Nyilatkozatok

DiRT Rally bajnokság a Codemasters féle játékkal. Egy kategória van engedélyezve : WRC '10 . Az év végén nyereményekben részesülnek a kategória dobogósai!

Moderátor: BT Tag

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2016.04.03. 13:56

Mehetnek ide a beszámolók
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

MartinVRS
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016.03.14. 20:32
Teljes név: Veres Martin

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MartinVRS » 2016.04.03. 23:17

Üdv!

Először is gratulálok a győztesnek, és az élmenőknek, jó kis időket mentetek. Lesz hová fejlődnöm.
Ami a szervezést illeti nem óvatoskodtátok el. Éjszakai power stage hóeséssel, hosszú szakaszon. Akinek kell a plusz pont, dolgozzon meg érte :lol: . Tetszett a 3 szakaszonkénti szervízpark is, be kellett osztanom a javítási időt, és a technikára is figyelni kellett. Egyrészt ezért is mentem óvatosan, másrészt a cél az volt, hogy nagyobb hiba nélkül tudjam teljesíteni a távot, és lássam hová kerülök a tabellán. Így első szimes bajnokságnál több nem is kell.
De ez most csak részben sikerült, mivel az autó nem a sajátom volt. Amit "kölcsön" kaptam a programtól pedig igencsak gyenge volt upgrade(ek) nélkül (kb +20 másodperc a hosszú szakaszokon).
Sikerült végre összeszednem a szükséges kreditet, mostanra már megvan a kocsi is. A következő fordulóra pedig remélem a fejlesztések is meglesznek. Addig is jó felkészülést, és köszönet a VSR-nek a szervezésért.

RPeti78
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2016.03.15. 18:07
Teljes név: Retkes Péter

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: RPeti78 » 2016.04.04. 09:02

Gratulálok én is mindenkinek aki célba ért, ezeken a szakaszokon nem nehéz hibázni ;)

Részemről minden rendben volt, lassan összeszokunk az autóval és a beállítás is alakul, legalábbis ezekre a szakaszokra.

Az egész verseny alatt két kisebb hibám volt, a 6. szakaszon forogtam egyet, illetve a Power Stage végén csúszott jobban meg egy kanyarban az autó mint szerettem volna és bal hátsó defekttel jöttem le.

Szerencsésebb helyzetben voltam mert láttam Szőcs Atti idejeit, de így is volt rajtam nyomás mert nagyon húzósan, hiba nélkül ment végig. Danit sajnálom, hogy hibázott, nagyon közel voltunk egymáshoz, illetve Norbit hiányoltam a mezőnyből mert tartozok neki egy revanssal :)

Találkozunk Németországban ;)

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.04.04. 09:56

Gratulálok Peti a győzelemhez! Rettenetes tempót mentél hiszen én is nyomtam ahogy bírtam és ezzel együtt mindenhol kaptam a mp.-ket tőled! :)
Dani tartotta a lépést, de az 5. gyorson hibázott, azért ilyen tempónál nem nehéz rontani, sajnálom, mert jó kis csata lehetett volna.
Én igyekeztem precízen, gyorsan végigmenni a mérnök által javasolt beállítással, nem biztos hogy a legjobb beállítással mentem, de én amúgy is az autó megszokásában hiszek, az állítgatás a legvégén jöhet. A pályák tartogattak meglepetéseket, annak örültem, hogy ki tudtam mozogni a megcsúszásokat, ami azt jelenti, hogy lehetett volna picikét erősebben menni, hiszen az autó képes lett volna rá csak én nem mertem bevállalni. Azt gondolom jó döntés volt, egyenletes teljesítményt követően meg van a jó eredmény is. Ebben a mezőnyben az első 10-ben benne lenni már jó eredmény!
A power stage-t szerettem volna behúzni, arra nagyon felszívtam magam, de sajnos hibáztam az elején, a havas rész végén, az egyik jobbos hajtűben, már ott éreztem, hogy nem lesz meg és másfél mp.-el lemaradtam róla. Nem tudom ki nyerte, talán Csortos Laca, de neki külön hatalmas gratuláció, a verseny legnehezebb gyorsaságija volt az időjárás és napszak opciójával. :)

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.04.04. 10:24

Peti : Csak aszfaltra tudjátok az M-Sporttól bérelni a kocsit? Még van Német előtt 3 másik futam.
1 : március 28 – április 3 : Rally Monte Carlo
2 : április 11 – 17 : Rally Sweden
3 : április 25 – május 1 : Acropolis Rally
4 : május 9 – 15 : Rally Finland
5 : május 23 – 29 : Rally Deutschland
6 : június 6 – 12 : Wales Rally GB

Az a durva,hogy nem mentem durva tempót ott. Tudtam, hogy megfelelő előnyöm van és a két rövid szakaszon csak le akartam hozni a kocsit a szervizig. Meg nem akartam megtörni,főleg az elejét se az 5. szakaszon,hogy a következőn legyen rendesen lámpán. Benéztem csak,de nem a brutális tempó miatt. Így jártam. Szerintem Peti mögött végezhettem volna,de esélyem nem volt őt megszorongatni.

Körkérdés : Valaki ért a rally setupokhoz? Versenypályára még azért be tudom lőni a kocsikat,de itt fingom sincs mit kell. Esetleg valami leírásotok van arról,hogy itt mire kéne figyelni? Sokan megköszönnénk! :D
Molnár Dániel #99

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2016.04.04. 10:39

Pár soros kis beszámoló a hét végéig el fog készülni. Viszont ezt csak nyilatkozatokból tudjuk megtenni. Minél többen írtok,annál bővebb lesz a cikk is.
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 177
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2016.04.04. 12:00

Sziasztok!

Rally Monte Carlo: próbáltam tempósan haladni, de sajnos nem sikerült felvennem a versenyt az élmenőkkel, akiknek gratulálok az elért eredményekhez. :)
A versenyemet egy megforgás hátráltatta, más különösebb nem történt: átlagba 5-10 msp-t kaptam az elejétől szakaszonként. :roll:
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára FuReady 2016.04.12. 20:20-kor.
Füredi Zoltán

RPeti78
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2016.03.15. 18:07
Teljes név: Retkes Péter

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: RPeti78 » 2016.04.04. 12:06

Neeem, nem az M-Sporté a kocsi, kifizettem KP, csak a versenynaptárat néztem be ;)

A havasokat szeretem, már RBR-ben is a kedvenc felületem volt, szóval Svédországban találkozunk. Addig még tesztelni kell és állítgatni az autót, hogy mindenhol úgy viselkedjen ahogyan szeretem. 8-)

Szerintem itt sincs varázs-setup, mindenki más-más stílusban megy és másként szereti ha viselkedik az autó. Én általában a túlkormányzott viselkedést szeretem, ha már törik, legalább a hátulja törjön mert az olcsóbb. Amit nem értek a Dirt-ben (illetve remélem csak nincs készen), a gumiválasztás és keréknyomás állítás lehetőségének hiánya.

Amivel első körben érdemes próbálkozni:

váltó áttétel (ez nagyban függ a maximális teljesítményhez tartozó fordulatszámtól)
differenciál előfeszítések
fékerő és elosztás

Finomhangolásként:

futómű geometria
rugók, lengéscsillapítók és stabilizátorok
hasmagasság

MartinVRS
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016.03.14. 20:32
Teljes név: Veres Martin

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MartinVRS » 2016.04.04. 13:28

Setuppal kapcsolatban: aszfaltos rally beállítás nem sokban különbözik egy túraautó beállításától. Montéra sikerült egy jó kis setupot összehoznom bár nem tudom engedte-e a játék használni mivel advanced setup sem volt a kölcsön autónál feloldva. A lényeg:
Felfüggesztés geometria: túraautósra hangolva. Negatív kerékdőlés elől hátul. Kerékösszetartás negatív vagy 0 elől, pozitív hátul.
Rövid váltóáttétel főleg az 1-2-3 a sok visszafordító miatt. Németországra lehet hosszabban hagyni főleg a végét.
Előretolt fékerő eloszlás(bias), úgysem fogsz bal láb fékezni sűrűn aszfalton. A jegesebb felületek miatt kicsit visszavettem a fékerőt(pressure) mert hegyről le blokkolt.
Diffi elől 5% vagy 7% lock, mert a Hyundai nekem alulkormányzott volt, hátul sem vettem túlságosan fel mert akkor meg keresztbe forgott a jégen illetve nedves aszfalton is kifarolt néha a gyakorlás során(22% lock 15% coast illetve felvettem a preloadot egyel).
A rúgók és a stabilizátor rúd hátul egy fokkal keményebbre volt állítva az orrtólás ellensúlyozására. Összességében középállás körül volt.
Gátlókhoz nagyon nem nyúltam elől és hátul is középállásban hagytam csak a fast bump és fast rebound ot vettem puhábbra egy kicsivel a bukkanók miatt illetve a threshold értékét hátul egyel.
Nekem elég stabilan viselkedett az autó Németországra szerintem ezt fogom tovább hangolni.

RPeti78
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2016.03.15. 18:07
Teljes név: Retkes Péter

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: RPeti78 » 2016.04.04. 14:19

Pont emiatt írtam, hogy mindenkinek más beállítás tetszik :)

- én az alaphoz képest keményítettem a futóművön, kivéve a stabilizátorokat mert azokon puhítottam
- a difit hátul majdnem teljesen felvettem
- olyannyira bal láb fékezek aszfalton is, hogy szinte folyamatosan nyomom :)
- fékerő elosztás ~középen
- fékerőt emeltem

Ezekből jól látszik, hogy mennyire szélsőséges setupokat lehet (kell) csinálni ;)

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.04.04. 15:24

Aszfalttal nincs bajom. Azt gondoltam,hogy kb túrakocsisan kell belőni. Én is amúgy bal láb fékeztem végig. Sőt,murván is ballal szoktam,de lehet megnézem akkor jobbon :D

És a murvás, köves, földutas, havas, ugratós erdős? Itt vagyok gondban inkább. Csak tippelek. A fő irány ott is inkább puhítani a fenébe a felfüggesztést meg előre a fékerőt? Kemény felfüggesztést hol használnak akkor,ha montén is puhítani kellett? :D
Molnár Dániel #99

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2016.04.04. 16:54

Gratula a győzelemhez!

Én azért tudom hol a helyem általában, és így is vágtam neki a dolognak. A Cél az volt, hogy egy 2-3 percnél ne legyen nagyobb a difi az elsőkhöz képest. Én kb az egész szezonban erre szeretnék rámenni, hogy ezt a különbséget tudjam tartani.

Én az aszfaltosokat nem annyira szeretem igaz Én úgy gondolom, hogy ezeken a gyorsokon jobban lehet hibázni. (van beton ami megfogja és nem egy fa állít meg) Szóval jobban várom azokat a szakaszokat amik jobban rally és nem annyira pálya autózás. Persze azt is tudom, hogy ott kb hullára lehet törni a gépet egy szakasz alatt.

A Monte. Igazából elég szépen sikerült. Az autó nem sérült kb 80-90% os volt végig, nagyjából minden szerviznél 95% ra javítani tudtam..
Egy illetve 2 nagyobb hiba volt. Egyszer megfogott egy beton darab, itt egy tolatás majd új rajt következett :-) És volt egy megforgás hátulját meglökte a fal és megforgott. Ez sok időbe került mert vissza kellett menni picit megfordulni. Csapattársam is beért. Szóval mind a kettő M(óka)-sport autó a célban! Ez a legjobb dolog! Gratula Sanyi.
Az autó nekem nagyon tetszik ez a játék nagyon tetszik szóval imádom na.. :-)

Svéd országot szeretem, igaz ott szintén nagyon könnyű hibázni, magasak a hófalak könnyen megforgatnak szóval azért parás, de menni fog, mennie kell!

Még egyszer gratula mindenkinek!

Mint Admin!

Tényleg nagyon idegesítő és nem jó ez a sok Nick név.. Tudom, hogy nem a játék adja a nevet, hanem a steam. Steamben baromi egyszerű átírni. Menjetek rá a profilotokra, ott lehet szerkeszteni. Van egy profil név ami nem módosítható (ezzel jelentkezel be) viszont van egy másik név ahova ha beírod a teljes neved ezt jeleníti már meg a dirtgame oldal. Legyetek szívesek csináljátok meg Svéd országra.

Köszi mindenkinek és találkozunk a svédeknél..
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1773
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2016.04.04. 21:41

Grat mindenkinek aki célba ért.

Nálam már az első szakaszon kezdődött a gond. Első hajtű kanyarban kicsit szűken dobtam rá az autót és egyből visszarakott, plusz 15 mp büntetést adott, ezt még 3 olyan hibával tetéztem amikor több mp-be telt mire irányba raktam az autót. Már itt bő 1 percet össze szedtem :D
Ez a továbbiakban is folytatódott. Több olyan szakasz volt, amikor éreztem, hogy jó a tempó, jön a cél és a cél előtt rontottam, és így kaptam 15 mp-eket. Az élmezőny rettentő gyors, grat nekik.

Nekem a setup nem megy, így nem is erőlködtem, használtam amit adott a program :D

Sikert a felkészüléshez a köv fordulóra.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Tsabi1984
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016.03.12. 21:29
Teljes név: Szabó Csaba

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Tsabi1984 » 2016.04.04. 22:08

Sziasztok!

Gratulálok minden célba érkezőnek, kiváltképp a győzteseknek!

Az 5.-10. hely közé vártam magam ez sikerült is. Az első nap eléggé gyengén teljesítettem, szerencsére a második napra sikerült feljavulnom, így a végére nagy "csatában" nyertem néhány pozíciót.

Találkozzunk jövőhéten a Svéd pályákon!

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.04.04. 23:50

Setap off:
Egyébként, szerintem a program alapból viszonylag jó setapot ad, én azzal is hasonló időket megyek.

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 177
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2016.04.12. 20:12

Rally Sweden: nekem semmi jóval nem kecsegtetett ez a verseny, roppant csalódott vagyok. :(
Rengeteget hibáztam: a pálya széle sokszor beforgatott, voltak borulások is, de legjobban a navigátorom idegesített fel... (és ezek a hibák nagy százalékban neki köszönhetők)
Hogyan lehet az, hogy bemondja a 2-es kanyart, erre mire odaérek, abban nyélgázon el lehetne fordulni, vagy a 4-esek, amik ugyancsak gyors kanyarok lehetnének, majd bemondja, hogy 5-ös, én meg repülök, mert jobb esetben 4-es lehetett volna... Aztán a majdnem féktávon bemondott 3-asról ne is beszéljünk...
Nem tudom szénné gyakorolni magam a pályákon, csak az itinerben bízhatok, de jelen esetben már abban sem... És akkor próbálsz haladni, majd jön a következő kanyar, és benned van a bizonytalanság, hogy "most akkor tényleg 4-es lesz, vagy valami teljesen más", így totál darabos lesz az egész, nincs benne a folytonosság. :(
Áááá, hagyjuk... :(
Füredi Zoltán

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2016.04.12. 21:32

Engem is párszor megviccelt már a navigátor, amikor bemondja hogy 2-es kanyar, már eleve óvatosan megyek bele, mert lehet hogy igazából ötös, de volt olyan nálam is, hogy bemondta a négyes kanyart és elszálltam, mert igazi egyes kanyar lett belőle.... :-)
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.04.17. 18:08

Rally Sweden / Nehéz verseny volt, fárasztó!
Úgy terveztem, hogy kicsit jobban készülök erre a futamra, aztán végül nem maradt időm sajnos.
A 2001-es Subaru WRC-vel nem olyan régen mentem egy versenyt a svéd pályákon és az elég jól sikerült így hasonlót vártam a Polo WRC-től is, de messze nem azt nyújtotta, amit reméltem. A Polo nagyon ideges volt, hosszú, tempós részeken alig lehetett úton tartani, a teszteken rendre beforogtam a hófalba. Az látszott, hogy a gyári beállítás ide kevés lesz így próbáltam kicsit változtatni a beállításon, mivel a Subaru viselkedése tetszett így annak, beállításának egy részét átírtam a Polo-ra. Egy fokkal jobb lett, de még mindig nem az igazi.
Az első két gyorson ahogy tudtam átmentem, nem is lett rossz az eredményeket látva, ezen felbuzdulva, gondoltam, még ráteszek egy lapáttal, hátha tudom tartani a lépést Petivel, na, nem kellett volna! :) Beforogtam, majd még 1x felakadtam a hófalra, alig bírtam lejönni, min. 15mp. ott maradt. És itt el is dőlt, már csak végig arra figyeltem, hogy legalább ezt a pozíciót tartani tudjam. Örülök, hogy célbaértem ezen a nagyon fárasztó fordulón! :)

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.04.17. 19:09

Rally Sweden

Felkészülés : Első 3 szakaszon mentem 2-szer. Egy alkalommal állítottam de igazából ugyan olyan tetű lassú voltam.
Rally : Lázas vagyok,szóval nem teszteltem többet,egybe lenyomtam a fenébe hogy legyek túl rajta. Féltávon szarul voltam aztán a végére jobb lett. De akkor meg már hibáztam egy csomót. Ha monte eldobás nincs akkor lehet most nem jövök,de mivel az nekem 0 ezért most muszáj jönnöm és tolni.

Felvettem a rally-m,viszont csak 480p-be,de remélem amikor felrakja 720-ra akkor normális lesz és nem ilyen kockás szar. Majd meglássuk...
Molnár Dániel #99

RPeti78
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2016.03.15. 18:07
Teljes név: Retkes Péter

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: RPeti78 » 2016.04.18. 08:30

A verseny előtt teszteltem és faragtam egy setupot mert a gyárival nem voltam teljesen elégedett. Igazából nagyon sok helyen kompromisszumot kellett kötni mert amelyik beállítás jó volt az egyik szakaszra, az a másikra nem volt ideális. Végül igyekeztem egy olyan beállítást és taktikát találni amivel úgy éreztem, hogy stabilan tudok menni.

A verseny:

Igyekeztem nagyon erősen kezdeni, ez általában meghozza az önbizalmam is. Az első szakaszon jól mentem, nem hibáztam, úgy éreztem, hogy áttoltam mindenhol. Utólag láttam, hogy Atesz még gyorsabb volt, nagy gratula neki ;)

A negyedik szakaszon volt egy 720fokos forgásom egy nagyon tempós részen, a verseny első felében nem volt más említésre méltó dolog. Igyekeztem amennyire csak tudtam, a necces helyeket azért nem vállaltam be teljesen. A 9. szakaszon rögötn a rajt utáni első komolyabb kanyarban estem egy nagyot, fejtetőn fordult az autó kettőt hármat és az út mellett parkoltam le. Letolattam és kicsit idegből toltam végig. A hiba ellenére ezt a szakaszt élveztem talán a legjobban, végig kiadta így a hiba ellenére is viszonylag magabiztos győzelmet arattam ezen a szakaszon. Egyéb érdekes dolog a végén már nem történt, koncentráltam amennyire tudtam.

Összességében nagyon nehéz verseny volt mert itt nagyon könnyű hófalba akadni, forogni, borulni, örülök, hogy ennyi kalanddal megúsztam.

Gratulálok mindenkinek aki teljesítette ezt a nehéz verseny, külön gratula Atesznak és Szőcs Attinak ;)

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2016.04.18. 18:55

Hát ezt benéztem, ma akartam megcsinálni a futamot, eddig autót fejlesztettem. De rájöttem hogy tegnap vége volt a svéd résznek. Ez van, legközelebb majd jobban odafigyelek... :roll:
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2016.04.18. 19:09

Gratula a dobogósoknak, és persze mindenkinek aki befejezte.

Ugye amit írtam az elején én szeretném azt tartani, hogy max 3 perc legyen a difi a top pilótákkal szemben. Hát ez most nem sikerült, :-( iszonyat gyorsak vagytok.

Az Én szakaszaimban kb 3 megforgás volt (azért Murphy, hogy a teszten mindig megtudtam úgy forgatni, és kikormányozni a forgásból hogy irányban álljon meg, na ez élesben egyszer nem sikerült :-) ) tehát kb egy olyan 30-40 secet lehetne levonni az időmből ami már majdnem a kijelölt célom.

Én setupolni nem tudok, sosem tudtam, nem is érdekel különösebben, szóval alap settel mentem. Nem jó , mert pattogós, sok helyen el kellett venni illetve fékezgetni hogy stabilan úton tudjon maradni. Az autó nem sérült kb 96% os volt végig.

Megint megvan a pontszerzés ennek kifejezetten örülök. Szóval várom a következőt, remélem ott picit gyorsabb leszek, és meg tudom a max 3 percet csinálni.

Gratula Benkő Sanyinak, ugyan pontot nem hozott, de az autó a célban, tehát pakolunk irány Görögország..

Grat és folyt köv. :-)
Galambos Péter


TCS #82

GAtesz
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2016.03.13. 18:40
Teljes név: Glück Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: GAtesz » 2016.04.18. 19:58

Sziasztok!
Először is gratulálok RPetinek! Szép teljesítmény!
Az első öt gyorson magamhoz képest sikerült jó időket menni és ez annyira felbátorított, hogy a hatodik gyorson két helyen is úgy beestem, hogy keresnem kellett a menetirányt. A hátralévő szakaszokon így már visszafogottabban autóztam.
Annyi biztos, hogy az autó beállításain nagyon sok múlik, ehhez azonban sokat kellene tesztelni.

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.04.21. 19:35

Mert még nem tettem meg!
Gratulálok Peti és Attila, nagyon gyorsak voltatok! :)

Remélem a következő futamok kedvezőbbek lesznek a Polonak, kergetni foglak Benneteket! :D

MartinVRS
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016.03.14. 20:32
Teljes név: Veres Martin

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MartinVRS » 2016.04.21. 20:01

Gratulálok mindenkinek, eszeveszett tempókat mentetek megint. Átlagosan 25-35 másodperc lemaradásom volt szakaszonként az első helyezetthez képest, de a hosszúkon volt 1 perc körül is :shock: És Peti még el is dobta az autót kétszer :o .

Montéhoz hasonlóan ez is kemény rally volt, könnyen becsúszhatott egy végzetes hiba: Montén a szakadékok itt pedig egy hófalon beforgásból borulás volt a mumus. Gyakorlás folyamán összejött egy pár, de élesben nagyobb malőr nélkül sikerült megúsznom megint. Ennek az volt az ára, hogy a rally első felét túlságosan óvatosan futottam le, ezzel időt veszítve, a végén pedig egy kicsit kockáztatnom kellett. Végül sikerült beesnem az utolsó pontszerző helyre, bár összességében csalódott vagyok. Nem voltam jó formában, a tempó is elkopott a gyakorló időimhez képest és túl sok volt a végén az apró hibákból és kapkodásból. Hosszú féktávok, elnézett itiner, hófalba csúszás vagy stabilitás vesztés a bukkanókon, és pont a tempós részeken elvenni az sokba kerül. Ez most így sikerült, de mindjárt itt a következő forduló. Találkozunk az Acropolis Rally-n, addig is jó felkészülést!


Vissza: “VSR DiRT Rally bajnokság : '16 tavasz”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég