Nyilatkozatok

Moderátor: BT Tag

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.03.19. 15:35

Valencia

Q: a változatosság kedvéért ismét egyéni csúcsot autóztam az időmérőn... Meg kell tartanom ezt a jó szokásom. Alapvetően én sosem készülök külön az időmérőre, így a 12. hely úgy érzem elfogadható eredmény volt. Persze mindig lehetne jobb.

R1: Féltem kicsit a rajttól, főleg az első kanyartól, de számomra meglepően simán alakult a verseny ezen szakasza. Mindenki a célegyenes jobb oldalára húzódott, tökéletesen tudtam előzni a belső íven. Javítottam 2 helyet, aztán az első körös (szokásos) tolakodásban többen kiestek előlem. Nem volt izgalommentes, mert a füsttől sokszor csak vakon mentem át a kanyaron, remélve, hogy nem lesz ott egy autó.
A futam további részében Varga Péter úrral csatáztam jó 5-6 körön keresztül. Eszméletlen jó csata volt, ezekért a pillanatokért versenyzek! Igaz a végén megelőzött, elkopott a bal első gumim nagyon, de ennek ellenére elégedett voltam a 6. hellyel!

R2: 3. helyről rajtolhattam, teljes magabiztossággal. Be is jöttek a számításaim, ugyan a csapattársam majdnem leszorított mert nem látta, hogy mellette vagyok, de végül elsőként fordulhattam. Ha jól emlékszem 3 egész körön át vezettem is :) Aztán jöttek a gyorsabb pilóták, nem volt kérdés a kimenetel. Próbáltam végig szabályosan "feltartani" őket. Remélem senkinek nem volt kivetni valója. Aztán jött a fáradtság is, és egyre több apró hibát vétettem, ami miatt még páran megelőztek így lett 7. hely a vége. Igazából ha jobban bírtam volna, akkor talán-talán 5. meglehetett volna, de a reális a 6. hely lett volna. Így is elégedetten távoztunk Valenciából!

Nem láttam a baleseteket igazán. De továbbra is amondó vagyok, hogy ne az első pár kanyarban/körben akarjunk futamot nyerni!!!
Továbbá nagy igazság: ha valaki mögötted autózik, közel van, látod a tükörből, majd nem látod a tükörben, akkor MELLETTED van valahol!!!! Ilyenkor illik helyet hagyni.
Rózsa Tamás

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.03.19. 15:40

Bryan666 írta:R2: Végre pole gondoltam hogy most talán könnyebben tudom futni a saját tempóm, de nem mert sajnos a váltó átétel elég rossz volt a rajtoláshoz és Mihály és Rózsa úr keményen ott hagyott. Majd ismét jött az hogy rohadtúl nem figyelünk a másikra.. Kemény volt őket megelőzni illetve Varga Petivel egész futam alatt együtt mentünk és próbáltunk zárkózni a top3ra, ami meg is lehetett volna, de nincs volna és ha ezt tudjuk. Mihály Tomival volt egy érdekes esetünk, sztem ő is, és én is másképpen látjuk az egész esetett, de majd nyílván ha óvásra kerül az esett a BT ezt kivizsgálja. .
Balázs! A Mihály és Rózsa úr otthagyott után félreérthető a rohadtul nem figyelünk a másikra. Ez alatt kire gondolsz? :)
Csak érdeklődnék, mert én úgy éreztem senkinek nem okoztam kellemetlen pillanatokat azzal, hogy nem figyeltem rá. Ha nem nekem szólt ne is foglalkozz a felesleges billentyű koptatásommal :) Ha meg igen, kérlek jelezd melyik eseményre gondolsz megnézem, hátha kintről másképpen fest.
Rózsa Tamás

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.04.02. 10:59

Mugello

Quali: Hagytam benne, de így is P5.

Ismét örültem, mint majom a farkának, de nem sokáig :(

R1:

Szépen eljött a mezőny eleje, Dodival csatáztunk T1-ben, aztán visszavettem, hogy ne lökjem ki, majd jött a második szektor gyors jobbos és balos, ahol kilöktek, kocsi a falnak, szárny leesett, felfüggesztés off. Bementem a boxba szerelni, így tetemes hátrányt szedtem össze a többiekhez képest. Sikerült feljönni a 18. helyre, ahol Tóth Andrást előztem volna, amikor sikerült ismét nekiverni a kocsit a falnak, nem saját hibából, szárny, megint leesett, így csak 18. hely lett az első futamon. Annak ellenére, hogy Dodi vélhető rossz gumiválaszása miatt meglehetett volna a 4. hely.

R2:

P18-ról feljöttem 8. helyre, ahol utolértem Rátkait. Túlzottan kecsegtető volt a pozíciója és elrontottam a célegyenes ráfordítót. Így visszaestem 12. helyre, majd ismér Top 10-be kerülhettem volna, ha megelőzöm G. Eriket, de szintén nagyon akartam abban a kanyarban az előzést, türelmetlen voltam, de P11. meglett a végére.

Kicsit bosszantó, mert Barcelonán kívül mindegyik versenyhétvégém így alakul. Jó rajthely, aztán kilöknek. :(
Ne az első körben akarjunk már nyerni, plusz vegyük már észre, hogy ez nem túraautó.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Bryan666
Hozzászólások: 350
Csatlakozott: 2009.08.16. 21:45

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bryan666 » 2014.04.02. 11:48

Ismét kevés tesztelés mint Valenciában.

Q: Nem lett egy jó kör de legalább 7. hely egy 4. helyet éreztem benne, de ez van. Sajna voltak páran akik feltartottak.

R1: Jó rajt volt aztán a 2. sector elején a gyors jobbos-balosba külső ívről vki befele jött és mentem a falba a felfüggesztés kuka, és gyakorlatilag nyomtam ahogy tudtam de az autó nagyon rossz volt megtankolva plusz még sérült is volt örültem hogy top8-ba benn voltam.
Egy 4-5. helyet láttam benne, de sajnos nem úgy alakultak a dolgok ahogy én terveztem.

R2: Ismét pole, de tudtam hogy ez így kuka lesz. Itt a futamon megint előjött hogy a másikon fordulok el, annyit megígérhetek hogy kövi futamtól fogom én is ezt alkalmazni és nem leszek a másikra tekintettel hogy most ott van mellettem vagy sem. JELZEM ez nem TÚRA AUTÓ bajnokság... Végül próbáltam tartani a többieket, de mivel a pályával nem voltam nagy haverságba így sokszor hibáztam, de végül meglett az 5. hely igazából egy dolog vigasztal hogy Nagy Dávid kolléga sajnos kiesett és tudtam hozzni rajta egy kis pontocskát.
Cél továbbra is a Top3 de nehéz lesz az biztos...


Az biztos hogy aggresszívabbnak kell lennem ahhoz hogy mások is átérezzék azt hogy mekkora bunkóság hogy úgy előzünk hogy a másiknak a menet irányát befolyásoljuk és nem írok neveket aki tudja az tudja aki nem az majd megtudja és megtapasztalja. Illetve tanács nézzeket több Forma-1-et ergo több formula autós szériákat és az előzéseket elemezzétek :)
Félre ne értsük nem arcozásból vagy nagyképűséggből írom, csak azt hogy normális versenyzési körülményeket szeretnék, de egy páran nem így gondolják ez nem NEED For Speed!!!
Kép
Kép

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.04.02. 12:03

Időmérő : Keveset teszteltem szóval nagyon előrébb nem tudtam volna jutni. Végére rájöttem hogy mi a jó setup szóval bizakodó voltam.

Futam : Jó kis időjárásos káosz amit szeretek és általában jó taktikát választok. Gyorsabb voltam mint Dávidka de így is elégedett lehetek az 5. hellyel. Bajka Mátyással volt egy jó csatám,szerencsére amikor hibáztam akkor egyikünknek sem lett semmi sérülése és tudtuk folytatni rendesen a versenyt.

Második futam : Rajt előtt mondta a TS hogy Connection Lost. Ez annyira megzavart hogy lefulladtam,után meg eltaláltak és sérült a kocsi. Fél kört tudtam csak menni a balra húzó kocsival mert utána elment a netem.. Rajt után még jó volt a dolog nálam. Aztán a második kanyarba láttam hogy mindenki megy ki a fűre. Utána 2mp-el később mindenki eltűnt.remélem a laggom nem okozott nagy gondot.
TS-en végig fent voltam és tudtam beszélni a többiekkel is. Nem dobott le a szerver se (nálam) szóval érdekesen ment el a netem.

Ha valaki kiesik akkor ne várjon a pálya közepén 3 percet még hanem használja az esc gombot. Eléggé veszélyes volt ahogy kerülgetni kellett a álló autókat a pálya közepén...
Molnár Dániel #99

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.04.02. 21:01

Q: most először nem sikerült eddig a bajnokságban egyéni rekordot autóznom az időmérőn. Ettől függetlenül viszont most vártam a legjobb helyről a rajtot.

R1: jól kaptam el a rajtot ismét, két előttem autózó közé befértem amikor is Bajka Mátyás rám csukta a "kaput" és rányomott Gályár Balázsra. Fékeznem kellett, ami miatt 2-en is megelőztek az első kanyarig...
Onnantól kezdve a hideg gumikon küszködtem még 2 körön keresztül mire elkezdtem jó tempót autózni. A futamot a 7. helyen zártam, talán apróbb hibáktól mentesen lehettem volna 6. De a sok apró hiba miatt elégedett lehetek ezzel a hellyel is.

R2: 2. helyről indulhattam, rajtot ismét jól elkaptam, elsőként fordulhattam.... reméltem hamar felveszem a tempómat az élen és pár kör erejéig vezethetem a futamot, mire az élmenők utol érnek. Sajnos nem így történt, mert a gumijaimat képtelen voltam munkára bírni a 3. kör közepéig. Ezért nagyon hamar megelőztek. Első kör utolsó kanyarjában erre Gályár úr is rásegített egy apró "fenékbe rúgással" épphogy úton tudtam maradni, de pozíciókat buktam ismét. Utána még lecsúsztam egy párszor a fűre mire felvettem a ritmust. Egy pördülés is benne volt, de szerencsére aszfalton maradtam, nem veszítettem sok időt. Elkezdődött a felzárkózás. A végén utol értem egy 2-es bojt, de már nem tudtam őket hibára kényszeríteni. Ismét 7. hely. Elégedetlen vagyok vele egyfelől, mert mások hibáit kihasználva 5. hely benne lett volna, de előkapartam a hibazsákot én is, így nem sikerült a szép eredmény. Másfelől boldog vagyok mert két 7. hellyel zártam a fordulót, amitől rosszabbat vártam.
Rózsa Tamás

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: komlosip » 2014.04.15. 22:13

Misano

Q: közel voltam a legjobbamhoz, 12. hely

R1: esős pálya, száraz idő = slick. Jó választás volt. Óvatosan mentem, elég nedvesnek éreztem a pályát. Addig az eleje nagyon elment, de a középmezőny elején stabilan tartottam magam. Többen hibáztak előttem, így a 6. helyre jöttem fel. Az első öt elérhetetlen volt, a tempóm viszont elég jó volt ahhoz, hogy a többieket magam mögött tartsam. Gályár Balázs majdnem elkapott a végén, de úgy láttam, hogy elcsípte az utolsó kanyarban a gumifalat. A vége 6. hely lett, ami eddigi legjobbam.

R2: nedves pálya, esős előrejelzés = wet. Sikerült rendesen mellényúlni, alig szemerkélt az eső, az aszfalt szinte csont száraz volt. A mezőny elejéről csorogtam vissza egészen a 12. helyig.
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
Dodi
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2009.09.29. 17:09
Teljes név: Varga Dávid
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Dodi » 2014.04.15. 22:31

Q: P2, volt még benne bőven, de úgy is kb 1 tizedre lettem volna Csutitól...

R1: Jó volt a kocsi, a tempó is. Subival elvoltunk egymással foglalva, Csuti meglógott (elérhetetlen, max közel autózhattam volna). Úgy éreztem Petit magam elé engedem, inkább menjen ő, aztán a végén megelőzőm valahogy, addig meg legalább nem akadunk össze. Biztos P3 lett végül.

R2: Legalább belekerülhetett volna a szoftverbe, hog gyenge, erős, stb... eső. Elrajtoltam wet gumin, aztán még a guminyomás is rossz volt, sőt az autót kb esőre átlőttem.... Szenvedés. Bryannel összeakadtam, vagy is nem tudom mi volt pontosan. Ott elmentek a többiek, én meg folytattam a Lada módszert... P8

Grat mindenki! ;)
1. Városi Clio Cup – 2013 (Simbin) #92
2. Mini Challenge - 2015 (Simbin) #92
3. Touring Cars Series - 2016 (Simbin) #92


WEBaffACTIVE
Shake and Bake!
Foto24.hu Team

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.04.15. 22:33

Q : elrontottam, nehéz volt a full tiszta kört összerakni nekem
R1 : Elrajtolunk. Látom a csapattársam majdnem megforog. Hátra néztem hogy minden oké-e. 0,5mp-el később már néztem előre amikor ott állt keresztbe valaki. Nem tudom hogy sikerült... futamom kb off.
R2 : 16. helyről 1 kör alatt feljöttem a 6. helyre. Utána mondta Ákos hogy laggolok. Azt hittem elmúlik,de mégse. Hátra sorolt szép lassan a rendszer. Majd Dodi kilökött aztán a füvön állva valaki nekem jött. Gondolom az már a laggom volt vagy a fene tudja... Sajnálom,remélem nem kavartam be... Kurva thome.
Molnár Dániel #99

Avatar
Dodi
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2009.09.29. 17:09
Teljes név: Varga Dávid
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Dodi » 2014.04.15. 22:38

danikosz írta:Majd Dodi kilökött aztán a füvön állva valaki nekem jött.
Nem emlékszem erre, Lagg miatt volt ez, vagy én néztem be?
1. Városi Clio Cup – 2013 (Simbin) #92
2. Mini Challenge - 2015 (Simbin) #92
3. Touring Cars Series - 2016 (Simbin) #92


WEBaffACTIVE
Shake and Bake!
Foto24.hu Team

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.04.15. 23:54

Q: valahogy ma nem éreztem az erőt magamban, nem is lett túl jó idő, egyéni rekordtól elmaradt... bíztam a jó rajtban!

R1: jó rajt összejött, rögtön 2 helyet javítottam, egyet előztem még és máris a 4. helyen autóztam. Eleinte még rájuk is estem (hármas boly), de aztán túl merész voltam az utolsó kanyarból kifelé jövet, és ránéztem a kerékvetőre a jobb hátuljával... Megcsúszott, ugyan ellenkormányoztam azonnal, de keresztbe megindult és a vizes füvön már tehetetlen voltam. Fal. Minden leszakadt. Nagyon nagy kár érte, jó eredmény benne volt! Sok pontot hagytam a szalagkorlátnál.

R2: 18. helyről indultam talán, nem is érdekelt hányadik vagyok, csak arra figyeltem, a rajt utáni tömörülést megússzam, és senkit se találjak el én sem. Futam elején dilemmáztam milyen gumit rakjak fel, végül csapattársam javaslatára slick maradt. Jól választottunk. Igen hamar feljöttem a 6. hely környékére... utána onnan csatáztunk a futam végéig Lányi Tamással a dobogóért, Varga Dávid is csatlakozott e nemes körhöz, így nem sikerült már a végén Lányit megelőznöm. Végülis így is sok pontot szereztem, főleg ha azt nézzük honnan rajtoltam. Kár az első futamért, ennek fényében pláne!

A csapat elég sok pontot gyűjtött, ez a helyes irány.
Rózsa Tamás

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2014.04.16. 01:42

Nem teszteltem túl sokat kvali előtt, 10-20 kört max. Fejben megvolt a gyorskör, setup stabil volt.
Kvali végül jobb lett mint vártam, bár már fogalmam sincs hanyadik lettem, talán 6-7-8 körül...

1. versenyen egyértelmű slick volt a jó választás, el is rajtoltam, jól kaptam el a rajtot, hibáztam is dodiék mögött, végül 4, semmi extra.

2. versenyre azért már én is elgondolkodtam, hogy bevállaljam-e a slicket... Nem is én lennék ha nem vállaltam volna be, szeretek kockáztatni, veszteni valóm semmi, hagy szóljon. Rajtnál előttem állva maradt valaki, megelőztem, sőt a 2. helyig jöttem előre az 5.ről, majd mentem Gályár után. Nem erőltettem az előzést mert tudtam, ha lemegyek az ideális ívről (ami reálisan jobban csúszna esőben), semmi esélyem megállni a kanyarokban, de aztán elmentem mellette, majd rögtön el is húztam. Mikor Csuti lett mögöttem a 2. egyáltalán nem aggódtam hogy feljön, mert tudtam hogy nem olyan hülye hogy bajnokesélyesként bekockáztassa a slicket, én pedig átlag fél másodperccel gyorsabb voltam nála körönként és egy szép előnnyel be is húztam a futamot.

Race07 én így szeretlek! :)
Kép

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.04.16. 01:59

Quali: Ismét jó pozíció, p6.

R1: Örültem nagyon, mert belső ívről kezdhettem a futamot. Seatot elnézve az nyerő volt. Nedves pálya, slick guival, jó is lett volna, ha az előttem lévő kolléga el tudott volna elindulni slickel nedves pályán. Irreális ütközés miatt Dani és én is megszívtam, iszonyatosan ledobta a kocsit, szerencsére nem sérült, de Danié igen, ezért sorry, de nem gondolom, hogy vétkes vagyok a szituban (Ez olyan Bennani, Coronel, Müller eset). Ha igen akkor kövezzetek meg :)
Csak arra koncentráltam, hogy minél előbb végezzek, és egyben hozzam be a vasat. p12.

R2: Ts-en kaptam egy fület, hogy nedves a pálya és előrejelzés eső. Menjünk eső gumival. Na ezt kellett volna vétózni, de hát mindig utólag okos az ember. Kb 6-7 körig jó volt az esőgumi, aztán 3mp-el lassabbak lettek a körök, így nem tudtam p10-be bekerülni. A végén G. Erikkel jót csatáztunk a 10. helyért, korrekt volt nagyon, de nulla gumival célegyenes ráfordítónál nem tudtam rendesen kigyorsítani, Erik megelőzött, szerintem slickel :D Mindig tanul az ember.

Nagyon bosszantó, hogy hiába szerzek jó helyezést rendszeresen a qualy-n mindig elmegy a verseny, A tempóm ismét jó volt az 5. helyért, de az a fontos, hogy biztos pontokat szereztem. Majd Monzában remélem sikeresebb leszek.

Grat a győzteseknek, dobogósoknak, és mindenkinek aki célba ért.
Pacseee
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.04.16. 07:25

Dodi írta:
danikosz írta:Majd Dodi kilökött aztán a füvön állva valaki nekem jött.
Nem emlékszem erre, Lagg miatt volt ez, vagy én néztem be?
Amikor elfékezted a második szektort és a fűről jöttél vissza. Én akkor a saját versenyemben megelőztelek téged még a síkán előtt majd a célegyenesre fordítónál olyan volt mintha addig toltál volna kijáraton amíg ki nem forgok. De valszeg már akkor is laggoltam,azért nem rémlik egyáltalán ez neked,mert ott sem voltam nálad :D
Molnár Dániel #99

Bryan666
Hozzászólások: 350
Csatlakozott: 2009.08.16. 21:45

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bryan666 » 2014.04.16. 08:38

Nem nagyon tudtam rákészülni sőt egyáltalán nem, nem mentem tegnap estig egy kört se, plusz a pályát se ismertem hallani hallottam róla, de hogy milyen kanyar meg hogyan kell menni. Örültem hogy épp haza értem futamra.

Q: Hát sikán-bála és én 3:2-re nyert de legalább 2 mért kört tudtam menni, de nem az igazi volt.

R1: 13-ról indultam azt hiszem tök meglepett a tempóm hogy kb a 4. helyen találtam magam majd persze jött az első hiba, mert nem tudtam a pályán mit szabad és mit nem :D hát a kerékvető kivágott szépen majd Ákossal egy szinkron bála nézegetés volt :) Egy élmény volt :D. végül 8. hely, de az is csak épp hogy, kockáztattam Komlósit próbáltam megelőzni külső ívről de hát nem sikerült túl sok volt és az autó nem tapadt már a végén. Kipörögtem majd épp hogy 8. hely :D

R2: Féltem és nem akartam a poleból indulni mert eddig mikor onnan indultam csak ráfáztam. De most végre egy csodás rajtott fogtam bár az eső megviccelt és igen tapasztaltam már anno BTCC-be hogy szakadó esős körülmények között is jó a slick (BTCC,Silverstone), de úgy éreztem most más lesz a helyzet hát igen 6 körig kb... utána folyamat lassultam és szenvedtem Metac könnyedén elment a slickel és próbáltam már tartani a 3. helyet, de reménytelen volt. Így szerencsés 6. hely jutott nekem. (De lehet ám hogy 7. hely :D )

Összegzés: Megvagyok elégedve 2 top10, 0 teszteléssel, ennél jobbat nem is vártam bár, ez lehetett volna jóval, de jóval jobb eredmény mint amit elértem. Grat mindenkinek, Monzára már talán jobb lesz a helyzet.
Kép
Kép

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.04.30. 07:52

Monza

A teszt időszak után bizakodó voltam, mert kevesen futottak gyorsabb kört nálam.
Úgy ültem le versenyezni, hogy "Ma megfordítom a szerencsétlen sorozatomat, ami Jarama óta kísért".


Időmérőn nem tudtam összerakni egy normális kört sem, PB-hez képest is hagytam benne 7 tizedet, de 6. helyről rajtoltam.

R1: Szépen, óvatosan eljött az eleje, de valahogy nem éreztem az autót a 4. körig és visszaestem 8-9. helyre. Sikerült l feljönnöm a 7. helyre ahol hibáztam a 2. sikánnál és visszaestem a 10-re. Kicsit magamra találtam, jó csatázás után igyekeztem megszerezni a Lányi Tamástól a 9. helyet (egész verseny alatt egyszer sem tudott felhúzni a szélárnyék, sokkal lassabb volt a tempóm, mint tesztelésnél. A féktávokon és kanyarokban nagyon stabil volt az autó, de a végsebessége a többiekhez képest sehol sem volt.). Abszolváltam is az előzést az első sikánnál, mert sikerült belső íven nagyon rövidet fékeznem, de a féktávon instabil lett a másik kocsi és kiütötte a kocsim, a megforgás miatt buktam 2 pozíciót. Hiába szedtem össze gyorsan a kocsit és értem utol azokat a 2. sikánra akik megelőztek, az előző hiba még megzavart és nem számoltam a szélárnyék miatti tapadás vesztéssel, próbáltam itt is kicsit rövidebbet fékezni, de sok lett és megindult a kocsi fara, de szerencsére összeszedtem, viszont 2 hellyel ismét hátrébb találtam maga. A 12. helyről sikerült felkapaszkodnom korrekt csaták után a 9. helyig.

R2: 9. helyről rajtolva, sikánnál már a 8. helyen voltam, majd feljöttem a 6. pozícióra.
Nagyon együtt volt az eleje és figyelve egymásra haladtunk egymás mögött. Igyekeztem megfogni az előttem haladókat, de arra jó volt a tempóm, hogy lépést tudjak tartani velük, de a végsebességem miatt soha nem tudtam szélárnyék segítségét kihasználni. (Szélárnyékban lassabb voltam, mint aki adta a szélárnyékot).
Az élen Nagy D. 5 mp-el vezetett előttünk Báldi hibáját követően, mi öten pedig 2 mp-en belül voltunk egymáshoz. Már kezdtem örülni, hogy tényleg összehozok Barca után egy jó hétvégét, és gyors fejszámolással ki is jött, hogy bónuszpontokért küzdök. Gondoltam nem erőltetem túl, tartom a tempót, nem kockáztatok, ha hibáznak, akkor pedig "lecsapok". Jó is volt ez a 7. körig, az Askariban MateC sajnos hibázott, falnak csapta a kocsit, ami fizikát meghazudtolva, hirtelen megállt a pálya közepén, pedig a pörgésből úgy látszott, hogy átrepül a másik oldalra. Hát nem, kísértetiesen olyan volt a szitu, mint Lauda mesteré. A csattanás után teljesen leamortizáltam a kocsit és ismét szerencsétlenül jártam a "versenyhétvégén".


Már nem tudom eldönteni, hogy kell-e tartani a lépést az előttem haladókkal úgy, hogy többen vagyunk 2 mp-en belül, mert ennek már sajnos sokszor láttam kárát (MetaC ezt most ne vedd személyesre, itt az eddigi összes bajnokságomra értettem). Igyekszem fejlődni és sokat gyakorolni, amennyit csak lehet, mert még kevés km van mögöttem szimulátorban, de úgy érzem ezen is el kell gondolkoznom, hogy érdemes-e ennyit ráfordítani. Sajnos nem tudtam megfordítani a szerencsémet és sok pontot buktam, de ennek ellenére is még egész előkelő helyen vagyok. Spa-ban folytatjuk.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.04.30. 09:35

Q : Finomhangoltam az autót mert nem tetszett féktávokon,sikerült is valamennyire.

R1 : Lerajtoltak,utána jöttem előre kicsi hiba estem hátra. Megint jöttem előre aztán végül 5. lettem.

R2 : Féktávon jó lett a kocsi,R1 után állítottam a féken. Elől csatáztam Dávidkával aki épp Báldit próbálta megelőzni. 250nél oldalról kaptam egy szép rám húzást amitől keresztbe állt az autóm,felrepült a levegőbe és belecsapódtam a falba. Szerencsére nem törtem fossá,tudtam tovább menni. Egyenesbe 6km/h-val voltam lassabb és húzott az autó. Végül leutánoztam azt amit Hamilton csinált 2009-ben az utolsó körben. Out ismét.

Ákosnak kétszer döglött meg az autó úgy hogy semmit nem csinált. 14 és 1 kört ment összesen... Engem kiütöttek meg bénáztam. Csapatba a top3at már b**szhatjuk így.

Olasz köröm siralmas volt. 2 out net hiba miatt meg most ez. Másik 3 eredményemből két 5. hely és egy 17 körüli amikor széttörtek. Jobbat vártam... Benelux kört, várom mert szeretem a pályákat és jó eredményeim vannak onnan,majd kiderül.
Molnár Dániel #99

Bryan666
Hozzászólások: 350
Csatlakozott: 2009.08.16. 21:45

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bryan666 » 2014.05.01. 20:05

Monza:

Q: Meglepett a P5.

R1: Jó rajt volt és jó tempó is, de aztán hibáztam és ritmust vesztettem majd 7. hely.

R2: kevésbé jó rajt, aztán jó sok csata majd a 4.hely meglett.

Grat mindenkinek!
Kép
Kép

Avatar
morfi
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2009.07.14. 15:15
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: morfi » 2014.05.13. 21:08

SPA

Csutitól és Dávidkától is elnézést kérek. Sajna az első körben megadta magát a pedálom - szokásos DFGT - és csak két állása volt, semmi, vagy max fék. Folyamatosan blokkoltak a kerekeim. Nameg Nagy Lászlótól is az időmérőn történtek miatt.
Andras Roos

5x VSR bajnok(2008 SuperLeague, 2009 Clio, 2010 Porsche, 2010 F1, 2011 NASCAR)

Moreinnyó...
Two Words for you! SUCK IT!

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.05.13. 22:56

Q: üzemanyagot elnéztem így a végén már dadogó motorral mentem a mért köröm
R1: esőgumi szal off
R2: feljöttem a 6. helyig de ott kilöktek aztán vissza 10. asszem 8. lettem

Élveztem amúgy,örülök hogy ilyen sokan voltunk!

TV-t sajnálom,elkezdtünk megoldásokat keresni,remélem köv pályán öröm lesz!
Molnár Dániel #99

Tomi0027
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Tomi0027 » 2014.05.14. 00:42

Q: 8 tizeddel maradtam el a legjobb időmhöz képest,8. hely ,lehetett volna jobb is

R1:szerencsére kimaradtam mindenféle lökdösődésből,Suboritsal vivtam egy ideig de nem nagyon erőltettem inkább vigyáztam nehogy mindkettőnknek annyi legyen.lányi tudott megelőzni utólsó előtti körben,de a visszaforditós jobbos előtt láttam hogy 3man akarnak egyszerre fordulni,össze is akadt Lányi Suboritsal igy 6. hely.

R2:hibáztam első körben,sóderágy,13. vagy 14.-re visszeestem.Utólsó körben szerencsére sikerült megelőznöm Lányit igy megint egy 6. helyen zártam
Mihály Tamás

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.05.14. 10:23

Q: p10, maradt benne még :(

R1: Nedves pálya kicsit megtréfált, óvatos voltam az elején, plusz hibáztam kétszer visszaestem 17-re, majd előzéseknek és hibázó versenyzőknek köszönhetően jöttem előre. Verseny végén jót csatáztunk a 11. helyért Rózsa Tamással és szerencsére sikerült sikánban kifékeznem.

R2: 11. helyről indulva tartottam a helyemet, a végén Bajka Mátyással jót küzdöttünk, és sajnos sikerült előttem végeznie. P12.

Rá kell jönnöm, hogy a nedves, vizes aszfaltos versenyzést nagyon kell még gyakorolnom. A másik hátráltató dolog volt, hogy az autóm ismét gyenge volt, mint Monzaban. Hiába fogtam szélárnyékot, csak a tempót tudtam követni, de nem húzott rá úgy, ahogy azt kellene.

Bíztam a jó futamokban, de nem jött össze és sok pontot vesztettem ismét, viszont most tudom, hogy ez miattam van, nem úgy mint eddig :D


Gratulálok a győzteseknek, dobogósoknak, és mindenkinek aki célba ért.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.05.14. 18:44

Q: ennyi volt benne. P13.

R1: elején óvatosan mentem, majd amikor ráéreztem a tapadásra előzgetni kezdtem a népet, mígnem Tóth András lassú tempója meglepett és megpördültünk mindketten. (ha láttam volna, vagy tudtam volna, hogy lekőrözött versenyző, akkor nem is nyomom úgy, de azt hittem 7. helyért megy a küzdelem) Visszaesés 16. helyre, onnan már nehéz volt folyamatos váltóhibával behozni a lemaradást. (Váltóm a kormányon szarakodik, van hogy nem vált vissza, és ez féktávnál igen zavaró)
Nagy Lacival a végén jó csatát vívtunk, kár érte, hogy lecsúsztam az ívről (szintén visszaváltás hiánya miatt)

R2: Rajtot jól kaptam el, szarul helyezkedtem buktam 2-3 helyet. Utána viszont pálya közepén álló versenyzőbe belementem, OFF.

Többet, sokkal többet vártam a kedvenc pályámtól...
Rózsa Tamás

Avatar
tbazsi95
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2011.01.09. 11:35
Teljes név: Toldi Balázs
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: tbazsi95 » 2014.05.15. 00:37

Q: Nagyon régen mentem ezzel az autóval, tehát örültem, hogy ennyire ment :D
R1: Vízes pályás gumi rossz döntés volt, többször elmentem homokzni és fűvezni :D
R2: Jobb volt, viszonylag kevés hibával :)

OnBoard: http://www.youtube.com/watch?v=UOVHXwQJwOQ
Toldi Balázs - tbazsi95
Logitech G27
YouTube csatorna - http://www.youtube.com/user/tbazsi95
sponsored by ToldiNET

Bryan666
Hozzászólások: 350
Csatlakozott: 2009.08.16. 21:45

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bryan666 » 2014.05.15. 11:45

Q: Egy picit talán lehetett volna jobb is, de úgy tudom a 5. hely meglett :) (vagy 6.:D)

R1: Sajnos az első körbe hibáztam és sódert fogtam, persze ez betudhat a hideg fék és guminak, illetve nem voltam elég óvatos. 14. helyről kezdtem kb a felzárkózást, ami elég jól sikerült hiszen az 5. helyen értem be. Jó volt a tempó, az elején a hiba nem kellett volna és akkor jobb helyekért csatázhattunk volna.

R2: Csodás rajt, és kb. 2 körig tartó jó tempó, egyszerűen nem tudom mi volt a gond az autóval tapadás zéró volt, pedig jobbak voltak a körülmények az R2-be mint az R1-be. Sajna 9. hely a szezon során nem először értem már be Danival ilyen szorosan az utsó körbe :)

Grat mindenkinek, Kövi pályára már többet tudok készülni:)
Kép
Kép


Vissza: “Formula Masters 2014”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég