Nyilatkozatok

DiRT Rally bajnokság a Codemasters féle játékkal. Egy kategória van engedélyezve : WRC '10 . Az év végén nyereményekben részesülnek a kategória dobogósai!

Moderátor: BT Tag

Avatar
Adam Jonas
Hozzászólások: 3305
Csatlakozott: 2009.07.23. 11:40
Teljes név: Jónás Ádám
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Adam Jonas » 2016.04.26. 00:06

Acropolis Rally

Nem is tudom, hol kezdjem... :)

Szombaton sikerült végre annyi kreditet szereznem, hogy meg tudtam venni Dél-Korea büszke versenygépjárművét (Hyundai i20 Rally), így konkrétan 0 fejlesztéssel álltam rajthoz a ralin. Annyira az utolsó pillanatban sikerült megszerezni az autót, hogy a gyári, Hyundai Motorsport-os festéssel tudtam indulni, de remélhetőleg a következő fordulóra már meglesz a saját festésem. ;) Szerencsére össze tudtam szedni viszonylag gyorsan egy jó szerelőgárdát is, akik fantasztikusan dolgoztak, úgyhogy ezúton is köszönöm a srácoknak a kemény munkát. ;) Ez volt a debütáló ralim, és meg kell hagyni, a görög ralit sosem szerettem - közel 100 LE hátrányban meg végképp tudtam, hogy nem én fogom itt ma futni azt az időt, amihez a többieknek mérniük kell magukat.

A rali előtt a célom az volt, hogy biztonságosan, viszonylag kevés hibával érkezzek be a célba. Ezt elmondhatom, hogy sikerült is, önmagamhoz képest meglehetősen kevés hibával tudtam ezt teljesíteni. :) Az első két szakaszon követtem el 1-1 hibát, ez talán majd az időeredményeimen is meglátszódik. Az SS3-tól egészen az SS8-ig szinte hiba nélkül mentem, aztán a 8. szakasztól kezdve olykor-olykor hibázgattam egyet-kettőt. A legsúlyosabb hibát talán az SS11-en követtem el - amikor is a szakasz végefelé egy lassú, jobbos kanyarba túlzottan kisodródtam a külső ívre, és a bal hátuljával megnyaltam a villanyoszlopot. Szerencsére mind a futómű, mind a gumi egybe maradt, így némi időveszteséget szenvedtem csak el. Azért biztos, ami biztos, az SS12-n is majdnem eljátszottam ugyanezt, ott csak centik hiányoztak, hogy megint így járjak. :mrgreen:

Ez a rali nekem a bemutatkozásról, autóval való ismerkedésről, fejlesztésről és tapasztalatszerzésről szólt - azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy a magam elé kitűzött célokat teljesíteni tudtam. Már várom a Finn Ralit - imádom a finn szakaszok eszeveszett tempóját, és azokon még a gyenge kocsi ellenére is versenyképes lehetek. :)

Előre is gratula minden célbaérkezőnek! :)

Ui.: felvettem az egész ralimat videóra, majd valamikor megszerkesztem, és feltöltöm, így aki szeretne majd egy jót röhögni a bénázásomon, az majd megtekintheti. :P
„A jó versenyautó a célba érkezést követően szétesik.” - Colin Chapman
http://motorsport-ultimate.blogspot.com - hamarosan!
Rally: starts: 3 - rally wins: 0 - stage wins: 1 - points: 0 pts

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.04.26. 15:08

Adam Jonas írta:Acropolis Rally

Nem is tudom, hol kezdjem... :)

Szombaton sikerült végre annyi kreditet szereznem, hogy meg tudtam venni Dél-Korea büszke versenygépjárművét (Hyundai i20 Rally), így konkrétan 0 fejlesztéssel álltam rajthoz a ralin. Annyira az utolsó pillanatban sikerült megszerezni az autót, hogy a gyári, Hyundai Motorsport-os festéssel tudtam indulni, de remélhetőleg a következő fordulóra már meglesz a saját festésem. ;) Szerencsére össze tudtam szedni viszonylag gyorsan egy jó szerelőgárdát is, akik fantasztikusan dolgoztak, úgyhogy ezúton is köszönöm a srácoknak a kemény munkát. ;) Ez volt a debütáló ralim, és meg kell hagyni, a görög ralit sosem szerettem - közel 100 LE hátrányban meg végképp tudtam, hogy nem én fogom itt ma futni azt az időt, amihez a többieknek mérniük kell magukat.

A rali előtt a célom az volt, hogy biztonságosan, viszonylag kevés hibával érkezzek be a célba. Ezt elmondhatom, hogy sikerült is, önmagamhoz képest meglehetősen kevés hibával tudtam ezt teljesíteni. :) Az első két szakaszon követtem el 1-1 hibát, ez talán majd az időeredményeimen is meglátszódik. Az SS3-tól egészen az SS8-ig szinte hiba nélkül mentem, aztán a 8. szakasztól kezdve olykor-olykor hibázgattam egyet-kettőt. A legsúlyosabb hibát talán az SS11-en követtem el - amikor is a szakasz végefelé egy lassú, jobbos kanyarba túlzottan kisodródtam a külső ívre, és a bal hátuljával megnyaltam a villanyoszlopot. Szerencsére mind a futómű, mind a gumi egybe maradt, így némi időveszteséget szenvedtem csak el. Azért biztos, ami biztos, az SS12-n is majdnem eljátszottam ugyanezt, ott csak centik hiányoztak, hogy megint így járjak. :mrgreen:

Ez a rali nekem a bemutatkozásról, autóval való ismerkedésről, fejlesztésről és tapasztalatszerzésről szólt - azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy a magam elé kitűzött célokat teljesíteni tudtam. Már várom a Finn Ralit - imádom a finn szakaszok eszeveszett tempóját, és azokon még a gyenge kocsi ellenére is versenyképes lehetek. :)

Előre is gratula minden célbaérkezőnek! :)

Ui.: felvettem az egész ralimat videóra, majd valamikor megszerkesztem, és feltöltöm, így aki szeretne majd egy jót röhögni a bénázásomon, az majd megtekintheti. :P
Csak egy kérdés : Nem lett volna annyi időd,hogy lefusd később a rallyt? És akkor a mostani beleölt idő mehetett volna fejlesztésre?
Molnár Dániel #99

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.04.26. 19:39

Első nap céljában!
Tisztességes felkészülés előzte meg a görög ralit, egyrészt szeretem a nagyon technikás görög pályákat, másrészt, ha lépést akarok tartani a leggyorsabbakkal, akkor valamit tenni kellett. :)
Sikerül a Jagermeister támogatását élvezni, így "vidámabban" ülünk autóba.
A teszten megfutott időkhöz képest azért gyorsonként maradt benn 1-2 mp., de a kezdeti nehézségeket figyelembe véve (beállítás hiánya) nagyon elégedett vagyok eddig ezekkel az időkkel.
Az utolsó gyorsasági utolsó méterein sikerült egy fát telibe találni, 4-5 mp. maradhatott ott, gyorsan kitolattam és mentem tovább. Viszont a 2. napon sérült fékekkel és turbóval fogok indulni, ez lett a jutalmam. :)
Remélem a célban találkozunk!

A fával való találkozás:
http://images.akamai.steamusercontent.c ... F9E6560DD/

Avatar
Adam Jonas
Hozzászólások: 3305
Csatlakozott: 2009.07.23. 11:40
Teljes név: Jónás Ádám
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Adam Jonas » 2016.04.26. 20:07

danikosz írta:
Adam Jonas írta:Acropolis Rally

Nem is tudom, hol kezdjem... :)

Szombaton sikerült végre annyi kreditet szereznem, hogy meg tudtam venni Dél-Korea büszke versenygépjárművét (Hyundai i20 Rally), így konkrétan 0 fejlesztéssel álltam rajthoz a ralin. Annyira az utolsó pillanatban sikerült megszerezni az autót, hogy a gyári, Hyundai Motorsport-os festéssel tudtam indulni, de remélhetőleg a következő fordulóra már meglesz a saját festésem. ;) Szerencsére össze tudtam szedni viszonylag gyorsan egy jó szerelőgárdát is, akik fantasztikusan dolgoztak, úgyhogy ezúton is köszönöm a srácoknak a kemény munkát. ;) Ez volt a debütáló ralim, és meg kell hagyni, a görög ralit sosem szerettem - közel 100 LE hátrányban meg végképp tudtam, hogy nem én fogom itt ma futni azt az időt, amihez a többieknek mérniük kell magukat.

A rali előtt a célom az volt, hogy biztonságosan, viszonylag kevés hibával érkezzek be a célba. Ezt elmondhatom, hogy sikerült is, önmagamhoz képest meglehetősen kevés hibával tudtam ezt teljesíteni. :) Az első két szakaszon követtem el 1-1 hibát, ez talán majd az időeredményeimen is meglátszódik. Az SS3-tól egészen az SS8-ig szinte hiba nélkül mentem, aztán a 8. szakasztól kezdve olykor-olykor hibázgattam egyet-kettőt. A legsúlyosabb hibát talán az SS11-en követtem el - amikor is a szakasz végefelé egy lassú, jobbos kanyarba túlzottan kisodródtam a külső ívre, és a bal hátuljával megnyaltam a villanyoszlopot. Szerencsére mind a futómű, mind a gumi egybe maradt, így némi időveszteséget szenvedtem csak el. Azért biztos, ami biztos, az SS12-n is majdnem eljátszottam ugyanezt, ott csak centik hiányoztak, hogy megint így járjak. :mrgreen:

Ez a rali nekem a bemutatkozásról, autóval való ismerkedésről, fejlesztésről és tapasztalatszerzésről szólt - azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy a magam elé kitűzött célokat teljesíteni tudtam. Már várom a Finn Ralit - imádom a finn szakaszok eszeveszett tempóját, és azokon még a gyenge kocsi ellenére is versenyképes lehetek. :)

Előre is gratula minden célbaérkezőnek! :)

Ui.: felvettem az egész ralimat videóra, majd valamikor megszerkesztem, és feltöltöm, így aki szeretne majd egy jót röhögni a bénázásomon, az majd megtekintheti. :P
Csak egy kérdés : Nem lett volna annyi időd,hogy lefusd később a rallyt? És akkor a mostani beleölt idő mehetett volna fejlesztésre?
Nem igazán, azért futottam le tegnap, mert leginkább annyi időm volt. Már annak is örülök, hogy múlt héten volt annyi időm, hogy összekaparjam a 650k kreditet az autóra.
„A jó versenyautó a célba érkezést követően szétesik.” - Colin Chapman
http://motorsport-ultimate.blogspot.com - hamarosan!
Rally: starts: 3 - rally wins: 0 - stage wins: 1 - points: 0 pts

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2016.04.27. 08:58

Eltelt ez is :-)

Végre egy rally ahol hiba nélkül mentem végig. Egy megforgás és semmi nem volt benne :-) persze így is vannak gyorsabbak nálam, de hát ez van. Sosem voltam egy top pilóta :-)

A Ford nagyon jól viselkedett és imádom a Görög pályákat.

Átvettem Dani tippjét és 3 szakaszonként toltam. Megcsináltam a rallyt magamnak offline. És letoltam azt is egyfajta pálya bejárásként. 3 szakasz off 3 szakasz on. Így azokat a hibákat amiket offline elkövettem élesben már nem. Hiszen tudod hol rontottál és mit.

Egyszóval elégedett vagyok ezzel a versennyel. Jön Finnország hát az huhh lesz. Nagyon bírom, de ott nagyokat lehet esni. Szóval egy nagy kalappal mindenkinek.

Jahh és persze gratula előre is a célbaérkezőknek. Mindenki vigyázzon az utolsó 2 szakaszon van egy szopatós kanyar. Ugyan is az itiner egy kanyarnak jelöli de az valójában 2. Van egy ugrató jobbos kanyarban (sok néző mentő stb) és utána egy balos. Először kis enyhe majd törik egy jó nagyot. Na kb ennyi.

Üdv..
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
benny
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016.03.12. 17:20
Teljes név: Benkő Sándor

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: benny » 2016.04.28. 14:39

Sziasztok!

Nemrég tudtam meg, hogy ide (is) lehet beszámolókat írni :) Mivel oldalamon folyamatosan megteszem, ezért csak belinkelném ide őket.
Előtte viszont szeretném kifejezni csodálatomat az élmezőny tagjai felé, hihetetlen milyen tempót diktáltok! Respect!

A beszámolók (fotóalbumok):

Rally Sweden: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 316&type=3

Rally Monte Carlo: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 316&type=3


Hétvégén pedig jöhet az Acropolis Rally! Ha itt nem esek ki, akkor sehol :)

Oldalam: https://www.facebook.com/BennyOnlineRally
Üdv,
Benny

Dirt Rally: M(óka)-Sport / Ford
Versenyzői oldalam: https://www.facebook.com/BennyOnlineRally
Élő Rally Napló (futamközvetítés): http://bit.ly/2kWt1QG
Ralis narrációim (csak WRC): https://www.youtube.com/channel/UC8QK3C ... N4jnWNy99Q

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2016.04.28. 19:09

Megvolt a görög rally. Sajnos nem lesz a szivem csücske ez a pálya, ez az időimen is látszik. Az utolsó három gyorsaságin folyamatosan estem-keltem. Ezeken annyi plusz időt gyüjtöttem össze, mint az előttük lévő összes szakaszon együttvéve. :lol:

Gratula az elejének, szép űridőket mentek!!
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.04.29. 08:16

benny írta:
Hétvégén pedig jöhet az Acropolis Rally! Ha itt nem esek ki, akkor sehol :)

Oldalam: https://www.facebook.com/BennyOnlineRally
És a finneknél mi lesz? :D
Molnár Dániel #99

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2016.04.29. 10:27

danikosz írta:
benny írta:
Hétvégén pedig jöhet az Acropolis Rally! Ha itt nem esek ki, akkor sehol :)

Oldalam: https://www.facebook.com/BennyOnlineRally
És a finneknél mi lesz? :D

72 miatyánk és körömrágás/ szakasz :-)
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.04.30. 20:01

Bent vagyunk a célban!
A második napot kb. 80%-os fék és turbóval kezdtem, sikerült a futóművön kicsit kedvezőbben állítani, jobban "kimozogta" az út széli meglepetéseket, köveket.
Nagyon akartam, ezért kissé görcsösen mentem, de nagyon jó volt a tempó, viszont volt két súlyosabb hibám, ahol a szerzett előnyöket rögtön hátrányra váltottam. Az autó is tovább sérült, az utolsó körre már eléggé romokban volt, de nyomtam ahogy bírtam. Nem panaszkodom, jó ez így, de sajnálom a hibákat, mert összességében egy 20mp. benne maradt.
Az ellenfelek nagyon gyorsak, meglátjuk mire lesz elég a végén.

Képek:
http://images.akamai.steamusercontent.c ... DF41FC5FE/
http://images.akamai.steamusercontent.c ... 8CFF3FE30/
http://images.akamai.steamusercontent.c ... 9F8A5C954/
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára repules74 2016.05.01. 18:54-kor.

Avatar
dundee90
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2016.03.12. 20:42
Teljes név: Kállay Dániel

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: dundee90 » 2016.04.30. 20:02

Sziasztok!

Én is jelentkeznék a beszámolóval.

3. versenyre végre sikerült olyan időket autóznom, amivel ott tudok lenni az elejébe. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a murvás futamokat sokkal jobban szeretem, jobban is megy rajtuk. Az első kettőn számítottam, hogy nem nagyon fogok labdába rúgni. Keveset tudtam tréningezni, és ez meglátszott az eredménnyimen. Erre a versenyre viszont sikerült sokat tréningezni, és megtalálni a versenyképes beállítást.

Az első körben még kicsit visszafogott voltam, a hajtű kanyarokat rendszerint sokkal előbb fékeztem meg. Így ezen a három szakaszon nem is volt semmiféle kaland. A szerelőknek a szervizben, csak egy gyors átnézés és mosás volt előírva.
A következő körben már nem sajnáltam a technikát, és még magamat is sikerült meglepnem, hogy ilyen jó időket tudok menni, szinte hiba nélkül. Ezek a szakaszok egyébként is a kedvenceim közé tartoznak, a sok technikás gyors részekkel. A kör után ismét egy gyors szerviz következett, a szerelőknek most sem akadt sok dolguk.
A 3 kört ott folytattam ahol az előző kört befejeztem. Itt viszont az egyik szakaszon, balosból kifele kicsit túlcsúsztam és beforgott a hátulja. Szerencsére sok időveszteség nélkül sikerült megfordulnom és nyomni tovább. Kicsit bosszús voltam, hogy egy ilyen banánhéjon sikerült elcsúsznom.
Az utolsó körre megint jöttek a hajtű kanyarok, amitől kicsit tartottam, mert most felfele kellett megmásznunk őket. Az előző körben történt hiba nem tudott megzavarni, és ismét jó tempót tudtam diktálni. Az utolsó szakaszon a céltól pár száz méterre a visszafordító előtt sikerült olyan tempósan megérkeznem, hogy kicsit a féktávot benézve, keresztben érkeztem meg a hajtűbe. Mázli volt, hogy nem estem be. Kicsit mérges lettem volna, ha ilyen kevéssel a cél előtt dobom el az autót. Így állunk most kíváncsi vagyok, hogy ki, hogy abszolválja az utolsó kört.

Összességében jól muzsikált az autó. Igaz nem egy mai világverő technika, de az látszik, hogy igen is partiba lehet lenni vele. Gratulálok minden jelenlegi, és későbbi célba érkezőnek. Találkozunk legközelebb a finn pályákon! Öveket becsatolni! :)

MartinVRS
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016.03.14. 20:32
Teljes név: Veres Martin

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MartinVRS » 2016.05.01. 17:00

Üdv!
Ismételten csak gratulálni tudok mindenkinek aki célba ért. Azt hittem ez egy egyszerű rally lesz, hiszen Svédországgal és a Montéval ellentétben itt nem volt éjszakai szakasz, csapadék, változó tapadási körülmények és alattomos hóbuckák. Tévedtem. Le a kalappal a Codies előtt, hogy 24 km-be bele tudták pakolni az összes lehetséges szopatós kanyarkombinációt ami csak létezik. A kifelé dőlő kanyarok kijáratánál is pont eltalálták azt a pontot ahová szerencsétlen versenyző érkezik lendületből, ha benézi az itinert és szépen telepakolták sziklákkal/árkokkal/villanyoszlopokkal/lávacsapdákkal. Ennyit még soha nem ragequit-eltem mint most a felkészülés során.
Pedig ez most nagyon jól sikerült.
Az első leget még csütörtökön futottam, kezdve egy saját legjobb idővel, majd a tempót sikerült átvinnem a második szakaszra is. A 3. gyorsaságin azonban keresztbe fordultam egy sziklafalon, szerencsére nem egy tempós résznél, de ott hagytam vagy 10 másodpercet.
A második leg-el gyűlt meg a legjobban a bajom. A ragequit-ekért is ez a 3 szakasz a felelős. Pénteken nem is mertem belevágni inkább aludtam rá még egyet. Végül egyetlen incidens volt rögtön a 4. szakaszon ahol egy követ találtam el olyan 60-al. Komoly kár nem esett az autón, innentől biztonsági vezetés volt a leg végéig.
Érdekes módon a 3. leg volt a kedvenc részem az egész rally során. Pedig ez ugye pont a második leg visszafelé. Sokkal jobb ritmusa van, a szívatós helyeken tempósan át lehet suhanni. Egyedüli probléma egy technikai zűr volt ezen a részen. A 8. szakasz után a program nem tudta letölteni a leaderboard-ot és egy végtelen loopban ragadt. Nem olyan volt mint szerverkarbantartáskor, mikor nem tud kapcsolódni. Olyankor felkínálja, hogy lementi az időt és később tölti fel, most az sem volt. 5 percig vártam, de csak az Alt+F4 segített. Második nekifutásra egy kicsivel lassabb voltam, de a hiba nem jött elő újból. Innentől kezdtem jobban figyelni az időitekre, a (most még) 10. hely környékén ugyanis összejötünk 4-en akik 25 másodpercen belül voltunk egymáshoz képest. Galambos Peti idejét vettem célba, ő vezette akkor a négyest és a 9. gyorsasági után már 5 másodpercen belül voltam.
Az utolsó leg következett, az ami a legelején annyira jól sikerült a hegyről lefelé, az felfelé most nem. Pedig nem is volt semmi hiba, egyszerűen a tempó nem volt meg, a hajtűkön pedig a ritmus hiányzott. Peti el is húzott, és mögöttem is jöttek, így az utolsó szakaszba bele kellett adnom mindent. A legnagyobb lemaradást az első helyezetthez képest itt szedtem össze, +28 másodperc. Remegve vártam az összesített leaderboardot. Peti előttem maradt, de 2 másodpercen belülre került. És ez nekem felért egy győzelemmel, hogy ott tudtam maradni a nyomában. Egyértelműen fejlődtem és pontosan ez az amiért jelentkeztem a bajnokságba. Az összesített hátrányom is 4 percre csökkent a svéd rallys 6-ról. Elégedetten dőlhetek hátra a célvonalban és várhatom a többi befutót. :D Valahol kíváncsi vagyok a végső helyezésemre, de jelenleg ez most nem is annyira fontos...

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.05.01. 23:57

Gratulálok Glück Attila a győzelemhez! Ott voltam a nyomodban végig, de hibáztam, jó csata volt! :)
Retkes Petit hiányoltam! :(
Gratula mindenkinek , aki célba ért!

RPeti78
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2016.03.15. 18:07
Teljes név: Retkes Péter

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: RPeti78 » 2016.05.02. 16:42

Sajnos az adminisztratív átvételen nem fogadták el az autónk papírjait, emiatt nem kaptunk rajtengedélyt. Az FIA-val még most is folyik az egyeztetés, bízunk benne, hogy a későbbiekben nem lesz ilyen probléma és valamennyi hátralévő fordulón tudunk menni.


Szóval egész héten semmi időm nem volt, minden nap későn este értem haza a munkából hulla fáradtan és maradtam mindig a "majd hétvégén szánok rá időt" reménysugárnál. A hétvégi programom is fenekestől felfordult, így szinte semmi szabadidőm nem maradt. Soha egyetlen szakaszt sem mentem még Görögországban, így pályaismeretem és beállításom sem volt. Végül rászántam magam, hogy megpróbáljam a lehetetlent, de két szakasz teszt után be kellett látnom, hogy semmi értelme. :roll:
Remélem csitulnak a fejem felől a viharfelhők és a többi futamra lesz időm...

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.05.02. 17:28

RPeti78 írta:Sajnos az adminisztratív átvételen nem fogadták el az autónk papírjait, emiatt nem kaptunk rajtengedélyt. Az FIA-val még most is folyik az egyeztetés, bízunk benne, hogy a későbbiekben nem lesz ilyen probléma és valamennyi hátralévő fordulón tudunk menni.
Végre kiderül miért voltál eddig ilyen gyors. Melyik alkatrész volt szabálytalan a kocsiban? :D :D :D
Molnár Dániel #99

RPeti78
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2016.03.15. 18:07
Teljes név: Retkes Péter

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: RPeti78 » 2016.05.02. 18:59

Csak a biztosítással volt gond, az auto homológ :)

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: repules74 » 2016.05.02. 23:34

RPeti78 írta:Sajnos az adminisztratív átvételen nem fogadták el az autónk papírjait, emiatt nem kaptunk rajtengedélyt. Az FIA-val még most is folyik az egyeztetés, bízunk benne, hogy a későbbiekben nem lesz ilyen probléma és valamennyi hátralévő fordulón tudunk menni.
Legalább esélyt adtál, hogy lépést tudjunk tartani veled. :)

GAtesz
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2016.03.13. 18:40
Teljes név: Glück Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: GAtesz » 2016.05.03. 21:33

Én is gratulálok mindenkinek, különösen Szőcs Attilának! Küzdelmes volt! Az autó beállításait sikerült viszonylag jól eltalálnom, ezért az nagyon jóindulatúan viselkedett még a tempós egyenesekben is. A végén mégis becsúszott egy hiba az egyik balos visszafordítóban, de szerencsére az „összkerék” kirántott az árokból.

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2016.05.11. 20:16

Nekem a finn rally eddig tartott. Az első három szakaszon már estem-keltem. De persze miért ne szivassam magam, azon melegében nekifogtam a második háromnak is. Arra még sikerült összekalapálnom az autót. A negyediken szintén estem, de még járóképes volt. Ötödiken kivételesen végig tudtam menni. Na a hatodikon kétszer is estem, harmadjára meg szimplán totálra törtem az autót, ugyhogy nekem ennyi volt . :lol:
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 177
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2016.05.13. 16:49

VSR DiRT Rally : Negyedik forduló : Rally Finland

Három szakasszal a verseny vége előtt kiestem, mert a motorom szétesett. :evil:
És az egy dolog, hogy időnként meghemperegtem, de igazából az ugratók tették tönkre mind a hűtőt, és vele együtt a motort is, a szervizben pedig nem volt elegendő időm bármelyiket is megjavítani. (az utolsó 3 szakasz előtt 0, azaz NULLA százalékon volt a radiator, és 3%-ra tudtam feljavítani)
Ha lassan mész, akkor lemaradsz, ha gyorsan szeretnél, akkor meg szétesik a kocsi az ugratókon... :roll:
Füredi Zoltán

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.05.13. 17:04

FuReady írta:VSR DiRT Rally : Negyedik forduló : Rally Finland

Három szakasszal a verseny vége előtt kiestem, mert a motorom szétesett. :evil:
És az egy dolog, hogy időnként meghemperegtem, de igazából az ugratók tették tönkre mind a hűtőt, és vele együtt a motort is, a szervizben pedig nem volt elegendő időm bármelyiket is megjavítani. (az utolsó 3 szakasz előtt 0, azaz NULLA százalékon volt a radiator, és 3%-ra tudtam feljavítani)
Ha lassan mész, akkor lemaradsz, ha gyorsan szeretnél, akkor meg szétesik a kocsi az ugratókon... :roll:
Szerezz mérnököt és 0-ról 40-ig kb felviheted a 30 perc alatt a hűtőt.
Molnár Dániel #99

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6230
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2016.05.13. 18:59

Finn..

Huhh. Hát ennyire nem féltem egyetlen rallytól sem. Sok a hiba lehetőség ha ismered 100%-ra akkor is. Ha rosszul dob az ugró stb..

Ettől függetlenül nagyon jó volt. Az autó törni egyáltalán nem tört. Volt 2 besokallás de ezt ki tudtam "gurulni" mindig ott volt hely, szóval nem csaptam oda sehova.

A hütő és a motor a sok ugra bugrában kapott de 82-83% ra fel tudtam javítani mindig.

A cél itt messze van lett 5 perc körül az elejétől, szakaszonként 20 hosszúnál majd 40 sec volt ez rengeteg. De Én nem bírom elképzelni sem azt, hogy ennél lehet gyorsabban menni :-) Szóval ez van.

Grat annak aki itt célba ér. Aki megnyeri hát az meg egy állat :-))
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 177
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2016.05.14. 12:14

danikosz írta:
FuReady írta:VSR DiRT Rally : Negyedik forduló : Rally Finland

Három szakasszal a verseny vége előtt kiestem, mert a motorom szétesett. :evil:
És az egy dolog, hogy időnként meghemperegtem, de igazából az ugratók tették tönkre mind a hűtőt, és vele együtt a motort is, a szervizben pedig nem volt elegendő időm bármelyiket is megjavítani. (az utolsó 3 szakasz előtt 0, azaz NULLA százalékon volt a radiator, és 3%-ra tudtam feljavítani)
Ha lassan mész, akkor lemaradsz, ha gyorsan szeretnél, akkor meg szétesik a kocsi az ugratókon... :roll:
Szerezz mérnököt és 0-ról 40-ig kb felviheted a 30 perc alatt a hűtőt.
Áhhá, szóval mérnökök erre jók, most már ezt is tudom, köszi. :)
Füredi Zoltán

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.05.14. 12:46

FuReady írta:
danikosz írta:
FuReady írta:VSR DiRT Rally : Negyedik forduló : Rally Finland

Három szakasszal a verseny vége előtt kiestem, mert a motorom szétesett. :evil:
És az egy dolog, hogy időnként meghemperegtem, de igazából az ugratók tették tönkre mind a hűtőt, és vele együtt a motort is, a szervizben pedig nem volt elegendő időm bármelyiket is megjavítani. (az utolsó 3 szakasz előtt 0, azaz NULLA százalékon volt a radiator, és 3%-ra tudtam feljavítani)
Ha lassan mész, akkor lemaradsz, ha gyorsan szeretnél, akkor meg szétesik a kocsi az ugratókon... :roll:
Szerezz mérnököt és 0-ról 40-ig kb felviheted a 30 perc alatt a hűtőt.
Áhhá, szóval mérnökök erre jók, most már ezt is tudom, köszi. :)
Mérnök/szerelő. Nem tudom mi a megnevezés. De hát logikus igazából,ha belegondolunk. Van 5 embered akkor gyorsabban dolgozik a kocsin,mintha csak a góré.
Molnár Dániel #99

MartinVRS
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016.03.14. 20:32
Teljes név: Veres Martin

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MartinVRS » 2016.05.14. 14:51

Még csak az első 3 szakaszon vagyok túl de nekem inkább a felfüggesztést gyilkolja, a gátlókat/rugókat meg a féltengelyt. Mondjuk én az ugratók tetején el is veszem a gázt egy kicsit, ne pörögjön a motor tiltáson feleslegesen, a 3 szakasz után 90% körül van a turbóval. Pro tip: Arra érdemes figyelni, hogy ne teljesen tiltásig pörgessétek. Bekapcsolt HUD-dal érdemes kitapasztalni a megfelelő fordulatszámot, hogy még azelőtt váltsatok föl mielőtt a fokozatot jelző szám pirosra vált. Ugyanis az a fordulatszám már gyilkolja a motort.


Vissza: “VSR DiRT Rally bajnokság : '16 tavasz”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég