Társalgó

A DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) egy német autóverseny-sorozat. Európa legnagyobb túraautó bajnoksága. VSR Túraautó Bajnokság! A bajnokság a Raceroom DTM 2013-al fut! Ingyenes! Az év végén a legjobban nyereményekben részesülnek.

Moderátor: BT Tag

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2016.08.21. 11:43

mehet
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: FuReady » 2016.08.30. 21:35

Zandvoort teszt verseny: voltak itt azért érdekes dolgok... :roll:
Pl. mindkét versenyen megforgattak, de az első csak említendő, ugyanis a mezőny hátsó fele a "READY"-re elkezdte nyomni a gázt, én meg ott maradtam előttük a gyök kettős sebességemmel, a célegyenesben egyből nyomtam is egy piruettet.
A második versenyen meg a pitlimiter-es körben olyan dolgokat láttam a visszapillantómban, hogy legszívesebben menekültem volna el onnan: már a célegyenesen megforgatta egymást két versenytárs, majd a pálya vége felé ismét egymásra találtak, és elindult a hatalmas lökdösősdi... (hol egyik, hol másik állt keresztbe, közben persze a többiek is kerülgették őket vagy belekeveredtek stb.) :mrgreen:
Füredi Zoltán

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: FuReady » 2016.08.30. 21:48

FuReady írta:Zandvoort teszt verseny: voltak itt azért érdekes dolgok... :roll:
Pl. mindkét versenyen megforgattak, de az első csak említendő, ugyanis a mezőny hátsó fele a "READY"-re elkezdte nyomni a gázt, én meg ott maradtam előttük a gyök kettős sebességemmel, a célegyenesben egyből nyomtam is egy piruettet.
A második versenyen meg a pitlimiter-es körben olyan dolgokat láttam a visszapillantómban, hogy legszívesebben menekültem volna el onnan: már a célegyenesen megforgatta egymást két versenytárs, majd a pálya vége felé ismét egymásra találtak, és elindult a hatalmas lökdösősdi... (hol egyik, hol másik állt keresztbe, közben persze a többiek is kerülgették őket vagy belekeveredtek stb.) :mrgreen:
Ezeket leszámítva jó versenyek voltak, tanulom még a kocsit, de most úgy érzem, kezdek ráérezni... :) (no persze nem úgy, mint az élmezőny) :mrgreen:
Füredi Zoltán

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2016.08.30. 22:14

Kérünk mindenkit, hogy a szabályzatunkat, jelentkezési topicban írtakat olvassa el és tartsa be, mert a VSR Raceroom bajnokságok egyedi Rajt procedúrával mennek.
- A felvezető körön mindenkinek kötelező használni a PITLIMITER-t!
- Veszélyeztetni, kilökni a versenytársat SZIGORÚAN TILOS!
- A pole pozíciót szerző pilóta köteles beírni a READY feliratot a chatbe, és 3-6 mp-en belül elrajtolni!
- A READY nem azonos a GO szóval, vagyis, TILOS azonnal rajtolni. READY után, figyeld a tömeget, a hangokat és úgy rajtolj.

Ezek csak a kiemelt pontok, mindenképpen olvassa el mindenki a szabályzatot, mert ott részletezve van, mikre kell figyelni.

Az éles bajnokságban a futamon és a kvalin SZIGORÚAN TILOS a chat használata. Ezt csak a BT tagjainak engedélyezett!
Ha a BT megkér valakit, hogy lépjen le lagg miatt, ezt ne hagyja figyelmen kívül. Direkt erre van egy topic, ahol részletezve van, mit kell tenni lagg elkerülése érdekében.

AKIK A VSR SZABÁLYAIT NEM TARTJÁK BE, BÜNTETÉSEKRE SZÁMÍTHATNAK!
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
Dodi
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2009.09.29. 17:09
Teljes név: Varga Dávid
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Dodi » 2016.08.31. 11:09

G27 kormány beállításával kapcsolatban lenne ötlete valakinek? Az FFB nem az igazi, így a középpont érzete se azt adja vissza amit kellene, ezért egyenesben például zavaró... A további kormányzás kapcsán már nem annyira vészes, bár az alap problémámból kiindulva, azon is lehet biztos javítani. Rég használtam már a cuccost, meg ez a WIN10-re váltás se jött kapóra. :lol:

Köszi! :roll: ;)
1. Városi Clio Cup – 2013 (Simbin) #92
2. Mini Challenge - 2015 (Simbin) #92
3. Touring Cars Series - 2016 (Simbin) #92


WEBaffACTIVE
Shake and Bake!
Foto24.hu Team

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2016.09.01. 15:08

Srácok!

A hotlapozás alatt tartások be a következőt :
Megvan a legjobb kör,megvárjátok míg letelik a 20 perc. Átvált a futamra. Ott vagy mentek egy kört vagy a rácsról egyből esc és vissza a garázsba, majd megvárjátok míg újra betölt a pálya! Akkor lépjetek le,ha újra megy a következő 20 perces időmérő.

Hogy miért? Mert minden más játékkal ellentétben itt futam végén készít egy fájl-t amit a hotlap beolvas. Nincs külön időmérő után egy,vagy egy mért kör után egy log. Egy nagy van. Ha leléptek a futam vége előtt,akkor nem néz titeket. Csak annak mutatja az idejeit a log,aki befejezte a futamot. Szóval várjátok meg míg átvált újra időmérőre a szerver! Ha nem tartod be, akkor nincs mért időd. Hiába bizonyítod akárhogy,a hotlapon megjelent idők számítanak. Ha gond van,hogy nincs ott az idő (kell pár perc míg felviszi,nem 1mp-en belül lesz ott),jelezd!
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2016.09.03. 13:12

Ngtx írta: Annyit hozzátennék a Rómeó állítólagos laggjához,hogy nálam egyáltalán nem laggolt semmit. Videóm van a 2 futamról. A Kenéz gyerek laggolt össze vissza!
Először is, annyira tiszteld meg a másikat, hogy nem gyerekezed, mikor nem is ismered!
A másik pedig, én is csak a Rómeót láttam laggolni. A felvétel nem minden esetben adja vissza azt, ha valaki laggol.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2016.09.04. 18:24

A mai tesztfutam infók:

Szerver : VSR.HU DTM'13 TEST
Jelszó: alma


Időrend, versenyek lebonyolítása:
20:00 : Időmérő edzés (Q1) : 15 perc - korlátlan kör
20:20 : Race 1 : 30 perc
20:55 : Időmérő edzés (Q2) : 15 perc - korlátlan kör
21:05 : Race 2 : 30 perc

A rajt a szabályzatban leírtak szerint.
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
Adam Jonas
Hozzászólások: 3305
Csatlakozott: 2009.07.23. 11:40
Teljes név: Jónás Ádám
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Adam Jonas » 2016.09.04. 19:55

Köszi, nekem szerintem itt ez a bajnoki véget is ér. Majd ha a szerver nem dobál le 5 percenként, talán visszajövök.
„A jó versenyautó a célba érkezést követően szétesik.” - Colin Chapman
http://motorsport-ultimate.blogspot.com - hamarosan!
Rally: starts: 3 - rally wins: 0 - stage wins: 1 - points: 0 pts

Avatar
magisztibi
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 72
Csatlakozott: 2014.01.27. 13:17
Teljes név: Kis Tibor

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: magisztibi » 2016.09.04. 21:55

Elnézést kérek Füreditől az R2 első kör visszafordítójában történt lökésért. Most használtam legelőször DRS-t és nem számítottam ekkora hátba verésre. :)

Egész jót mentünk, de még sok maradt benne mindenki részéről. Az R2-őt talán hatan fejeztük be. Mindenkit ledobált a szeró????

Juhász Csaba
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
Teljes név: Juhász Csaba

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Juhász Csaba » 2016.09.05. 07:18

Tegnap futam előtt hotlapoztam, megfagyott a játék majd eszkozkezelo, aztán 118-as hiba. Utána fájl ellenőrzés, talált valami flash player filet telepítette és ment. A futam kaotikus volt r1-ben, első három kör egy vicc volt. Valaki t1-ben kiment a zölden tulra, majd úgy jön vissza, hogy esélyem se volt mit csinálni. Hajtű előtti egyenesben lökdösnek, kb 2 autónyi hely van a pályán, de nem gond. Majd hajtű, valaki féktávon beesik paff megyek a lecsóba. Ugyan ez a player utolsó szektorba a füvön levágja a célegyenes előtti kanyarkombót, Füredi lélekjelenléte kellett hogy ne legyen nagyobb gond. Célegyenes elején György Gábort úgy kitolják, mintha ott sem lenne. És ez még csak az első három kör volt. Remélem élesbe nem lesznek ilyen jellegű problémák. R2-re inkább elmentem aludni.
Juhász Csaba #258

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: komlosip » 2016.09.05. 12:53

Dodi írta:G27 kormány beállításával kapcsolatban lenne ötlete valakinek? Az FFB nem az igazi, így a középpont érzete se azt adja vissza amit kellene, ezért egyenesben például zavaró...
Ez nálam is gond, most ezt a beállítást használom, de messze van a 100%-tól:

Kép
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.09.05. 13:01

Juhász Csaba írta:Tegnap futam előtt hotlapoztam, megfagyott a játék majd eszkozkezelo, aztán 118-as hiba. Utána fájl ellenőrzés, talált valami flash player filet telepítette és ment. A futam kaotikus volt r1-ben, első három kör egy vicc volt. Valaki t1-ben kiment a zölden tulra, majd úgy jön vissza, hogy esélyem se volt mit csinálni. Hajtű előtti egyenesben lökdösnek, kb 2 autónyi hely van a pályán, de nem gond. Majd hajtű, valaki féktávon beesik paff megyek a lecsóba. Ugyan ez a player utolsó szektorba a füvön levágja a célegyenes előtti kanyarkombót, Füredi lélekjelenléte kellett hogy ne legyen nagyobb gond. Célegyenes elején György Gábort úgy kitolják, mintha ott sem lenne. És ez még csak az első három kör volt. Remélem élesbe nem lesznek ilyen jellegű problémák. R2-re inkább elmentem aludni.
Nyugodtan nevezd meg embert/embereket. Player alapján lehet ő se,de a a BT végképp nem tudja,hogy mizu.
Molnár Dániel #99

Juhász Csaba
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2013.02.23. 19:10
Teljes név: Juhász Csaba

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Juhász Csaba » 2016.09.05. 18:08

danikosz írta:
Juhász Csaba írta:Tegnap futam előtt hotlapoztam, megfagyott a játék majd eszkozkezelo, aztán 118-as hiba. Utána fájl ellenőrzés, talált valami flash player filet telepítette és ment. A futam kaotikus volt r1-ben, első három kör egy vicc volt. Valaki t1-ben kiment a zölden tulra, majd úgy jön vissza, hogy esélyem se volt mit csinálni. Hajtű előtti egyenesben lökdösnek, kb 2 autónyi hely van a pályán, de nem gond. Majd hajtű, valaki féktávon beesik paff megyek a lecsóba. Ugyan ez a player utolsó szektorba a füvön levágja a célegyenes előtti kanyarkombót, Füredi lélekjelenléte kellett hogy ne legyen nagyobb gond. Célegyenes elején György Gábort úgy kitolják, mintha ott sem lenne. És ez még csak az első három kör volt. Remélem élesbe nem lesznek ilyen jellegű problémák. R2-re inkább elmentem aludni.
Nyugodtan nevezd meg embert/embereket. Player alapján lehet ő se,de a a BT végképp nem tudja,hogy mizu.

Tesztfutam volt tegnap, nem bonyolódnék nagy rply nézegetésbe, reménykedem hogy nem egy szerveren leszek velük. :)
Juhász Csaba #258

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2016.09.05. 22:57

Juhász Csaba írta:
danikosz írta:
Juhász Csaba írta:Tegnap futam előtt hotlapoztam, megfagyott a játék majd eszkozkezelo, aztán 118-as hiba. Utána fájl ellenőrzés, talált valami flash player filet telepítette és ment. A futam kaotikus volt r1-ben, első három kör egy vicc volt. Valaki t1-ben kiment a zölden tulra, majd úgy jön vissza, hogy esélyem se volt mit csinálni. Hajtű előtti egyenesben lökdösnek, kb 2 autónyi hely van a pályán, de nem gond. Majd hajtű, valaki féktávon beesik paff megyek a lecsóba. Ugyan ez a player utolsó szektorba a füvön levágja a célegyenes előtti kanyarkombót, Füredi lélekjelenléte kellett hogy ne legyen nagyobb gond. Célegyenes elején György Gábort úgy kitolják, mintha ott sem lenne. És ez még csak az első három kör volt. Remélem élesbe nem lesznek ilyen jellegű problémák. R2-re inkább elmentem aludni.
Nyugodtan nevezd meg embert/embereket. Player alapján lehet ő se,de a a BT végképp nem tudja,hogy mizu.

Tesztfutam volt tegnap, nem bonyolódnék nagy rply nézegetésbe, reménykedem hogy nem egy szerveren leszek velük. :)
VG83 írta:Név: Vas Gergő
Email cím: irongerog17@outlook.hu
Autó típusa + rajtszáma : DTM AMG Mercedes C-Coupé #3 Gary Paffett
Csapat név: Iron Racing DTM
Steam felhasználó név: VG83
Kedves Gergő!

Érdeklődnék,hogy mi történt a futamon. A mozgás elég fura. Billentyűzettel versenyzel?
https://www.youtube.com/watch?v=2jGPHyY ... e=youtu.be
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
tbazsi95
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2011.01.09. 11:35
Teljes név: Toldi Balázs
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: tbazsi95 » 2016.09.06. 19:53

VSR DTM | RaceRoom | R1 Hockenheimring | Balazs Toldi OnBoard
https://www.youtube.com/watch?v=TSES7Ah3_AI
Toldi Balázs - tbazsi95
Logitech G27
YouTube csatorna - http://www.youtube.com/user/tbazsi95
sponsored by ToldiNET

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2016.09.07. 00:21

Minden csapatnak csütörtök 24:00-ig van ideje a bajnokságra jelentkezés topicban megadni a csapatnevüket. Ha ez nem történik meg a BT ad csapatnevet nekik.

#2  Dirk Werner - Módos János
#2  Dirk Werner

#7  Augusto Farfus - Füredi Zoltán
#7  Augusto Farfus - Pinczés Ádám

#15  Martin Tomczyk - Jákói Kristóf
#15  Martin Tomczyk - Nándori Márk

#19  Mike Rockenfeller - Kiss Dániel
#19  Mike Rockenfeller

#23  Timo Scheider - Hajdu Gábor
#23  Timo Scheider
Molnár Dániel #99

kride81
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016.08.21. 12:42
Teljes név: Jákói Kristóf

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: kride81 » 2016.09.07. 00:40

#15  Martin Tomczyk - Jákói Kristóf
#15  Martin Tomczyk - Nándori Márk

Ha már kötelező a csapatnév akkor két javaslatom lenne:

Tomczyk Motorsport Team (ha már az ő autójával megyünk úgyis) vagy BMW M Performance Team

Márk kérlek válassz vagy tégy javaslatot mi legyen a nevünk és megbeszéljük.

Avatar
Dodi
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2009.09.29. 17:09
Teljes név: Varga Dávid
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Dodi » 2016.09.07. 09:24

Nem nagyon tudok "nyilatkozni" a tegnapival kapcsolatban, hisz kuka lett az egész este, de röviden mégis megtenném.
Fölösleges idővel a szabályban, vagy bármi másban keresni a hibát (ez szokott lenni). Minden kiforrott, sőt ez az újonnan bevezetett guruló rajtos megoldás is jó ötlet, persze addig amíg nem húz valaki brutál amatőr módon bármi váratlant. Tudom, mindenki hibázhat, ahogy én is szoktam, de akkor annak el kell viselni a következményét. Megjegyezném, teljesen más a véletlen hiba, meg a kapkodásból, nem felkészültségből eredendő... A hotlapozással lószart nem lehet elérni, kell időt hagyni a futam "taktikára" meg a fejben való felkészülésre, hogy maga a verseny procedúra hogy lesz.

A szerver, R1-P2: Elindulunk, oké minden, majd a pálya végére érve, Nagy Laci belassul (kb 30-40 km/h), telibe verik, elém forog, óvatosan még elmegyek a vonalig, hogy mi lesz, majd elrajtolok... Persze restart lett, de mivel szűkös volt az időm, egy futam pedig eldobható, köszönöm nem kértem tovább az estéből. Lehet nem sokkal végeztetek később, viszont nekem az is sokat jelent, és úgy gondolom, nem elég a Hotlap, meg kicsi teletankos gyakorlás, lehet fejben is össze kellene tenni az egészet...

1. Ha lemarad a mezőny, amit nem figyeltem, hisz nem én voltam az első, be kell várni mondjuk már a 13-as kanyarban, hogy legyen idő a formációra, és nem az utolsó méterekre hagyni, mert ha már Ready lesz, amit Laci említett, akkor sehogy se fog értelmesen kijönni a 3-6 mp. Egyszerűbb akkor Ready nélkül vonalig menni.
2. Ha lemaradtok, ésszel persze, vissza tudtok zárkózni limiter nélkül (nem értem, hogy lehet így lemaradni, meg rajtnál megforogni...) Semmi gond nincs ezzel, én is mindig ügyeltem, hogy Laci mellett legyek, sőt mögötte picivel, hogy lássam, mikor lő ki. Hagytam helyet, ha lemaradtam nagyon minimálisan is, visszajöttem mellé.

Nem haragszom senkire, de így akkor minek ment el az időm fölösen a kvalira, edzés, stb... Én örülök neki, hogy sokan ráérnek, sajnos én nem. Örülhettek, hogy Daniék szépen levezényelték gördülékenyen a továbbiakat, mert a játék jelenlegi verziója se könnyíti meg az életüket.

Remélem legközelebb ilyen nem lesz, mert azért kettő ilyen epic szituáció nekem sok... Ez a bajnokság jelenleg az egyetlen, amire tudok jönni.
Az írásom pedig nem csak A-s versenyzőknek szól, hanem B-re is. Ahogy olvastam, ott is voltak gondok.
1. Városi Clio Cup – 2013 (Simbin) #92
2. Mini Challenge - 2015 (Simbin) #92
3. Touring Cars Series - 2016 (Simbin) #92


WEBaffACTIVE
Shake and Bake!
Foto24.hu Team

Avatar
komlosip
Hozzászólások: 345
Csatlakozott: 2014.01.06. 14:57
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: komlosip » 2016.09.07. 15:21

Dodi írta:Az írásom pedig nem csak A-s versenyzőknek szól, hanem B-re is. Ahogy olvastam, ott is voltak gondok.
B-szerveren hasonló volt a helyzet, a célegyenes elején majdnem nullára lassultunk, így torlódtak az autók, mint az autókereskedésekben. Persze, hogy az első két kanyar szívás volt, engem R2 második kanyarjában forgattak ki. Még véletlenül sem szeretném Patrikra fogni a dolgot, hisz ez egy új szitu volt, nem nagyon tudtuk, hogyan kéne jól csinálni...

Még egy megjegyzés: kvali alatt ne chateljünk, ha kérhetem.

Az első futam viszont nagyon jó volt, Hegyi Zsolttal kifejezetten jókat csatáztunk.
Komlósi Péter alias KP. #22

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: weres6 » 2016.09.07. 17:22

Hezso írta: Satzl Patrik, a B szerver második rajtját hogy gondoltad??? Én voltam a második rajtpozicióban. Ráfordulunk a célegyenesre, ott vagyok jobbra melletted, a helyemen. Erre áthúzod teljesen jobbra az autódat, majdnem a falig, nem is értettem. Persze áthúzom balra, hogy akkor ott legalább legyen helyem. Erre a rávezetőn áthúzod vissza balra az autót, majdnem letolsz a pályáról. Fékezek, erre kiirod hogy ready. Megpróbálok melléd csatlakozni a helyemre, erre ahogy elérlek, fékezel egy hatalmasat, erre persze én is fékezek, de ahogy én fékezek, elkezded nyomni neki. Persze igy könnyü bárkit leszakitani magadról rajtnál, de ezt azért ne nevezzük már rajtprocedúrának. Ráadásul mindenkit megzavartál mögöttünk, egymásnak is mentek az emberek. Ezt légyszives többször ne csináld..........
Bár ezt a konkrét esetet nem láttam....Elég hasonló volt a szitu a nyári WTCC bajnokság hungaroringi egyik futam gördülő rajtjánál. Akkor az utolsó kanyar előtt húzódott rá a mellette fedésben guruló Apjok Imire, aki ellentartott, hogy ne legyen a box utcába betolva, ezáltal Patrik megforgott.....majd egy igen furcsa és egyedileg sikerült repülőrajttal abszolválta a felzárkózást. Úgy látszik nem tudja elképzelni hogyan kéne véghez vinni egy hagyományos repülő rajtot és főleg helyezkedni benne lökdösődés, terelés és ráhúzás nélkül..
Veres Ákos

Avatar
Lacsika
Hozzászólások: 1775
Csatlakozott: 2013.02.10. 15:16
Teljes név: Nagy László
Tartózkodási hely: Paks

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Lacsika » 2016.09.07. 18:17

Varga Dávid:

Részben igazad van, hogy ne az utolsó kanyarba lassítson le az első, de már az utolsó előttiben is lassabban mentem, és egyenletesen tartottam a tempót, majd egy picit még lassítottam. Nem hirtelen vettem vissza 80-ról 30-ra. Erre jött a Kenéz Sándor aki gondolt egyet és rajtolt, kitolt mindenkit szó nélkül. Ez például Toldi Balázs onboard videóján teljesen tisztán látszódik.
Ebből tanultam, hogy nem fog izgatni a mezőny második fele, csinálom a dolgom, ha lesz még egy olyan szerencsém, hogy a polet megszerzem.

A többieket pedig mint BT kérem, hogy olvassák már el rendesen a szabályzatot, mert sok embernek lövése nincs, hogy mit kellene tenni, vagy miről is szól egy autóverseny.
sponsored by WEBaffACTIVE
http://www.webaffactive.com

Teammates: Cs. Juhasz; M. Szucs

Avatar
Hezso
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2015.01.09. 23:06

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Hezso » 2016.09.07. 19:20

Rajtprocedúrához egy szösszenet.

Másik ligában Race07-el mi már sokszor csináltuk ezt a fajta rajtprocedúrát, nálunk akár 25 fővel is normálisan müködött a dolog.
A szisztéma:
Rajtjelre mindenki elindul. Az eleje nem megy száznál többet, a közepe és a vége igyekszik közel maradni, nincs felesleges kigyózás, gumimelegités, rajtgyakorlat, fékezgetés, stb, ami szétszakitja a mezőnyt.
Amikor a célegyenes előtti utolsó egyenesbe ér a mezőny, mindenki felveszi a rajtpozicióját, mintha ott állna a rajtrácson, tehát a megfelelő helyen, a megfelelő oldalon, NEM egyvonalban. Aki a legelső, az beirja a chatbe hogy "FORMÁCIÓ", itt mindenki igazodik, mintha tényleg a rajtrácson állnánk, benyomja a pitlimitert és igy, rajtrács felosztásban gördülünk rá a célegyenesre. Amikor az első eléri a rajt vonalat, beirja hogy "RAJT" és mindenki elkezdi nyomni. Igy el lehet kerülni a baleseteket, félreértéseket, koccolásokat. A mostani procedúrával a fő baj az, hogy mindeni kóvályog össze-vissza, páran azzal szórakoznak hogy előzgetik a mezőnyt, majd hatalmasakat fékeznek, mások rángatják össze-vissza az autót, az eleje elmegy, a vége leszakad, totál káosz. Ráadásul az egy dolog, hogy az elöl levő valamikor, amikor gondolja beirja hogy "READY", de ettől még csak az első két-három ember fogja tudni, mikor lesz rajt, mert az elöl levők látják csak a rajtvonalat.

Tehát nekem az a javaslatom, itt DTM-ben is meg WTCC-ben is, hogy igy alakitsuk át a rajtot és akkor talán kevesebb gond, probléma, félreértés lesz.

Persze ehhez az egész mezőnynek fel kell nőnie, mert ha valaki annyira nem hajlandó, hogy elolvassa a szabályzatot, illetve normál futamon ne úgy viselkedjen mintha fun futamon lenne, annak ez az egész nem fog menni.
Öregember nem gyorsvonat.....

Hegyi Zsolt #966

adfar94
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2015.01.10. 18:56

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: adfar94 » 2016.09.07. 20:25

Hezso írta:Rajtprocedúrához egy szösszenet.

Másik ligában Race07-el mi már sokszor csináltuk ezt a fajta rajtprocedúrát, nálunk akár 25 fővel is normálisan müködött a dolog.
A szisztéma:
Rajtjelre mindenki elindul. Az eleje nem megy száznál többet, a közepe és a vége igyekszik közel maradni, nincs felesleges kigyózás, gumimelegités, rajtgyakorlat, fékezgetés, stb, ami szétszakitja a mezőnyt.
Amikor a célegyenes előtti utolsó egyenesbe ér a mezőny, mindenki felveszi a rajtpozicióját, mintha ott állna a rajtrácson, tehát a megfelelő helyen, a megfelelő oldalon, NEM egyvonalban. Aki a legelső, az beirja a chatbe hogy "FORMÁCIÓ", itt mindenki igazodik, mintha tényleg a rajtrácson állnánk, benyomja a pitlimitert és igy, rajtrács felosztásban gördülünk rá a célegyenesre. Amikor az első eléri a rajt vonalat, beirja hogy "RAJT" és mindenki elkezdi nyomni. Igy el lehet kerülni a baleseteket, félreértéseket, koccolásokat. A mostani procedúrával a fő baj az, hogy mindeni kóvályog össze-vissza, páran azzal szórakoznak hogy előzgetik a mezőnyt, majd hatalmasakat fékeznek, mások rángatják össze-vissza az autót, az eleje elmegy, a vége leszakad, totál káosz. Ráadásul az egy dolog, hogy az elöl levő valamikor, amikor gondolja beirja hogy "READY", de ettől még csak az első két-három ember fogja tudni, mikor lesz rajt, mert az elöl levők látják csak a rajtvonalat.

Tehát nekem az a javaslatom, itt DTM-ben is meg WTCC-ben is, hogy igy alakitsuk át a rajtot és akkor talán kevesebb gond, probléma, félreértés lesz.

Persze ehhez az egész mezőnynek fel kell nőnie, mert ha valaki annyira nem hajlandó, hogy elolvassa a szabályzatot, illetve normál futamon ne úgy viselkedjen mintha fun futamon lenne, annak ez az egész nem fog menni.
Szerintem a manuális állórajt sokkal egyszerűbb lenne.
Miután kialudnak a lámpák várunk egy ideig (nem tudom pontosan, hogy mennyi hiányzik a replay elejéből, de kb. annyi mp várakozás lenne). Miután letelt az idő, az első beírja, hogy ready, majd pár mp múlva, azt, hogy start, és ekkor indulhat a verseny.
Nyilván ennek a rendszernek is megvannak a hátrányai, pl. visszahűl minden, de szerintem van annyira figyelmes a társaság, hogy ezt betudja kalkulálni az első kanyarokba.
Véleményem szerint így kevesebb kavarodás lenne. :)

Igaz a mostani rendszer is elég jó, de talán egy kicsit több odafigyelést igényel, mint a fentebb említett rendszer.
Fári Ádám Dániel #94

Avatar
tbazsi95
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2011.01.09. 11:35
Teljes név: Toldi Balázs
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: tbazsi95 » 2016.09.07. 23:08

adfar94 írta:
Hezso írta:Rajtprocedúrához egy szösszenet.

Másik ligában Race07-el mi már sokszor csináltuk ezt a fajta rajtprocedúrát, nálunk akár 25 fővel is normálisan müködött a dolog.
A szisztéma:
Rajtjelre mindenki elindul. Az eleje nem megy száznál többet, a közepe és a vége igyekszik közel maradni, nincs felesleges kigyózás, gumimelegités, rajtgyakorlat, fékezgetés, stb, ami szétszakitja a mezőnyt.
Amikor a célegyenes előtti utolsó egyenesbe ér a mezőny, mindenki felveszi a rajtpozicióját, mintha ott állna a rajtrácson, tehát a megfelelő helyen, a megfelelő oldalon, NEM egyvonalban. Aki a legelső, az beirja a chatbe hogy "FORMÁCIÓ", itt mindenki igazodik, mintha tényleg a rajtrácson állnánk, benyomja a pitlimitert és igy, rajtrács felosztásban gördülünk rá a célegyenesre. Amikor az első eléri a rajt vonalat, beirja hogy "RAJT" és mindenki elkezdi nyomni. Igy el lehet kerülni a baleseteket, félreértéseket, koccolásokat. A mostani procedúrával a fő baj az, hogy mindeni kóvályog össze-vissza, páran azzal szórakoznak hogy előzgetik a mezőnyt, majd hatalmasakat fékeznek, mások rángatják össze-vissza az autót, az eleje elmegy, a vége leszakad, totál káosz. Ráadásul az egy dolog, hogy az elöl levő valamikor, amikor gondolja beirja hogy "READY", de ettől még csak az első két-három ember fogja tudni, mikor lesz rajt, mert az elöl levők látják csak a rajtvonalat.

Tehát nekem az a javaslatom, itt DTM-ben is meg WTCC-ben is, hogy igy alakitsuk át a rajtot és akkor talán kevesebb gond, probléma, félreértés lesz.

Persze ehhez az egész mezőnynek fel kell nőnie, mert ha valaki annyira nem hajlandó, hogy elolvassa a szabályzatot, illetve normál futamon ne úgy viselkedjen mintha fun futamon lenne, annak ez az egész nem fog menni.
Szerintem a manuális állórajt sokkal egyszerűbb lenne.
Miután kialudnak a lámpák várunk egy ideig (nem tudom pontosan, hogy mennyi hiányzik a replay elejéből, de kb. annyi mp várakozás lenne). Miután letelt az idő, az első beírja, hogy ready, majd pár mp múlva, azt, hogy start, és ekkor indulhat a verseny.
Nyilván ennek a rendszernek is megvannak a hátrányai, pl. visszahűl minden, de szerintem van annyira figyelmes a társaság, hogy ezt betudja kalkulálni az első kanyarokba.
Véleményem szerint így kevesebb kavarodás lenne. :)

Igaz a mostani rendszer is elég jó, de talán egy kicsit több odafigyelést igényel, mint a fentebb említett rendszer.
Srácok, ha mindenki betartja a szabályokat és nem hülyéskedik, akkor sima ez a rendszer. A fent említett állórajt is ugyan olyan rossz, mintha repülőrajt lenne. Honnan tudjuk, hogy mikor lehet rajtolni már, mikor telt le a replayhez a megfelelő idő pl? Ugyan úgy az első indítja meg a versenyt szóval ugyan úgy káosz lehet belőle mint a repülőnél. Mi van ha valaki elindul, amikor még nem kéne? Ha mindenki betartja a szabályokat és nem faszkodik a mezőnyben, nem löki ki a másikat, értelmesen betartja a 80km/h-s limitet akkor jó lesz ez. Bármilyen szabály lehet, ha nem tartja be a mezőny akkor ugyan olyan kavarodás lesz belőle.
Toldi Balázs - tbazsi95
Logitech G27
YouTube csatorna - http://www.youtube.com/user/tbazsi95
sponsored by ToldiNET


Vissza: “Raceroom : VSR DTM 2013 bajnokság”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég