Nyilatkozatok

VSR Magyar Túraautó Bajnokság
A győztesek kupákat,érmeket és egyéb nyereményeket kapnak! Ha szereted a WTCC-t, itt a helyed!

Moderátor: BT Tag

Juhász Csaba
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
Teljes név: Juhász Csaba

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Juhász Csaba » 2015.05.12. 22:10

Q: P2, Kovács úr ideális íven melegített gumit, nem viccből villogok. (érik az ínhüvelygyulladás)

R1: P3, jó rajt, jó lökdösődés, ami még belefért az ellenem elkövetett festék csiszolás :) bár t3 előtt keresztbe tettek. Nem haragszom, de ha benézed ne apex felé gyere.

R2: P1 jó rajt, majd lökdösődés megint ami belefért, majd jött Szecskő Roland, aki apexon féket nyom ezzel megzavarva Lacit is. Védekezés közben többször váltott ívet T1 előtt, amit nem szabad.

Összességében izgalmas, eseménydús futam volt B szerveren.
Juhász Csaba #258

Avatar
fuvarosrobi
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2009.08.03. 20:15

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: fuvarosrobi » 2015.05.12. 22:28

Sikerült rossz szerora mennem.bocsi.most megnéztem végre hol irja hol indulok.
quali:semmi gyakorlás.elsö körökben a lányommal az ölemben mentem.pff:-)19.lettem eső gumival.hehe.még jo h a versenyre észre vettem.
race1 :elkaptam a káoszt az első körben.11 re jöttem fel.kezdtem érezni a pályát bár a setup jo fos volt.be is hoztam 11re.
race2:sikerült be állitani a gépet.jo kis verseny volt a végéig.majdnem meglett a 10.hely az uccsó kanyarban de csak össze értünk asszem Kis Ákossal ment a harc keményen.köszi a versenyt
fuvarosrobi-Méhes Róbert

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2015.05.13. 17:09

q: p3 .. benne volt a p1.. de igyis azt mondom nem volt rossz kor.
r1. megmutattam hogy kell eso gumival csapatni szaraz palyan.. a box szemelyzetnek annyira tetszett dolog hogy hiaba jottem be 2x boxba nem csereltek le slickekre gumikat.
r2. 21 --> 7dik hely :) kellett volna meg 2-3 kor es dobogo se lett volna lehetetlen..
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
selby87
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2014.07.14. 20:52

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: selby87 » 2015.05.26. 21:42

Jól kezdödött az időmérő,magamhoz képest jó időt mentem.
R1: jól kezdödött 8-k körig jó volt utánna csuszkáltam meg akadozott ez a szar.
Istvan Leeb Jr Bocsi én csusztam neked időbe elkezdtem,akadozott valamitől.
Bocsi még egyszer! :( Nyugodtan óvjál meg !
R2: rajt után is akadozott megint ez a f..s :evil:
Hajdu Gábor #87

Luidzsi
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2012.07.23. 18:36

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Luidzsi » 2015.05.26. 21:50

Q: Nem gondoltam hogy meglesz a 40 alatti idő, 39.6-ra pláne nem számoltam
R1: Kaptam a pofonokat így is legjobb helyezés idén P20
R2: Minden jól ment addig amíg sikeresen ki nem ütöttem Komlósi kollégát. (Nekem picit korainak tűnt a fékezés, én meg nem tudtam lereagálni. Ettől független az én hibám amiért elnézést kérek). Utána Sipos Úr is szépen leszorított, most előtte vagy utána volt-e az összeakadásom a Seattal már lényegtelen ott jobbnak láttam hogy nyomjak egy esc-et meg egy disconnectet...
Kozák Lajos #91

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2015.05.26. 21:57

Qual:


Nem volt az elvárásomnak megfelelő, de ez van.


Race1.. Baromi jó volt. Legjobban Lányi Tomival élveztem a csatákat.. Baromi jól tolod gratula. Csak nem vagy szerencsés, mert ezzel a tempóval jóval előrébb lenne a helyed. És ráadásul pontosan szépen mész, nem tolsz, löksz stb.. Kurva jó, szóval gratula. P18

Race2. Szinte ugyan ezzel a bringáddal voltunk. Méhes, Szemenyei, Lányi, Gorliczay. Fekete. Baromi jó csaták voltak megint. Lányival megint össze akadtunk. Úgy szintén nagyon szép volt a csata szerintem.. Fekete Dávid manőverei nem tetszettek, ő volt az egyetlen aki lökve előzött ebből az 5 ösből. Nagyon Élveztem és köszi srácok!!
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.05.26. 21:59

Jarama

Quali : Nem volt jó köröm. Telivel gyorsabb kört mentem kb. Talán P5.
R1 : Nem löktek ki. Ja,de. Végül P3.
R2 : Volt itt minden. Végül P1.
Molnár Dániel #99

Avatar
Nso
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2014.12.14. 16:17

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Nso » 2015.05.26. 22:01

Q: P27 ennyi... nem feküdt a pálya se nekem se a SEAT-nak. Komlósi úr meg nagyon benézte az 1-es kanyart.
Warm up: Összevissza zúztak gyorskörön.
R1: P22 Rajtnál össze vissza törtek aztán megtorpedóztak, kiforgattak, néhányan nem bírnak magukkal. Kozák úr én tőlem 2 szer is kapott elnézést 100%-ig az én hibám volt, törött autóval nem tudtam megállni.
R2: P27 Összetörtek aztán behoztam. Kozák úr a SEAT én voltam. Nagyon be tetszett nézni. Tessék visszanézni, semmin nem változtat amúgy előfordul az ilyen. De köszönöm látványos volt :D

Off: Valaki SEAT-os majd jöhetne csapatba. (ha van kedve) hátha együtt jobban menne a SEAT.
Kovács Krisztián #77

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1773
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.05.26. 22:06

Q: P3. PB-t futottam hibázva is.
R1: T1-be nem tudom mi vol, lehet az Én hibám volt. Ha igen, Sorry érte. BT majd kiértékeli. Egyébként nem tetszett a futam. Ismét rettentő fos volt az autó. Danit elengedtem mikor utolért, aztán ennyi is volt. P5.
R2: Közepes rajt, ment a helyezkedés elég keményen. Sajnos T4-ben Oldman elég későn kezdett kigyorsítani, alá akartam fordulni, de persze BMW és kis pöcctől kiforgott. Meg akartam várni, de rengetegen voltak mögöttem, tömegbalesetet pedig nem akartam okozni. Kiss Dominik grat, hogy néha igen inkorrekt módon védekeztél, elrontod a kanyart bemegy melléd a másik, Te meg letolod a fűre. Óriási vagy. Ez a futam még kevésbé tetszett, mint az első.


Grat a győzteseknek, dobogósoknak.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2015.05.26. 22:07

Nso írta:Q: P27 ennyi... nem feküdt a pálya se nekem se a SEAT-nak. Komlósi úr meg nagyon benézte az 1-es kanyart.
Warm up: Összevissza zúztak gyorskörön.
R1: P22 Rajtnál össze vissza törtek aztán megtorpedóztak, kiforgattak, néhányan nem bírnak magukkal. Kozák úr én tőlem 2 szer is kapott elnézést 100%-ig az én hibám volt, törött autóval nem tudtam megállni.
R2: P27 Összetörtek aztán behoztam. Kozák úr a SEAT én voltam. Nagyon be tetszett nézni. Tessék visszanézni, semmin nem változtat amúgy előfordul az ilyen. De köszönöm látványos volt :D

Off: Valaki SEAT-os majd jöhetne csapatba. (ha van kedve) hátha együtt jobban menne a SEAT.


Race1 en egy torpedó Én voltam A fenti féktávon, de szerencsére nem forogtál ki, sőt igazából veszteni se vesztettél vele sokat. Rád is villogtam egy neharit.. :-) És itt is bocsi még 1x..
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
Nso
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2014.12.14. 16:17

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Nso » 2015.05.26. 22:25

Semmi baj. Benne van :)
Kovács Krisztián #77

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2015.05.26. 22:30

Q: Majdnem sikerült gyors kört futni. Ebben csak az akadályozott meg, hogy István Kornél úgy gondolta, az a helyes közlekedés a pályán, hogy kivágódik a többiek közé a boxból, majd a kanyar ideális ivén teljesen lelassitva próbálja elengedni a többi autót. Hát nem volt óriási ötlet.

R1: Egész jól ment a 10. körig kb, ahol saját figyelmetlenségem miatt kicsúsztam, autó összetör, bal első defekt. Bementem kereket cserélni, de mire kijöttem már jött az élboly, nem győztem a kék zászlós figyik miatt lehúzódni a pályáról. Kb a mezőny felétől kaptam kört, igy utolsó lettem.

R2: Szinte a legvégéről rajt. Felértem Sipos Csaba mellé, aki úgy döntött nem veszi észre hogy a pályán vagyok és simán rámhúzta a kormányt, kirakott a pályáról majd mint aki jól végezte dolgát tovább ment. Kormány megint keresztben, onnantól kinlódás on. A végén Komlósi Petivel huzakodás, egyszer én csúsztam meg, mert a kocsi vége lelógott a pályáról, sajnos keresztbe, Peti nekem jött, ezért elnézést. Utána Peti sokallt be, keresztbe fordult, nem tudtam időben lereagálni, belementem hátúlról és kilöktem. Gondoltam az a két hely már teljesen mindegy a végéhez képest, igy megvártam. Az utolsó két körben jókat mentünk, a legvégére majdnem teljesen beértem, tizedmilliméterrel futott be előbb mint én. :-) Talán utolsó előtti hely???
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Hezso 2015.05.26. 23:13-kor.
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

latoo
Hozzászólások: 163
Csatlakozott: 2013.12.25. 18:00

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: latoo » 2015.05.26. 22:55

Q: jó időt sikerült mennem (legalábbis nekem megfelelőt) p7 vagy 8

R1: jó időmérő után jó rajt, de minek, ismét pörögtem, tán még a levegőben is voltam, ismét mezőny vége. Nem baj, elhatároztam, hogy már nem idegesítem magam ilyeneken. Felzárkózás a végéről, izgalmas volt, legalább volt részem csatákban.

R2: ismét jó rajt, t1-nél ismét pörögtem a mezőny végére, ismét felzárkózás, csaták, aztán a végére elfáradtam.
Gordon24 írta:Qual:
Race1.. Baromi jó volt. Legjobban Lányi Tomival élveztem a csatákat..
Igen többször is egymásra akadtunk, jó meccsek voltak én is élveztem, korrekt volt. Ilyen csatákért jó csinálni ezt az egészet.
Lányi Tamás

ikornel
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2014.08.18. 17:59

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: ikornel » 2015.05.27. 10:18

Hezso írta:Q: Majdnem sikerült gyors kört futni. Ebben csak az akadályozott meg, hogy István Kornél úgy gondolta, az a helyes közlekedés a pályán, hogy kivágódik a többiek közé a boxból, majd a kanyar ideális ivén teljesen lelassitva próbálja elengedni a többi autót. Hát nem volt óriási ötlet.

R1: Egész jól ment a 10. körig kb, ahol saját figyelmetlenségem miatt kicsúsztam, autó összetör, bal első defekt. Bementem kereket cserélni, de mire kijöttem már jött az élboly, nem győztem a kék zászlós figyik miatt lehúzódni a pályáról. Kb a mezőny felétől kaptam kört, igy utolsó lettem.

R2: Szinte a legvégéről rajt. Felértem Sipos Csaba mellé, aki úgy döntött nem veszi észre hogy a pályán vagyok és simán rámhúzta a kormányt, kirakott a pályáról majd mint aki jól végezte dolgát tovább ment. Kormány megint keresztben, onnantól kinlódás on. A végén Komlósi Petivel huzakodás, egyszer én csúsztam meg, mert a kocsi vége lelógott a pályáról, sajnos keresztbe, Peti nekem jött, ezért elnézést. Utána Peti sokallt be, keresztbe fordult, nem tudtam időben lereagálni, belementem hátúlról és kilöktem. Gondoltam az a két hely már teljesen mindegy a végéhez képest, igy megvártam. Az utolsó két körben jókat mentünk, a legvégére majdnem teljesen beértem, tizedmilliméterrel futott be előbb mint én. :-) Talán utolsó előtti hely???
Kedves Hezso!

Pont az vagyok, aki még inkább vár, mielőtt kijövök a boxból. Nem emlékszem ilyen kivágódós eseményre. Arra reagálva, hogy ideális íven teljesen lelassítva engedtem el az autókat, szeretném megjegyezni, hogy igen, teljesen lelassítottam, a jobb oldalon, ami a célegyenes végi jobbosnál nem nevezhető ideális ívnek. Ennek ellenére, ha máshol feltartottalak, vagy akadályoztalak volna, elnézést kérek!
István Kornél

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2015.05.27. 10:48

q: p2 , benne volt a pole, de igyse votl rossz kor.

r1: sikerult lerajtolni Norbit akivel utana korokon keresztul elkezdtuk gyepalni egymast, nagyon jo csata volt, viszont az idealis ivhez sokszor kozom nem votl a vedekezes miatt, illetve mindig probaltam kigyorsitasra jatszani hogy egyenesbe tartani tudjam az Alfat, ennek az lett az eredmenye hogy 10 korrre semmi hatsogumim nem maradt.. de tenyleg.. az auto kb vezethetetlen volt, igy 2x is hibaztam es buktma 2 poziciot is par korrel a vege elott . P4. (40-es! kopasa volt bwmnek :D )

r2: jo rajt. 3dik helyenvoltam de sajnos kiforgattak, aztan amikor bekerultem a daraloba, ott is hatra fele kuzdottem magam :D aztan 16 hely kornyeken vettem egy nagy levegot hogy most mar akkor elore, ez ugy kb ment is. aztan Kis Dominik moge ertem.. ember, kerlek, foloslegesen ne szivasd a masikat.. amikor mogotted voltam direkt mindenhol korabban fekeztel, allandoan beled mentem hatulrol, ertem hogy te vagy elol, es te valasztod meg hol fekezel, de ez egyszeruen vicc volt hogy mindenhol feltartottal, aztan amikor meled, vagy eled ertem, akkor kapasbol tudtal 10-20 metterel kesobb fekezni. Ha meg a top 3 -ba lettunk volna es utolso korbe vagy akkor megertem ezt az extrem vedekezest de igy.. vegul vhol kozepmezonybe ertem be, megint agyon kopott gumikon. bmw jo votl 1 koron, de versenytavon kb hasznalhatatlan..
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
Norbi
Hozzászólások: 691
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:48
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Norbi » 2015.05.27. 14:18

Qualy: Lehetett volna jobb is egy tizeddel max.

R1: Rajtnál Oldman lerajtolt a BMW-vel, aztán izgis csatát vívtunk. Szájd báj szájd vettünk jó pár kanyart, párszor volt amikor hátulról koccoltam, mert kanyarba befele az én Alfám sokkal nagyobb tempót tudott mint Oldman BMW-je, reménykedtem, hogy nem fog kicsúszni ezek miatt. Aztán verseny felénél nem bírta a nyomást (vagyis inkább a gumija :D) és kicsúszott, innentől saját tempómba behoztam az olasz csodát a célba.

R2: Rajtom nem sikerült túl jól, nem nyertem pozíciót. T1-be lökdösődés után vesztettem pozíciót, viszont utána a T3 féktávon kívülről 2 embert visszaelőztem. Aztán Szabó Gábort előztem meg, egyszer picit meg lökött viszont utána visszaengedett, úgyhogy no problemo. Aztán Dudás Bencével és Dávidkával harcoltunk, valahogy sikerült áthámozni magam rajtuk, kezdtem volna üldözni az elsőt, viszont a Dudás Bence olyan optimista féktávot vett, hogy Dávidkát megelőzze, hogy rajtam állt meg, így elment mellettem Dávidka és Mándity is. Örülhetek, hogy az autóm nem sérült annyira mert volt legalább 50kmh sebességkülönbség amikor belém épült, és az autóm jobb hátulját találta el. Kezdhettem újra az előzéseket, miután utolértem őket elég jó kis csata alakult ki, végül az utolsó körben sikerült a 2. helyet megszerezni.

Legközelebb ha kérhetem úgy jöjjenek az emberek a versenyre, hogy legalább a pályát ismerjék. Köszönöm.
Norbert Leitner

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2015.05.27. 16:33

ikornel írta:
Hezso írta:Q: Majdnem sikerült gyors kört futni. Ebben csak az akadályozott meg, hogy István Kornél úgy gondolta, az a helyes közlekedés a pályán, hogy kivágódik a többiek közé a boxból, majd a kanyar ideális ivén teljesen lelassitva próbálja elengedni a többi autót. Hát nem volt óriási ötlet.

R1: Egész jól ment a 10. körig kb, ahol saját figyelmetlenségem miatt kicsúsztam, autó összetör, bal első defekt. Bementem kereket cserélni, de mire kijöttem már jött az élboly, nem győztem a kék zászlós figyik miatt lehúzódni a pályáról. Kb a mezőny felétől kaptam kört, igy utolsó lettem.

R2: Szinte a legvégéről rajt. Felértem Sipos Csaba mellé, aki úgy döntött nem veszi észre hogy a pályán vagyok és simán rámhúzta a kormányt, kirakott a pályáról majd mint aki jól végezte dolgát tovább ment. Kormány megint keresztben, onnantól kinlódás on. A végén Komlósi Petivel huzakodás, egyszer én csúsztam meg, mert a kocsi vége lelógott a pályáról, sajnos keresztbe, Peti nekem jött, ezért elnézést. Utána Peti sokallt be, keresztbe fordult, nem tudtam időben lereagálni, belementem hátúlról és kilöktem. Gondoltam az a két hely már teljesen mindegy a végéhez képest, igy megvártam. Az utolsó két körben jókat mentünk, a legvégére majdnem teljesen beértem, tizedmilliméterrel futott be előbb mint én. :-) Talán utolsó előtti hely???
Kedves Hezso!

Pont az vagyok, aki még inkább vár, mielőtt kijövök a boxból. Nem emlékszem ilyen kivágódós eseményre. Arra reagálva, hogy ideális íven teljesen lelassítva engedtem el az autókat, szeretném megjegyezni, hogy igen, teljesen lelassítottam, a jobb oldalon, ami a célegyenes végi jobbosnál nem nevezhető ideális ívnek. Ennek ellenére, ha máshol feltartottalak, vagy akadályoztalak volna, elnézést kérek!
A célegyenes utáni jobbos kanyarban baloldalon az ideális, illetve sodródási iven lépésben autózva, ezt nem nevezném lehúzódásnak az ideális ivről. Nem haragszom, mert már hozzászoktam hogy itt mindig történik valami, de azért ami nagyon böki a csőrömet azt beirom. Ráadásul látható volt hogy többen utol fognak érni, akkor inkább én speciel állok a boxutca bejáratában és megvárom amig tiszta a terep. Vagy még a célegyenes végén, a kanyar előtt teljesen jobbra kihúzódva, ha kell megállva engedem el, aki pl gyors körön van.
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

ikornel
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2014.08.18. 17:59

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: ikornel » 2015.05.27. 20:20

Hezso írta:
ikornel írta:
Hezso írta:Q: Majdnem sikerült gyors kört futni. Ebben csak az akadályozott meg, hogy István Kornél úgy gondolta, az a helyes közlekedés a pályán, hogy kivágódik a többiek közé a boxból, majd a kanyar ideális ivén teljesen lelassitva próbálja elengedni a többi autót. Hát nem volt óriási ötlet.

R1: Egész jól ment a 10. körig kb, ahol saját figyelmetlenségem miatt kicsúsztam, autó összetör, bal első defekt. Bementem kereket cserélni, de mire kijöttem már jött az élboly, nem győztem a kék zászlós figyik miatt lehúzódni a pályáról. Kb a mezőny felétől kaptam kört, igy utolsó lettem.

R2: Szinte a legvégéről rajt. Felértem Sipos Csaba mellé, aki úgy döntött nem veszi észre hogy a pályán vagyok és simán rámhúzta a kormányt, kirakott a pályáról majd mint aki jól végezte dolgát tovább ment. Kormány megint keresztben, onnantól kinlódás on. A végén Komlósi Petivel huzakodás, egyszer én csúsztam meg, mert a kocsi vége lelógott a pályáról, sajnos keresztbe, Peti nekem jött, ezért elnézést. Utána Peti sokallt be, keresztbe fordult, nem tudtam időben lereagálni, belementem hátúlról és kilöktem. Gondoltam az a két hely már teljesen mindegy a végéhez képest, igy megvártam. Az utolsó két körben jókat mentünk, a legvégére majdnem teljesen beértem, tizedmilliméterrel futott be előbb mint én. :-) Talán utolsó előtti hely???
Kedves Hezso!

Pont az vagyok, aki még inkább vár, mielőtt kijövök a boxból. Nem emlékszem ilyen kivágódós eseményre. Arra reagálva, hogy ideális íven teljesen lelassítva engedtem el az autókat, szeretném megjegyezni, hogy igen, teljesen lelassítottam, a jobb oldalon, ami a célegyenes végi jobbosnál nem nevezhető ideális ívnek. Ennek ellenére, ha máshol feltartottalak, vagy akadályoztalak volna, elnézést kérek!
A célegyenes utáni jobbos kanyarban baloldalon az ideális, illetve sodródási iven lépésben autózva, ezt nem nevezném lehúzódásnak az ideális ivről. Nem haragszom, mert már hozzászoktam hogy itt mindig történik valami, de azért ami nagyon böki a csőrömet azt beirom. Ráadásul látható volt hogy többen utol fognak érni, akkor inkább én speciel állok a boxutca bejáratában és megvárom amig tiszta a terep. Vagy még a célegyenes végén, a kanyar előtt teljesen jobbra kihúzódva, ha kell megállva engedem el, aki pl gyors körön van.
Ne haragudj meg érte, de nem értek egyet Veled! Megnéztem az esetet, ha jól sejtem, akkor a qualy kb. 600-nál történt eseményre gondolsz. Ezt az egyet találtam, ami megfelelne a leírásodnak. Nos tényleg kimentem bal oldalara, a pálya bal szélére, hogy aki kanyarodik, azt ne zavarjam. De ott szerintem Te vétetted el az apexet. Abszolút külső íven kanyarodsz végig. A kigyorsításkor tényleg zavarhattam kicsit, de szerintem nem ezen ment el a jó köröd. Ott az a kis elfékezés volt a mérvadó, ami miatt végig külső íven kanyarodtál. Az emberek sokaságára pedig javaslom a BT tagjait keresd meg! Nekem sem tetszik, hogy 30-an vagyunk egy szerveren. Ez még most elég nyugis volt, viszont a múltkori Knockhill-es Mini futam borzalom volt. Ezúton is szeretném felhívni a Tisztelt BT figyelmét, hogy lehet, hogy jobb lenne 30 emberrre kettéosztani a szervert. Egy szerveren az eleje a lekörözöttekre, a vége meg a lekörözőkre panaszkodik folyton. Teszem hozzá, jogosan, mert senki sem tudja futni a saját futamát! Az időmérőre szinte ki sem tudtam menni azon a futamon, mert annyira sűrű volt a mezőny. Szummázva, részemről semmi gond, és remélem, Te sem haragszol, ha problémát okoztam. Próbálok fejlődni ezügyben is! Ennyit ígérhetek! :)
István Kornél

Avatar
Stevo
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2013.01.24. 13:09

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Stevo » 2015.05.30. 19:32

Jarama
Q: 7. hely, maradt benne bő kettő tized. :-(
R1: Izgalmas első kanyar után jó első futam, 6. hely
R2: Sokkal izgalmasabb volt a futam, jót csatáztunk Leitner Norberttel illetve Nagy Danival a végén. Köszönet érte, 3. hely. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=kPN1n7E8meo
#86 Mándity István

'Everything we decide is based on our perception. Happiness depends on us.

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2015.06.09. 22:01

Brno!



Nagyon nem szeretem pálya. (nézőként jó volt Wtcc, Motogp de az más :-))

Race1.. Borzalmasat rajtoltam utso hely. Nagy küzdelem árán 17. hely..


Race2.. Borzalmas rajt p 20 talán. Elkezdtem nyomni mint a barom :-) 14 . helyig előre jöttem. Csak a bibi az volt, hogy utso 2 körre 1 deka gumim nem marat, így aztán megettek :-) Jó csata volt Hegyi Zsolttal és Vida Zolival, kár, hogy ők jöttek ki jól belőle :-) No majd legközelebb.


Köszi srácok!!
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
Nebom
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2013.07.31. 08:56
Tartózkodási hely: UK
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Nebom » 2015.06.09. 22:20

Q: elalvás, nem nevezés, stb. P17

R1: Jó kis rajt, fogtam 5 helyet és szép nyugodtan gumispórolósan amíg Vida druszával nem találtunk egymásra a kozepe kornyékén. 8-) Csapattársa H.Zsolti profitált belole 2 helyel megugrott elore de sebaj, járt neki.. :lol: A végefelé még az ittas martinis és a police kakaskodást végignéztem :P P13 lett a vége.

R2: Ismét jó rajt 4et elore, kis nemegyetértés volt a T1, Zsolti nyalta be ahogy láttam sajna. ;) P10 sokáig keztem jól érezni magam mikor K. Ákos megérkezett, jókat mentnk élvezetes volt! Azért egy féktávon megtoltam, homokoztunk kicsit.. Végul P11-re hoztam be a drift autot..

Ez jo kis verseny volt belulrol, ugy éreztem sima volt. Ja. Akikkel mentem tényleg jó volt! :geek:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nebom 2015.06.09. 22:20-kor.
#59 Z.Gorliczay

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1773
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.06.09. 22:20

Q: P4. Utolsó kanyar kigyorsításán lesodródtam amivel buktam 3 tizedet, így nem lett meg a 2. hely.
R1: Rajtot követően, első kormánymozdulatnál észrevettem, hogy az FFB meghülyült. Kormány elfordításra nem volt ellenállás, de a rázókőnél meg működött. Nem baj, így kicsit koncentráltabb voltam, és nagyon jó volt végig egy menni Lányi Tomival és Mándity Istvánnal. Élveztem. Kicsit agresszívabb vagyok, akkor lehetett volna előzést kiharcolnom, de nem akartam véletlen sem túlkormányozni, hogy meginduljon az autó és kiüssem valamelyiküket. Sajnos Tomi visszaesett, mert a T1-ben kicsit lesodródott, majd szűken jött vissza, de azzal nem számolt, hogy István után jövök én is. Ezt nagyon sajnálom, mert végig jól ment. Végén pedig elengedtem Danikoszt, Neki jobban kellett az a hely :D
R2: Rajt pocsék. Míly furcsa, visszatért az FFB, csak most kb 2x olyan erős volt, mint amihez hozzászoktam. (Nem gond, mert így legalább volt kis kar és válledzés is mára :D ) Norbi és Dani is elmentek, majd T1-ben 3-an fordultunk, Dani sajnos nem számolt Velem, csak Norbival, így szűkebben akart fordulni, ami miatt lesodródott és visszaesett. Itt jegyezném meg Fazekas Miklósnak, hogy ha legközelebb a pályán összeakadunk, és te többször féktávon váltasz irányt, tuti, hogy kilöklek. Ha már felhördültél a csapattársamra, de ott is ezt csináltad folyamat, akkor nem csodálom, hogy kicsit bepöccent!!! Nem ez a korrekt védekezés, ahogy Te fogalmaztál. Szabó Gábor lassabb volt, de nem annyival, hogy megelőzzem, majd egy féktávon fura dolog történt és ki kellett szélesítenem a kanyart, így Dani elment, akit úgyis elengedtem volna, mint R1-ben :D


Grat a győzteseknek, dobogósoknak. Szép volt.
Gordonnal ellentétben nagyon élveztem, és szeretem ezt a pályát. De arra már rájöttem, hogy az áttételemet nem tudom beállítani :D
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2015.06.09. 22:24

Ez a mai jó futam volt.

Quali egész jól sikerült. Talán 13. hely.

R1: A Volvóról sajnos idény közben kiderült hogy ritka pocsék módon lehet rajtolni vele, most sem volt másképp, ráadásul a megszokás miatt elvettem a gázt, mert az volt bennem hogy gördülő rajt van. :lol: Mire rájöttem hogy nem, már húztak el mellettem a többiek. Egész jó verseny volt, 11. hely. Amit Nebom irt, az valami bődületes volt, Vida Zoli csapattársammal küzdöttek, de annyira egymásra mentek rá hogy együtt hibáztak én meg nevető harmadikként elsompolyogtam mellettük.... :twisted:

R2: A rajt szintén borzasztó, pedig most már odafigyeltem hogy a gázt is nyomjam. De igy is úgy mentek el mellettem mintha állnék. Aztán az első kanyarban valaki megcsúszott, mire megláttam hogy keresztben van a pályán már mögöttem centire volt valaki és mellettem is. Csak előre tudtam menekülni, reménykedtem hogy időben össze tudja szedni az autót, sajnos ez nem jött be, mire visszaállt egyenesbe, ott voltam mögötte, fékezni nem mertem a közvetlenül mögöttem jövő miatt, a kormányt próbáltam elkapni hogy kikerüljem, de pont telibevertem hátúlról. Aki mögöttem jött, ebből kifolyólag engem talált el, persze a hármasból egyedül én csúsztam ki a pálya mellé. Mire vissza tudtam jönni 21. hely. Onnan többek hibáját kihasználva sikerült visszajönnöm, aztán a két Péterrel vivtam. A végén Galambos Peti nagyon megizzasztott, de hál istennek hibázott egyet, igy sikerült elmenni mellette. A legvégén annyira azt figyeltem hogy a csapattársam Vida Zoli hogy viv Galambos Petivel, hogy az utolsó balos kanyarban egyszerüen elfelejtettem fékezni, sikeresen falhoz csaptam az autót. Viszont volt annyi előnyöm velük szemben, hogy még igy is előttük tudtam bejönni a célba. 14. hely, amire az előzményeket tekintve büszke vagyok. Ja, természetesen az első balesetnél megsérült az első futómüvem, igy csálé kormánnyal és szédelgő autóval tudtam le a második futamot. Talán egész eddigi versenyző pályafutásom alatt ezt a versenyt élveztem a legjobban.
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.06.09. 22:36

Quali : Nem éreztem sokat benne. Pedig biztos hogy volt.
R1 : Azonos tempót mentem az előttem lévőkkel,nehéz volt előzni. Végén P3,kösz Laci.
R2 : Elnéztem a T1-et és ezért ráhúztam egy piros valakire. Utána feljöttem amennyire tudtam. Talán P6? Passz.
Molnár Dániel #99

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1773
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.06.09. 22:38

danikosz írta:Quali : Nem éreztem sokat benne. Pedig biztos hogy volt.
R1 : Azonos tempót mentem az előttem lévőkkel,nehéz volt előzni. Végén P3,kösz Laci.
R2 : Elnéztem a T1-et és ezért ráhúztam egy piros valakire. Utána feljöttem amennyire tudtam. Talán P6? Passz.
Nincsmit, Igen 6. :D
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs


Vissza: “ETCC 2015”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég