Nyilatkozatok

WTCC tetszik? DTM tetszik? Egy ingyenes bajnokság keretein belül ennek a két sorozatnak egy keveredését próbálhatod ki! Győztesek nyereményekben részesülnek!

Moderátor: BT Tag

GigaMegaPro
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2014.08.14. 11:18

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: GigaMegaPro » 2014.11.12. 15:58

Q1: Az eddzéseken futott legjobb időmtől 3mp-el maradtam el ami betutható az izgulásomnak, így a 15. helyen tudtam neki indulni a versenynek.

R: A rajtom hihetetlenül jó volt, így a 2. kanyarban már a 9. helyen tudtam autózni. Egy eléggé furcsa setuppal tudtam jól tartani a mögöttem autózókat, és még talán egy kicsit el is tudtam szakadni. Egy hiba miatt a 7. kör környékén Pakolicz Róbert utólért és a célegyenesben meg is próbált előzni, amit én kicsit elnagyolva a dolgokat ráhúztam az autót, helyet hagyva neki. Egy rossz pillanatban az autóm hátsó része elment balra és a falban kötöttem ki, ami következtében meg is sérült az autóm. A felvételekből majd vissza kell néznem, hogy mi is történt és ki a hibás. A versenyt a 13. helyen tudtam folytatni egy félig irányíthatatlan autóval. A box kiállást gondatlanul megcsináltam, és folytattam kicsit lehangolva de a legtöbbet kihozva magamból. A kieséseknek "hála" a 12. helyen végeztem.

UI: Bocsi (Nagy László) az elédpördülésért.
Gratulálok a célbaérőknek. :D
Spa-ban ott leszek!
Bán Viktor

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.11.12. 22:01

Nekem is jobban tetszik a hosszabb verseny egyébként, mint a kétszer 25 perces...
Ezentúl mindegyiket 50 percesre kéne variálni :mrgreen:
Rózsa Tamás

Avatar
danikosz
Hozzászólások: 7581
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.11.12. 22:09

rokamester írta:Nekem is jobban tetszik a hosszabb verseny egyébként, mint a kétszer 25 perces...
Ezentúl mindegyiket 50 percesre kéne variálni :mrgreen:
Abszolút ezen a véleményen vagyok én is. Igaz nem csatáztam kb senkivel. De nekem is nagyon tetszett ez. Nem tudom mennyire a pályának köszönhető,mert az is benne van. Ha a második is sikeres és csak olyan vélemények vannak hogy ez jó,simán lehet akár a szezonzárót is ilyenbe tolni ha megszavazzuk mint versenyzők.
Molnár Dániel #99

GigaMegaPro
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2014.08.14. 11:18

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: GigaMegaPro » 2014.11.12. 22:36

danikosz írta:
rokamester írta:Nekem is jobban tetszik a hosszabb verseny egyébként, mint a kétszer 25 perces...
Ezentúl mindegyiket 50 percesre kéne variálni :mrgreen:
Abszolút ezen a véleményen vagyok én is. Igaz nem csatáztam kb senkivel. De nekem is nagyon tetszett ez. Nem tudom mennyire a pályának köszönhető,mert az is benne van. Ha a második is sikeres és csak olyan vélemények vannak hogy ez jó,simán lehet akár a szezonzárót is ilyenbe tolni ha megszavazzuk mint versenyzők.
Teljes mértékben támogatom én is. Itt több a taktika és élvezetesebb is, a hátránya meg az ami velem történt, hogy a 7. Körben törött lett az autóm és onnan nem volt visszaút.
Bán Viktor

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.11.12. 23:03

GigaMegaPro írta:
danikosz írta:
rokamester írta:Nekem is jobban tetszik a hosszabb verseny egyébként, mint a kétszer 25 perces...
Ezentúl mindegyiket 50 percesre kéne variálni :mrgreen:
Abszolút ezen a véleményen vagyok én is. Igaz nem csatáztam kb senkivel. De nekem is nagyon tetszett ez. Nem tudom mennyire a pályának köszönhető,mert az is benne van. Ha a második is sikeres és csak olyan vélemények vannak hogy ez jó,simán lehet akár a szezonzárót is ilyenbe tolni ha megszavazzuk mint versenyzők.
Teljes mértékben támogatom én is. Itt több a taktika és élvezetesebb is, a hátránya meg az ami velem történt, hogy a 7. Körben törött lett az autóm és onnan nem volt visszaút.
Vagy benézitek úgy a benzint mint Én :D Ezzel dobtam el egy 6. helyet. (Hülye Noob)
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.11.13. 10:56

danikosz írta:
rokamester írta:Nekem is jobban tetszik a hosszabb verseny egyébként, mint a kétszer 25 perces...
Ezentúl mindegyiket 50 percesre kéne variálni :mrgreen:
Abszolút ezen a véleményen vagyok én is. Igaz nem csatáztam kb senkivel. De nekem is nagyon tetszett ez. Nem tudom mennyire a pályának köszönhető,mert az is benne van. Ha a második is sikeres és csak olyan vélemények vannak hogy ez jó,simán lehet akár a szezonzárót is ilyenbe tolni ha megszavazzuk mint versenyzők.

Én azt is támogatnám (ha mindenki ezen a véleményen van), hogy az összes további futamot így rendeznénk meg!!!
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
danikosz
Hozzászólások: 7581
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.11.13. 11:55

Lacsika írta:
danikosz írta:
rokamester írta:Nekem is jobban tetszik a hosszabb verseny egyébként, mint a kétszer 25 perces...
Ezentúl mindegyiket 50 percesre kéne variálni :mrgreen:
Abszolút ezen a véleményen vagyok én is. Igaz nem csatáztam kb senkivel. De nekem is nagyon tetszett ez. Nem tudom mennyire a pályának köszönhető,mert az is benne van. Ha a második is sikeres és csak olyan vélemények vannak hogy ez jó,simán lehet akár a szezonzárót is ilyenbe tolni ha megszavazzuk mint versenyzők.

Én azt is támogatnám (ha mindenki ezen a véleményen van), hogy az összes további futamot így rendeznénk meg!!!
Összeset azért nem. De lehet a maradék 5ből 1nél több ilyen. Hétvégén kiírok egy szavazást aztán meglátjuk.
Molnár Dániel #99

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: komlosip » 2014.11.13. 15:32

Q: 9. Hely, meglepetés nélkül
R: jó rajt, de pár kör után kiforgattak. Onnan 1 hibával végig mentem, Rózsa Tamással jókat harcoltunk. Sajnos a középmezőny elhullott, így mögöttem fél perccel jött be a következő, körhátrányban.

Ez utóbbi miatt nem támogatom a hosszú versenyt. Kevés a stabil pilóta.
Komlósi Péter alias KP. #22

Juhász Csaba
VSR Szervertag 2019
Hozzászólások: 555
Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
Teljes név: Juhász Csaba

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Juhász Csaba » 2014.11.13. 16:23

komlosip írta:Q: 9. Hely, meglepetés nélkül
R: jó rajt, de pár kör után kiforgattak. Onnan 1 hibával végig mentem, Rózsa Tamással jókat harcoltunk. Sajnos a középmezőny elhullott, így mögöttem fél perccel jött be a következő, körhátrányban.

Ez utóbbi miatt nem támogatom a hosszú versenyt. Kevés a stabil pilóta.
Nem koroztel le :)))

GigaMegaPro
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2014.08.14. 11:18

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: GigaMegaPro » 2014.11.13. 17:10

Lacsika írta:
GigaMegaPro írta:
danikosz írta:
rokamester írta:Nekem is jobban tetszik a hosszabb verseny egyébként, mint a kétszer 25 perces...
Ezentúl mindegyiket 50 percesre kéne variálni :mrgreen:
Abszolút ezen a véleményen vagyok én is. Igaz nem csatáztam kb senkivel. De nekem is nagyon tetszett ez. Nem tudom mennyire a pályának köszönhető,mert az is benne van. Ha a második is sikeres és csak olyan vélemények vannak hogy ez jó,simán lehet akár a szezonzárót is ilyenbe tolni ha megszavazzuk mint versenyzők.
Teljes mértékben támogatom én is. Itt több a taktika és élvezetesebb is, a hátránya meg az ami velem történt, hogy a 7. Körben törött lett az autóm és onnan nem volt visszaút.
Vagy benézitek úgy a benzint mint Én :D Ezzel dobtam el egy 6. helyet. (Hülye Noob)
Ha lenne sok ilyen hosszútávú verseny azzal ki is lehetne szűrni a nagyon merész próbálkozásokat az első kanyarokban.
Bán Viktor

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.11.13. 19:02

komlosip írta:Q: 9. Hely, meglepetés nélkül
R: jó rajt, de pár kör után kiforgattak. Onnan 1 hibával végig mentem, Rózsa Tamással jókat harcoltunk. Sajnos a középmezőny elhullott, így mögöttem fél perccel jött be a következő, körhátrányban.

Ez utóbbi miatt nem támogatom a hosszú versenyt. Kevés a stabil pilóta.
Szinte az egész futam alatt mögötted autóztam. Nem tudom miért, nem lenézés vagy bármi ilyesmi mondatta velem, de éreztem hogy előbb utóbb hibáznod kell, hogy hibára kell késztetnem téged, mert simán tempóból nem tudtam volna elmenni. Nagyon élveztem amúgy a csatákat, és hogy a pálya különböző pontjain eltérő volt a tempónk. Kerestem folyamatosan a helyet, ahol majd beszúrok, de sokszor inkább csak puhatolóztam. Befutótól függetlenül nekem nagyon élvezetessé tette a futam azon részét, amikor harcoltunk!
A történet pikantériája, hogy a szerveren néztem már korábban a tempódat, és megfogalmazódott bennem, hogy nagyon azonos tempót autózunk. Továbbá hogy ha a futamon összefutunk és stabilan tudunk menni, akkor nagy csata várható. Történetesen maximálisan beigazolódott az eset :mrgreen:

Amúgy az zavar csak, hogy a mezőny eleje nagyon gyors és halvány lila fingom nincs hogyan lehet olyan kört autózni. Már lassan tíz éve játszom, nem kenyerem a kasztnis autó, rühellem őket, nem erősségem a setupolás, egy erősségem van, hogy bármilyen szar autóból relatív jó kört tudok kihozni a körülményekhez képest, és relatív stabilan tudok versenyezni. Kíváncsi lennék, hogy pl Szűcs Máté setupjával mit tudnék alkotni. Nem tudom elhinni, hogy 3 másodperccel gyorsabb kört tudott produkálni pusztán ügyességből. Mert akkor rettenetesen béna vagyok abbahagyom :D Szóval irigylem a mezőny elejét, hogy ilyen jól tud setupolni!!!

Stabilitásról annyit, hogy szerintem az a baj sokszor, ahogy látom menet közben az eseteket, vagy épp visszanézve a mezőny második felét, hogy sokan belemennek olyan szituációkba amibe nagyon nem kéne. Többnyire nem egy lehetőséged nyílik előzni. Ne egy lapra tegyél fel mindent. Lehet hogy akkor nyernél egy helyet, de veszítesz a hiba miatt 10-et. És másnak is tönkreteszed a futamát. Rajt utáni helyezkedésnél és első kanyarnál is azt gondolom, hogy inkább engedj el több autót is, mint hogy 6-an próbáljatok befordulni. Lehet harcolni, de fel kell mérni mikor veszítesz többet. Én többnyire mindig azon az elven autózok, hogy "finoman" kezdek és amint kicsit szétszéledt a mezőny "durvulok". Az esetek 90%-ban 11-13. helyről indulok és többnyire 6-8 közötti helyeken fejezem be úgy, hogy esetleg az első kanyar után épp 15. 16. helyen vagyok. Viszont mivel nem ütközöm, a harmadik körben már leginkább a 9. hely környékén autózom. Utána pedig mindig csurran cseppen valami, plusz levadászok nyers tempóból még valakit. Nekem nagy százalékban kifizetődő ez a taktika. Tudnám azoknak javasolni, akik sokszor keverednek bajba.

De ez csak javaslat, nem muszáj természetesen megfogadni, és lehet sokan nem is értenek vele egyet.
Rózsa Tamás

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: komlosip » 2014.11.14. 09:10

Juhász Csaba írta:
komlosip írta:Q: 9. Hely, meglepetés nélkül
R: jó rajt, de pár kör után kiforgattak. Onnan 1 hibával végig mentem, Rózsa Tamással jókat harcoltunk. Sajnos a középmezőny elhullott, így mögöttem fél perccel jött be a következő, körhátrányban.

Ez utóbbi miatt nem támogatom a hosszú versenyt. Kevés a stabil pilóta.
Nem koroztel le :)))
Pontosítok: hozzám képest fél perc, az elsőhöz képest körhátrány. Ami sajnos azt is mutatja, hogy az elsőtől több, mint másfél perccel le voltam maradva. ;)


rokamester írta:
komlosip írta:Q: 9. Hely, meglepetés nélkül
R: jó rajt, de pár kör után kiforgattak. Onnan 1 hibával végig mentem, Rózsa Tamással jókat harcoltunk. Sajnos a középmezőny elhullott, így mögöttem fél perccel jött be a következő, körhátrányban.

Ez utóbbi miatt nem támogatom a hosszú versenyt. Kevés a stabil pilóta.
Szinte az egész futam alatt mögötted autóztam. Nem tudom miért, nem lenézés vagy bármi ilyesmi mondatta velem, de éreztem hogy előbb utóbb hibáznod kell, hogy hibára kell késztetnem téged, mert simán tempóból nem tudtam volna elmenni. Nagyon élveztem amúgy a csatákat, és hogy a pálya különböző pontjain eltérő volt a tempónk. Kerestem folyamatosan a helyet, ahol majd beszúrok, de sokszor inkább csak puhatolóztam. Befutótól függetlenül nekem nagyon élvezetessé tette a futam azon részét, amikor harcoltunk!
A történet pikantériája, hogy a szerveren néztem már korábban a tempódat, és megfogalmazódott bennem, hogy nagyon azonos tempót autózunk. Továbbá hogy ha a futamon összefutunk és stabilan tudunk menni, akkor nagy csata várható. Történetesen maximálisan beigazolódott az eset :mrgreen:
Valóban tisztességes csata volt. És tudtam, hogy nem kell attól tartanom, hogy kitorpedózol, így sokkal nyugodtabban versenyeztem.

Amúgy az zavar csak, hogy a mezőny eleje nagyon gyors és halvány lila fingom nincs hogyan lehet olyan kört autózni. Már lassan tíz éve játszom, nem kenyerem a kasztnis autó, rühellem őket, nem erősségem a setupolás, egy erősségem van, hogy bármilyen szar autóból relatív jó kört tudok kihozni a körülményekhez képest, és relatív stabilan tudok versenyezni. Kíváncsi lennék, hogy pl Szűcs Máté setupjával mit tudnék alkotni. Nem tudom elhinni, hogy 3 másodperccel gyorsabb kört tudott produkálni pusztán ügyességből. Mert akkor rettenetesen béna vagyok abbahagyom :D Szóval irigylem a mezőny elejét, hogy ilyen jól tud setupolni!!!
Én csak egy éve versenyzek csak, de elérhetetlennek érzem a mezőny elejét. Szerintem Metac új kormánya miatt volt ilyen gyors. Máté, most már elárulhatod, hogy mit használsz :mrgreen:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára komlosip 2014.11.14. 11:08-kor.
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.11.14. 09:27

komlosip írta: Én csak egy éve versenyzek csak, de elérhetetlennek érzem a mezőny elejét. Szerintem Metac új kormánya miatt volt ilyen gyors. Máté, most már elárulhatod, hogy mit használsz :mrgreen:

Pontosítanék. MetaC mindig is gyors volt, az új kormánnyal stabilabb lett és közelebb került az élmenőkhöz, vagyis élmenő lett és fel tudja venni velük a versenyt.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: komlosip » 2014.11.14. 11:06

Lacsika írta:
komlosip írta: Én csak egy éve versenyzek csak, de elérhetetlennek érzem a mezőny elejét. Szerintem Metac új kormánya miatt volt ilyen gyors. Máté, most már elárulhatod, hogy mit használsz :mrgreen:
Pontosítanék. MetaC mindig is gyors volt, az új kormánnyal stabilabb lett és közelebb került az élmenőkhöz, vagyis élmenő lett és fel tudja venni velük a versenyt.
De ez még mindig nem válasz a kérdésre :D Tudni akarom, hogy mit használ!!!
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.11.14. 11:15

komlosip írta:
Lacsika írta:
komlosip írta: Én csak egy éve versenyzek csak, de elérhetetlennek érzem a mezőny elejét. Szerintem Metac új kormánya miatt volt ilyen gyors. Máté, most már elárulhatod, hogy mit használsz :mrgreen:
Pontosítanék. MetaC mindig is gyors volt, az új kormánnyal stabilabb lett és közelebb került az élmenőkhöz, vagyis élmenő lett és fel tudja venni velük a versenyt.
De ez még mindig nem válasz a kérdésre :D Tudni akarom, hogy mit használ!!!
Háháááá, én tudom :D
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Gordon24
Hozzászólások: 6246
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2014.11.14. 15:07

komlosip írta:
Lacsika írta:
komlosip írta: Én csak egy éve versenyzek csak, de elérhetetlennek érzem a mezőny elejét. Szerintem Metac új kormánya miatt volt ilyen gyors. Máté, most már elárulhatod, hogy mit használsz :mrgreen:
Pontosítanék. MetaC mindig is gyors volt, az új kormánnyal stabilabb lett és közelebb került az élmenőkhöz, vagyis élmenő lett és fel tudja venni velük a versenyt.
De ez még mindig nem válasz a kérdésre :D Tudni akarom, hogy mit használ!!!

Redbullt. :-)))
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
danikosz
Hozzászólások: 7581
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.11.14. 15:19

komlosip írta:
Lacsika írta:
komlosip írta: Én csak egy éve versenyzek csak, de elérhetetlennek érzem a mezőny elejét. Szerintem Metac új kormánya miatt volt ilyen gyors. Máté, most már elárulhatod, hogy mit használsz :mrgreen:
Pontosítanék. MetaC mindig is gyors volt, az új kormánnyal stabilabb lett és közelebb került az élmenőkhöz, vagyis élmenő lett és fel tudja venni velük a versenyt.
De ez még mindig nem válasz a kérdésre :D Tudni akarom, hogy mit használ!!!
Vett valami plusz cuccot a kormány mellé. engine.exe vagy valami ilyesmi...
Molnár Dániel #99

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: komlosip » 2014.11.14. 22:30

danikosz írta:
komlosip írta:
Lacsika írta:
komlosip írta: Én csak egy éve versenyzek csak, de elérhetetlennek érzem a mezőny elejét. Szerintem Metac új kormánya miatt volt ilyen gyors. Máté, most már elárulhatod, hogy mit használsz :mrgreen:
Pontosítanék. MetaC mindig is gyors volt, az új kormánnyal stabilabb lett és közelebb került az élmenőkhöz, vagyis élmenő lett és fel tudja venni velük a versenyt.
De ez még mindig nem válasz a kérdésre :D Tudni akarom, hogy mit használ!!!
Vett valami plusz cuccot a kormány mellé. engine.exe vagy valami ilyesmi...
...vagy NASA autopilot, nem? :lol:
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
Bracci
Hozzászólások: 148
Csatlakozott: 2012.06.03. 10:43
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bracci » 2014.11.25. 22:26

kvali: 6. hely... életbe nem voltam ilyen elöl VSR-es cuccon, köszi eső :DD és örültem hogy nem kerültem Q2-be... bizonyos okok miatt :D

R1: rajtom nagyon jó, de előttem belassultak, akkor fék, elfordulás rendben, próbáltam nem nekimenni a keresztbe forgatott úrnak, és nézem, 3. hely... mivan? :D aztán meglepődtem, hogy még tudtam támadni is előre :D aztán szépen lassan persze kijött a különbség, hibázgattam, elmentek mellettem, és én meg próbáltam a legkevesebb ellenállást kifejteni ha mellém kerültek, nem vagyok így paliba az élbollyal, nem akartam beleszólni egy esetleges ütközéssel a bajnokságba
volt Eau Rouge-ba egy óriási nagy hibám, szerencsére kb megfogtam, akkor éreztem, hogy a gumi fogy el... köv körben is stressz alatt voltam, célegyenes végén is megcsúsztam, de onnantól próbáltam alkalmazkodni a gumihoz
összességében az 5. helyre büszke lehetek, de lehetett volna ez előrébb is

R2: rossz rajt, de valaki megcsusszant előttem, így lefogta a tömeget mögöttem :D ezen a futamon már többet hibáztam, fáradt is voltam, nem is voltam igazából egész héten jól, szóval nehéz volt, de végül több kisebb sikerrel 8. hely (ami a végén lehetett volna 7. is akár, de nagyon hosszú az egyes fokozatom, ezért lassan gyorsulok :D)
Nagy László kollégán meg nem láttam a japán felségjelzést, mégis kétszer eléggé messziről eléggé gyorsan tetszett berepülni - de figyeltem és nem lett gond, ez a fő :D

szumma szummárum, ha számbavesszük egészségügyi állapotom, azt, hogy futam 1 órával még úgy voltam, hogy inkább kihagyom, akkor egyik legjobb hétvégém lett
#669 Nagy Bence aka Bracci

"A jövőből jöttem, egy időhamburger segítségével" - Mikee Mykanic

Kép

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.11.25. 22:41

Bracci írta: Nagy László kollégán meg nem láttam a japán felségjelzést, mégis kétszer eléggé messziről eléggé gyorsan tetszett berepülni - de figyeltem és nem lett gond, ez a fő :D

Jogos és sorry érte, de valamiért R2-ben nem úgy fogott a fékem, ahogy az R1-ben.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2014.11.25. 22:49

Q: eltaktikáztam, de így is 10. Nekem elfogadható volt.

R1: jól kaptam el rajtot, próbáltam fal mellé menni, minél jobban elkerülni az esetleges csetepatét, de első kanyarból kigyorsítva valaki beforgott elém, és sajnos semerre sem tudtam kerülni, így kénytelen voltam megvárni még egyenesbe jön. Így a 12. helyen találtam magam, pedig az első kanyarban 8. lehettem. A futam első fele felzárkózással telt, majd a másik fele a csapattársam és Lányi Tamás üldözésével. Lányi egyszer hibázott is, akkor elmentünk mellette mindketten, de sajnos az utolsó kanyarban a csapattársam hibázott ami miatt én is beragadtam, plusz az üzemanyag is kevésnek bizonyult (pedig 70 litert raktam bele, tehát tele) és így Lányi le tudott gyorsulni a rajt-cél vonalig. P8

R2: rajtot jól kaptam el, Lányi próbált a második helyről izmozni, de annyira rövidre vettem az első féktávot, hogy ezt nem lehetett még rövidebbre, így tovább csúszott picit. Onnantól kezdve én is meglepődtem hogy 3 körön át vezettem. Lányi próbálkozott, volt egy szituáció amikor vagy 3-4 kanyaron keresztül egymás mellett autóztunk, az parádés volt. Remélem a nézők is élvezték...
Sajnos utána, ettől a harctól nagyon viseltesek lettek a gumijaim, üzemanyag is aggasztani kezdett, továbbá megérkeztek az élmenők is. Próbáltam a legkevesebb időt veszíteni ellenük. Ez be is jött, mert ott tudtam maradni a 2. helyen egészen az utolsó körig. Akkor Molnár Dani ért utol. De esélyem nem volt ellene, mert már nem volt elég benzin, vissza kellett fognom a tempót. Ha ez nincs, akkor talán megvan a 2. hely.
Így P3
(úgy érzem igen keményen, de tisztességesen védekeztem mindenki ellen, ha valaki nem így érzi, kérem jelezze, megnézem az esetet feltétlenül és beszéljük meg) :roll:
Rózsa Tamás

Avatar
danikosz
Hozzászólások: 7581
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2014.11.25. 22:58

Q1 : Sikerült.
Q2 : Annyira sok nem maradt benne.
R1 : Fejtörés de slick gumi. Utána Laci átment mindenkin,Őt visszaelőztem és bejöttem 2. helyre.
R2 : Falnak nyomás,elbambulás amiből ütközés,visszaengedés,feljövetel,2. hely.

Nem élveztem annyira,nem vagyok elégedett a teljesítményemmel,még ha az eddigi legjobb eredményemet értem el kétszer is egymás után. Várom a köv 3 német pályát,úgy érzem azok majd fekszenek nekem.
Molnár Dániel #99

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2014.11.25. 23:34

Q1: Esőben nagyon csúszkáltam sajnos, de p8.
R1: Jól elkaptm a rajtot, és az előttem lévő tülekedésből sikerül sikeresen kijönni Danikosz mögött. Az elején jókat csatáztunk, de Báldi gyorsan átlépett minket, Aztán Dani is megelőzött, majd sokáig a 3. helyen autóztam, amikor MetaC megérkezett mögém. Nagyon csábított a dobogó ezért igyekeztem tartani, de jóval gyorsabb volt Nálam sajnos. Így P4.

R2: Ismét jó rajt, de Mihály Tomi miatt vissza kellett kicsit vennem, majd fura módon semmi nem akart úgy működni az autón, ahogy R1-ben. A tempóm alapján meg tudtam volna előzni az előttem haladökat, csak rosszkor értem be őket és az Eau Rouge-ban nem tudtam saját tempón átmenni, így rámestek a többiek, majd kissebb tolakodás, aztán P7. Itt sikerült tartanom Danikosz tempóját, de sajnos 4-5. körben rosszúl gyorsítottam ki, fal, aztán boxba jöttem javítani. innen már csak a minél több pont megszerzése volt a célom. 18. helyról gyorsan befogtam istván Norbit és Varga Pétert, majd KP-t is mert sérült volt a kocsija. Aztán láttam, hogy még 2 helyet fel tudok jönni, mert tempóból jobb voltam, de sajnos T1 rossz kigyorsítás, és bedrifteltem a falba. Persze a kocsi eleje le, onnantól semmi tapadás, és csak p15.

Szomorú vagyok, mert két 6. helyért jöttem ide, amit, ha minden jól megy még felül is teljesítettem volna, mert a tempóm megvolt hozzá. 2. futamon szerintem egy dobogót dobtam el :(
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Norbi
Hozzászólások: 691
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:48
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Norbi » 2014.11.26. 08:49

Spá

Q1: Jó volt a slick az esőben
Q2: Rossz volt az esős gumi (átváltott magától a játék esős gumira vmiért) full száraz pályán
WU: Itt is esős volt miután átállítottam a köröm utána slickre a gumit.

R1: Jó rajt, de nem volt hely sehova se menni. 1. kanyarba valakit kiforgattak pont elém, így sok pozísönt vesztettem. Végül falaztam egyet és elment a kocsin a futómű. Feladtam.
R2: 20. helyről Eau Rouge után már 12. voltam. Jöttem fel, aztán Mihály Tamással megtaláltuk egymást. Eau Rouge utáni kanyar féktávjánál összeértünk, majd a kanyarba nekem jött hátulról és kilökött, azért egy bevárást megért volna, vagy elengedést. Utána megint utolértem és megelőztem. Utolsó körre Báldit is utolértem, Danikoszékkal volt valami partija, de nem tudtam megelőzni, így asszem 5. lettem. 20. helyről nem rossz.
Norbert Leitner

MetaC
VSR Szervertag 2019
Hozzászólások: 1208
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2014.11.26. 21:43

Q1: Slicken indultam, és jónak is éreztem, csak aztán gyorskörön megúsztam egy kanyarban, és inkább felraktam biztonságból az esőgumikat, amivel biztonságosan tudtam körbemenni és továbbjutni.

Q2: Rég óta először feszültem be a gyorskör előtt, ami meg is látszott. A teszteken érzett teljesítmény alapján még Báldi kollégát is meg tudtam volna verni, de bőven elmaradtam a tökéletes körtől, rengeteget hibáztam, de szerencsére így is elég volt a 2. helyre.

R1: Rajtom tökéletes volt, Báldit állva hagytam és bőven elől jártam, nem is gondoltam hogy bármi bajom eshet onnan... Hát aztán derült égből... Kaptam egyet oldalról, majd a tömegbeforogtam, ott is kaptam elölről oldalról, de nem mozdultam mig mindenki el nem ment. Szerencsére a felfüggesztés rendben maradt, csak jópár lóerőt vesztettem. Elkezdtem felzárkózni, nagyon gyorsan előzgettem az embereket, aztán kaptam a kövi áldást Juhász Csabitól, így megint vissza estem elég szépen. Megint kezdődhetett a felzárkózás... Komlósi Petinek köszönöm, hogy elengedett, nem próbált feltartani.
Nagy Laci mögé érve a hosszú egyenesben ő belülre ment, és vagy 10 méterrel korábban fékezett, így külső ívről simán körbe tudtam autózni.
Azt hittem danit is meg tudom majd előzni simán, de akkor rájöttem, hogy a gumimat is szétégettem a forgásokkal és előzésekkel, és a motor erő hátrányom is túl nagy volt ahhoz, hogy feljöhessek rá, így maradt a 3. hely, ami annyira nem is rossz tudván, hogy Norbi kiesett.

R2: Rajt felemás volt, már nem is emlékszem rá, de azt tudom hogy most nem forgattak meg.
Jöttem aztán felfele, nyakamon Báldival, majd az egyenes után volt egy elég nagy kavalkád, mindenki ment mindenkinek, én meg próbáltam hasznot húzni ebből, de Báldi jobban csinálta. Mindenkit megelőztünk a tömegből, de ő haladt előrébb. Sokáig mentünk egymás mögött, aztán egyszer az egyenesben hirtelen 1.3mp távról 0.9re csökkent a hátrány és hátrébb teleportált, majd pár körrel később a 2. szektor végén tűnt el előlem... Azthittem a netje szakadt meg, de utólag kiderült, hogy a tálca érezte magát magányosan...
Onnantól teljesen egyedül autózhattam. Próbáltam minél nagyobb előnyt kiautózni, de nem éreztem teljesen jól az autót, így hibázgattam is, de a végére sima 10mp-s előnnyel beértem elsőnek, és ismét sok pontot hoztam a riválisokon.
Kép


Vissza: “HTCC Extreme 2014”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég