Q: P4. Utolsó kanyar kigyorsításán lesodródtam amivel buktam 3 tizedet, így nem lett meg a 2. hely.
R1: Rajtot követően, első kormánymozdulatnál észrevettem, hogy az FFB meghülyült. Kormány elfordításra nem volt ellenállás, de a rázókőnél meg működött. Nem baj, így kicsit koncentráltabb voltam, és nagyon jó volt végig egy menni Lányi Tomival és Mándity Istvánnal. Élveztem. Kicsit agresszívabb vagyok, akkor lehetett volna előzést kiharcolnom, de nem akartam véletlen sem túlkormányozni, hogy meginduljon az autó és kiüssem valamelyiküket. Sajnos Tomi visszaesett, mert a T1-ben kicsit lesodródott, majd szűken jött vissza, de azzal nem számolt, hogy István után jövök én is. Ezt nagyon sajnálom, mert végig jól ment. Végén pedig elengedtem Danikoszt, Neki jobban kellett az a hely

R2: Rajt pocsék. Míly furcsa, visszatért az FFB, csak most kb 2x olyan erős volt, mint amihez hozzászoktam. (Nem gond, mert így legalább volt kis kar és válledzés is mára

) Norbi és Dani is elmentek, majd T1-ben 3-an fordultunk, Dani sajnos nem számolt Velem, csak Norbival, így szűkebben akart fordulni, ami miatt lesodródott és visszaesett. Itt jegyezném meg Fazekas Miklósnak, hogy ha legközelebb a pályán összeakadunk, és te többször féktávon váltasz irányt, tuti, hogy kilöklek. Ha már felhördültél a csapattársamra, de ott is ezt csináltad folyamat, akkor nem csodálom, hogy kicsit bepöccent!!! Nem ez a korrekt védekezés, ahogy Te fogalmaztál. Szabó Gábor lassabb volt, de nem annyival, hogy megelőzzem, majd egy féktávon fura dolog történt és ki kellett szélesítenem a kanyart, így Dani elment, akit úgyis elengedtem volna, mint R1-ben
Grat a győzteseknek, dobogósoknak. Szép volt.
Gordonnal ellentétben nagyon élveztem, és szeretem ezt a pályát. De arra már rájöttem, hogy az áttételemet nem tudom beállítani
