Nyilatkozatok

VSR Túraautó Bajnokság! WTCC 2015-ös bajnokság a frissen megjelent RaceRoom Racing Experience féle WTCC 2015-el! Ingyenes, csupán a játékot kell megszerezned! Ha szereted a WTCC-t, itt a helyed!

Moderátor: BT Tag

Avatar
Ngtx
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2015.03.18. 21:18
Teljes név: Schatzl Patrik
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Ngtx » 2016.06.09. 22:47

B SZERVER

Ennél jobb bemutatkozó futamaim nem is lehettek volna!

1.futam: 3.hely

2.időmérőn megfutottam az eddig soha sem sikerült 1:32:8-as időt amivel 3.helyre kvalifikáltam magam.

2.futam: 2.hely

Kellett hozzá szerencse is,de végig megvolt a tempóm!

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2016.06.09. 23:01

Nagyon nem találtam a tempót kvali előtt. A leggyorsabb körömtől is messze voltam, nem tudtam a miértjét.
Kvalira ilyen hangulatban is mentem ki, és brutálisan gyenge voltam. Talán 9. lettem kvalin... szörnyű.
1. Verseny rajtja jó volt, majd jöttem fel mint a talajvíz, előttem összementek páran és az 1. helyen találtam magam, mögöttem Dani.
Utolsó kanyarkombinációban Dani rámesett, muszáj volt lecsapnia a kanyart és büntit is kapott sajnos. Első kanyar kigyorsításon viszont nem akart gyorsulni a gép, Dani mellém is gyorsított és el is ment. Akkor már gondoltam mi lehet a gond, valszeg megint megadta a pedál magát, és nincs 100%os nyomásom. Utolsó 2-3 körre nagyon belassultam, de így is megmaradt az 1. hely azzal, hogy Dani büntit kapott.

Nyomtam egy újrakalibrálást és megoldódott minden. Az autót sokkal jobban tudtam uralni, és előjött a kvali tempóm is, egyéni legjobbakat futottam, de csak a 2. helyre volt elég. Tassika nagyon gyors volt, és furfangos is egyben, hiszen a szélárnyékomat kihasználva futotta a leggyorsabb körét.
2. verseny rajtja jó volt, belső íven voltam első kanyarban, majd hirtelen keresztbeállt előttem egy chevy, és muszáj voltam a fűre kormányozni a vasat, hogy ne kapjam telibe.
Szinte utolsó hely, jöhetett a felzárkózás. Nem volt meg annyira a tempó amennyire kellett volna, plusz rontottam is, de a végére feljöttem a 4. helyre. Jónás Ádámmal volt egy jó kis meccs, mikor pár kanyarban végig egymás mellett tartottuk az autót szépen, valamint Magyar Krisztiánt előztem úgy, hogy utolsó kanyarban kiestem mellé kívülre a műfűre, majd ott tartottam, mivel teljesen mellé értem, majd a füvön folytattam az utamat, nem szeretett volna nagyon helyet hagyni kívül, holott a műfű is szabályosan használható volt itt, aztán első kanyarban ugyanígy, én kívül fordultam, ő belül, és sikerült elmennem mellette. Nekem tetszett az előzés, szerintem szabályos is volt, ha pedig mégsem akkor sorry.

Összességében élvezetes forduló volt, talán az eddigi legjobb forduló. Kalkuláltam egy gyorsat bajnoki állás szempontjából, és az jött ki, hogy Dani a 2. mögöttem 268 pont lemaradással. Szóval 1 fordulóval a vége előtt biztos lett a győzelmem a bajnokságban.
Tudom, hogy ez csak egy tesztbajnokság, meg voltak fennakadások, de nekem azért egész pozitív, hogy egy összesen 5 fordulós bajnokságban, ahol a győzelemért 130 pont jár, már az utolsó forduló előtt akkora az előnyöm, hogy nem érhet be senki. Ezt azért nem gondoltam volna a bajnokság előtt. Na önfényezés OFF.

Grat mindenkinek! Dani a 268 pontos előnyömmel, még egyszer nagyon boldog születésnapot! :geek:
Kép

Avatar
Adam Jonas
Hozzászólások: 3305
Csatlakozott: 2009.07.23. 11:40
Teljes név: Jónás Ádám
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Adam Jonas » 2016.06.09. 23:04

Ez a 2 verseny hogy is mondjam...talán jobb, ha mihamarabb kitörlöm az emlékezetemből.

Q1: Legvégére sikerült összetennem 1 kört, persze, hogy utolsó kanyarba leesik az FPS 40-re, és szaggat akkorát, hogy elrontom a komplett köröm. Tipikus no comment, P14.

R1: T1 után nyertem 1 helyet, aztán ami a T2 fele történt, kissé sokkolt. :shock: Ha jól emlékszem, Mammel Erik és Malm Balázs viaskodott, aminek az lett az eredménye, hogy végül Balázs megpördült. Még szépen ki is tudtam kerülni, ugyanakkor utána továbbra se értem, hogy Balázs a T2 féktávon mit szeretett volna, mert olyan elemi erővel jött nekem, hogy én magam is csak pislogtam. :roll: Végéről kezdtem el felkapaszkodni ezután. Összetalálkoztam aztán Rosner Bencével, akitől ezúton is még egyszer elnézést kérek a kontaktért, amitől ő kikerült a pálya szélére.... :? Nem igazán értettem az esetet, mert akkorát én úgy vélem, hogy nem ütöttem rajta, mint amekkorát végül repült. Beálltam utána Bence mögé, szabadedzések alapján tudtam, hogy úgyis gyorsabb nálam, gondoltam, hogy jóvá tegyem a dolgot, úgymond "feltolom" Füredi Zoliékra...2 kör alatt hoztunk is Zoliékon vagy 1 másodpercet, aztán Bence hibázott, áthajtásos...Na mindegy. Mentem tovább, nyertem 1-2 pozíciót az áthajtásos büntik kapcsán, utolsó 3 körbe Juhász Csabival meccseltünk egy jót. ;) (Ezúton is sorry még1x a 2-nél többszöri irányváltás miatt. :shock: :? ) Végül 8. helyen értem be az utolsó helyről.

Q2: Egész jó kört sikerült összeraknom, P9.

R2: Érdekes volt. Kezdődött a T1-es kalamajkával, folytatódott a T2-ben történtekkel, aztán T3-hoz közeledvén éppen el tudtam kerülni egy kiforgatásos dolgot. 4. helyen haladtam sokáig, jött MetaC, mint a rakéta, próbáltam tartani, de ez amolyan Mission Impossible volt. :D Aztán a futam végére megérkezett Lengyel Ákos is, akivel végül összeakadtunk. :? Utólag visszanézve a replayt, szerintem az én hibám volt, elég amatőr bakit vétettem, ami nem szokott rám jellemző lenni. :? Ezúton is bocsánatot kérek Ákos, ha jogosnak érzed a dolgot, akkor ahogy mondtam neked, óvd meg nyugodtan a szitut, teljes mértékbe az én hibám. :( Futam végén végül visszaadtam Ákosnak a pozíciót, talán így lettem 7. (vagy 8., nem is tudom már).

Ezt az estét minél hamarabb el akarom felejteni, mert ahh...
„A jó versenyautó a célba érkezést követően szétesik.” - Colin Chapman
http://motorsport-ultimate.blogspot.com - hamarosan!
Rally: starts: 3 - rally wins: 0 - stage wins: 1 - points: 0 pts

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2016.06.09. 23:08

VSR R3E WTCC 2015 - 4. forduló : Red Bull Ring, A szerver

Örültem ennek a pályának, mert végre egy számomra nem ismeretlen helyszínen zajlott a forduló. (az F1-es pályákat a korábbi GP4-es ismereteimből jól ismerem) :D

R1: nem is tudom, hányadik helyről indultam (elég sűrű volt a mezőny), majd a rajtot követően kicsit visszaestem, de próbáltam felvenni a ritmust. Elég kalandos volt a folytatás: Juhász Csabi véletlenül kilökött, majd folyamatosan mentek be a versenyzőtársak áthajtásos büntetésre, Malm Balázzsal vívtam szépeket, és végül így lettem 5-ik az első versenyen. :)

R2: a 6-ik helyről viszonylag jól helyezkedtem, de az előttem zajló tömörülős második kanyarba elnéztem a féktávot, és mentem a balesetezőkkel együtt az aszfaltozott bukótérbe... Ezután ismét a tempó felvételére törekedtem, de a hibázó (és nálam gyorsabb) versenytársakat nem tudtam tartani... Majd Lengyel Ákos lökött ki, ezután kerültem a 10-ik hely környékére, Malm Balázs és Juhász Csaba mögé. A verseny vége felé utol is értem őket, sajnos Csabit vagy kiforgattam, vagy ő húzott rám, nemtudom, Balázst pedig az utolsó kör 6-os (Würth) kanyarjában elkövetett hibája után előztem meg, és jöttem fel a 8-ik helyre. :)
Füredi Zoltán

Avatar
Mediakonig
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2016.04.08. 17:57
Teljes név: Magyar Krisztián

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Mediakonig » 2016.06.09. 23:24

MetaC írta:Magyar Krisztiánt előztem úgy, hogy utolsó kanyarban kiestem mellé kívülre a műfűre, majd ott tartottam, mivel teljesen mellé értem, majd a füvön folytattam az utamat, nem szeretett volna nagyon helyet hagyni kívül, holott a műfű is szabályosan használható volt itt, aztán első kanyarban ugyanígy, én kívül fordultam, ő belül, és sikerült elmennem mellette. Nekem tetszett az előzés, szerintem szabályos is volt, ha pedig mégsem akkor sorry.
Akkor értél az autóm hátsó vonalába amikor vége lett a műfűnek és az útnak is (ezért nem hagytam helyet) nem értettem mit akarsz ott, majd amikor kétszer oldalba vágtál akkor gondoltam behúzódom... A cél vége nem volt gáz
, inkább én támaszkodtam meg picit rajtad.
Magyar Krisztián #42

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2016.06.09. 23:50

Mediakonig írta:
MetaC írta:Magyar Krisztiánt előztem úgy, hogy utolsó kanyarban kiestem mellé kívülre a műfűre, majd ott tartottam, mivel teljesen mellé értem, majd a füvön folytattam az utamat, nem szeretett volna nagyon helyet hagyni kívül, holott a műfű is szabályosan használható volt itt, aztán első kanyarban ugyanígy, én kívül fordultam, ő belül, és sikerült elmennem mellette. Nekem tetszett az előzés, szerintem szabályos is volt, ha pedig mégsem akkor sorry.
Akkor értél az autóm hátsó vonalába amikor vége lett a műfűnek és az útnak is (ezért nem hagytam helyet) nem értettem mit akarsz ott, majd amikor kétszer oldalba vágtál akkor gondoltam behúzódom... A cél vége nem volt gáz
, inkább én támaszkodtam meg picit rajtad.
Visszanéztem, igazad van. Ott és akkor máshogy ítéltem meg, és úgy láttam már az orrom bent van bal oldalt eléggé, de így visszanézve jobbra is kihúzhattam volna az autót.
Kép

Avatar
Mediakonig
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2016.04.08. 17:57
Teljes név: Magyar Krisztián

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Mediakonig » 2016.06.09. 23:54

MetaC írta:
Mediakonig írta:
MetaC írta:Magyar Krisztiánt előztem úgy, hogy utolsó kanyarban kiestem mellé kívülre a műfűre, majd ott tartottam, mivel teljesen mellé értem, majd a füvön folytattam az utamat, nem szeretett volna nagyon helyet hagyni kívül, holott a műfű is szabályosan használható volt itt, aztán első kanyarban ugyanígy, én kívül fordultam, ő belül, és sikerült elmennem mellette. Nekem tetszett az előzés, szerintem szabályos is volt, ha pedig mégsem akkor sorry.
Akkor értél az autóm hátsó vonalába amikor vége lett a műfűnek és az útnak is (ezért nem hagytam helyet) nem értettem mit akarsz ott, majd amikor kétszer oldalba vágtál akkor gondoltam behúzódom... A cél vége nem volt gáz
, inkább én támaszkodtam meg picit rajtad.
Visszanéztem, igazad van. Ott és akkor máshogy ítéltem meg, és úgy láttam már az orrom bent van bal oldalt eléggé, de így visszanézve jobbra is kihúzhattam volna az autót.
Semmi baj :)
Magyar Krisztián #42

Tomek84
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2016.01.27. 01:26
Teljes név: Jäger Tamás

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Tomek84 » 2016.06.10. 00:36

B szerver:

Q1: Sikerült egy elfogadható kört összeraknom 4. hely.
R1: Jó rajt után óvatos első kanyar pár pozíciót buktam is vele...de jobb volt a békesség.Sokáig autóztam tizedekre Erdélyi Dani előtt asszem 5, vagy 6 körön keresztül de végül megelőzött. A verseny felénél voltam 3. is de végül 5. lettem Tullner Attila volt csap. társam előtt.

Q2: teljes kudarc totális szétesés 10.hely.
R2:Megint volt egy kis lökdösődés amit megúsztam persze a füvön kikerülve... mindjárt 1 figyelmeztetés... innentől kezdve tempót amennyire tudtam visszavettem végül 6. hely majd 5mp hátrányal az 5-höz képest....!
Összegezve egy kicsit csalódott vagyok hogy a 2. futam nem is a versenyzésről szólt hanem hogy nahogy büntit kapjak (remélem csak ezen a pályán volt ennyire dúrva) ,én végül megúsztam de sokan nem. Azért első versenynek tetszett (főleg az első futam) bár meg kell hagyni teljesen más és szokatlan a Race07-hez képest de haladni kell a korral. Ja igen és gratula a Ladás márkatársaknak akik rájöttek már a trükkökre.

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.06.10. 07:53

Q1: nem volt jó köröm
R1: mindenből kimaradtam, végén Mátéra ráestem és nem tudtam elkerülni a vágást. Bünti. Első hely meglett volna ,ez van...
Q2: jobb,de még mindig volt benne
R2: elején Márkkal össze mentem . Ott Atika elment. Annyira szoros az eleje,hogy 2-3 mp-t ledolgozni néha nem lehet,mert tizeden belül vagyunk 6-an. Végül p2.

Jobbat vártam,ez van.
Molnár Dániel #99

Avatar
Erikkonen
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2016.02.09. 14:58
Teljes név: Mammel Erik
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Erikkonen » 2016.06.10. 08:34

Ez a Red Bull Ring amolyan WTCC-s mumus lesz számomra. A "politikai helyzetnek" köszönhetően csak tegnap fél háromkor álltam neki kvalifikációzni, de sikerült A-szerveres időt produkálni. A pályát ismerem jól, az autót gyorsan beállítottam rá. Eddig volt minden pozitív...

1. verseny - Nagyjából Hotlap időt futottam a kvalifikáción, az első kanyarba kicsit bátran érkeztem, de végül nem okoztam ezzel nagy galibát. Ez kicsit bénán sikerült. T2 felé Malm Balázs addig húzódott balra felém, míg úgy nem érezte, hogy valaki hátulról megpöcköli és ezért vágódik a palánknak balra. Balázs nézd meg a replay-t, én mentem csak egyenesen a pálya szélén, te meg valószínűleg nem tudtad, hogy ott vagyok. Első körben erre különösen érdemes figyelni, mert alig valószínű, hogy ne legyen autó ott egy résben. Utána autókázás a mezőnyben, míg nem idióta módon T3 előtt megcsíptem féktávon a füvet és csúsztam keresztbe a kanyarba. Többen kikerültek, tőlük elnézést a kényelmetlenségért. Az utolsó pár körre megkaptuk Tassi Attilát a hátunk mögé Magyar Krisztián csapattársammal, szép védekezési gyakorlatot adtunk elő vagy 3 körön át. Többször is majdnem megvolt neki az előzés, de soha nem értünk össze. Az utolsó körben aztán az első kanyarban annyira egymás nyakán voltunk hárman, hogy biztos, ami biztos, inkább kimentem a műfüvön túlra, lett is belőle áthajtásos... Amolyan régi Schumacher-es módra, a boxutcában szeltem át a célvonalat :)

2. verseny - T1 és T2 gond nélkül, beállt a mezőny hátsó fele. Az utolsó előttiben azonban egy picit hozzáértem Kis Tibi Ladájának hátuljához. Kanyarodás közben persze ez azonnali megpördülést okoz, elnézést a buta hibáért. Kissé kiesve a ritmusból a következő körben T1 betonja ismét bejátszott és mehettem a boxáthajtásra. A gond itt következett, mert nem volt beállítva a Pit-menü, így le is parkolta az autót a program és én mehettem dolgomra...

A vágások büntetése alapvetően jó ötlet, de ez az áthajtásos bünti nem túl szerencsés megoldás. Ezt már a Masters-nél kipróbálgattuk, nem igazán vált be, ahogy a belassítós változat sem. Mindkettő egyszerűen idegen a tényleges versenyzéstől, utóbbi meg kifejezetten veszélyes is. Az áthajtásos büntetést megkapni azért, mert kisodródsz vagy koccanás elkerülés miatt direkt kivezeted az autót, egyszerűen nem igazságos. Szerintem más is járt így, nem csak én. A szabálytalan pályahasználatot lehet szankcionálni más módon is, meg lehet óvni. Ha viszont a társaság nagy részének nem evidens, hogy mi a korrektül használható pályarész, az kérdéseket vet fel. Megint csak a "szomszéd" bajnoksággal tudok példálózni, ott ez működik, ritka az abból adódó vita, hogy valaki szabálytalanul szélesítene rendszeresen.
Mammel Erik

staaR
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016.04.02. 20:54
Teljes név: Erdélyi Dániel

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: staaR » 2016.06.10. 13:43

--> Nem ide illő bocsánat de "Egyetértek Erikkel, botrányos ez a áthajtásos büntetés, ráadásul 20 perces futamon teljesen tönkreteszi a versenyedet, ezek az autók nem olyan gyorsak mint DTM be hogy vissza lehessen kapaszkodni a körülbelüli aktuális kiesési pozícióra...... " :idea:

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.06.10. 14:30

Én most mint pilóta válaszolok, ez nem BT álláspont,csak tapasztalat és vélemény :

Cserélődik a brigád nálunk és ez a szitu sokszor gond. Ebből kifolyólag nem vagyok abban 100%-is biztos,hogy ez a mi hibánk. Race07-be 2012 óta teljesen megszűntek ezek a gondok. Ez új játék, mi se ismerjük még. Első bajnokságunk.
Az igaz,hogy nehéz utasként nem megszívni. Simán ki tudnak úgy lökni,hogy nem tudsz már mit tenni. Én úgy ráestem tegnap Szűcs Mátéra az utolsó kanyarban, mert gáz gondja volt, hogy kénytelen voltam átcsapni a hurkát. 4 kerék között volt az a sárga kis cucc kb. Utolsó előtti előtti kör volt, utolsó előttibe átvettem a vezetést és 2 mp-vel nyertem (volna).
Ha nincs büntetés és szélesítenek akkor elindul egy láncreakció, én személy szerint ettől félek. Te vágtál? Akkor én is. És átmegy roncsderbibe az egész.
Most még azt sem tartják be páran,hogy melyik szerveren kéne menni. Felmennek a C szerveresek A-ra és meglepődnek,hogy leküldjük őket. Sőt, fel is vannak háborodva kicsit,hogy milyen jogon mondunk ilyet.
Sosincs elég óvás, csak sírás, aztán megsértődés , hogy a meg nem óvott 1 hónapos példákkal miért nem kezdünk semmit. Mert benyögik a 3. forduló után,hogy bezzeg az elsőn xy... Volt ilyen. Vagy inkább csöndbe van és elmegy, mert óvás helyett inkább csak magába mondja,hogy itt bezzeg lehet vágni büntetés nélkül. Nem,nem lehet,csak nem teszel érte.
45 embernek a 2 futamán a 13-13 körébe nem tudjuk megnézni azt a 3-4 kanyart. Sajnos nincs annyi időnk,hogy 45*13*2*5 kanyart megnézzünk. Ha csak fél perc egy eset (mert hogy még a replay rendszer is egy kalap szar a raceroom-ba) akkor az ha jól számolom 2925 perc.

Annyit tudunk tenni (és erre törekedünk is ősszel,csak most egy kis bemelegítő , kb fun bajnokságnál nem figyeltük), amire korábban is, vagyis olyan pályákat berakni, ami kevesebb vitára adhat okot. Akkor nem lesz pár olyan klasszikus pálya amit esetleg sok ember szeret, mert ha van benne 3 síkán meg egy parás kanyar ,akkor azt nincs időnk megnézni. Vagy rászoktatni titeket az óvásra és a szabálybetartásra. De nagyon az alapvető szabályoknál kéne ezt kezdeni sajnos.
Molnár Dániel #99

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2016.06.10. 16:43

A versenyekről röviden.

C

Mentem már párszor pablikon ezen a pályán. Csak fel kellett frissíteni az emlékeket fél 8tól :mrgreen:

FP: a végén bejöttem első helyre és meghaltam a szépségben a qualyra :mrgreen:

Q: asszem 7ik hely. kiégtem :oops:

R1: okosan mentem, szerencsére kimaradtam a buliból. ahol nem volt elég széles a pálya és már a fűre kényszerültem, inkább elvettem és besoroltam. aztán szépen jöttem fel. max tisztelemetem asszem Golya úrnak, hogy kanyarokon keresztül egymás mellett haladtunk összeérés nélkül!! Aztán az első 2 összeakadt, így bejöttem 2iknak.

Q: 3ik hely. köszi a szélárnyékot Koszo úr :P

R2: szuper rajtot követően t1től már vezettem. pár körig tartott. reális voltam, tudtam hogy mögöttem pár tizeddel gyorsabbak jönnek, nem vállaltam túl magam, felkészültem, hogy meg fog előzni valaki, de így is behoztam a 2ik helyre.

Azt hiszem nulla hotlapozással/gyakorlással kimaxoltam ezt a versenyhétvégét :D :mrgreen: :ugeek:
Köszönet mindenkinek, aki vigyázott rám :!: ;)
Veres Ákos

Avatar
Erikkonen
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2016.02.09. 14:58
Teljes név: Mammel Erik
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Erikkonen » 2016.06.10. 18:18

Dani - Teljesen jogos, amit írsz és nem hibaként említettem meg. Viszont én alapvetően abból indulok ki, hogy az emberek normálisak (amíg nem bizonyítják az ellenkezőjét) és sportszerűen versenyeznek. Szóval ez a tiltás egy kicsit olyan, mintha levágnánk a gyerek lábát, nehogy eltörje a kis hülye.
Nekem konkrétan vissza kellett szokni a műfüvezésre, mert annyira ráálltam már a "két kerékkel mindig maradj a fehér vonalon belül" szabály alkalmazására. Természetesen nem várja el senki, hogy a BT végignézzen minden egyes kört minden versenyzőnél. A már működő példát mondom ismét: ha valaki nagyon vág, azt óvja meg, aki emiatt károsult.
Az, hogy lavinaszerű szabálytalanság hullám indul el, a társaságot, a versenyzőket minősíti. Az áthajtásos büntetés bekapcsolása az után is elég lehetne, miután bebizonyosodott, hogy az itt versenyzők zöme képtelen a szabályos versenyzésre és szükséges az ilyetén szankcionálás. De előre megelőlegezni a bizalmat, hogy úgyis mindenki csalni fog akkor, azt én azért kissé pesszimista nézőpontnak érzem. Van, ahol működik ez szabályosan és ilyen "gépi pályabíráskodás" nélkül. Tudom, ez próbabajnokság még csak, de épp azért mondom el a véleményemet, a többiek pedig vagy megteszik ugyanezt, vagy nem.
Mammel Erik

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.06.11. 09:12

Erikkonen írta:Dani - Teljesen jogos, amit írsz és nem hibaként említettem meg. Viszont én alapvetően abból indulok ki, hogy az emberek normálisak (amíg nem bizonyítják az ellenkezőjét) és sportszerűen versenyeznek. Szóval ez a tiltás egy kicsit olyan, mintha levágnánk a gyerek lábát, nehogy eltörje a kis hülye.
Nekem konkrétan vissza kellett szokni a műfüvezésre, mert annyira ráálltam már a "két kerékkel mindig maradj a fehér vonalon belül" szabály alkalmazására. Természetesen nem várja el senki, hogy a BT végignézzen minden egyes kört minden versenyzőnél. A már működő példát mondom ismét: ha valaki nagyon vág, azt óvja meg, aki emiatt károsult.
Az, hogy lavinaszerű szabálytalanság hullám indul el, a társaságot, a versenyzőket minősíti. Az áthajtásos büntetés bekapcsolása az után is elég lehetne, miután bebizonyosodott, hogy az itt versenyzők zöme képtelen a szabályos versenyzésre és szükséges az ilyetén szankcionálás. De előre megelőlegezni a bizalmat, hogy úgyis mindenki csalni fog akkor, azt én azért kissé pesszimista nézőpontnak érzem. Van, ahol működik ez szabályosan és ilyen "gépi pályabíráskodás" nélkül. Tudom, ez próbabajnokság még csak, de épp azért mondom el a véleményemet, a többiek pedig vagy megteszik ugyanezt, vagy nem.
Nyugodtan említs/említsetek meg mindent. Igen,ez próbabajnoki. Őszre olyan legyen amivel sokan egyetértenek. A két kerék a fehér vonalon belüllel nekem 1 bajom van. A Formula 1 bajnokság nem itt van. Ott ezt nézik igen,de a túraautó messze nem ilyen kötött. Hány szélesítés van. Elég megnézni a DTM Red Bull Ringes futamát. Első kanyarba a hurka miatt nem,de az utolsó kanyar kombóba úgy kimentek mint az állat. Vagy Hockenheim. Ha nem is teljesen azt akarjuk követni,de azért mi túraautós szabályokat szeretünk használni. Igazából a Race07-ben használt szabály is szerintem jó. Kb minden pályát lefed,valahol meg rakhatunk 1-2 kivételt.

- Kerékvető és nincs mögötte semmi : Arról ne lógj le (Interlagosba 1 autó széles vetők vannak, F1 úgy megy rá hogy a fehér vonalon túl megy emiatt teljesen)
- Kerékvető és van mögötte műfű : 2 kerék teljes terjedelmével maradjon a kerékvető, másik kettő lelóghat a műfűre,betonra
- Fehér vonal van csak : 2 kerék teljes terjedelmével maradjon bent.

Aztán ha van 1-2 olyan pálya ahol ez a centizés nem megy, pl hockenheim T1, akkor ott kiegészítjük,hogy akkor mehessen így meg úgy és akkor nincs macera, nem az a kötöttség van hanem a valósághoz közelítünk és mindenkinek egyszerűbb a dolga a pilótától a BT-ig.
Molnár Dániel #99

staaR
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016.04.02. 20:54
Teljes név: Erdélyi Dániel

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: staaR » 2016.06.11. 10:31

danikosz írta:
Erikkonen írta:Dani - Teljesen jogos, amit írsz és nem hibaként említettem meg. Viszont én alapvetően abból indulok ki, hogy az emberek normálisak (amíg nem bizonyítják az ellenkezőjét) és sportszerűen versenyeznek. Szóval ez a tiltás egy kicsit olyan, mintha levágnánk a gyerek lábát, nehogy eltörje a kis hülye.
Nekem konkrétan vissza kellett szokni a műfüvezésre, mert annyira ráálltam már a "két kerékkel mindig maradj a fehér vonalon belül" szabály alkalmazására. Természetesen nem várja el senki, hogy a BT végignézzen minden egyes kört minden versenyzőnél. A már működő példát mondom ismét: ha valaki nagyon vág, azt óvja meg, aki emiatt károsult.
Az, hogy lavinaszerű szabálytalanság hullám indul el, a társaságot, a versenyzőket minősíti. Az áthajtásos büntetés bekapcsolása az után is elég lehetne, miután bebizonyosodott, hogy az itt versenyzők zöme képtelen a szabályos versenyzésre és szükséges az ilyetén szankcionálás. De előre megelőlegezni a bizalmat, hogy úgyis mindenki csalni fog akkor, azt én azért kissé pesszimista nézőpontnak érzem. Van, ahol működik ez szabályosan és ilyen "gépi pályabíráskodás" nélkül. Tudom, ez próbabajnokság még csak, de épp azért mondom el a véleményemet, a többiek pedig vagy megteszik ugyanezt, vagy nem.
Nyugodtan említs/említsetek meg mindent. Igen,ez próbabajnoki. Őszre olyan legyen amivel sokan egyetértenek. A két kerék a fehér vonalon belüllel nekem 1 bajom van. A Formula 1 bajnokság nem itt van. Ott ezt nézik igen,de a túraautó messze nem ilyen kötött. Hány szélesítés van. Elég megnézni a DTM Red Bull Ringes futamát. Első kanyarba a hurka miatt nem,de az utolsó kanyar kombóba úgy kimentek mint az állat. Vagy Hockenheim. Ha nem is teljesen azt akarjuk követni,de azért mi túraautós szabályokat szeretünk használni. Igazából a Race07-ben használt szabály is szerintem jó. Kb minden pályát lefed,valahol meg rakhatunk 1-2 kivételt.

- Kerékvető és nincs mögötte semmi : Arról ne lógj le (Interlagosba 1 autó széles vetők vannak, F1 úgy megy rá hogy a fehér vonalon túl megy emiatt teljesen)
- Kerékvető és van mögötte műfű : 2 kerék teljes terjedelmével maradjon a kerékvető, másik kettő lelóghat a műfűre,betonra
- Fehér vonal van csak : 2 kerék teljes terjedelmével maradjon bent.

Aztán ha van 1-2 olyan pálya ahol ez a centizés nem megy, pl hockenheim T1, akkor ott kiegészítjük,hogy akkor mehessen így meg úgy és akkor nincs macera, nem az a kötöttség van hanem a valósághoz közelítünk és mindenkinek egyszerűbb a dolga a pilótától a BT-ig.

Ezzel én teljesen egyet is értek, nem rosz ez az áthajtásos, csak vegyük figyelembe hogy 20 percet megyünk ami kb teljesen kinyírja a gumikat, ezek az autók nem gyorsak szóval ha vesztesz mondjuk 8 helyet abból kb normális tempóba mezőnybaleset nélkül ( nem üti ki egymást előtted senki ) nem tudsz visszajönni csak kb a hármonegyedét illetve felét lehet még annyit se mivel ha nagyon picit vagy csak gyorsabb az előtted lévőnél nagyon nehéz megelőzni hogy ne rakd ki a másik srácot a kavicságyba. Mert pl egy DTM be azert lehet agresszulni mert ugy gyorsulnak azok a szarok majdnem mint egy F1 es kocsik. Persze ez tőlem csak egy észrevétel, lehet rajta filózni hogy mi lenne a megoldás meg stb.

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.06.11. 12:13

staaR írta:
danikosz írta:
Ezzel én teljesen egyet is értek, nem rosz ez az áthajtásos, csak vegyük figyelembe hogy 20 percet megyünk ami kb teljesen kinyírja a gumikat, ezek az autók nem gyorsak szóval ha vesztesz mondjuk 8 helyet abból kb normális tempóba mezőnybaleset nélkül ( nem üti ki egymást előtted senki ) nem tudsz visszajönni csak kb a hármonegyedét illetve felét lehet még annyit se mivel ha nagyon picit vagy csak gyorsabb az előtted lévőnél nagyon nehéz megelőzni hogy ne rakd ki a másik srácot a kavicságyba. Mert pl egy DTM be azert lehet agresszulni mert ugy gyorsulnak azok a szarok majdnem mint egy F1 es kocsik. Persze ez tőlem csak egy észrevétel, lehet rajta filózni hogy mi lenne a megoldás meg stb.
Igen ez is igaz. Plusz DTM-ben van DRS is ugye ami segíti az előzést.

Persze ,hogy lehet, kell is. Sokkal egyszerűbb közösen kitalálni valami irányt,mivel tényleg a szeptemberi bajnokság a fontos. Akkortól éles a Raceroom. Van 2 hónap kiforrnia ennek.
Molnár Dániel #99

Avatar
Erikkonen
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2016.02.09. 14:58
Teljes név: Mammel Erik
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Erikkonen » 2016.06.11. 14:36

A szabályok így vagy úgy kialakítása természetesen nem vitatandó, mert mindenkire egyformán vonatkozik és be kell tartani, kész. Ez az áthajtásos és a lelassításos büntetés, ami egyszerűen nem jó, mert egyiknek sincs köze a valósághoz, bár az a kisebbik probléma. A nagyobb, hogy kaphatsz akkor is ezekből, ha nem érdemelted ki. Ezzel viszont kicsit orosz ruletté válik a verseny, megúszod vagy sem?
Amikor a második verseny elején T1-ben kisodródtam most, direkt lelassítottam, nehogy előnyszerzésnek érzékelje, de hiába. Az első versenyen pedig azért kaptam egyet, mert a biztonság kedvéért kivezettem inkább az autót kicsit, nehogy a csapattársamat vagy Tassi Atillát megkoccoljam, lévén hárman szinte egyszerre estünk be a kanyarba. Biztosan másnál is elő fog fordulni még hasonló, akkor majd ők is jobban érzékelik, miről beszélek.
Mammel Erik

Avatar
Erikkonen
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2016.02.09. 14:58
Teljes név: Mammel Erik
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Erikkonen » 2016.06.11. 14:45

staaR írta:...nem rossz ez az áthajtásos...
Dehogynem :)
staaR írta:...csak vegyük figyelembe hogy 20 percet megyünk ami kb teljesen kinyírja a gumikat...
Akkor vagy rosszul van beállítva az autód, vagy te kezeled rosszul a gumikat. Nekem Red Bull Ring-en a végére a két elsőm csak sárgára váltott, még nem is villogott. Azt hiszem 14-15 perc után sárgult csak be. Legutóbb Zolder-ben a Masters bajnokságban is hasonlóképpen, pedig ott 22-24 perces futamok vannak.
Majd a moszkvai pálya, na az jobban eszi a gumikat. Ott 2014-es autóval a fél órás futam végére még a gumijelzés sem látszott, nem hogy a csík a jelzésben :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Erikkonen 2016.06.11. 14:48-kor.
Mammel Erik

staaR
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016.04.02. 20:54
Teljes név: Erdélyi Dániel

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: staaR » 2016.06.11. 14:47

Erikkonen írta:
staaR írta:...nem rossz ez az áthajtásos...
Dehogynem :)
staaR írta:...csak vegyük figyelembe hogy 20 percet megyünk ami kb teljesen kinyírja a gumikat...
Akkor vagy rosszul van beállítva az autót, vagy te kezeled rosszul a gumikat. Nekem a végére a két elsőm csak sárgára váltott, még nem is villogott. Azt hiszem 14-15 perc után sárgult csak be.
Majd a moszkvai pálya, na az jobban eszi a gumikat. Ott 2014-es autóval a fél órás futam végére még a gumijelzés sem látszott, nem hogy a csík a jelzésben :)
Ezt ugy általánosságba írtam a red bull nekem se ette meg, de ebbe volt 3 komolyabb kanyar összesen ennyi. De ha egy rendes pályán mész az tuti ki fogja nyírni....

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Hezso » 2016.06.23. 21:43

Jó kis verseny volt a Moscow Raceway B szerveren. Első futamon majdnem utolértem Simon Patrikot, a célegyenes előtti kanyarban mellé kerültem, de sajnos rajta támaszkodtam meg, igy inkább elvettem, nehogy kilökjem. Ötödik hely.

Második futamon jó csaták voltak, egyszer sajnos picit megforgattam Murányi Lacit, rámhúzott kanyarban és elértem a seggét, de itt is elvettem nehogy kilökjem. Aztán a legvégén megint utolértem Simon Patrikot, a célegyenes előtti kanyarban teljesen a fenekében voltam, már néztem hol fogom kihúzni hogy mellé ugorhassak, amikor sajnos jóval a megszokott előtt nyomott egy padlóféket, persze nem tudtam hirtelen mit reagálni, minthogy elkaptam a kormányt és én is padlóféket nyomtam, sajnos ezzel az attrakciómmal sikerült beesnem a boxutca bejáratba és összetörni az autót. Mire nagy nehezen vissza tudtam tolatni a pályára, Gólya Gergő is elment, talán hetedik hely, nem tudom. Kár volt érte...

Köszönöm mindenkinek ezt a nyári bajnokságot, élveztem, jó csaták voltak.
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2016.06.23. 22:14

Q1: elrontottam, P4.

R1: Sikerült 4-nek fordulni, és tartani a lépést a többiekkel. Nándori Márk mikor átvette a vezetést Danikosztól, szépen menedzselte a futamot, és hajszolta Danit, hogy elkopjanak a gumik (gondolom), mert 3 kör alatt két hibát vétett, ami két helyezésébe került, így 3. helyen értem célba. Sajnos vétettem 1-2 hibát, aminek köszönhetően, már MetaC-ot nem tudtam támadni.

Q2: szintén elrontottam. P3

R2: 3. helyet megtartottam első körben, majd próbáltam tartani Danikoszt, és a tempóra is figyeltem, hogy az élen ne lépjenek el, de sajnos a 3-4. körben Dani T3-ban lekoccolt, ennek köszönhetően ellépett Márk és Máté. Máténak a boxba kellett hajtania, így megörököltem a 2. helyet, amit a végéig meg is tartottam. Csapattársammal felállhattunk a dobogó két alsó fokára.

Gratulálok Máténak a bajnokságban nyújtott kiegyensúlyozott teljesítményhez, amivel megnyerte már az előző fordulón a bajnokságot. Gratulálok továbbá Danikosznak és Márknak a 2. és 3. helyhez, valamint a csapat bajnokoknak és dobogósoknak is.
Köszönöm mindenkinek a részvételt, a szervezőknek a bajnokságot. Találkozunk ősszel.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2016.06.24. 09:29

Nagyon keveset tudtam csak gyakorolni, setupot egyáltalán nem volt idő állítgatni, belőni és ez nagyban közrejátszott a történésekben.
Egyáltalán nem találtam a tempót a chevyvel.

1. Kvalin 3. lettem talán, gyengusz idővel...
1. futam rajtja nem volt kimagasló most sajnos, maradtam a 3. helyen. Idővel Dani hibázott és megelőztem. Az elején direkt vigyáztam a gumikra, hogy a végére maradjon, és próbáltam Márkra felzárkózni, de esélytelen voltam. Túl gyors volt most, maradt a 2. hely. Sőt a végén még Laci is közeledett rám...

2. kvali előtt állítgattam az autót elég keményen, hogy valamilyen irányba elmozduljon a dolog, talán valamennyire jobb lett, 2. hely lett meg a kvalin, de abszolut szektorok alapján 37 4 lett volna a legjobb amivel 1. hely lett volna.
Kvali vége előtt boxba léptem szokásos tankolás miatt, de előtte el szerettem volna menteni a setupot, hogy legyen meg. Először pirossal kiirta, hogy a fájl már létezik nem irhatom felül. Nem igazán értettem, mert eddig mindig felülirható volt. Ígyhát rámentem még egyszer a mentésre. Na onnantól odafagyott a mentési ablak, se cancel se Save, sehova nem tudtam lépni. Tankban 12 liter, és dobott a rajtrácsra. Nem volt mit tenni...
Gondoltam na akkor majd most megszorongatom Márkot kevesebb benzinnel, de így is esélytelen voltam, majd pit. Természetesen ott is meg kellett találni a módját, hogy hogyan is végzik el végre a tankolást, de 20mp alatt megtaláltam a módját.

Gratula Márknak a mostani teljesítményért, elérhetetlen volt számomra... Laci szintúgy gyorsabb volt nálam most, csak a kvalit rontotta el mindkétszer.
Biztos vagyok benne, hogyha most kezdenénk el a bajnokságot, közel sem lenne ilyen könnyű dolgom mint a bajnokság nagy részében volt.
Kép

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.06.24. 10:21

Q1 : Pole
R1 : Hibáztam az elején,Márk elment. Utána próbáltam támadni de a végére meghalt a gumi. P4 talán.
Q2 : Asszem 1 mért kört mentem és p4
R2 : Elől voltam, aztán hibázgattam és hátrébb estem. Összementem Magyar Krisztiánnal meg Juhász Csabival a hátsó egyenes előtt,majd ki lettem lökve a T1-be. Ehhez viszont így nincs kedvem. Kiléptem. Grat Márk,jó voltál! Krisztiánnak így lehet meglesz a harmadik hely,ha igen (és "csak" 4. lesz akkor is) grat neki is!
Molnár Dániel #99

Avatar
Ngtx
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2015.03.18. 21:18
Teljes név: Schatzl Patrik
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Ngtx » 2016.06.24. 15:34

B Szerver

Maximális 'versenyhétvégét' tudhatok magam mögött!

Q1: 1:39-es idő alatt egyszer sem voltam a gyakorlásokon,így megszereztem az első rajtkockát!
R1: Rajt cél győzelmet szereztem,végig első helyen mentem!

Q2: Ismét csak 1:39-es idő alatt mentem és ismét első rajtkockát szereztem meg!
R2: Szintén Rajt cél győzelemmel zártam,végig magabiztosan mentem elől!

Összességében nagyon élveztem az egészet! Mellékesen ezt a pályát egészen a Q1 kezdetéig undorító nehéz szarnak tartottam!
:mrgreen: :mrgreen:


Vissza: “2016 VSR R3E : VSR WTCC '15 tavasz”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég