Nyilatkozatok

VSR Magyar Túraautó Bajnokság
A győztesek kupákat,érmeket és egyéb nyereményeket kapnak! Ha szereted a WTCC-t, itt a helyed!

Moderátor: BT Tag

Szemir
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2014.01.03. 18:41
Teljes név: Széchy Szabolcs

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Szemir » 2015.11.18. 10:11

B szerver
Úgy gondolom, hogy erről a futamról érdemes írni pár szót, ha már az eddig futamok után nem tettem meg.
Sajnos az év eleji technikai problémák után végre kezd összeállni a rendszer, volt kormányom és videókarim, nem kapcsolt ki a monitor menet közben, mint az előző futamon, nem került le tálcára a program futam közben (szintén az előző futam), amiknek legfőképp köszönhető, hogy Lau-ban 2 futamot is vezető pozícióból adtam át Mihájlovics Máténak.
Ez a pálya egyáltalán nem rwd-s, a hepe-hupákon átdobni úgy az autót, ahogy a fwd-osok tették, mi nem engedhettük meg sajnos, mert falhoz csapás vagy megpördülés díját kaptuk volna cserébe.

Q1: nem volt túl nehéz, azt hiszem 4. hely
Q2: Roland (Pintér) kizárása és János (Gyarmati) valamilyen baki okán nem futott mért kört, összehasonlításom így nincs, de nekem pole-t ért.

R1: jó verseny, csak a legnagyobb kár, hogy Roland minden kicsúszásból és kiesésből kimaradt :lol: , így pár kör alatt részben már a második helyen autózott, majd kb a 13. kör körül utolért és a 15. körben megelőzött a remek dűnés szakaszon. Ott rosszul választottam ívet, így oda a győzelem. Kár érte, mert senki nem tartóztatta fel előtte egy picit :? . P2
R2: a rajt a 7. helyről jól sikerült, a 3. helyen fordultam, csapattársam Rózsa Tomi vezetett, János a második helyen. Tomi picit szélesített a célegyenes előtt, a fűre szaladt, így mindketten elmentünk.
Gyarmati úr érdemeit nem elvéve, de picit halovány az emlékezeted :) . Ha Neked egyszerűnek tűnt a helyzet, akkor az bizonyára Neked érdem, mert 5 körig 2-4 tizeden belül autóztunk és több ponton is fogható voltál, csak a pálya adottsága, hogy baromi nehéz előzni. Egészen addig tartottalak, de Roland ismét utat tört magának és a 6. körre megérkezett. Sajna onnantól hátra is kellett koncentrálnom és minden idegszálammal a védekezésre figyeltem. Így utólag lehet azt kellett volna, hogy elengedem Rolit, hadd menjen Janira, aztán hát ha nevető harmadik leszek. De egy tisztességes és kő kemény csata volt Rolival egy oda-vissza előzéssel. Szóval összességében jó versenyek voltak.
Az első versenyen kellett volna jobban védekeznem és a másodikon keményebbnek lennem Janival, akkor a győzelmek is meglettek volna. Így csak gratula a győzteseknek.
Széchy Szabolcs
Real Force Racing Team
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

Avatar
Norbi
Hozzászólások: 691
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:48
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Norbi » 2015.11.18. 12:04

Sonoma

Qualy. Sikerült Q2be bemennem, ott sikerült 2. helyet hoznom a Toyotával még úgy is hogy elrontottam az utolsó kanyart. Meglepődtem, hogy ennyire elől voltam.

R1: Jól rajtoltam, megelőztem Bazsit és tartottam az első helyet. Aztán Danikosz utolért és elkezdett lenyomni a pályáról, végül sikerült megelőznie.
Miközben Danikosszal és az elemekkel vívtam (a dombtetőn volt egy pár necces szitu) ránk esett Dávidka is vele is vívtam egyet de el tudott menni mellettem. Majd az utolsó kört utolsó kanyarjában próbálkoztam, kicsit megpöcköltem ami miatt én lehettem volna a 2. de aztán inkább visszaengedtem nehogy megóvjon így 3. lettem.

R2: Megint jó rajtot fogtam, sajnos az emelkedőn megtört a lendületem és kicsit visszaestem. Aztán a pálya közepén a 90 fokos jobbosba egy kék Volvóval elég durván beestek mellém ami miatt vesztettem 2 vagy 3 pozíciót. Innentől Bazsival harcoltam, volt pár kétkerekezés meg megcsúszás most is a dombtetőn, így nem volt unalmas a Dávidka, Danikosz párosra a feljövetel. Végén deja vu érzés volt megint Dávidkával együtt fordultam rá a cél előtti utolsó kanyarba de most sikerült elmennem mellette. Nem tudom hanyadik lettem :D
Norbert Leitner

Avatar
JeRm
Hozzászólások: 86
Csatlakozott: 2011.12.17. 00:15

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: JeRm » 2015.11.18. 15:34

B szerver

Időmérőn direkt ki DQ-ztam magam, hogy utolsó helyről indulhassak, így mégis izgalmasabb. így is lett bár egy kör után a 20. helyről feljöttem 7. nek amit a rengeteg kicsúszónak is köszönhettem. Itt lépkedve előre végül sikerült Széchy Szabi mögé feljönnöm akivel nagyon jót csatáztunk az első helyért de végül sikerült megelőzni. 1. hely

Második verseny szinte ugyan ez csak a 8. helyről. Próbáltam tempózni, sikerült is felérnem az első 2-re de aztán Szemirrel megint összetalálkoztunk azonban most nem találtam rajta fogást és nagyon szépen védekezve megtartotta a 2. helyet. Gyarmati közben ellógott és ha sikerült is volna az előzés már nem tudtam volna utolérni. Grat srácok, nagyon fasza volt :)
Pintér Roland

Avatar
Stevo
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2013.01.24. 13:09

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Stevo » 2015.11.18. 17:50

Sonoma

Q1:Kettő beállítást próbálgattam az edzés alatt, az utolsó gyors körömet nem sikerült befejezni, de így is meglett a 10. hely.
Q2:Első szektor nem volt tökéletes, a többi rendben volt. Meglepődtem, hogy milyen szorosak az idők és ott kicsit fogtam is a fejem, de 8. hely.

Első futam: Rajt után egy kis kalamajka, pár pozícióval hátrébb kerültem majd futam végére visszakerültem a 8. helyre, előttem Köböl György és Nagy László voltak, folyamatosan zárkóztam fel, Laci megelőzte Gyurit és el is lépett. Gyurit próbáltam hibára kényszeríteni és a végén az utolsó kanyarban megpróbáltam mellé bújni, picit messziről így hagytam hogy előttem érjen be, egy villantással jeleztem felé bocsánat kérésemet.

Második futam: Hát mit is mondhatnék.. A rajt jól sikerült, megtartottam a pozíciómat és csak előre próbáltam figyelni. Nehéz futam volt, meglepődtem mikor azt láttam, hogy még mindig az első helyen vagyok és a körök csak pörögnek és pörögnek. A távolság köztem és Nagy László majd Huszár Norbert között hol nőtt, hol csökkent. Láttam, hol tudok kicsit eltávolodni, és erre építeni. 13-14. kör környékén hasított belém a gondolat, hogy győzhetek, ekkor kicsit ki is zökkentem ami elég volt, hogy Norbi felérjen rám és a vége előtt azt hiszem két körrel az utolsó kanyarban próbált beszúrni, volt egy kis koccanás de maradtunk mindketten a pozíciónkban, végül meglett........ meglett az első HTCC-s győzelem. Igaz a második futamon, valamint a pálya felépítésének is köszönhető volt de így is borzasztóan nehéz volt és örülök. Szezon során egy dobogós helyezést mindenképp el szerettem volna érni, de ebben nem reménykedtem.

Most 1-2 napig Happy-ség van. :D
#86 Mándity István

'Everything we decide is based on our perception. Happiness depends on us.

latoo
Hozzászólások: 163
Csatlakozott: 2013.12.25. 18:00

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: latoo » 2015.11.18. 18:17

Q: középmezőny
R1: jó rajttal feljöttem kb a 7. hely környékére, de az első kör végére ugyanott voltam ahonnan indultam :) hidegek voltak a gumik, ez a pálya nem rwd barát így sokan beszúrtak és simán kifékeztek. Egyszer hibáztam a domb tetején, visszaestem, de legalább volt részem pár jó csatában. Sikerült is elözgetni, de Viski Gabin fennakadtam. Jó pár körön keresztül támadtam, de nem sikerült fogást találnom rajta, jól védekezett, de élveztem a csatát.
R2: rajt ismét jó, megint feljöttem 6-7. hely környékére, de ismét buktam párat az első körben. A verseny nagy részében a 9. helyen autóztam, elöttem mögöttem 3mpre. A végen Lacsikára kezdtem közeledni, biztos serült a kocsija, de Nyárasdy István is felért rám. Védekeznem kellett, így Laci megúszta :). Pár kört kihúztam, de István gyorsabb volt, sikerült megelőznie, de legalább volt izgalom a végére :)

Pár verseny óta egyedül vagyok rwd az A szerveren, így jó volt látni egy másik bmwt is a pályán :)
Ettől a huplos pályától nem vártam sokat. Watkins a teknika szempontjából könnyebb lesz, viszont ott a chevi végsebesség előnye lesz a kihívás, de így szép az élet :)
Lányi Tamás

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2015.11.18. 18:31

Q1: P4-5. Elrontottam, utolsó körön még gyorsultam, de nem tudtam befejezni, de így is meglett a Q2 részvétel.
Q2: Már az első kanyarban otthagytam a pole-hoz számított különbséget, mert megindult a kocsi hátulja. Nagyon szoros volt így P7.

R1: Jobban kaptam el a rajtot, mint István és Köböl Gyuri. Gyuri is meg lett volna, de kedvesen felrakott a falra, nehogy már megelőzzék a rajtnál. (kérlek kapcsold be a tükrödet, ha még ezt eddig nem tetted meg, mert ez már nem az első ilyen drasztikus rám húzásod volt. Köszi.) Aztán mégis meg tudtam előzni Gyurit, majd nem tudom melyik körben lökéssel megelőzött az utolsó kanyarban. Végig próbáltam figyelni hol tudom megelőzni, vagy hibára késztetni. Sikerült is két körrel a vége előtt elmenni mellette középső szektor derékszögű kanyarjában. Vége P6 lett.

R2: P3-ről kis híján sikerült megszereznem az elsőséget, de István szépen és korrekten csinálta. Sokáig mentem mögötte, figyeltem Őt is, hol lehetne elmenni mellette. Sajnos néha túl óvatos voltam, ezért az üldözők meg is érkeztek, majd átgázoltak rajtam rendesen, aminek nagyon nem örültem. Vége P8.

Grat Mándity Istvánnak a győzelemhez!!!
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

adfar94
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2015.01.10. 18:56

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: adfar94 » 2015.11.19. 22:24

"A" szerver

Q: P24
R1 (P22): Semmi extra, a pályát tanultam újra.
R2 (P20): Jól indult, felborultam, PB, előttem drifteltek amit megpróbáltam kikerülni emiatt nekimentem a falnak.... Végül 20. hely.

Következő pályát várom, szeretem, kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz ott erős a Honda.
Fári Ádám Dániel #94

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7559
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.12.01. 21:14

Hetedik forduló : Watkins Glen

Q1 : Megvolt.
Q2 : P3.
R1 : Balesetből kimaradtam,utána csak tartani kellett a dolgokat. P1.
R2 : Balesetből kimaradtam,utána nyomtam a többiek után. Mátét nem tudtam megelőzni. P3.

Idén még egy forduló van,megpróbálok készülni rendesen. Irány Interlagos.
Molnár Dániel #99

driver3
Hozzászólások: 82
Csatlakozott: 2015.05.17. 19:56
Teljes név: X Y

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: driver3 » 2015.12.01. 21:23

B szerver
Első verseny P12 => P6
Második verseny P3 => OUT

Külön szeretném megköszönni Rózsa Tominak a fer csatát jó volt a 2. verseny, szép volt az előzés! ;)
Tamás Homoki

2015 HTCC - #30
2016 TCS - #30
2016 VSR - PSRL Endurance Summer Series #8
2016 VSR WTCC '15 - Summer Series

Avatar
Bracci
Hozzászólások: 148
Csatlakozott: 2012.06.03. 10:43
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bracci » 2015.12.01. 21:26

A szerver

ideges

Q: maradt benne, de legjobb körömön feltartottak, aztán nem jött ki a lépés, P13

R1: jó rajt, első kanyarba meg utána valaki nagyon ki akart ütni oldalról, nem tudom én vagy ő voltam-e a hibás, majd megnézem
de utána egyenesbe is tök jó volt hogy oké hogy race-ben nem jó a kocc modell meg minden de neeeeee toljunk már mindenkit egyenesbe összevissza, vágjunk be elé mintha nem lenne ott, satöbbi; vissza is csúsztam vagy 15-16ra, aztán mikor nyertem 1-2 helyet, a gyors jobb-balban mindig kicsit megúsztam és vissza is vesztettem azt
ja és ne csináljuk hogy hirtelen fékezünk indokolatlan helyeken nagyot, pl kanyar közepén, mert az oké hogy én lereagálom, meg le is akarom reagálni, de egyre sűrűbb tapasztalat hogy az éppen mögöttem lévő nem, és akkor rajtam bosszulja meg magát a dolog...
elég jól mentem, elől voltam, aztán volt a egyik eset, vesztettem 2 pozíciót, tökreörültem
de csak előrébb törtem, nem tudom, 12. hely körül voltam aztán előttem talán Nagy Dávid rakta utolsó előttibe falba vagy nemtudom, pálya közepén volt, előttem lévő szintén nemtudom ki nekiment, és pont úgy alakult hogy én csapódtam falba, kocsi k.o, jeeeeeeeeee, imádok eldobni 12. helyeket
P: utolsó

R2: miközben örültem hogy jeeee, nem elölről indulok ahonnan jó esélyeim lennének, hanem hátulról, elindult a rajt, előztem sokat, de ismét le lettem tajigálva néha, meg fékpróbázgattak előttem amit megint én bántam, meg a helyezéseim is
már nagyba visszaértem az a boly mögé amit a páradik körtől kezdve kergettem, mikor az egyik Honda szintén ott ahol az első futamos dolog volt, visszaccsordogált a pályára, mitadisten pont elém, aztán a reflexeim jók, de hát a fizika törvényei meg ilyen dolgok, szóval nekicsuccsantam, de figyeltem vissza ne kerüljek a pálya közepére (kis figyelmesség)
a végén az egyik narancs bömöst majdnem megelőztem még de ink örültem hogy nem szálltam bele vagy 4szer a hirtelen fékezések miatt, amit nem tudtam kihasználni mert hát honda
az egész hétvégémet leírta hogy úúúúúúú szélárnyék naaaaaaaaaa hááá mééé távolodik ez a chevi/bmw előlem így is? nofene
P: nemtudom hanyadik de sokkal hátrébbadik mint ahogy beértem volna ha

remélem akik körülöttem voltak ámulnak bámulnak fordulók óta, hogy jééé hát ez nem lök le, hagy helyet, nem száll belém, még akkor se ha hirtelen kell megállnia, tényleg odafigyel arra hogy ne rontsa el a mókámat
sajnálom hogy ez csak egy szűk körű klub, nem megsértve senkit ezzel, de most kicsit eléggé pipa vagyok, mert ilyenkor mindig dolgom rakom félre hogy egy jót szórakozzak, de egyre kevésbé szórakoztat
#669 Nagy Bence aka Bracci

"A jövőből jöttem, egy időhamburger segítségével" - Mikee Mykanic

Kép

dingo
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2014.08.09. 11:09

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: dingo » 2015.12.01. 21:35

B

Mostanában nem viszem túlzásba a készülést, ide is mentem vagy 4-5 órát.
R1:
Ennek fényében eléggé meglepett a q után 6. rajthely. A rajtot is sikerült egészen értelmesen elkapni, csak egy helyet estem vissza a szokásos fél mezőny helyett. Az első kanyar balesetmentes lett a(z elején biztosan). Jövök fel, mint a talajvíz, óvatosan előzök, próbálok helyeket hagyni, nem leszorítani előzésénél. Ennek örömére a 4. körben a sikánt elóvatoskodom, féktáv elszúr, fal, keresztül a pályán, másik fal (plusz Ásványi Feri is belémpukkant, tőle elnézést.) b+! Hirtelen felindulásból majdnem kiléptem, aztán maradtam...

R2:
A csodás 19 helyről izgulhattam végig az első kanyart, feljövögetés, előzgetés, egy beragadás Fellenbeck Zsolt majd Pőthe úr mögé, kiforgók, kapaszkodás a 7. helyig. Nem rossz. Kár az első futamért.
____________
#809 Bela Prill

Avatar
VajKart
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2015.08.29. 19:03
Teljes név: László Vajk
Tartózkodási hely: Magyarország, Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: VajKart » 2015.12.01. 21:43

szerver "B"
:D :D :D :D :D :D első nyilatkozatom (csak mert már van miről)
Q1 - P1 sikerült
Q2 - P1 megint :D

R1 - Sikerült megtartani az első helyet a rajtnál (ezidáig buktam mindig a quali poziciókat), igy lassanként nyúltam el az üldözőktől.
Leírhatatlanul boldog vagyok! Első bajnokság amiben részt veszek, és a múlt heti sonoma 3. hely után, most sikerült az 1. hely is.
Még ha mindez a "B" szerveren is történik, 12 évesen többre talán nem is számithatok... egyelőre :D :D :D

R2 - .... LOL egy kört sem sikerült megtennem :? (úgy falhoz vágtam hogy csak na)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára VajKart 2015.12.02. 13:39-kor.
László Vajk (VajKart) - Vauxhall Vectra '98 #99

Avatar
Stevo
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2013.01.24. 13:09

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Stevo » 2015.12.01. 21:56

Watkins Glen

'Erő pálya...' Nem lesz a kedvencem.

Q: Nem éreztem rossz körnek, P15 (Miwaaan?)
Szoros volt nagyon.

R1: Semleges rajt, próbáltam figyelni az előttem levőket és kimaradni a balhékből. Egész jól ment annak ellenére, hogy semmi elvárásunk nem volt. P5-P6-ban haladtam, mikor Leitner Norbi mögöttem autózott. A gyors sikánnál egy hajszállal elnézhettte a féktávot, vissza P13 talán... (Ez van Norbi no problem. Köszi, hogy megvártál azért. :) )

R2: A Rajt nagyjából ugyanaz. Szokásos első körös kakaskodás, nem volt meg a tempó valamiért P14-P15, majd kis szerencsével P9.

Felejtős hétvége, sokkal több volt benne R1-ből kiindulva.
#86 Mándity István

'Everything we decide is based on our perception. Happiness depends on us.

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2015.12.01. 22:26

Kvali előtt fél órával kezdtem el tesztelni, 4 hét kihagyás után.

Q1re arra számítottam, hogy csak csodával lehet meg a top10, a végére sikerült egy türhető kört összerakni, és meg is lett éppen a 10. hely.

Q2-es körömben is hibáztam picit, azt leszámítva már ráéreztem a pályára és 4. hely meglett.

R1: Első kanyart picit elmértem, ha 1-2 méterrel korábban fékezek akkor nem okozok galibát, sajnos sok volt. Utána csak autóztam, nem tudtam közeledni az 1-2 helyezettekhez és biztonságosan beértem 3.nak.

R2: Rajtom jó volt, a koccok és kicsúszások miatt feljöttem 2.nak, viszont Kiss Ákost nem tudtam megfogni. A gyors sikánra egész futam alatt nem éreztem rá, sokkal instabilabb volt ott az autó mint az 1. futamon, emiatt sokat eldobtam ott minden körben. Dani próbált előzni, voltak kemény támadásai de megtartottam a végéig a 2. helyet.

Összességében csoda, hogy ilyen eredményt sikerült elérnem, dávidkától meg elnézést még egyszer, elb*szarintottam a féktávot, de szerencsére nem volt nagy az ütközés.
Kép

Szemir
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2014.01.03. 18:41
Teljes név: Széchy Szabolcs

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Szemir » 2015.12.02. 09:55

Üdv!
Kérnék egy állásfoglalást a watkins-i első kanyarral kapcsolatban, hogy mennyire lehetett ott kiengedni az autót? Érvényes-e fehér vonalas szabály vagy sem?
Köszönöm!
Széchy Szabolcs
Real Force Racing Team
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7559
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.12.02. 14:02

Szemir írta:Üdv!
Kérnék egy állásfoglalást a watkins-i első kanyarral kapcsolatban, hogy mennyire lehetett ott kiengedni az autót? Érvényes-e fehér vonalas szabály vagy sem?
Köszönöm!
danikosz írta:
komlosip írta:Van iránymutatás a pályaelhagyásokra vagy szabadon lehet használni a teret, amíg nem büntet a játék?
A versenypályát mindkét szélén fehér, folytonos záróvonal határolja be. A fehér záróvonalon belül minimum 2 keréknek teljes felületével az aszfalton kell lennie. Abban az esetben, hogy ha csak 1 kerék, vagy 1 kerék sincs a vonalon belül az szabálytalannak minősül és a BT büntetni fogja.
Rázókövek teljes szélességét ki lehet használni, viszont arról lelógni már tilos!
Olyan pályák esetében ahol az autó 4 kerékkel ráfér a rázókőre nem szabálytalan a fehér vonal átlépése. A rázókőről lelógni tilos!
Molnár Dániel #99

Szemir
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2014.01.03. 18:41
Teljes név: Széchy Szabolcs

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Szemir » 2015.12.02. 17:02

danikosz írta:
Szemir írta:Üdv!
Kérnék egy állásfoglalást a watkins-i első kanyarral kapcsolatban, hogy mennyire lehetett ott kiengedni az autót? Érvényes-e fehér vonalas szabály vagy sem?
Köszönöm!
danikosz írta:
komlosip írta:Van iránymutatás a pályaelhagyásokra vagy szabadon lehet használni a teret, amíg nem büntet a játék?
A versenypályát mindkét szélén fehér, folytonos záróvonal határolja be. A fehér záróvonalon belül minimum 2 keréknek teljes felületével az aszfalton kell lennie. Abban az esetben, hogy ha csak 1 kerék, vagy 1 kerék sincs a vonalon belül az szabálytalannak minősül és a BT büntetni fogja.
Rázókövek teljes szélességét ki lehet használni, viszont arról lelógni már tilos!
Olyan pályák esetében ahol az autó 4 kerékkel ráfér a rázókőre nem szabálytalan a fehér vonal átlépése. A rázókőről lelógni tilos!

Köszönöm a választ. Elkerülte a figyelmemet, mert a futamra éppen csak hogy beestem tegnap, de ha jól látom, akkor már a verseny megkezdését követően lett először feltéve a kérdés és meg is válaszolva. Kár, hogy nem hamarabb kérdeztem meg, mert akkor én is sz*rnak szélesítem az első kanyart és talán nem ott bukok kb 4-5 tizedet az rwd-sekkel szemben.
Széchy Szabolcs
Real Force Racing Team
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7559
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.12.02. 17:36

Szemir írta:
danikosz írta:
Szemir írta:Üdv!
Kérnék egy állásfoglalást a watkins-i első kanyarral kapcsolatban, hogy mennyire lehetett ott kiengedni az autót? Érvényes-e fehér vonalas szabály vagy sem?
Köszönöm!
danikosz írta:
komlosip írta:Van iránymutatás a pályaelhagyásokra vagy szabadon lehet használni a teret, amíg nem büntet a játék?
A versenypályát mindkét szélén fehér, folytonos záróvonal határolja be. A fehér záróvonalon belül minimum 2 keréknek teljes felületével az aszfalton kell lennie. Abban az esetben, hogy ha csak 1 kerék, vagy 1 kerék sincs a vonalon belül az szabálytalannak minősül és a BT büntetni fogja.
Rázókövek teljes szélességét ki lehet használni, viszont arról lelógni már tilos!
Olyan pályák esetében ahol az autó 4 kerékkel ráfér a rázókőre nem szabálytalan a fehér vonal átlépése. A rázókőről lelógni tilos!

Köszönöm a választ. Elkerülte a figyelmemet, mert a futamra éppen csak hogy beestem tegnap, de ha jól látom, akkor már a verseny megkezdését követően lett először feltéve a kérdés és meg is válaszolva. Kár, hogy nem hamarabb kérdeztem meg, mert akkor én is sz*rnak szélesítem az első kanyart és talán nem ott bukok kb 4-5 tizedet az rwd-sekkel szemben.
Fórumon rossz az idő. Itt nem volt óra átállítás. Futam alatt én sem tudok rá válaszolni. 1 órát vonj le belőle.
Molnár Dániel #99

adfar94
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2015.01.10. 18:56

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: adfar94 » 2015.12.03. 13:15

"A" szerver

Q (P24): Ez a félig esős, félig száraz körülmény most nagyon nem jött be.
R1 (P11): Talán az eddigi legnagyobb versenyem volt. A végéről a mezőny közepére sikerült felzárkóznom. Élvezetes futam volt nagyon. :)
R2 (P18): A rajtnál veszítettem néhány pozíciót, majd az első körökben valaki a sikánból kifele jövet kilökött, egyenesen neki a gumifalnak álcázott betonfalnak. Az autóm megsérült, négy helyet veszítettem. A verseny további szakaszában Széchy Szabival küzdöttem, könnyebb lett volna őt átugrani, mint megelőzni. :) Sajnos a végére teljesen elfogyott az autóm, így szép lassan lemaradtam, végül 18. hely.
Fári Ádám Dániel #94

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: komlosip » 2015.12.04. 10:23

A-szerver

Gyakorlásnál azt éreztem, hogy ez nem az én pályám lesz, inkább nem is mentem...

Q: Elkezdtem ráérezni a pályára, iszonyat szoros volt, még a top 10 is reális lett volna, ha képes lettem volna bevenni normálisan az utolsó kanyart (P15)

R1: Elrontottam a rajtot, ráadásul az első körben balesetbe keveredtem, a mezőny végéről vágtam neki a távnak. Itt viszont véget is ért a szenvedéstörténetem, egészen a P15-ig verekedtem magam vissza.

R2: Most kifejezetten jól kezdtem a futamot, nyertem pár helyet, később is jól jöttem ki a csatákból, hamar a 8. helyen találtam magam. A top pilóták plusz súlyai miatt a verseny végéig együtt mentem az élmezőnnyel, P8.

Grat Ákosnak a futamgyőzelemért!
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7559
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2015.12.15. 21:20

Sao Paulo:

Időmérő : biztos jó volt
R1 : Jó rajt. Volt egy kis csata de nem volt annyira izgi. P4.
R2 : Rossz rajt. Volt egy kis csata de nem volt annyira izgi. P4. Grat Dzsibi!
Molnár Dániel #99

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2015.12.15. 21:21

B szerver.

Qualin 13. hely, miután utolsó pillanatban tudtam volna javitani még egy másodpercet, persze a célegyenes végén voltam, mikor átlépett a játék.... :lol:

R1. Jó rajt, hatodik hely, majd Badar Ádámmal összeakadtam, nem tudom mi történt majd visszanézem, kipörgés, fal, utolsó hely. A végére a 12. helyre sikerült visszajönnöm.
R2. Megint jó rajt, aztán Végső Sanyi megcsúszott előttem, próbáltam kikerülni hogy ne menjek neki, de én is megcsúsztam, szerintem valaki nekem is jött, fü, a változatosság kedvéért utolsó hely. Aztán páran kiestek előlem, feljöttem a 12.helyre. Az utolsó két körben utolértem és megelőztem Gyarmati Janit. Ne haragudj Jani, de amit utána müveltél, az kritikán aluli volt, nem versenypályára való viselkedés. Háromszor nekem jöttél hátúlról, még a pályáról is kilöktél. Utána megelőztelek megint, erre megint elkezdesz nekem jönni. Fogalmam sincs miért müvelted ezt, de ezt az egészet meg fogom óvni, bár már leszoktam róla. A vége megint 12. hely.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Hezso 2015.12.16. 12:54-kor.
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2015.12.15. 21:42

B szerver.

q: szerencsere ugyanannyit keszultem esos korulmenyek kozott mint szarazon igy nem volt gond az eso... p1
r1: beragadtam a rajtnal.. vissza p4.. utana visszakuzdottem magam p2-be es egy jot csataztam vegig.. utolso korokben volt 1 kocc, ami elvileg enyhe volt.. gyakorlatilag lepantantak rolam oldalrol.. sry..
r2: p7 jo rajt.. p3.. aztan elozgetve p1.. kicsit sporoltam, aztan eszrevettem hogy Horvath kollega nagyon jon.. rakapcsoltam, de igyis kozelitet.. szepet ment.. de vegul megmaradt a p1..

jo moka volt.. koszi sracok..
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Tsirke
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2012.07.15. 10:36

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Tsirke » 2015.12.15. 21:45

B Szero

Q1 Jol kijott-P3
Q2 Nem jott ki jol..Slick az esoben cimu dal..P8 (mert ket auto nem jott ki:))

R1 Rajtolni meg mindig nem tudok, adok kapok P4.
R2 Meg sz@rabb rajt. Valakire racsusztam T2 ben..bocsanat. Illes urnak szerettem volna a helyet visszaadni, elvettem a gazt, erre azt hiszem Vajk Laszlo lelemenyes furfangossagal elment mellettem, gondoltam akkor megyek, erre egy porgo kaszni is felig megelozott..(Illes kollega gondolom) Szoval jah..osszesegeben jo verseny volt.

Hegyi ur bocsesz ha miattam porogtel, nem szandekoztam elcsuszni:)

BUEK gyererkek
S Vegso
part time racing

ATCC 2013 - 42 TEAM M.R.V.S
HTCC 2012 - TC 8.


"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae

adfar94
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2015.01.10. 18:56

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: adfar94 » 2015.12.15. 21:55

"A" szerver

Q (P12): Csalódás, a setup megint nem működött... :(
R1 (P16): Szenvedtem végig a kocsival, unalmas futam volt, sok jóra nem számítottam a folytatásban.
R2 (P14): Betöltöttem egy korábbi setup-ot, amelynek köszönhetően magabiztosabban éreztem magam az autóban. Sajnos a rajt utáni kavaródásban visszaestem az utolsó helyre, majd onnan sikerült a 15. helyig feljönni. Eztán szinte a futam végéig próbáltam volna Horn Sanyit megelőzni, de nem volt sok esélyem egészen az utolsó körig, jobban sikerült a célegyenesre fordulnom, de az első kanyart kicsit szélesebben kezdtem, megcsúsztam, még a 15. pozíciót is elveszítettem. A végére már kezdtem elkönyvelni a 16. helyet, ám valami történt előttem Sanyiékkal, így ezt a lehetőséget kegyetlenül kihasználva megszereztem a 14. pozíciót. :D

Többet vártam most magamtól, nem igazán vagyok elégedett az elért eredményekkel.
A következő állomás Macau lesz, kb. 80%, hogy azt a versenyt kihagyom, de nem kizárt, hogy a szezonzárót is.

Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára adfar94 2015.12.16. 22:09-kor.
Fári Ádám Dániel #94


Vissza: “HTCC 2015”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég