Nyilatkozatok

VSR Magyar Túraautó Bajnokság
A győztesek kupákat,érmeket és egyéb nyereményeket kapnak! Ha szereted a WTCC-t, itt a helyed!

Moderátor: BT Tag

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7535
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.09.23. 08:22

Sorike™ írta:
Gordon24 írta: a másik Marci őt meg kizárta a game..
Sajnos nagy izgalmamban "kicsit" kiugrottam rajtnál, kaptam egy egy stop&go-t gondoltam 1. körbe teljesítem aztán majd veled csatázok egyet az utolsó előtti helyért mert láttam nálad is valami gond van :( De aztán kétszer próbáltam teljesíteni egyszer sem vette le a bal alsó sarokból, úgyhogy fogtam aztán toltam egy dnf-et

(1. futamon meg rajt után kék zászlót kaptam az 1. KÖRBEN!!! Már kétszer szólított fel a mérnököm hogy engedjem el vagy megbüntetnek, úgy hogy odaléptem aztán olyan messzi kerültem, hogy abba hagyta a játék a kék zászlózást:D)
A büntit úgy kell teljesíteni hogy nem nyúlsz semmihez. Egyszerűen csak bemész a pitbe úgy hogy nem enterezed/zöldezed a stop and go feliratot. Sajnos hülye a játék ilyen szempontból (is).

A kiugrás okozhat ilyet. A zászló szabály ilyen értelemben ki van véve. A büntetés se jelent semmit,mert nem fog megbüntetni. Zászlószabály csak fekete van szerveren.
Molnár Dániel #99

adfar94
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2015.01.10. 18:56

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: adfar94 » 2015.09.23. 10:11

"B" szerver

Q1 (P12): Ennyi volt most benne.

R1 (P10): Egy jó rajt, eztán mozi nézés végig. :D (előttem komoly küzdelmek voltak, de sajnos nem volt meg a tempóm, hogy én is beszálljak a buliba :oops: )

R2 (P8): Majdnem hasonlóan alakult, mint az első futam, de harmadik körben a T4-ben valami történt előttem, csak egy hatalmas füstfelhőt láttam, majd amikor közelebb értem, akkor egy Honda tűnt fel közvetlen előttem, kormányt még sikerült elrántanom, így gumifalba sikerült vezetnem az autóm, amely meg is sérült, eztán már kb. 1,5 másodperccel rosszabb köröket tudtam csak menni, viszont kis szerencsével még így is sikerült a nyolcadik helyre behozni a gépet. :)

Nem volt egyszerű "hétvége", a kocsit nem igazán tudtam olyanra beállítani, amire szerettem volna, a pálya ritmusát se sikerült elkapni, így végül is elégedett lehetek az elért eredményekkel.

Legközelebb a Red Bull Ring lesz, ami egy egyszerű pálya szerintem, izgalmas versenyre van kilátás. :)
Fári Ádám Dániel #94

Avatar
Sorike™
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2015.08.11. 19:27
Teljes név: Vörös Marcell

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Sorike™ » 2015.09.23. 10:50

danikosz írta:
Sorike™ írta:
Gordon24 írta: a másik Marci őt meg kizárta a game..
Sajnos nagy izgalmamban "kicsit" kiugrottam rajtnál, kaptam egy egy stop&go-t gondoltam 1. körbe teljesítem aztán majd veled csatázok egyet az utolsó előtti helyért mert láttam nálad is valami gond van :( De aztán kétszer próbáltam teljesíteni egyszer sem vette le a bal alsó sarokból, úgyhogy fogtam aztán toltam egy dnf-et

(1. futamon meg rajt után kék zászlót kaptam az 1. KÖRBEN!!! Már kétszer szólított fel a mérnököm hogy engedjem el vagy megbüntetnek, úgy hogy odaléptem aztán olyan messzi kerültem, hogy abba hagyta a játék a kék zászlózást:D)
A büntit úgy kell teljesíteni hogy nem nyúlsz semmihez. Egyszerűen csak bemész a pitbe úgy hogy nem enterezed/zöldezed a stop and go feliratot. Sajnos hülye a játék ilyen szempontból (is).

A kiugrás okozhat ilyet. A zászló szabály ilyen értelemben ki van véve. A büntetés se jelent semmit,mert nem fog megbüntetni. Zászlószabály csak fekete van szerveren.
akkor az volt a baj hogy leentereztem stop&go büntit pitben:( De köszi a segítséget:)
#18 | Marcell Voros | Chevrolet Cruze

VSR HTCC'15

Avatar
DeniBoy
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2014.08.26. 13:40
Tartózkodási hely: Nagykapornak

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: DeniBoy » 2015.09.23. 12:27

Verseny előtti 2 hét gyakorlás alatt annyira megutáltam ezt a pályát, hogy az valami őrület. Nem találtam az összhangot a kocsival, pályával, semmivel. Időim is azt mutatták. Így nyugodt esélytelenséggel vártam a futamot. Aztán warm-up-on sikerült valami race beállítást eltalálni az autón, mert tele tankolva is gyorsabb voltam, mint Q-n.

B szerver:

Q1: 4 nekifutásból csak 1 mért kört tudtam megtenni, PQ+1mp. P17
Q2: Nemvót' :)
R1: Jó rajtot sikerült fognom, nyertem jó pár helyet a helyezkedéssel együtt. Persze hibáztam és nagyjából ugyanoda visszaestem. :x Előttem is hibáztak, lökdösődtek, sikerült jól kikeverednem a helyzetekből és elöl hátul +1 mp, ezért tudtam a saját tempómat autózni. Közben azt vettem észre, hogy közeledem az előttem haladó Galambos Úrhoz. Amit mondott, hogy ugrált, az teljesen így van, de betudtam lag-nak. Nem foglalkoztam vele, inkább azt vettem észre, hogy fogy alatta a technika, vagy csak ki van zökkenve, mert sok aprót hibázott. Sikerült megelőznöm az utolsó körben. P12
R2: Tűrhető rajt. Voltam előrébb-hátrébb. Meglepődtem, hogy az egyenesben jó tempót tudok az "ópécével", pedig Kínában nem azt mutatta. R1-ből kiindulva, éreztem, hogy ha okosan megyek az utolsó körökre marad még a gumikból, amikből esetleg profitálhatok. Na ez nem jött össze. Most valahogy alólam is kezdett elfogyni a technika az utolsó 2 körre. Szenvedés volt, de előttem is volt csetepaté és így sikerült megcsípnem a P11-t.

Összességében a vártnál jobban teljesítettem magamhoz képest és jó csaták voltak mindkettő versenyen. Élveztem. Kezdek talán az ízére és technikájára is ráérezni végre az OPC-nek.
Szilágyi Dániel #184

Avatar
Norbi
Hozzászólások: 691
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:48
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Norbi » 2015.09.23. 12:52

A server.

Időmérő:
Sikerült egy jórossz kört mennem. 47.4-et sikerült csak (még Bazsi is megelőzött :D).
Q2:
Itt viszont megfutottam a legjobb időmet 46.9-el ami a 6. helyet jelentette.

Race1: Jól kaptam el a rajtot, majdnem sikerült elmennem Nagy Dani mellett, csak a rizsrakétából elfogyott az erő (sajnos +5hp sticker se segített) és el tudott az egyenesbe menni. Próbáltam féktávokon bátrabb lenni de inkább csak veszítettem vele. Végül sikerült az 5. helyen beérnem.

Race2: Itt is jól sikerült rajt, az első kanyar kevésbé, 5.nek fordultam. Próbáltam menni Mándity után viszont Huszi nem igazán tette könnyebbé az életem azzal, hogy folyamatosan a seggembe jött, így egy kicsit lemaradtunk az előttünk lévőktől, aztán egyszer valahogy Mándity leszakadt az előttünk lévő bojról és utólértem. Próbáltam közel maradni ezért volt amikor megpöccintettem, ezért bocsánat. Aztán sikerült megelőznöm őt, Huszi is jött velem. Végül Huszinak sikerült engem megelőznie utána lemaradtam tőle. Viszont nem unatkoztam mert megérkezett mögém a Nagy Dani és ővele harcoltam sokáig. Utolsó előtti körben az utolsó kanyarba Huszi hibázott és kiment a homokba, pont elénk tért vissza, így kialakult a célegyensbe egy gyorsulási verseny amiben persze a Toyotával alulmaradtam a Cruzeokkal szemben. Viszont a féktávon belülre kerültem és egy kicsit aggresszív féktávot vettem, csak így volt esély arra, hogy magam mögött tartsam a George Racinges srácokat. Volt egy pici kocc, végül sikerült kettőjük elé kerülnöm, így a 4. helyen értem célba.
Norbert Leitner

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6221
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2015.09.23. 15:59

DeniBoy írta:Verseny előtti 2 hét gyakorlás alatt annyira megutáltam ezt a pályát, hogy az valami őrület. Nem találtam az összhangot a kocsival, pályával, semmivel. Időim is azt mutatták. Így nyugodt esélytelenséggel vártam a futamot. Aztán warm-up-on sikerült valami race beállítást eltalálni az autón, mert tele tankolva is gyorsabb voltam, mint Q-n.

B szerver:

Q1: 4 nekifutásból csak 1 mért kört tudtam megtenni, PQ+1mp. P17
Q2: Nemvót' :)
R1: Jó rajtot sikerült fognom, nyertem jó pár helyet a helyezkedéssel együtt. Persze hibáztam és nagyjából ugyanoda visszaestem. :x Előttem is hibáztak, lökdösődtek, sikerült jól kikeverednem a helyzetekből és elöl hátul +1 mp, ezért tudtam a saját tempómat autózni. Közben azt vettem észre, hogy közeledem az előttem haladó Galambos Úrhoz. Amit mondott, hogy ugrált, az teljesen így van, de betudtam lag-nak. Nem foglalkoztam vele, inkább azt vettem észre, hogy fogy alatta a technika, vagy csak ki van zökkenve, mert sok aprót hibázott. Sikerült megelőznöm az utolsó körben. P12
R2: Tűrhető rajt. Voltam előrébb-hátrébb. Meglepődtem, hogy az egyenesben jó tempót tudok az "ópécével", pedig Kínában nem azt mutatta. R1-ből kiindulva, éreztem, hogy ha okosan megyek az utolsó körökre marad még a gumikból, amikből esetleg profitálhatok. Na ez nem jött össze. Most valahogy alólam is kezdett elfogyni a technika az utolsó 2 körre. Szenvedés volt, de előttem is volt csetepaté és így sikerült megcsípnem a P11-t.

Összességében a vártnál jobban teljesítettem magamhoz képest és jó csaták voltak mindkettő versenyen. Élveztem. Kezdek talán az ízére és technikájára is ráérezni végre az OPC-nek.

Azért értèl fel olyan gyorsan mert akadt a game nagyon. Ez úgye úgy mükődik hogy egy pillanatra megállok de ettől az idő és ti mentek én meg állok. Az első akadásnál 2,9 volt asszem köztük, egyből lement 0,900 secre. Aztàn utána már sík ideg voltam , hogy diavetítés van azért hibázgattam sokat. Kár érte mert az erőm meglett volna a 12. Helyre. És hát ugye a 2. Futam is kuka lett miatta :-( remélem a következő versenyen már minden jó lesz.
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
Dodi
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2009.09.29. 17:09
Teljes név: Varga Dávid
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Dodi » 2015.09.23. 19:46

A felkészülés alatt sikerült nagyjából belőni a kormányt, úgy, hogy nekem is feküdjön... Kezdett egész jó lenni.

Beállítást is eltaláltam, vagy is fogjuk rá, így reménykedtem, hogy nem lesz megint pech a vége...

Q1: Bőven jó, már inkább a megtankolt autót próbáltam. P2
Q2: P2, 7 ezreddel vert el Huszár Norbert, elején pedig hibáztam is, viszont a vége jól alakult. Becumiztam, hogy 5. tiltott hamar, de így is a megálmodott 56.1-2 helyett sikerült egy 56.4

R1: Bömbi rajt, majd végig első helyen, időnként szenvedve, Pumával a nyakamban értünk be! Örültem, ez már így tényleg alakul...
R2: Nyugodtan vártam, a lényeg már eddigre összejött. Eljöttem jól, de aztán óvatos voltam. Beragadtam, előzni nehéz lett volna, mert megint rossz set, + Cruze atom erős végsebességben... valamint azt se feledjük el, hogy remek versenyzők mentek előttem! Beestem a sűrűjébe, aztán hogy én hibáztam, vagy megtoltak picit, még nem tudom, de beforogtam első kanyarban, ami után sajnos Hami belém jött. Autó sérült, vége P11 lett. Nem izgat, lesz jobb is! Tanulóidőszak megy most, így talán kellenek ezek a hibák... Bocsi Nagy Dani, kicsit erőszakos voltam :)

Külön grat Lányi Tominak, szépet mentél! ;) Valamint Mihajlovics Máténak is, B, R1 győzelemhez! ;)
1. Városi Clio Cup – 2013 (Simbin) #92
2. Mini Challenge - 2015 (Simbin) #92
3. Touring Cars Series - 2016 (Simbin) #92


WEBaffACTIVE
Shake and Bake!
Foto24.hu Team

latoo
Hozzászólások: 163
Csatlakozott: 2013.12.25. 18:00

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: latoo » 2015.09.23. 22:17

Dodi írta: Külön grat Lányi Tominak
Köszi, magam is meglepődtem az eredményen.
Kínában a forró aszfalton egyáltalán nem működött az autó szenvedtem nagyon, nyúltak a gumik, itt viszont nagyon jó volt.

R1en jó rajttal feljöttem az élmezőny mögé, és tudtam tartani a Nagy-Leitner duót, mögöttünk meg szépen lemaradtak. Ahogy írtam, meglepődtem, hogy tudtam a srácok mögött másodpercen belül autózni majdnem végig. Az utolsó 1-2 körben kicsit lemaradtam, de akkor már csak a célbaérésre koncentráltam.
R2n 3. helyről simán az élre rajtoltam bömbivel, 4 körig tartottam is Nagy Dávidot, de nagy volt a nyomás, belerontottam, megelőzött. Pumát se sikerült sokáig tartanom, de még így is 3. voltam, mögöttünk másodpercekre lemaradva jöttek csak. Aztán Huszi kezdett rohamosan megérkezni a végén, de hibázott, így megmenekültem, Gabi meg elrontotta az utolsó kanyart (igazi tökönszúrom magam szitu, én is jártam már így) ezért visszakaptam a második helyet.

Nem tudom mi volt a különbség kina és ez között, de remélem a következő pályákra is sikerül átmenteni valamit ebből a tempóból.
Lányi Tamás

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: komlosip » 2015.09.25. 09:00

A-szerver

Trehány voltam, és nem gyakoroltam, ez meg is látszott...

Q: P2 lett, csak sajnos hátulról
R1: óvatosan mentem, gyakorlásra használtam a futamot
R2: itt már kicsit agresszívabb voltam, sokáig mentem P13-ban, de sajnos az utolsó két kör balesetei kicsit keresztbe tettek (P15 lett talán?)

Dodinak grat a futamgyőzelemhez!
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7535
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.10.06. 21:19

Red Bull Ring

Q1 : Elrontottam. P11.
Q2 : Biztos jó volt.
R1 : Jó volt. Autó jó volt,nem sérültem. Danival nagy csata. P2.
R2 : Kihúzódott a kormány. P18-ról kb ez a P9 volt a max. Nagy Bencétől bocsánat! Nem akartam így neked csúszni és fűre tenni. Kicsit instabil lett a kocsi,de ahogy láttam szerencsére nem buktál.
Molnár Dániel #99

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2015.10.06. 21:22

B szerver super pole!
Elnézést kérek minden résztvevőtől hogy bele chateltem! Ott is elnézést kértem, tisztában vagyok vele, hogy ez nem mentesít a büntetés alól sem. Korábbi VSR futamokon megszoktam hogy csak az első 5 megy, eddig pedig itt C szerveres voltam, ott pedig nem volt super pole. Így meglepődve tapasztaltam, hogy többen is kimentek az első 10-ből és nem tudtam mire vélni. Máskor azért ADMIN névvel többször is írtatok régebben, hogy kik mehetnek, most is úgy voltam vele egy pár percig, hogy biztos írtatok volna, így vettem a bátorságot és megkérdeztem mi van. Persze értelmes választ sem kaptam sajnos, így folytattam az írást :(
Még egyszer elnézést és várom a büntetésem!!!
Viszont a beszólogatást nem szeretem amit egy-két ember mellékelt, azt hiszem azért az életét nem tettem tönkre ezzel. Figyelmetlenség volt, de ha bárki beírta volna hogy első 10 megy, már kussolok is. És mentem volna én is...

Viszont ha már többeknek ilyen nagy szája volt, megjegyezném, hogy lehet úgy is előzni, hogy a másikat nem tesszük arrébb több méterrel a kanyarban, nem csúszunk neki belső íven, nem tesszük ki a fűre, és ha mellette vagyunk akkor nem nézzük láthatatlannak. Én nem fogok szapulni senkit, óvni sem fogok ezek miatt, nem kenyerem. Aki a B szerveren volt és részt vett ezekben, remélem magára ismer.
Első futamon nekem is volt egy hibám megcsúsztam a kerékvető miatt és az utána jövő elég pördültem, ezért is elnézést kérek, akármennyire próbáltam lecsúszni az útjából nem sikerült!
Rózsa Tamás

Avatar
Bracci
Hozzászólások: 148
Csatlakozott: 2012.06.03. 10:43
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bracci » 2015.10.06. 21:23

A szerver

kvali: hát, maradt benne vagy 3 tized, P17 (N)

r1: rajt utáni tömegbalesetből kimaradtam, aztán a második tömegbalesetből is, és a 11. hely körül mentem, mikor csodálatosa kocsi alól szőnyeg ki, segge elindult, falba, szépen átrendeztem a futóművet, meg el is engedtem ezzel vagy 3 embert... később mégegyszer megúszott, de akkor többékevésbé megfogtam... nos mondani se kell, hogy ezek után kevéssé fordult megfelelően a kocsi, volt is pár meleg pillanat, utolsó kanyarban kisujjnyira a faltól, Pakoliczot pedig az istenért se tudtam megelőzni, jobbról, balról, fentről, lentről :D nem is igen mertem nagyot kockáztatni ezzel az autóval, messze nem volt 100as, jó lett ez a 11.(?) hely; bár a végén majdnem meglett :DD

r2: jó rajt, nyertem pár pozisünt, talán 8. körül mentem, mikor az előrébb állított fékerő ellenére is eljátszottam újra azt, mint az első futamon, pont előzés közben, szerencse hogy a fal felé csúsztam meg nem a másik irányba; ezek után kényelmetlenül előreállított fékerővel mentem, biztos ami biztos
megint megkaptam ezzel Pakoliczot :DD de msot megoldottam jee, de nem hondások ellen szenvedés, talán csak az opelben kevesebb a nafta, előzésnél ez nagyon kijön; vége: P10

azért maradt jó pár pont ebben a keddi hétvégében, de igazából valahogy nem tudom ezeket a kocsikat kvalira beállítani, futamon meg mindig top10 körül vagyok gyorsaságban, nem értem
#669 Nagy Bence aka Bracci

"A jövőből jöttem, egy időhamburger segítségével" - Mikee Mykanic

Kép

Luidzsi
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2012.07.23. 18:36

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Luidzsi » 2015.10.06. 21:24

Q1: Épphogy 10.
Q2: 9.... (ezúttal is ezer köszönet a chatelésért, pont a hotlap alatt...)
R1: 9. (Egy darabig 5.hely aztán szépen elfogyott a gumi végén még a fordított pole se lett meg :\)
R2: 15. (Elején neki a falnak első kanyarban, vissza fel a 11.helyig onnan utolsó körbe -4 hely)

Vastag hétvége csak kár a 2.futamért, na meg a Q2-ért. Ha tudom akkor hajt a f*szom a jó időre.
Kozák Lajos #91

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6221
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2015.10.06. 21:27

Nem értem haza.

Qual.. Nem értem haza..


Race1. Full útsó helyről 17. (33 an voltunk) Utolsó körben Talán Rózsa Tamás megforgott kívülről próba nem sikerült.. Fű piruett.. 20...


Race2.. 20 ról start.. Kb 26. nak fordultam.. Nagy harc 18... Utolsó kanyar, beszaggat a gép dia.. 23.


Szerinted?

Hétvégén win újra telepítés... Brrrrrrrrrrrrrrr köcsög Microfos...
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
Dodi
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2009.09.29. 17:09
Teljes név: Varga Dávid
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Dodi » 2015.10.06. 21:41

Bizakodtam, aztán felemás lett minden...

Teszt alatt megtankoltan mentem, brutál jó volt az autó. Kvalira rettenet lett, vagy is csak Q1-re igaz. P10...
Q2-n hirtelen javult, jó körön voltam, de hibáztam, csak P6.

R1, jól eljöttem, 3. helyen fordulhattam volna, mikor Nyárasdy Úr telibe vert hátulról, + még Dávidkát, vagy Nagy Danit... Utolsó helyek egyike. Próbáltam feljönni, persze felfügg off. Kis szerencsével több autót előzhettem volna, amivel visszajövök a meccsbe, de megtoltak, felfügg miatt hibáztam, nem tudom, de kicsit megindult az ótó, amivel buktam mindent... Végéről feljöttem valameddig, de random megdobta a célegyenes ráfordító előtt valami a kocsi hátulját (wtf?) és persze, pont beforogtam a mezőny elé! Bocsi srácok (Bocsi T.Balázs, nem rád akartam húzni, hanem mentem volna előletek az útból)! Autó vége, ESC.
R2, 26 helyről indultam talán, aztán hamar az elejébe találtam magam. Autó tökéletes volt majdnem, tempó javult sokat, végül 6. lettem, de Norbit kilöktem, ami majd egy fincsi büntetést hoz maga után! Ne haragudj!

Bukta a csapat, bukta az egyéni, kicsit vissza kell rázódni, meg összeszokni a technikával... Gratula a többi cs.társamnak! ;)
1. Városi Clio Cup – 2013 (Simbin) #92
2. Mini Challenge - 2015 (Simbin) #92
3. Touring Cars Series - 2016 (Simbin) #92


WEBaffACTIVE
Shake and Bake!
Foto24.hu Team

rokamester
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2013.12.22. 22:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rokamester » 2015.10.06. 21:47

Luidzsi írta:Q1: Épphogy 10.
Q2: 9.... (ezúttal is ezer köszönet a chatelésért, pont a hotlap alatt...)
R1: 9. (Egy darabig 5.hely aztán szépen elfogyott a gumi végén még a fordított pole se lett meg :\)
R2: 15. (Elején neki a falnak első kanyarban, vissza fel a 11.helyig onnan utolsó körbe -4 hely)

Vastag hétvége csak kár a 2.futamért, na meg a Q2-ért. Ha tudom akkor hajt a f*szom a jó időre.

Akkor itt is elnézést kérek a chatért tőled. Ettől függetlenül lehet szebben is tudtomra adni a véleményedet.
Köszönöm
Rózsa Tamás

Avatar
georgevics
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2014.11.02. 13:12
Teljes név: GYÖRGY GÁBOR

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: georgevics » 2015.10.06. 21:56

Az utolsó pillanatban tudtam meg hogy A szerver... nem örültem, annyira azért nem megy...
R1 Sajnos a rajt után a kettes kanyarhoz féktáv előtt valakivel össze koccolhattam ( lehet, hogy én voltam a hibás, nem tudom meg kell nézni ) de a gond az volt, hogy innentől háttal száguldottam a mezőny derekához, szörnyű érzés volt tudni, hogy pár pillanat és 2-3 embernek telibe vágom az autóját... sajnos úgy is lett, ezért elnézést az érintettektől...:-(((
A vége 21. hely lett ami nem vészes...
R2 Végig nagyon vigyáztam, hiszen az egyik leglassabb voltam a mezőnyben, volt alkalmam gyakorolni a védekezést bőven, aminek meg lett az eredménye, pár kihullott haj mögöttem és egy 17. hely...
Összességében nagyon tetszett a két futam, a balesetért nagyon kár volt...:-(((
Ja, és saját setap-pal mentem, így igazán értékes az a helyezés... ( eddig a Nagy Dani szokott segíteni, de rájöttem, hogy az nem nekem való, hanem neki :-))) )
György Gábor
György Gábor

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1772
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.10.06. 22:02

Q1: P4 egy rontott körrel.
Q2: P7 egy mégjobban elrontott körrel.
R1: Szerencsésen jöttem ki a T1 balesetből, 3. helyen találtam magam. Egy ideig tartottam a tempót, Nagy Danival, aztán egyre inkább hátra figyeltem, mert Érkezett M. Dani. megelőzött, majd kicsit később megindult az autójának a hátulja utolsó előtti kanyarban, ami miatt belassultam, és L. Norbi el tudott menni a célegyenesben. Ezután sokáig Norbi mögött haladtam, volt egy lehetőségem előzni, amit elrontottam és h. Norbi megelőzött. Vége P6 lett.
R2: Rajtnál vettem észre, hogy 2. poz-ban nincs senki :D Sikerült a rajtom, amivel Lányi Tomi mögött 2-nak fordultam. 2. kör T1-ben sikerült Tamást megelőzni, de H. Norbi jobban abszolválta a dolgot, így T2-ben megelőzött. Előző futamból kiindulva arra törekedtem, hogy tartsam a tempóját és a végére spóroljam a gumikat. Ez sikerült is. Ha T2-ben nem hibázok a 12. körben, akkor talán megszerzem pályafutásom 1. nagy kategóriás győzelmét. Ami késik, nem múlik :D P2 lett a vége, de nagyon élveztem.

Csapatunk rettentő jól szerepelt. R1 győzelem, R2-n 2. és 3. hely :D Grat a testvércsapat tagjainak is, valamint a győzteseknek és dobogósoknak!!!
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2015.10.06. 22:04

Semmi extrát nem éreztem, nem gondoltam hogy elég gyors lehetek, de mégis úgy lett.

Q1-et simán nyertem, majd a Q2-t is.

R1: Rajttól féltem kicsit, de tökéleteset rajtoltam, rögtön 2mp-re ellógtam és végig tök unalmas futam volt, annak ellenére hogy nyertem...

R2: Rajt jó volt, jöttem fel folyamatosan, Nagy Danikával meccseltem sokáig, nehéz volt megelőzni, bár sokszor volt unfair leszorítása, de aztán csak elmentem mellette.
Végén 3. lettem. Sajnos a tempóm nem volt meg a végére, sok gumi fogyott a csatákban, így a 3. hely volt a max.

Összességében hatalmas meglepetés volt ez a forduló. Hendikep rendszer tetszik, király. :D
Kép

DzSiBi
Hozzászólások: 307
Csatlakozott: 2014.05.17. 12:10

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: DzSiBi » 2015.10.06. 22:40

Q1: Toldival egymást segítettük, nekem összejött a TOP10 neki sajnos nem :-(
Q2: Az utolsó előtti kanyarig a leggyorsabb voltam, Poleos idő :D :D aztán nem adta ki, csatt és a Dani falon találtam magam :-(

R1: Na ne már, figyeljünk egymásra már ami az első kanyarban volt te úristen.... és is kaptam hátulról, de 8. helyen mentem, majd a 4. körben hibáztam és a nem férünk el a 5.ös kanyarban a kollégával, vissza a mezőny végére :-(

R2: már nem tudom melyik körben voltam, de Dancival TS-en beszéljük, hogy ha gyorsabb akkor elengedem.... 200 méterrel később T1-ben falat fogtam :D végül is elengedtem.

Még mindig fura nekem ez a Race07... a mezőny egy része meg kész daráló... :-(
Kép

#5 Gabor Viski | George Racing Team(link)
//////NASCAR Everything else is just a game...
iRacing.com The World's Best Motorsport Simulation
VSR.hu Itt a legjobbakkal versenyezhetsz!
iR MyRacingAPP

adfar94
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2015.01.10. 18:56

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: adfar94 » 2015.10.07. 10:08

"A" szerver

Q (P26): Nem tudom mi volt, 1 másodperccel voltam lassabb, mint PQ-n.

R1 (P22): Az első körben a hátsó hosszabb egyenesben begörcsölt a jobb lábam (egész pontosan a talpam), így félre kellett állnom egy kis ideig, ezzel elveszítettem a rajtnál megszerzett pozíciókat és a mezőny legvégére estem vissza, az utolsó előttitől ekkor kb. 7 mp-re voltam. Innen sikerült visszaküzdenem magam a 22. helyig. Izgalmas futam volt.

R2 (P23): Ez is izgalmas verseny volt, szinte végig ment az adok-kapok, egészen addig, amíg a futam vége előtt kb. 3 körrel ismételten begörcsölt a jobb lábam, sajnos megint félre álltam, a 18. helyről az utolsó előttire estem vissza.

Összességében baromi csalódott vagyok, hisz úgy gondolom, hogy mind a kettő futamom benne lehettem volna könnyedén a top 20-ban, ehelyett ilyen apróságnak tűnő dolgon megy el mind a két verseny... (és talán az "A" szerver) :(

A csapatomnak egyébként gratulálok, jól mentek végig.

Következő pálya Imola, kíváncsi vagyok, hogy mire leszünk képesek.
Fári Ádám Dániel #94

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7535
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.10.07. 14:16

adfar94 írta:"A" szerver

Q (P26): Nem tudom mi volt, 1 másodperccel voltam lassabb, mint PQ-n.
PQ az időmérőn megy. Q1 az szabadedzésen. Szabadedzésen lassabb (általában 1 mp körüli) időket lehet menni mert nem olyan a tapadás.
Molnár Dániel #99

Avatar
tbazsi95
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2011.01.09. 11:35
Teljes név: Toldi Balázs
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: tbazsi95 » 2015.10.07. 18:34

Q1: Próbálkoztunk Dzsibivel, elrontottam 18. hely
R1: Rajtnál a 18. helyről sikerült felmásznom a 14. hely körülre az első kanyart kihasználva, aztán a másodikban belémcsapódtak -> Utolsó hely, sérült autó -> próbáltam feljönni, utolsó kanyarban szembeálló autóval frontálisan ütköztem, újabb pozíciók a kukába. Nem tudom hanyadik helyen értem célba. Második versenyen első kanyarban kicsit mélyebben akartam fékezni, nagyon lelassult a mezőny kirántottam a bukóba, utolsó hely. Újabb szenvedések végig. Ennyi. Bocsi, ha valakivel volt valami. Katasztrófa volt az egész.

Kép
VSR HTCC 2015 | Red Bull Ring | Balazs Toldi OnBoard
Toldi Balázs - tbazsi95
Logitech G27
YouTube csatorna - http://www.youtube.com/user/tbazsi95
sponsored by ToldiNET

Avatar
DeniBoy
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2014.08.26. 13:40
Tartózkodási hely: Nagykapornak

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: DeniBoy » 2015.10.07. 18:47

Nagyot néztem, mikor kiírásra került, hogy A szerver. Kicsit megijedtem, hogy mit fogok én ott kezdeni a "képességeimmel"...

Q1: Munkahelyi ügyelet miatt az első 7 percről lecsúsztam és kapkodva mentem egy időt, ami várakozáson kívüli lett. Hotlap - 0,5 mp, P21
Q2: hehe, jó vicc...
R1: Jó rajt, T1 és T2 adok-kapokból kimaradtam így valahol P11-en találtam magam. Egész jól működött az "ópécé", nagyjából tudtam tartani, aztán a vége felé elkezdett fogyni a technika és P15. Nagyon megörültem, hogy talán az R2-n is tudok majd valamit tenni a pontszerzés ügyéért.
R2: Megint jó rajt, megint valahol P14-15 körül voltam. Aztán jött a feketeleves. Nem értem mi történt velem és az autóval. Semmi nem tapadt, nem ment, kész voltam, kb 8ik körre a legutolsó helyen találtam magam. Úgy ment el mellettem mindenki, mintha álltam volna. Végére sikerült utol érnem Fári Danit, próbáltunk dűlőre jutni, de ügyesebb volt. PUtolsó :(
Szilágyi Dániel #184

Akos1985
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2010.06.30. 12:04
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Akos1985 » 2015.10.10. 11:13

#28 - Kun Ákos - Spirit of Balaton Motorsport - A szerver

Q1: Eléggé elrontottam az időmérőt. Ráadásul egy kivezető köri hiba miatt az időmérő végénél nem tudtam még egy gyors kört menni, ami igaz csak pár helyes javulást jelentett volna, de ezt elszúrtam rendesen. Végül a 17. helyig jutottam.

R1: Rajtot alaposan elrontottam, így többen is megelőztek. Első és második kanyar incidenseiből alapvetően kimaradtam és a második kanyar incidenséből is szerencsésen kimaradtam, de így is a 19. helyen haladtam tovább. Sokáig Leeb Istvánnal csatáztunk, majd a 7-es kanyar kijáratánál Nagy Dani (feltehetően nem szándékosan) meglökött, s kiforogtam a pit bejárathoz utolsó előtti helyről folytattam a futamot. 6. körben sikerült Szemenyei Ákos, György Gábor, Fári Ádám Dániel, Kis Tibor négyesére felérnem. Rá következő körben Toldi Balázs és Varga Dávid incidense miatt jobban rájut tudtam zárkózni és első kanyarban Kis Tibor megforgását kihasználva feljebb tudtam lépkedni. Végül Toldi Balázzsal és György Gábor csatázgattam. Végül a 20. helyen értem célba.

R2: Rajtot ismét pocsékul kaptam el. Első kanyar incidens nélkül zajlott, majd nem is tudom melyik körben az első kanyart benéztem és falnak mentem, s felfüggesztés sérüléssel, de folytattam a futamot, ami így csak 22. helyet ért.


Gratulálok Mindenkinek!
Kun Ákos - Spirit of Balaton Motorsport


Vissza: “HTCC 2015”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég