Társalgó

WTCC tetszik? DTM tetszik? Egy ingyenes bajnokság keretein belül ennek a két sorozatnak egy keveredését próbálhatod ki! Győztesek nyereményekben részesülnek!

Moderátor: BT Tag

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.01.09. 20:03

A kiegészített skin pack tölthető:

Az újaknak ezt kell tölteni:
VSR HTCC eXtreme Skin Pack

Akinek az alap már megvan:
VSR HTCC eXtreme Skin Pack Patch 2

Másolni a játék gyökérkönvtárába: Dokumentumok/SimBin/RACE 07/CostumeSkins
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

latoo
Hozzászólások: 163
Csatlakozott: 2013.12.25. 18:00

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: latoo » 2015.01.11. 15:14

El kellene gondolkozni a pálya bug mentes cseréjén. T1 kerékvető elég idiótán dob el néha, pont féktávon csúsztatja meg a kocsit.

https://drive.google.com/file/d/0B0dU-X ... TQ/preview

Ebben jó, ha esetleg érdekli a szervezőket.
Lányi Tamás

Avatar
Debilon
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 854
Csatlakozott: 2009.07.23. 12:23
Tartózkodási hely: Barcs
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Debilon » 2015.01.11. 16:37

mentem az előbb pár kört, semmi gond nincs T1-el, kerékvetőt meg nem kötelező használni féktávon, mindenkinek a saját kockázata hogy bevállalja vagy sem
- Debilon -
Radics István - Powered by Mazda6

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.01.11. 16:41

Majd megnézem ha úgy leszek gép előtt. Előtte csak egy kérdés. Volt 1 hónap tesztelni,miért 2 nappal futam előtt merül fel valakiben hogy gond lenne a pályával és mi lenne ha cserélnénk ezt? Pálya többször lett amúgy használva az elmúlt években,nem bugos. Volt itt DTM futam is és nem volt gond. Ezt az eldobást nem értem hogy mi.
Molnár Dániel #99

latoo
Hozzászólások: 163
Csatlakozott: 2013.12.25. 18:00

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: latoo » 2015.01.11. 17:38

Már korábban is felmerült bennem (az egy hónap ellenére csak a héten volt időm tesztelni), de eddig csak engem zavart, így nem szóltam, de ma mástól is hallottam panaszt, ezért dobtam be. Felőlem maradhat, ên tudok alkalmazkodni, csak lesz belőle gond szerintem.
A hiba amúgy az, hogy t1 előtti kerékvető a bal oldalon pont a féktávon hirtelen egy ponton 0 tapadású lesz, ezért aztán jön a piruett.
De mondom mégegyszer, felőlem maradhat, csak hátha mégis jó ötlet.
Lányi Tamás

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: komlosip » 2015.01.11. 22:00

A hátsó egyenes utáni visszafordító végén levő bukótér és a célegyenes ráfordító dupla jobbostól balra eső terület is olyan, mintha korcsolyapálya lenne. Pedig kinézetre mindkettő aszfaltozott bukótérnek tűnik.

Ennek ellenére én sem változtatnék a pályán két nappal a futam előtt.
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.01.11. 22:11

komlosip írta:A hátsó egyenes utáni visszafordító végén levő bukótér és a célegyenes ráfordító dupla jobbostól balra eső terület is olyan, mintha korcsolyapálya lenne. Pedig kinézetre mindkettő aszfaltozott bukótérnek tűnik.

Ennek ellenére én sem változtatnék a pályán két nappal a futam előtt.
Raceroom logó van a pályán,szerintem ezt abból konvertálták. Elképzelhető hogy ott így oldották meg a vágás gondot mert nem büntet ott úgy a játék. Ha kimész akkor sokat nyersz vele. Race07 meg büntet így a pálya maradt ilyen szélesítés gátlós és még büntet is ha szélesen mész. Amúgy ha lassítasz akkor nem mindig büntet. Nem vagyunk szakik ilyen téren,nem tudunk pályát modolni.
Molnár Dániel #99

GigaMegaPro
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2014.08.14. 11:18

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: GigaMegaPro » 2015.01.12. 20:01

Lesz holnap közvetítés?
Bán Viktor

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.01.12. 21:32

GigaMegaPro írta:Lesz holnap közvetítés?
A TV jelezte és azt mondta hogy elvileg lesz. VSR FB oldalon közzé tesszük majd az adás elérhetőségét 8 körül ha ez valóban igaz.
Molnár Dániel #99

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: MetaC » 2015.01.13. 21:50

Előjött nálam is a Dodival történt eset...
Rajtnál már 10%-al indult a kocsi állapot, aztán elfüstölt, max hűtővel. Előtte még kaptam egy stop&go-t is...
Hát ez ennyi volt...

Úgy látszik akkor hogyha rajtnál alacsony a kocsi állapota akkor felesleges is elindulni...
Kép

Juhász Csaba
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
Teljes név: Juhász Csaba

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Juhász Csaba » 2015.01.13. 21:54

szánalmas ez a pálya...
Juhász Csaba #258

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: rokamester » 2015.01.13. 22:59

Juhász Csabi, Szobota Dani! Bocsánat a verseny felénél történt kanyarbacsúszásomért!
Ahogy Csabi mellé értem, kerestem bal oldalt a 150-es féktávot, és láttam egy táblát, de mint utólag kiderült az már a 100-as volt. Szerencsére egyikőtöket sem löktem ki, de veszélyes volt. Amatőr baki volt nagyon.

Szabota Dani, iszonyat rövid féktávokat tudtál venni, viszont a visszafordítóban meglöktél egyszer belülről, és pár körrel később a Nagy Lacit is majdnem felborítottad. Oké, hogy mindketten hagyhattunk volna helyet. Akkor amikor megtörtént az eset, még kellemetlenül is éreztem magam, hogy nem figyeltem eléggé. De rémlett, hogy amikor elkezdtem fékezni benéztem a tükörbe és tök messze voltál. Amikor ráfordítottam a kanyarra akkor meg már meglöktél. Visszanéztem az esetet, majd a Laciét is, és szerintem rohadt messziről szúrtál be. Erre már nem számít az ember, mert oké, hogy nézem a tükröt végig az egyenesben, még féktáv elején is, de amikor már ráfordulok a kanyarra és addig távol voltál, nem nézek bele még egyszer, mert a kanyarvételre figyelek. Picit túl optimista előzési kísérletnek éreztem ezeket.
De ha máshogy érzed, kérlek írd meg.
Köszönöm

Árulja el nekem valaki azok közül, akik a 100 méteres táblánál kezdenek el fékezni a visszafordítónál, hogy hogyan kell ezt csinálni?! De komolyan! Vagy mit állítotok az autón, hogy ilyen rövid táv alatt kellően lelassuljon? Képtelen vagyok erre, akármit állítok és meg akarom érteni/tanulni.
KÖszi
Rózsa Tamás

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: rokamester » 2015.01.13. 23:01

latoo írta:El kellene gondolkozni a pálya bug mentes cseréjén. T1 kerékvető elég idiótán dob el néha, pont féktávon csúsztatja meg a kocsit.

https://drive.google.com/file/d/0B0dU-X ... TQ/preview

Ebben jó, ha esetleg érdekli a szervezőket.

És egy páran el is mentek kaszálni már az időmérőn... futamon is szedte áldozatait :)
Rózsa Tamás

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.01.13. 23:03

rokamester írta: Szabota Dani, iszonyat rövid féktávokat tudtál venni, viszont a visszafordítóban meglöktél egyszer belülről, és pár körrel később a Nagy Lacit is majdnem felborítottad. Oké, hogy mindketten hagyhattunk volna helyet. Akkor amikor megtörtént az eset, még kellemetlenül is éreztem magam, hogy nem figyeltem eléggé. De rémlett, hogy amikor elkezdtem fékezni benéztem a tükörbe és tök messze voltál. Amikor ráfordítottam a kanyarra akkor meg már meglöktél. Visszanéztem az esetet, majd a Laciét is, és szerintem rohadt messziről szúrtál be. Erre már nem számít az ember, mert oké, hogy nézem a tükröt végig az egyenesben, még féktáv elején is, de amikor már ráfordulok a kanyarra és addig távol voltál, nem nézek bele még egyszer, mert a kanyarvételre figyelek. Picit túl optimista előzési kísérletnek éreztem ezeket.
De ha máshogy érzed, kérlek írd meg.
Köszönöm
Meg is ilyedtem, hogy borulás lesz a vége :D Szerencsére "talpra" érkeztem
rokamester írta:Árulja el nekem valaki azok közül, akik a 100 méteres táblánál kezdenek el fékezni a visszafordítónál, hogy hogyan kell ezt csinálni?! De komolyan! Vagy mit állítotok az autón, hogy ilyen rövid táv alatt kellően lelassuljon? Képtelen vagyok erre, akármit állítok és meg akarom érteni/tanulni.
KÖszi
Ez engem is érdekelne. :D
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Debilon
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 854
Csatlakozott: 2009.07.23. 12:23
Tartózkodási hely: Barcs
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Debilon » 2015.01.13. 23:03

rokamester írta:
latoo írta:El kellene gondolkozni a pálya bug mentes cseréjén. T1 kerékvető elég idiótán dob el néha, pont féktávon csúsztatja meg a kocsit.

https://drive.google.com/file/d/0B0dU-X ... TQ/preview

Ebben jó, ha esetleg érdekli a szervezőket.

És egy páran el is mentek kaszálni már az időmérőn... futamon is szedte áldozatait :)
de most komolyan, ha tudja mindenki, hogy ott csúszik és hogy mi a vége, akkor minek megy rá?
- Debilon -
Radics István - Powered by Mazda6

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: rokamester » 2015.01.13. 23:06

Debilon írta:
rokamester írta:
latoo írta:El kellene gondolkozni a pálya bug mentes cseréjén. T1 kerékvető elég idiótán dob el néha, pont féktávon csúsztatja meg a kocsit.

https://drive.google.com/file/d/0B0dU-X ... TQ/preview

Ebben jó, ha esetleg érdekli a szervezőket.

És egy páran el is mentek kaszálni már az időmérőn... futamon is szedte áldozatait :)
de most komolyan, ha tudja mindenki, hogy ott csúszik és hogy mi a vége, akkor minek megy rá?
Én nem mentem rá, de gyakorlásokon párszor beszoptam. Igazából kellemetlen meglepetést csak az első kanyar féktávja tudott okozni. Ha hangyányit is érintetted a gumikkal a kerékvetőt, úgy viselkedett mint valami korcsolyapálya.
Viszont a bukóterek vizes pályaként való viselkedése kevésbé keltett bennem realisztikus érzéseket, mintsem igen. Ez legfőképpen akkor volt zavaró, ha többen fordultunk egymás mellett, vagy valaki kitolta egy picit a másikat erre a részre. Vicces volt, hogy a fű jobban tapadt :) Én mondjuk csak egyszer nyaltam be, de láttam hogy a társadalom esett-kelt rajta.
Rózsa Tamás

Juhász Csaba
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
Teljes név: Juhász Csaba

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Juhász Csaba » 2015.01.13. 23:24

rokamester írta:
Debilon írta:
rokamester írta:
latoo írta:El kellene gondolkozni a pálya bug mentes cseréjén. T1 kerékvető elég idiótán dob el néha, pont féktávon csúsztatja meg a kocsit.

https://drive.google.com/file/d/0B0dU-X ... TQ/preview

Ebben jó, ha esetleg érdekli a szervezőket.

És egy páran el is mentek kaszálni már az időmérőn... futamon is szedte áldozatait :)
de most komolyan, ha tudja mindenki, hogy ott csúszik és hogy mi a vége, akkor minek megy rá?
Én nem mentem rá, de gyakorlásokon párszor beszoptam. Igazából kellemetlen meglepetést csak az első kanyar féktávja tudott okozni. Ha hangyányit is érintetted a gumikkal a kerékvetőt, úgy viselkedett mint valami korcsolyapálya.
Viszont a bukóterek vizes pályaként való viselkedése kevésbé keltett bennem realisztikus érzéseket, mintsem igen. Ez legfőképpen akkor volt zavaró, ha többen fordultunk egymás mellett, vagy valaki kitolta egy picit a másikat erre a részre. Vicces volt, hogy a fű jobban tapadt :) Én mondjuk csak egyszer nyaltam be, de láttam hogy a társadalom esett-kelt rajta.

ha a bukótér jobban tapad, nem törik le a hátsó szárny. viszont kaptam két warnt, az egyik t1 az még ok hogy leverem a cölöpöt és büntet, de az utolsó jobbos előtt lecsúsztam a kerékvetőről, amint érzékeltem ezt elvettem, mert csúszik mint a takony a 2. warn... a stop&go-t meg a boxutca bejáratánál kaptam vágásért. Visszanéztem a replayt de semennyit nem vágtam.

https://www.youtube.com/watch?v=sIjD-GGkW_k
Juhász Csaba #258

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.01.14. 00:19

Köszönjük a TV és Dani Bálint munkáját. Nagyon jó volt a közvetítés.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.01.14. 10:24

Valóságban is sokszor egy ív van és mellette vége a dalnak. Nincs felgumizva, ott vizes, tele van gumitörmelékkel, tele van törmelékkel. Mi megszokásunk hogy a Race07-ben az összes íven kb ugyan olyan a tapadás. Nem azt mondom hogy így kell megcsinálni minden pályát, de engem egyáltalán nem zavart a dolog. Én sokszor szoktam,de most egyszer se hibáztam a futamon. Annyi volt az egész hogy fél autó helyet hagyj a kerékvető mellett. Elég volt amúgy 20 centi is de minek is számoljuk ki ennyire? Minden gond nélkül be tudod venni a kanyart. Jobb oldalon lehetett támadni a kerékvetőt,nem harapott.

Valóságba hányszor erőlködnek a T1-be? Szerintem egyszer se,csak ha már tényleg annyira szar az utolsó kanyarról való kigyorsítás. Miért nem lehet felengedni és vagy az utána lévő egyenesbe vagy a hosszú egyenesbe elmenni. Elég nagy ahhoz a szélárnyék hogy simán 3 tized hátrányból támadóhelyzetbe húz.

Inkább ilyen pályán megyek szívesen (és itt még csak 1 kanyarra kell ennyire figyelni nem az összesre,úgy mint pl rF2-be) és nem olyanon ahol arról szól a történet hogy végig úgy mennek előttem hogy egy picit mindig kimegy a bukótérbe és átvisz a kanyaron +15 km/h-t. Aki jelentkezett Minire annak javaslom a városi pályákra való tesztelést,mert lesz 3 is ha jól rémlik,de 2 tuti. Ott is 1 ív van csak,különben fal. 15-20 kört teszteltem összesen és meg volt a setup és a kanyar is. Kellett volna időmérő előtt még 3 kör hogy gyorsan visszarázódjak és ne futamon legyen lassú az első körökben. Tök jól át lehetett menni rajta. Volt 4 hét felkészülni arra hogy stabilan lehessen menni.

Más : A1 után lesz egy szavazás (amíg lehet óvni addig lesz kiírva) ami arról szól, hogy Valencia dupla fordulós legyen ahogy eredetileg is ki van írva, vagy pedig ilyen dupla pontos. A motorhalált továbbra sem értem. Már 2 kiesés volt ezért, úgy hogy eddig soha semmi ilyen nem volt. Se DTM,se GT. Érdekes... Lehet nem kéne max fordulaton használni futamon..? Ha a dupla pontos futam nyeri meg a szavazást akkor megoldjuk hogy ne legyen ilyen az utolsó futamon. Ne emiatt szavazzatok a 2 fordulóra.
Molnár Dániel #99

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: komlosip » 2015.01.14. 11:35

danikosz írta:Más : A1 után lesz egy szavazás (amíg lehet óvni addig lesz kiírva) ami arról szól, hogy Valencia dupla fordulós legyen ahogy eredetileg is ki van írva, vagy pedig ilyen dupla pontos. A motorhalált továbbra sem értem. Már 2 kiesés volt ezért, úgy hogy eddig soha semmi ilyen nem volt. Se DTM,se GT. Érdekes... Lehet nem kéne max fordulaton használni futamon..? Ha a dupla pontos futam nyeri meg a szavazást akkor megoldjuk hogy ne legyen ilyen az utolsó futamon. Ne emiatt szavazzatok a 2 fordulóra.
Én ellenzem a kiállásos hosszú futamot. Sok a lutri benne, közvetítés és verseny szempontból is izgalmasabb a 2 futam.

Motorhiba: Minden egyes alkalommal, amikor kimész a boxból, random ad egy motorállapotot %-ban a program. Szerintem nincs jelentősége, hogy 50%-os vagy 99%-os (bár egyesek szerint ez sem mindegy). De akárhogyan vezetsz, ez az érték folyamatosan csökken. Lehet, hogy ha óvatosabb vagy, akkor kevésbé, de ha 10% alatti értéket sorsol a gép induláskor, akkor esélytelen vagy egy 50 perces futamon.
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.01.14. 12:06

komlosip írta: Én ellenzem a kiállásos hosszú futamot. Sok a lutri benne, közvetítés és verseny szempontból is izgalmasabb a 2 futam.

Ezzel nem értek egyet Veled. Ha megnézed a mostani közvetítést, 50 perc alatt végig voltak komoly csaták, és szegény kommentárok azt sem tudták, hogy kit mutassanak.

Vagy nézzük vissza Nürburgot, ott is végig voltak csatázások, még az élen is. Pl Dávidka és Danikosz gigászi véghajrája. Sokkal izgalmasabb az 50 perces futam, több mindenről szól, Sőt nincs dupla rizikó az első körös büntetésre.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: MetaC » 2015.01.14. 12:47

danikosz írta: Más : A1 után lesz egy szavazás (amíg lehet óvni addig lesz kiírva) ami arról szól, hogy Valencia dupla fordulós legyen ahogy eredetileg is ki van írva, vagy pedig ilyen dupla pontos. A motorhalált továbbra sem értem. Már 2 kiesés volt ezért, úgy hogy eddig soha semmi ilyen nem volt. Se DTM,se GT. Érdekes... Lehet nem kéne max fordulaton használni futamon..? Ha a dupla pontos futam nyeri meg a szavazást akkor megoldjuk hogy ne legyen ilyen az utolsó futamon. Ne emiatt szavazzatok a 2 fordulóra.
Két futamos maradjon.
Semmi köze a fordulatnak a füstöléshez, ez full random. Mint írtam rajtnál 10%-os volt az autó, aztán folyamatosan fogyott, majd lement 0%-ra és nem történt semmi, amíg ki nem álltam a boxba a stopgo-ra, utána meg elfüstölt.
Ergo ha valaki hosszú távú futamon rajtnál 10%os autót kap, az el se kezdje a futamot, mert nem bírja ki a motor.
Kép

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.01.14. 13:09

MetaC írta:
danikosz írta: Más : A1 után lesz egy szavazás (amíg lehet óvni addig lesz kiírva) ami arról szól, hogy Valencia dupla fordulós legyen ahogy eredetileg is ki van írva, vagy pedig ilyen dupla pontos. A motorhalált továbbra sem értem. Már 2 kiesés volt ezért, úgy hogy eddig soha semmi ilyen nem volt. Se DTM,se GT. Érdekes... Lehet nem kéne max fordulaton használni futamon..? Ha a dupla pontos futam nyeri meg a szavazást akkor megoldjuk hogy ne legyen ilyen az utolsó futamon. Ne emiatt szavazzatok a 2 fordulóra.
Két futamos maradjon.
Semmi köze a fordulatnak a füstöléshez, ez full random. Mint írtam rajtnál 10%-os volt az autó, aztán folyamatosan fogyott, majd lement 0%-ra és nem történt semmi, amíg ki nem álltam a boxba a stopgo-ra, utána meg elfüstölt.
Ergo ha valaki hosszú távú futamon rajtnál 10%os autót kap, az el se kezdje a futamot, mert nem bírja ki a motor.
Az utolsó két mondatot olvassátok el még egyszer!!!
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: rokamester » 2015.01.14. 13:28

Én is támogatom, hogy 1 hosszú futam legyen.

Érvek:
1. nem kell "kapkodni", hogy minél előrébb jussál, ha megvan a tempód 6-8-10 körön belül biztosan szétoszlik annyira a mezőny, hogy ne 5 fős csoportokat kelljen megpróbálnod megelőzni
2. ha mégis beragadnál, féltáv környékén bemész a boxba és valószínűleg nem mögéjük érkezel vissza
3. kijön a motorhiba, ami realisztikusabbá teszi a futamokat (tudom aki kiesik, az nem örül neki, de nem túl nagy számban fordul elő) {bár tudom ezt kiveszitek, én hagynám!!!}
4. 50 perc próbára teszi a mezőny kb. 65%-nak a koncentrációs képességeit. Magasabb a hibafaktor, stabil vezetés látványosabban megtérül.
5. Ez szubjektív, de én jobban szeretem a hosszú versenyeket (gyaníthatóan mert szeretem az F1-et)

Ellenérvek:

1. nincs meg az esély arra, hogy a pole-ból indulj ha az első futamon 8. lettél... Ez azért nekem sok pontot hozott már a konyhára
2. sajnos azt a taktikai elemet nem lehet alkalmazni, hogy az ember végig menjen boxkiállás nélkül, még mások cserélnek (bár ez a rövid futamokon sem kivitelezhető)
3. hiányzik a rajtkor érezhető adrenalin (bár ez sem jelentős dolog)
Rózsa Tamás

Juhász Csaba
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
Teljes név: Juhász Csaba

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Juhász Csaba » 2015.01.14. 13:42

Nem az volt a legfőbb problemam hogy csuszszik a bukoter, hanem olyanokert büntetett, amiert eddig soha. Pl kanyarban tulcsusztam, amivel vesztettem. Boxba menet, amint átléptem a szaggatott vonalat adott egy büntetést vagasert, es kaptam egy stop&go-t jutub link fentebb. Valencia meg mehetne 50 percesre. Sokkal jobb mint 2x25. Élvezetesebb, habegy kicsit hibazol tudsz javitani.
Juhász Csaba #258


Vissza: “HTCC Extreme 2014”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég