VSR Truck Series Versenykiírás

Első Assetto Corsa bajnokságunk ahol a European Truck Racing Championship (Kiss Norbi itt nyert 2-szer) és a Formula Truck Series keveredik egymással. A kamionok Formula Truck beütésűek míg a szabályzat inkább az EB-re hasonlít. INGYENES a részvétel,nyeremények év végén!

Moderátor: BT Tag

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7535
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

VSR Truck Series Versenykiírás

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.02.20. 10:51

VSR Truck Series 2016 bajnokságának versenykiírás!

A BAJNOKSÁG INGYENES!!

NYEREMÉNYEK:
Szimulátoros kupon a RaceCenter felajánlásával:
- A bajnok egy 2 főre szóló, 1-1 órás szimulátorozásra szóló kupont kap!
- Második + harmadik helyezett: 1 órás szimulátorozásra szóló kupont kap!
- Összetett csapat bajnok: A 3 csapat tag 1 órát mehet ingyen a RaceCenterben
- Összetett csapat második + harmadik: A 3 csapat tag 1 órát mehet ingyen a RaceCenterben.

George Racing Team felajánlása: Tárgyalás alatt

Formula.hu felajánlása: Tárgyalás alatt

Serlegek:
Az egyéni dobogósok és az összetett csapatdobogósok*: Kupát,érmet,oklevelet kapnak!
*A csapatbajnokság díjazásában olyan pilótát értékelünk aki legalább a bajnokság 60%-án részt vett. Akik az első-második forduló után lelépnek de a csapatuk végigharcolva behozza dobogóra a csapatot,nem gondoljuk úgy hogy a végén is kint álljanak a dobogón. Pontversenyből nem kerülnek ki.


Időrend, versenyek lebonyolítása:
19:00 : Szabadedzés
20:00 : Időmérő
20:15 : Race1 / 25 prec
Szerver restart / 10 perc szünet
~21:00 : Superpole
~21:05 : Race2 / 20 perc

A versenyek álló rajttal indulnak, nincs felvezető kör. Kötelező pit kiállás nincs.

Versenynaptár:
• 1 - Március 10. : Nürburgring short
• 2 - Március 24. : Red Bull Ring
• 3 - Április 7. : Misano
• 4 - Április 21. : Paul Ricard
• 5 - Május 5. : Donington
• 6 - Május 19. : Valencia


Súlybüntetés: nincs

Versenyen való részvételi szabályok:

Minden verseny előtt a megfelelő helyen fel kell iratkozni az adott futamra. Aki nem jelentkezik, de részt vesz a futamon, figyelmeztetésben részesül. A feliratkozás topik első hozzászólásában ki lesz hirdetve az, hogy melyik pilóta melyik szerveren indul és vesz részt a futamokon.
Az első versenyhétvégén a következő rendszer alapján lesz felosztva a két szerver (abban az esetben, ha szükség van két szerverre):

Verseny hétvégén való felosztás:
Hotlap alapján
Hotlaphoz: Ptracker
Másolni: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\assetto corsa\
Hogy a ptracker minden információt mentsen, a felkészüléseteket offline kezdjétek 5-6 tiszta körrel az adott pályákon. Ezek után mehettek a szerverre körözni, ahol az időtöket menti az app.
A hotlap elérése: HAMAROSAN


B szerveren minimum 14 pilóta indulhat. Ha nincs meg ez a szám az A szerver utolsóival töltjük a B szervert.
A legjobb B szerveres pilóta az A-s utolsó célba érő pilóta után ér be.

Versenyzők értékelése:
- Az a versenyző értékelhető, aki a meghatározott futamtáv minimum 80% át teljesíti. Ez alatt nem kap pontot, illetve eredménye nem értékelhető.

Pontozás:
Kép

Eredmények kihirdetése:
- A futam után vasárnap éjfélig van lehetőség az óvások benyújtására! Az eredmények legkésőbb a következő futamot megelőző hétvégén kerül kiírásra.

Bokszutca és versenypálya használata:
- A boxutcában a pit limiter használata kötelező az időmérő edzésen ,bemelegítő edzésen és a versenyen.
- A bokszutca végén lévő jelzőlámpa fényeit nem lehet figyelmen kívül hagyni! Piros jelzésen áthaladni tilos! Ennek megszegése figyelmeztetést von maga után.
- A boxból kivezető út és a versenyív közötti fehér vonalat átlépni tilos és balesetveszélyes. Ennek a vonalnak az átlépése figyelmeztetést von maga után.
- Edzéseken a mért kör elrontása után, vagy baleset esetén tilos direkt az autóval a falnak hajtani. Ezt büntetheti a versenybíróság.
- Verseny végénél a célvonal átlépése előtt az autót berángatni tilos.
- Szándékosan balesetet okozni tilos! Ennek megszegése súlyos büntetést von maga után!
- Olyan esetben, amikor olyan pályát használunk, amelyen a hivatalos versenyeken is engedett a vágás/szélesítés, akkor a futamra jelentkezős topikban egy közleményben fixálva lesz a vágás/szélesítés mértéke, fotókkal illusztrálva!

- A versenypályát mindkét szélén fehér, folytonos záróvonal határolja be. A fehér záróvonalon belül minimum 2 keréknek teljes felületével az aszfalton kell lennie. Abban az esetben, hogy ha csak 1 kerék, vagy 1 kerék sincs a vonalon belül az szabálytalannak minősül és a BT büntetni fogja.
Rázókövek teljes szélességét ki lehet használni, viszont arról lelógni már tilos!
Olyan pályák esetében ahol az autó 4 kerékkel ráfér a rázókőre ( futam jelentkezés -> képpel illusztrálva) nem szabálytalan a fehér vonal átlépése. A rázókőről lelógni tilos!
Kérdéses kanyarok esetén a futam jelentkező topikban kérdezzenek a pilóták.
Ennek be nem tartását a versenybíróság:
~ 1 esetben figyelmeztetéssel
~ 2 esetben 5 pontos büntetéssel
~ 3 esetben 10 pontos büntetéssel
~ 4 esetben 10 pontos büntetéssel következő bajnoki fordulón utolsó rajthelyes büntetéssel
~ 5 esetben a futamról való kizárással bünteti.


Vágások ellenőrzése:
- Óvások esetén (beadási határidő futamot követő péntek éjfél)
- Időmérő edzést bármikor visszanézheti a Bírói Testület
- Futamon a versenyzőket szúrópróbaszerűen ellenőrizheti a Bírói Testület

Pályán való viselkedés, és szabálytalanságok büntetési tételei:
- A balesetet szenvedett pilóta mindenképpen a pályán kell visszatérnie a boxba, ha megsérült az autója. Aki az esc-el tér vissza a boxba, ezt követően nem térhet vissza a pályára.
- Akit netproblémák miatt ledob a szerver, nyugodtan visszajöhet a versenyre és versenyezhet a legnagyobb körültekintéssel. A többiek akadályozását fokozottan büntetjük.
- Tilos bele menni kockázatos manőverekbe. 3-4 autó távolságból való előzés baleset veszélyes és baleset esetén halmozottan büntetendő! A felelősség nagy része a támadó felen van.
- A pályára a rajtnál, legkésőbb fél perccel a rajt előtt mindenki menjen ki. Ellenkező esetben figyelmeztetésben részesül a vétkes.
- Versenyzőtársak veszélyeztetése tilos és szabálytalan, büntetést von maga után.
- A lassabb pilóták fair keretek között harcolhatnak a gyorsabbak,de blokkolni tilos!
Amit szigorúan tilos: Cikázni a másik előtt, blokkolni, leszorítani az útról. Féktávon veszélyes irányváltoztatás szigorúan tilos! Ha baleset történik akkor a hibás nem biztos, hogy a támadó fél lesz. Ha az ellenfél kifékez, ne húzz rá, hiszen a következő kanyarban te leszel kedvező helyzetben.
- Rajtbaleset okozása minden esetben -15 pont levonás, és -5 pont szorozva a kilökött versenyzők számával.
- Pozícióvesztést okozó lökés, kiforgatás: -10 pont szorozva a versenyzők számával.
- Védekezés közben pozícióvédés miatt maximum 1 szer lehet irányt váltani, ha a támadó versenyző beszúr, onnantól helyet kell biztosítani neki az előzés befejezéséhez.
Amennyiben ezt a védekező fél megszegi (rázár), illetve nem hagy helyet a művelet befejezésére, a védekező fél kap -10 pontos büntetést.
- A szerver idő előtti elhagyása problémákat okozhat ezért ez tiltott! Figyelmeztetéssel büntetendő!
- Féktáv elmérése, irreális távolságról történő előzési próbálkozás súlyos szabálytalanságnak minősül, büntetési tétele akár -20 pont is lehet, és -5 pont szorozva a versenyzők számával.
A szabálytalanságok megtorlása -20 pont, különösen durva esetben azonnali kizárást jelent.

Rajt utáni első körben történt eseményeket a Bírói Testületnek kötelező megnézni minden esetben, az itt történt szabálytalanságokat nem kötelező megóvni!



Büntetések:
Bejelentést bármely a futamon részt vett versenyző tehet a futamot követő péntek éjfélig. A büntetéseket az óvások utáni kivizsgálás során hozza meg a testület, ezek ellen fellebbezni nem lehet!
Nem óvott szabálytalanság esetén, a Bírói Testület felhasználhatja az esetlegesen készült felvételeket, vagy ha egy testületi tag, a versenyben nem ellene elkövetett szabálytalanságot lát. Továbbá a testületnek bármikor joga van a futamok betekintésére, és szúrópróbaszerű ellenőrzésére.

Kiszabható büntetések:
- Figyelmeztetés (3 figyelmeztetés -> -10 pontos büntetés)
- Pontlevonásos büntetés (óvás beadási határideje a futamot követő péntek éjfél)
- Versenyhétvégéről történő kizárás
- Utolsó rajthelyes büntetés (program miatt, időmérőről való kizárás)
- Bajnokságból való kizárás

Bírói döntés felülbírálása:
- Lehet kérvényezni a BT által vizsgált eset újra vizsgálatát. Ezt, és minden egyéb kérelmet a döntések kihirdetését követő 48 órában lehet megtenni. Minden utána beírt kérést a BT-nek nem kell teljesíteni.

Bajnokságból való kizárás:
- Lásd „ Bokszutca és versenypálya használata”
- Több, súlyos szabálytalanság
- 60 büntetőpont elérése

Bajnokságból való kizárás, Licenc megvonása:
Bajnokságban elért 40 büntetőpont után a pilóta nem futhat mért kört a következő versenyhétvégéje időmérő edzésein.
Bajnokságban elért 45 büntetőpont után a pilóta az első futamon köteles az első kör végén keresztül hajtani a boksz utcán.
Bajnokságban elért 50 büntetőpont után a pilóta nem futhat mért kört a következő versenyhétvégéje időmérő valamint az első futamon köteles az első kör végén keresztül hajtani a boksz utcán.
Bajnokságban elért 55 büntetőpont után nem vehet részt a pilóta a következő fordulón.
Bajnokságból 60 büntetőpont elérése után kizárjuk a vétkes versenyzőt, ez a licenc megvonásával is jár, azaz ha valakinek éves lincence van, ezzel ezt elveszti! Új bajnokságban csak licenc megújítással, azaz új tagdíj befizetésével vehet részt!



További büntetési információk:

- Az időmérőn elkövetett szabálytalanságért kiszabott büntetés a teljes verseny eredményéből vonódik le!
- Az időmérő és a verseny alatt a chat használatáért figyelmeztetés jár, ugyanis megzavarhatja a még versenyben lévő többi pilótát!
- Kilökés esetén ne alkalmazzuk a pozíció visszaadását mivel baleset veszélyes is lehet a bevárás!!

Általános érvényűek a szabályok, ezért nem terjed ki az összes szituációra. A végső döntést a versenybíróság hozza meg.
Molnár Dániel #99

Vissza: “VSR Truck Series 2016”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég