katasztrófa. Egyet tudtam előzni azt is azért, mert Petya mint most kiderült esőgumin ment. Amúgy végig utolsó hely egy Lacetti-vel harcoltam az utolsó előtti pozícióért, de mivel abszolút szar volt a setupom, gyakorlatilag esélyem se volt, főleg úgy, hogy a 18-19-dik kör környékén elrepültem T1-ben mert a Chevy úgy gondoltam pörög egyet.
Második szakaszra jobban felkészültem állítgattam picit a gépet és ennek meg is lett az eredménye én a SP-ét jobban szeretem, mert van esély előrébb kerülni. 6-dik helyről rajt és egy ki csete-paté után már 4-dik voltam előttem 3 Honda gyűrte egymást. Az első tíz kör fasza volt tudtam menni velük de aztán éreztem hogy túl meghajtottam az első köröket és a gumik nem tapadnak úgy mint az elején el is mentek mellettem vagy 2-3-an aztán célegyenes ráfordítóban túl szélesen fordultam és eldobtam a gépet egyből 11-ig hely majd Tóth Gergő piruettje után 10-ami sikerült megtartani. R3-on jó rajt csapattársam mögött mentem kb. körökön keresztül a 11-ig helyen aztán jöttek a hibák előztem párat és előttem szépen fogytak az emberek, feljöttem 7-dikre mögöttem Tóth Greg próbált nyomást gyakorolni rám, de nem sikerült neki, viszont utolsó 3-körben feltűnt Veres Áki előttem és még két autó na ott aztán el kezdtem nyomni, de sajna végett ért a futam, így maradt a 7-dik hely.
Összességében nem vagyok elégedett azért lassan 3 év szimulátorozás után többet vártam magamtól, de ezt egyelőre rá fogom az autó ismeretlenségének, hiszen gyakorlatilag a hibák amik voltak az mind az én saram volt, úgyhogy sokat kell még együtt mozognunk és remélem jönnek az eredmények. Őszintén megmondom ebben a mezőnyben én azért az első 5-6-ba várnám magam, de ha az első tízbe benne leszek akkor elégedett leszek, első futam után azt mondom rendkívül erős a mezőny, sok az egyforma pilóta.
Amit még megjegyeznék, hogy volt egy-két kétes szituáció pl. amit fentebb írtak, hogy előzni gyakorlatilag nem nagyon lehetett csak a másik "kárára" abból kaptam kétszer ízelítőt, de én azt mondom ez még belefér a túraautózásba.
Találkozunk következő futamon, mindenkinek jó felkészülést!
Sajnos nem nagyon volt idő most készülni ez meg is látszott az időmérőn és az R1-en mert ami ott volt katasztrófa. Egyet tudtam előzni azt is azért, mert Petya mint most kiderült esőgumin ment. Amúgy végig utolsó hely egy Lacetti-vel harcoltam az utolsó előtti pozícióért, de mivel abszolút szar volt a setupom, gyakorlatilag esélyem se volt, főleg úgy, hogy a 18-19-dik kör környékén elrepültem T1-ben mert a Chevy úgy gondoltam pörög egyet.
Második szakaszra jobban felkészültem állítgattam picit a gépet és ennek meg is lett az eredménye én a SP-ét jobban szeretem, mert van esély előrébb kerülni. 6-dik helyről rajt és egy ki csete-paté után már 4-dik voltam előttem 3 Honda gyűrte egymást. Az első tíz kör fasza volt tudtam menni velük de aztán éreztem hogy túl meghajtottam az első köröket és a gumik nem tapadnak úgy mint az elején el is mentek mellettem vagy 2-3-an aztán célegyenes ráfordítóban túl szélesen fordultam és eldobtam a gépet egyből 11-ig hely majd Tóth Gergő piruettje után 10-ami sikerült megtartani. R3-on jó rajt csapattársam mögött mentem kb. körökön keresztül a 11-ig helyen aztán jöttek a hibák előztem párat és előttem szépen fogytak az emberek, feljöttem 7-dikre mögöttem Tóth Greg próbált nyomást gyakorolni rám, de nem sikerült neki, viszont utolsó 3-körben feltűnt Veres Áki előttem és még két autó na ott aztán el kezdtem nyomni, de sajna végett ért a futam, így maradt a 7-dik hely.
Összességében nem vagyok elégedett azért lassan 3 év szimulátorozás után többet vártam magamtól, de ezt egyelőre rá fogom az autó ismeretlenségének, hiszen gyakorlatilag a hibák amik voltak az mind az én saram volt, úgyhogy sokat kell még együtt mozognunk és remélem jönnek az eredmények. Őszintén megmondom ebben a mezőnyben én azért az első 5-6-ba várnám magam, de ha az első tízbe benne leszek akkor elégedett leszek, első futam után azt mondom rendkívül erős a mezőny, sok az egyforma pilóta.
Amit még megjegyeznék, hogy volt egy-két kétes szituáció pl. amit fentebb írtak, hogy előzni gyakorlatilag nem nagyon lehetett csak a másik "kárára" abból kaptam kétszer ízelítőt, de én azt mondom ez még belefér a túraautózásba.
Találkozunk következő futamon, mindenkinek jó felkészülést!
#78 VSR BTCC 2011 - 7. hely TC Kategória
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória
Vida Zoltán
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória
Vida Zoltán
- weres6
- Hozzászólások: 3344
- Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Nyilatkozatok
na igen, ismerős az érzés. nekem is szokott olyan lenni 1-1 szezon elején, hogy wtf elittam nyáron/télen a szkillt vagy mi?Zoliee írta: Összességében nem vagyok elégedett azért lassan 3 év szimulátorozás után többet vártam magamtól, de ezt egyelőre rá fogom az autó ismeretlenségének, hiszen gyakorlatilag a hibák amik voltak az mind az én saram volt, úgyhogy sokat kell még együtt mozognunk és remélem jönnek az eredmények. Őszintén megmondom ebben a mezőnyben én azért az első 5-6-ba várnám magam, de ha az első tízbe benne leszek akkor elégedett leszek, első futam után azt mondom rendkívül erős a mezőny, sok az egyforma pilóta.



az biztos volt a nevezéseket látva, hogy kb 8 kemény pilóta lesz az elején, de így utólag lehet 10-15 is, ha mindenkinek összejön az adott pályán, persze erre kevés az esély, de akkor is.....ez a TC mezőny elég izgi így


azért lesznek itt bőven csiki-csuki pályák, ahol lehet túraautózni is rendesen

Veres Ákos
- Gordon24
- Hozzászólások: 6246
- Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Nyilatkozatok
És ezért szeretjük a BTCC-t:-)) Ezek a pályák nagyon de nagyon jók:-) Rövidek gyorsak, ezeknek az autóknak ideális. Szóval én is bízakodva várom a szezon többi részét. Remélem a Vectra a többi pályán is lesz ilyen gyors..
Galambos Péter
TCS #82
TCS #82
- morfi
- Hozzászólások: 2507
- Csatlakozott: 2009.07.14. 15:15
- Kapcsolat:
Re: Nyilatkozatok
Én is élveztem a futamokat, szerintem ha a BTCC-ről beszélünk, akkor belefér a keményebb versenyzés.
A kvali trükkös volt az időjárási körülmények változása miatt, és Danival későn raktuk fel a slick gumit, így már nem volt időnk igazán jó kört futni. A legjobb időmet egyébként Wet-Slick-el mentem, amivel egy darabig élen is voltam.
Az első versenyhez úgy álltam hozzá, hogy megpróbálok óvatos lenni, hiszen nagyon régen volt már az utolsó éles versenyem, így nem akartam semmilyen balhéba belekeveredni. Jól jöttem el a rajttól, de aztán a nagy óvatoskodásban a darálóban én jöttem ki rosszul a dolgokból, és még hátrébb is estem, mint a rajtpozícióm. Aztán volt a nagy bumm, és nyertem vagy 5 helyet, feljöttem a 6. helyre, utána pedig leginkább a kedvező gumikopási értéknek köszönhetően még két helyet tudtam hozni.
A Superpole-on akartam nézni a többieket és az rFactoros berögződés alapján a Race Monitor helyett a drive-ra nyomtam, majd escape, úgyhogy kör nélkül fejeztem be a kvalit. A rajt után sajnos kilöktem Nándit a nagy kavarodásban, de ezt már megbeszéltük privátban. Egyébként ez is jó kis futam volt, ment az adok kapok, eldöntöttem, hogy én is agresszív leszek mindenkivel, úgyhogy mondhatjuk, hogy adtam is, kaptam is, de számomra ezek belefértek a BTCC-be.
A harmadik futamom volt a legkedvezőbb, hiszen a 4. helyről indulhattam, azonban Disco tempóját nem tudtam tartani, úgyhogy elengedettem, így viszont nyerni tudtam két helyet is, ahogy az előttem lévőknek elkopott a gumija a verseny végére.
Összességében elégedett vagyok a 4. 5. és 2. helyemmel, ami így kezdetnek nagyon nem rossz, de ami még jobb: Az autó nagyon egyben van, úgyhogy ha begyakoroljuk rendesen, és csinálunk rá egy jó beállítást, akkor győztes autó lehet belőle. Grat mindenkinek!
A kvali trükkös volt az időjárási körülmények változása miatt, és Danival későn raktuk fel a slick gumit, így már nem volt időnk igazán jó kört futni. A legjobb időmet egyébként Wet-Slick-el mentem, amivel egy darabig élen is voltam.
Az első versenyhez úgy álltam hozzá, hogy megpróbálok óvatos lenni, hiszen nagyon régen volt már az utolsó éles versenyem, így nem akartam semmilyen balhéba belekeveredni. Jól jöttem el a rajttól, de aztán a nagy óvatoskodásban a darálóban én jöttem ki rosszul a dolgokból, és még hátrébb is estem, mint a rajtpozícióm. Aztán volt a nagy bumm, és nyertem vagy 5 helyet, feljöttem a 6. helyre, utána pedig leginkább a kedvező gumikopási értéknek köszönhetően még két helyet tudtam hozni.
A Superpole-on akartam nézni a többieket és az rFactoros berögződés alapján a Race Monitor helyett a drive-ra nyomtam, majd escape, úgyhogy kör nélkül fejeztem be a kvalit. A rajt után sajnos kilöktem Nándit a nagy kavarodásban, de ezt már megbeszéltük privátban. Egyébként ez is jó kis futam volt, ment az adok kapok, eldöntöttem, hogy én is agresszív leszek mindenkivel, úgyhogy mondhatjuk, hogy adtam is, kaptam is, de számomra ezek belefértek a BTCC-be.
A harmadik futamom volt a legkedvezőbb, hiszen a 4. helyről indulhattam, azonban Disco tempóját nem tudtam tartani, úgyhogy elengedettem, így viszont nyerni tudtam két helyet is, ahogy az előttem lévőknek elkopott a gumija a verseny végére.
Összességében elégedett vagyok a 4. 5. és 2. helyemmel, ami így kezdetnek nagyon nem rossz, de ami még jobb: Az autó nagyon egyben van, úgyhogy ha begyakoroljuk rendesen, és csinálunk rá egy jó beállítást, akkor győztes autó lehet belőle. Grat mindenkinek!
Andras Roos
5x VSR bajnok(2008 SuperLeague, 2009 Clio, 2010 Porsche, 2010 F1, 2011 NASCAR)
Moreinnyó...
Two Words for you! SUCK IT!
5x VSR bajnok(2008 SuperLeague, 2009 Clio, 2010 Porsche, 2010 F1, 2011 NASCAR)
Moreinnyó...
Two Words for you! SUCK IT!
Re: Nyilatkozatok
Qualy:
Valami tortent a kormanyzassal es nem akarta az igazat. Szep napos ide es cask tolja az orrat a kis vas. Aztan a forumot olvasgatva kiderult hogy esett :O. Szoval indultam utolso helyrol.
Race 1:
Furcsa mod jol sikerult a rajt, nem ugy mint tavaly igy hip-hop bekerultem a kozepebe a levesnek. Oszinten bevallom kiesett hogy hanyadik lettem, de elveztem a futamot.
Qualy 2:
Babonabol nem nezem az idot meg csak a warm up-nal. De Muller Peti lelotte a poent
es nagyon szoros eredmennyel de sajna csak P2-bol indulhattam
Race 2:
Jo rajt egy kis csetepate kovette Palfi urral aki szepen kitolt a fure mint Zolit majdnem a boxba. Apropo en a r2-ben egyszer csusztam meg azt is a masodik helyrol ugy hogy nem tudom Vida Zoli hogy lettel te emiatt 10.
. JO volt, imadok itt elozni, be-be szurni, csak eldobtam a P2-t , de a dobogo harmadik foka megvolt
Race 3:
No comment. Nagyon sietni akartam es meglett az eredmenye. Ketszer voltam a boxban. Valto kidobta a sebessegeket, futome olyan csalen allt hogy csak na, semmi elso lokharito es egy defekt a vegere. Igy 15. Meg 2 kort kaptam Petiektol
Sracok tenyleg nagyon jo csatak voltak es remelem megszeretitek az Indy reszt. En a hosszabbat utalom J Szoval gratula mindenkinek, kulon Muller Petinek es Fazekas Arpinak a teljesitmenyert. Hajra Anytime Baby! Motorsport
Valami tortent a kormanyzassal es nem akarta az igazat. Szep napos ide es cask tolja az orrat a kis vas. Aztan a forumot olvasgatva kiderult hogy esett :O. Szoval indultam utolso helyrol.
Race 1:
Furcsa mod jol sikerult a rajt, nem ugy mint tavaly igy hip-hop bekerultem a kozepebe a levesnek. Oszinten bevallom kiesett hogy hanyadik lettem, de elveztem a futamot.
Qualy 2:
Babonabol nem nezem az idot meg csak a warm up-nal. De Muller Peti lelotte a poent

Race 2:
Jo rajt egy kis csetepate kovette Palfi urral aki szepen kitolt a fure mint Zolit majdnem a boxba. Apropo en a r2-ben egyszer csusztam meg azt is a masodik helyrol ugy hogy nem tudom Vida Zoli hogy lettel te emiatt 10.

Race 3:
No comment. Nagyon sietni akartam es meglett az eredmenye. Ketszer voltam a boxban. Valto kidobta a sebessegeket, futome olyan csalen allt hogy csak na, semmi elso lokharito es egy defekt a vegere. Igy 15. Meg 2 kort kaptam Petiektol
Sracok tenyleg nagyon jo csatak voltak es remelem megszeretitek az Indy reszt. En a hosszabbat utalom J Szoval gratula mindenkinek, kulon Muller Petinek es Fazekas Arpinak a teljesitmenyert. Hajra Anytime Baby! Motorsport
- gangsterr
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2012.02.16. 20:48
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Nyilatkozatok
na tömören.
quali1: vizes volt a pálya, asszem p5re hoztam be. végén még megprobáltam slickel, de ááá, nem volt esély a javitásra
r1: igy bemelegítésnek nem volt roosz. aszem p4 v 3 nem is emléxem.
superpole: én nem vagyok babonás (gergő)
még át sem mentem a célvonalon már a bal felső sarkot néztem
P1
r2: rajt cél győzelem. gergő azért jött fel rendesen, kezdtem parázni, de aztán igy maradt
P1
r3: 8ról indultam ugyebár, aztán mentem előzgettem párat a végén ákos jó nagy előnyre tett szert mig átverekedtem magam a többieken. de elfogyott a gumija és talán az utolsó körben v elötte (nemtom már na) sikerült elmenni mellette. P1 ismét
szal szerintem jó volt ez a futam
peace
quali1: vizes volt a pálya, asszem p5re hoztam be. végén még megprobáltam slickel, de ááá, nem volt esély a javitásra

r1: igy bemelegítésnek nem volt roosz. aszem p4 v 3 nem is emléxem.

superpole: én nem vagyok babonás (gergő)


r2: rajt cél győzelem. gergő azért jött fel rendesen, kezdtem parázni, de aztán igy maradt

r3: 8ról indultam ugyebár, aztán mentem előzgettem párat a végén ákos jó nagy előnyre tett szert mig átverekedtem magam a többieken. de elfogyott a gumija és talán az utolsó körben v elötte (nemtom már na) sikerült elmenni mellette. P1 ismét

szal szerintem jó volt ez a futam

Müller Péter #321
- Bozso
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.08.08. 11:11
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Nyilatkozatok
Igen az első pár kanyarnál nagyon instabil voltam és ha meglöktelek azért külön elnézést kérek, viszont amikor megelőztél azt nekem köszönheted mert nagyon agresszívan versenyeztél és féltem hogy kilöksz ezért kicsit kiengedtem külső ívre a vasat. Mondanom se kell hogy bejött a taktikám mert néhány kör után kicsúsztál.GergoToth írta:Race 2:
Jo rajt egy kis csetepate kovette Palfi urral aki szepen kitolt a fure mint Zolit majdnem a boxba.


Pálfi József
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
- GergoToth85
- Hozzászólások: 387
- Csatlakozott: 2011.10.09. 15:03
- Tartózkodási hely: Godmanchester, UNITED KINGDOM
Re: Nyilatkozatok
Hmm, ez erdekes mert nem voltak egyik futamon sem gumiproblemam, es eleg surun vettem el a gazt. Persze agressziv, itt muszaj mert elozni lehetetlen, plusz ki nem lettel lokve csak megtoltalak miutan kiraktal a fube.Bozso írta:Igen az első pár kanyarnál nagyon instabil voltam és ha meglöktelek azért külön elnézést kérek, viszont amikor megelőztél azt nekem köszönheted mert nagyon agresszívan versenyeztél és féltem hogy kilöksz ezért kicsit kiengedtem külső ívre a vasat. Mondanom se kell hogy bejött a taktikám mert néhány kör után kicsúsztál.GergoToth írta:Race 2:
Jo rajt egy kis csetepate kovette Palfi urral aki szepen kitolt a fure mint Zolit majdnem a boxba.Nem tudom hogy milyen beállításokkal mész de ahogy gyilkoltad a gumikat az valami hihetetlen volt, szinte minden kanyarban padlógázon voltál.
Apropo agressziv vezetes R2: http://www.youtube.com/watch?v=iGo97fvf ... e=youtu.be
En ennyit eszre sem vettem viszont azt igen hogy nem huztam rad a dombteton es kanyarokban mert tudom hogy ketto elfer egymas mellett. Csak az a baj sokan ezt nem veszik figyelembe, es itt nemcsak Rolad van szo. Ha borul a bili en is tudok kemenyen csattani de alapjabol veve szeretem kizaras nelkul es minimalis buntetesekkel befejezni a szezonokat.
A kicsuszasom meg nem gumi hiba volt, hanem a feket nagyon hatra allitottam menet kozben es elment a popsija.
Amugy tok mindegy. Jo futam volt es remelem lesz meg sok ilyen csata
u.i: setupom a simbin alltal keszitett volt, kiveve a valto, a fekero es a diffi. Minden mas a jatekban megtalalhato beallitas volt :O - miert nem tanulom meg beallitani? :0
- Bozso
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.08.08. 11:11
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Nyilatkozatok
Nem akarok belemenni semmilyen magyarázkodásba engem is löködtek eleget de hát már csak ilyen a túraautózás, a lényeg hogy nagyon más íveken autóztunk talán ebből adódtak a kontaktok. Véleményem szerintem egyik se volt annyira vészes ahogy te bekonferáltad még a videók alapján se, meg aztán a cockpitben máshogy jönnek át a dolgok mint kívülről. Béke legyen veled és szerintem ne pocsékold az idődet a videók készítésével inkább igyál egy sört.GergoToth85 írta:Bozso írta:GergoToth írta:Race 2:
Jo rajt egy kis csetepate kovette Palfi urral aki szepen kitolt a fure mint Zolit majdnem a boxba...

Pálfi József
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
-
- Hozzászólások: 44
- Csatlakozott: 2010.04.05. 19:33
Re: Nyilatkozatok
Nem szeretnék vitatkozni, de szerintem a videóban mutatott viselkedés messze túl van a sportszerű versenyzéstől és a nemzetközi szabályoktól is, még a BTCC-ben is. Nyilván egyszer-egyszer benne vannak a kontaktok, és össze csúszások, de a kigyorsításon oldalt meglökni a másikat, az szerintem már nem fér bele.
Sajnos versenyek közben én is elég sok ilyet tapasztaltam és egy kicsit meg is lepett, mert szerencsére nem ilyenek szoktak lenni itt a versenyek.
Az első verseny volt, remélem csak bele kell jönni. A pálya sem nagyon alkalmas a tiszta előzésekhez, de ennél egy kicsit nyugodtabban kell versenyezni.
Sajnos versenyek közben én is elég sok ilyet tapasztaltam és egy kicsit meg is lepett, mert szerencsére nem ilyenek szoktak lenni itt a versenyek.
Az első verseny volt, remélem csak bele kell jönni. A pálya sem nagyon alkalmas a tiszta előzésekhez, de ennél egy kicsit nyugodtabban kell versenyezni.
Hérics Nándor
- Bozso
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.08.08. 11:11
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Nyilatkozatok
Szándékosan írtam Gergőnek azt hogy most inkább nem mennék bele a magyarázkodásokba, az tény hogy 1-2 esetnél én is hibás voltam mert nem számítottam arra hogy az üldöző autó már mellettem van és ettől függetlenül én a saját íveimet erőltettem. Én már nagyon régen versenyeztem online ezért kell egy kis idő amire belejövök, de mindenki elhiheti hogy én is össze tudnék állítani hasonló videót. Bízom abban hogy sokkal stabilabban tudok majd versenyezni a továbbiakban de Gergő-videójában az első 20 másodperc szerintem teljesen rendben volt, aki ilyen helyzetekbe nem megy bele az ne is versenyezzen.Somebody írta:Nem szeretnék vitatkozni, de szerintem a videóban mutatott viselkedés messze túl van a sportszerű versenyzéstől és a nemzetközi szabályoktól is, még a BTCC-ben is. Nyilván egyszer-egyszer benne vannak a kontaktok, és össze csúszások, de a kigyorsításon oldalt meglökni a másikat, az szerintem már nem fér bele.
Sajnos versenyek közben én is elég sok ilyet tapasztaltam és egy kicsit meg is lepett, mert szerencsére nem ilyenek szoktak lenni itt a versenyek.
Az első verseny volt, remélem csak bele kell jönni. A pálya sem nagyon alkalmas a tiszta előzésekhez, de ennél egy kicsit nyugodtabban kell versenyezni.

Pálfi József
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
- GergoToth85
- Hozzászólások: 387
- Csatlakozott: 2011.10.09. 15:03
- Tartózkodási hely: Godmanchester, UNITED KINGDOM
Re: Nyilatkozatok
Tenyleg felesleges vitazni. Nagyobb "baj" nem lett a lokdosodesekbol, mi megbeszeltuk Jozseffel igy felesleges civakodni. Nekem csak egy megjegyzes volt, ez lett belole. De felesleges szetoffolni a forumokat. Majd ha lesz kemenyebb tili-toli majd akkor, es az Ovas oldalon 

- Gordon24
- Hozzászólások: 6246
- Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Nyilatkozatok
Donington
Jó volt újra:-) De azért most hátul voltak nagyon goromba dolgok.
Jó volt újra:-) De azért most hátul voltak nagyon goromba dolgok.
Galambos Péter
TCS #82
TCS #82
-
- Hozzászólások: 44
- Csatlakozott: 2010.04.05. 19:33
Re: Nyilatkozatok
Számomra totál káosz volt...
Első időmérő egy biztonsági kör után vagy feltartottak vagy hibáztam a gyors körökön. Egyiknél boxból kijövő autó vert telibe...
Első versenyen lefelé a dombról keresztbelöktek valakit. Épp hogy el tudtam kerülni, de vagy 800 métert szánkáztam a vizes füvön, és úgy csúsztam vissza a pályára. Szerencsére nem találtam el senkit, de esélyem se volt irányítani a kocsit. Innentől az a verseny kuka volt.
Második időmérőn megszívtam a gumival. Még csak nedveset írt a game, rögtön ki is jöttem slicken, de úgy a kör kicsit több mint felénél átváltott wetre. Onnan már műkorcsolya volt.
Második versenyen vizes gumival voltam kint. Fel is tudtam jönni egészen a 7. helyig, de az utolsó 4 kör az nagyon keserves volt, az izzó eső gumin. Viszonylag jó verseny volt, bár nagyon sok kontaktom volt. Volt ami az én hibám, de elég sokszor kaptam innen-onnan...
Harmadik verseny. Hát bepróbáltam a vizes gumit. Az első versenyen csak az utolsó 4 körben kezdett száradni, ezért ott összességében a vizes volt jó. Itt sajnos a 4. körben már csak nedves volt. 2 kört szenvedtem még rajta, de esélytelen volt tartanom az üldözőket. Inkább kijöttem a boxba. 10 kört lehetetlenség lett volna végigcsinálni, főleg úgy hogy az egész mezőnyt veszélyeztettem volna.
Olyan háromnegyed kör hátrányban sikerült befutnom...
Az egyszer szakadó esős, máskor száradó pályán tudom hogy nagyon könnyű hibázni, de tényleg sok volt megint a szabálytalanság. Egy kicsit próbáljunk meg jobban figyelni egymásra.
(Sajnos a laggolós probléma megint nagyon előjött. Következő versenyre megpróbálom megoldani, mert most is néha azt se tudtam hol járok... )
Első időmérő egy biztonsági kör után vagy feltartottak vagy hibáztam a gyors körökön. Egyiknél boxból kijövő autó vert telibe...
Első versenyen lefelé a dombról keresztbelöktek valakit. Épp hogy el tudtam kerülni, de vagy 800 métert szánkáztam a vizes füvön, és úgy csúsztam vissza a pályára. Szerencsére nem találtam el senkit, de esélyem se volt irányítani a kocsit. Innentől az a verseny kuka volt.
Második időmérőn megszívtam a gumival. Még csak nedveset írt a game, rögtön ki is jöttem slicken, de úgy a kör kicsit több mint felénél átváltott wetre. Onnan már műkorcsolya volt.
Második versenyen vizes gumival voltam kint. Fel is tudtam jönni egészen a 7. helyig, de az utolsó 4 kör az nagyon keserves volt, az izzó eső gumin. Viszonylag jó verseny volt, bár nagyon sok kontaktom volt. Volt ami az én hibám, de elég sokszor kaptam innen-onnan...
Harmadik verseny. Hát bepróbáltam a vizes gumit. Az első versenyen csak az utolsó 4 körben kezdett száradni, ezért ott összességében a vizes volt jó. Itt sajnos a 4. körben már csak nedves volt. 2 kört szenvedtem még rajta, de esélytelen volt tartanom az üldözőket. Inkább kijöttem a boxba. 10 kört lehetetlenség lett volna végigcsinálni, főleg úgy hogy az egész mezőnyt veszélyeztettem volna.
Olyan háromnegyed kör hátrányban sikerült befutnom...
Az egyszer szakadó esős, máskor száradó pályán tudom hogy nagyon könnyű hibázni, de tényleg sok volt megint a szabálytalanság. Egy kicsit próbáljunk meg jobban figyelni egymásra.
(Sajnos a laggolós probléma megint nagyon előjött. Következő versenyre megpróbálom megoldani, mert most is néha azt se tudtam hol járok... )
Hérics Nándor
- Bozso
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.08.08. 11:11
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Nyilatkozatok
Iszonyat sz@r voltam én is meg a játék is. Azt írja az infóban hogy Időjárás: száraz - Pálya: nedves, gondoltam felteszem a slicket úgy is felszárad néhány kör után. Aha persze, estem keltem ahogy az illik. A szélvédő tele volt bogár foltokkal de azért a pálya vizes volt.
Egyszer ledobott az asztalra is arról nem is beszélve hogy egyesek nem tudják mi az a kék lámpa a boxkijáratnál, egy csomóan ott tobzódtak a pálya szélén ráadásul pont azon a szélen kell elkanyarodni.
Mindenesetre azoktól elnézést kérek akiket meglöktem, ha úgy ítélitek meg óvjatok meg nyugodtan.


Mindenesetre azoktól elnézést kérek akiket meglöktem, ha úgy ítélitek meg óvjatok meg nyugodtan.
Pálfi József
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
BTCC '13 - Private
Honda Accord #75
- danikosz
- Hozzászólások: 7581
- Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
- Teljes név: Molnár Dániel
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Nyilatkozatok
Quali : Nem ment egyáltalán. Egész felkészülés folyamán 3 tizedet kaptam körönként tőlük. Ez itt is megvolt,ennyit jelentett pozíciókba számolva 3 tized.
R1 : Behoztam,nem történt semmi lényeges. 2 kanyar alatt megint szét lett csapva a kocsi hátulja,be is mondta hogy sérült a felfüggesztés,pedig viszonylag keveset kaptam. Futam végén 5. hely,ahhoz képest mennyit szenvedtem tök jó eredmény.
Quali : Elrontottam a kört 3 helyen. Így 3 x 3 tized minimum benne maradt. Ez van,ettől jó a superpole.
R2 : Nagyon jól jöttem fel aztán egy szerencsétlen szituba összementünk Halász Gabival és a top8 ugrott. Kellett volna az a fordított rajtsorrend.
R3: Először élveztem a vezetést az autóval. Feljöttem 5. helyre majd tök jó volt. Csak 1 tizedeket kaptam max morfiéktól. Kiengedtem az utolsó körbe és avégén elrontottam 2 kanyart és buktam a negyedik helyem. Megint 5.
A csapat jó volt megint,és az autóban is van még bőven. Ez motiváló,az egyéni bajnokság abszolút nem érdekel és le is szarom. Ha minden futamon 5. lennék az is elég nekem. Ha ez év végi 5. helyre vagy 3. helyre elég akkor meg ez van,nem tud érdekelni abszolút. Majd kiderül ez változik-e.
R1 : Behoztam,nem történt semmi lényeges. 2 kanyar alatt megint szét lett csapva a kocsi hátulja,be is mondta hogy sérült a felfüggesztés,pedig viszonylag keveset kaptam. Futam végén 5. hely,ahhoz képest mennyit szenvedtem tök jó eredmény.
Quali : Elrontottam a kört 3 helyen. Így 3 x 3 tized minimum benne maradt. Ez van,ettől jó a superpole.
R2 : Nagyon jól jöttem fel aztán egy szerencsétlen szituba összementünk Halász Gabival és a top8 ugrott. Kellett volna az a fordított rajtsorrend.
R3: Először élveztem a vezetést az autóval. Feljöttem 5. helyre majd tök jó volt. Csak 1 tizedeket kaptam max morfiéktól. Kiengedtem az utolsó körbe és avégén elrontottam 2 kanyart és buktam a negyedik helyem. Megint 5.
A csapat jó volt megint,és az autóban is van még bőven. Ez motiváló,az egyéni bajnokság abszolút nem érdekel és le is szarom. Ha minden futamon 5. lennék az is elég nekem. Ha ez év végi 5. helyre vagy 3. helyre elég akkor meg ez van,nem tud érdekelni abszolút. Majd kiderül ez változik-e.
Molnár Dániel #99
- weres6
- Hozzászólások: 3344
- Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Nyilatkozatok
nálam is laggoltak néha sokan Nándi, sztem nem csak nálunk volt ez a gondSomebody írta:
(Sajnos a laggolós probléma megint nagyon előjött. Következő versenyre megpróbálom megoldani, mert most is néha azt se tudtam hol járok... )

Veres Ákos
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég