Társalgó

DiRT Rally bajnokság a Codemasters féle játékkal. Csak egy kategória van engedélyezve! Az év végén nyereményekben részesülnek a kategória dobogósai!

Moderátor: BT Tag

Warlord
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2016.12.21. 01:41
Teljes név: Eszenyi András Ervin

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Warlord » 2017.01.28. 21:52

Szeretnem megkerdezni, hogy egy ilyen versenynel ahol nincs restart es nyilvan mindenki ovatosabban megy az atlagosnal, hogy lehetseges az, hogy az elso 1-2 ember folyamat top20 idoket megy a global listan, tovabba 50 oranal kevesebb a jatekidejuk.

Barmifele csalas feltetelezese nelkul kivancsi lennek par replayre, mert elegge sok a Sebastian Loeb.

En is limiten megyek, top20 idoket menve a restartot nyomogatva, megis a ligaban ez kicsit hihetetlen, elkepzelhetetlen szamomra, hogy a szektoros infok nelkul valaki ezt osszehozza... egymas utan tobbszor is.

Andras

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7556
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2017.01.28. 22:56

Warlord írta:Szeretnem megkerdezni, hogy egy ilyen versenynel ahol nincs restart es nyilvan mindenki ovatosabban megy az atlagosnal, hogy lehetseges az, hogy az elso 1-2 ember folyamat top20 idoket megy a global listan, tovabba 50 oranal kevesebb a jatekidejuk.

Barmifele csalas feltetelezese nelkul kivancsi lennek par replayre, mert elegge sok a Sebastian Loeb.

En is limiten megyek, top20 idoket menve a restartot nyomogatva, megis a ligaban ez kicsit hihetetlen, elkepzelhetetlen szamomra, hogy a szektoros infok nelkul valaki ezt osszehozza... egymas utan tobbszor is.

Andras
Én nem tudom mennyire tartozom most oda,de a magam részéről:
- Maxos az autóm.
- Nem érdekel,hogy nincs restart. Padlón megyek végig,fun. Tavaly 2. helyről estem ki a felénél,mert nyomtam ész nélkül.
- Előtte lemegyek az adott szakaszon kb 1-szer, szóval tudom azt a 2-3 szívatós kanyart és arra figyelek egyedül.
- Én a pályaautózás világából jövök,szóval Montén alig van hátrányom. Itt nem az van,illetve csak ritkán,hogy csúsztatom,keresztbe megyek és annyira kell fejből tudni a szakaszt, hogy úgy tudjak átrepülni egyik kanyarból/ugratóról a másikra,hogy jól kiadja. A kőkerítés eléggé lekorlátol.

El tudom hinni,hogy van olyan ember aki kb fejből tudja a szakaszt. Aki pályaautózik az azokat a pályákat tudja. El se kezdem számolni,hogy hány versenypályát ismerek... Szerintem itt is ez van. Lehet ezzel csak 50 órát ment valaki, de ha előtte 10 évet ment az RBR-el folyamatosan,bajnokságban (netán elől is volt), akkor nem kevés tapasztalata van.

Hol találom meg a replayt?
Molnár Dániel #99

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6234
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2017.01.29. 10:22

Most Montén én szakaszonként ( rövid szakaszokon átlag 8-10 másodpercet hosszú szakaszokon 15-20 másodpercet kaptam) volt olyan szakasz amit megnyertem 2 db. Persze azóta mentek
Mások is szóval lehet már lenyomtak.

Amit akarok ezzel. Egy szakaszon 8 másodperc az annyi, hogy 2x jobban megfékezed és egy kézifékes fordulónál pl túlcsúszik és elveszed a gázt.

Ha azt nézzük, hogy egy pályán ahol 2 perc ( kb 4km ) egy kör ott az élmebőktöl kapsz 2-3 másodpercet (én kb ennyit szoktam ha tudok gyakorolni) akkor nagyítsd fel ezt egy 10 km es pályára. Plusz azt is hozzá teszem, hogy ez sokkal nehezebb mint a pálya versenyzés.

Amikor az ember úgy érzi toppon megy, nem igeb tudja elképzelni, hogy lehet ennél gyorsabban menni, de hidd el lehet. :-)

Az persze egy másik kérdés, hogy ez így mennyire rally és mennyire memória játék, mert én pl rengetegszer lenyomtam már minden szakaszt és még most is itiner alapján megyek ( persze már fejből megvan egy egy szopatos kanyar ) de ezzel nem tudsz mit kezdeni. Ahhoz, hogy mindenki egyforma esélyekkel álljon oda, bajnokságobként új szakaszok kellenének amiket maximum 1-2 x bejárás után le kellene tolni. De ez ugye az igazi rally, és nem a pc elötti :-)
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: FuReady » 2017.01.29. 11:30

danikosz írta:
Warlord írta:Szeretnem megkerdezni, hogy egy ilyen versenynel ahol nincs restart es nyilvan mindenki ovatosabban megy az atlagosnal, hogy lehetseges az, hogy az elso 1-2 ember folyamat top20 idoket megy a global listan, tovabba 50 oranal kevesebb a jatekidejuk.

Barmifele csalas feltetelezese nelkul kivancsi lennek par replayre, mert elegge sok a Sebastian Loeb.

En is limiten megyek, top20 idoket menve a restartot nyomogatva, megis a ligaban ez kicsit hihetetlen, elkepzelhetetlen szamomra, hogy a szektoros infok nelkul valaki ezt osszehozza... egymas utan tobbszor is.

Andras
Én nem tudom mennyire tartozom most oda,de a magam részéről:
- Maxos az autóm.
- Nem érdekel,hogy nincs restart. Padlón megyek végig,fun. Tavaly 2. helyről estem ki a felénél,mert nyomtam ész nélkül.
- Előtte lemegyek az adott szakaszon kb 1-szer, szóval tudom azt a 2-3 szívatós kanyart és arra figyelek egyedül.
- Én a pályaautózás világából jövök,szóval Montén alig van hátrányom. Itt nem az van,illetve csak ritkán,hogy csúsztatom,keresztbe megyek és annyira kell fejből tudni a szakaszt, hogy úgy tudjak átrepülni egyik kanyarból/ugratóról a másikra,hogy jól kiadja. A kőkerítés eléggé lekorlátol.

El tudom hinni,hogy van olyan ember aki kb fejből tudja a szakaszt. Aki pályaautózik az azokat a pályákat tudja. El se kezdem számolni,hogy hány versenypályát ismerek... Szerintem itt is ez van. Lehet ezzel csak 50 órát ment valaki, de ha előtte 10 évet ment az RBR-el folyamatosan,bajnokságban (netán elől is volt), akkor nem kevés tapasztalata van.

Hol találom meg a replayt?
Itt vagyok pl. én: 2008-ban csatlakoztam az RBR-es Rallysimfans.hu-hoz, mert az alap RBR már nem volt ellenfél, és kerestem a kihívásokat.
Sokat bukdácsoltam eleinte, kerestem a hozzám illő autót, majd lassan jöttek az eredmények (kisebb bajnoki győzelmek), míg a végén 2012-ben Rallysimfans.hu Nyílt Magyar RBR Bajnokság Abszolút bajnok + WRCC-A8 kategória bajnok lettem (egy Mitsu EVO6-tal), és mivel ott sajnos nem folytatódott a bajnokság (és kezdett lecsengeni az oldal), kerültem a VSR-re.
Az ott regisztrált adataim (úgy, hogy időnként vissza-visszanézek): 15517 Szakasz ~103111.214 km
Ehhez képest a Dirt Rally hasonló, de más, eddig nem voltak kimagasló eredményeim, most először lesz (talán) egy jó rallye-m, ha úgy alakul. :roll:
Rengeteget kéne gyakorolni (pár youtube-os videón egyesek úgy mennek, hogy azt nem hiszem el), amire se időm, se energiám. :( (és akkor ott van a RaceRoom is, biztos jobb lenne, ha csak egyre koncentrálnék, de mindkettőt szeretem, nem tudok választani közöttük - bár eddig a VSR-en a pályaversenyzés jobban ment) :)
Füredi Zoltán

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: FuReady » 2017.01.29. 11:39

Az meg, hogy az elsőtől kapok másfél-2 percet a végén már megszoktam, mert a Rallysimfans.hu-n is van(volt) egy bizonyos Ranga Peti, aki rendszeresen elvert ilyen különbséggel. (és mivel nem volt mezőny, mindig befutottam mögötte másodiknak rally-kon + bajnokságokban egyaránt) :mrgreen: :mrgreen:
Füredi Zoltán

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7556
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2017.01.29. 12:00

Gordon24 írta: Az persze egy másik kérdés, hogy ez így mennyire rally és mennyire memória játék, mert én pl rengetegszer lenyomtam már minden szakaszt és még most is itiner alapján megyek ( persze már fejből megvan egy egy szopatos kanyar ) de ezzel nem tudsz mit kezdeni. Ahhoz, hogy mindenki egyforma esélyekkel álljon oda, bajnokságobként új szakaszok kellenének amiket maximum 1-2 x bejárás után le kellene tolni. De ez ugye az igazi rally, és nem a pc elötti :-)
A valóságban is előtte lemennek rajta sokszor és fejből tudnak egyes szakaszokat. Ez valamilyen szinten reális.

DiRT4 be van jelentve. Még nem tudni,hogy mennyire lesz szimulátor,de ott lesz szakaszgenerátor, szóval lehet ott tudunk olyat, hogy megcsinálunk egy szakaszt a szerveren amit nem tud senki begyakorolni és mindenki egyből élesen megy rajta.
Molnár Dániel #99

Met
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2016.03.12. 16:53
Teljes név: Bíró László

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Met » 2017.01.29. 12:54

danikosz írta:
Gordon24 írta: Az persze egy másik kérdés, hogy ez így mennyire rally és mennyire memória játék, mert én pl rengetegszer lenyomtam már minden szakaszt és még most is itiner alapján megyek ( persze már fejből megvan egy egy szopatos kanyar ) de ezzel nem tudsz mit kezdeni. Ahhoz, hogy mindenki egyforma esélyekkel álljon oda, bajnokságobként új szakaszok kellenének amiket maximum 1-2 x bejárás után le kellene tolni. De ez ugye az igazi rally, és nem a pc elötti :-)
A valóságban is előtte lemennek rajta sokszor és fejből tudnak egyes szakaszokat. Ez valamilyen szinten reális.

DiRT4 be van jelentve. Még nem tudni,hogy mennyire lesz szimulátor,de ott lesz szakaszgenerátor, szóval lehet ott tudunk olyat, hogy megcsinálunk egy szakaszt a szerveren amit nem tud senki begyakorolni és mindenki egyből élesen megy rajta.
A valóságban nem kétszer mehetnek végig a szakaszon? Először lassabban, másodszorra meg majdnem verseny tempóban?


Más, C4 pilóták, nálatok is le szokott fulladni a motor? Ez setup függő, Monte-n a hajtűknél szokott lefulladni és tegnap mentem egy svéd szakaszt és ahogy beszippantotta a kocsi orrát a hófal, megpörögtem és le is fulladt. Mit kell állítani?
Alt+F4=Cheat

Avatar
LoganPr01
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2016.09.09. 17:06
Teljes név: Juhász Ferenc

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: LoganPr01 » 2017.01.29. 13:23

Warlord írta:Szeretnem megkerdezni, hogy egy ilyen versenynel ahol nincs restart es nyilvan mindenki ovatosabban megy az atlagosnal, hogy lehetseges az, hogy az elso 1-2 ember folyamat top20 idoket megy a global listan, tovabba 50 oranal kevesebb a jatekidejuk.

Barmifele csalas feltetelezese nelkul kivancsi lennek par replayre, mert elegge sok a Sebastian Loeb.

En is limiten megyek, top20 idoket menve a restartot nyomogatva, megis a ligaban ez kicsit hihetetlen, elkepzelhetetlen szamomra, hogy a szektoros infok nelkul valaki ezt osszehozza... egymas utan tobbszor is.

Andras

Üdv Urak!

Nemrég végeztem Monaco-val, feltöltöttem a 15., azaz utolsó pálya replay-ét.

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=KmhPvk-9BH0

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7556
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2017.01.29. 14:20

Met írta:
danikosz írta:
Gordon24 írta: Az persze egy másik kérdés, hogy ez így mennyire rally és mennyire memória játék, mert én pl rengetegszer lenyomtam már minden szakaszt és még most is itiner alapján megyek ( persze már fejből megvan egy egy szopatos kanyar ) de ezzel nem tudsz mit kezdeni. Ahhoz, hogy mindenki egyforma esélyekkel álljon oda, bajnokságobként új szakaszok kellenének amiket maximum 1-2 x bejárás után le kellene tolni. De ez ugye az igazi rally, és nem a pc elötti :-)
A valóságban is előtte lemennek rajta sokszor és fejből tudnak egyes szakaszokat. Ez valamilyen szinten reális.

DiRT4 be van jelentve. Még nem tudni,hogy mennyire lesz szimulátor,de ott lesz szakaszgenerátor, szóval lehet ott tudunk olyat, hogy megcsinálunk egy szakaszt a szerveren amit nem tud senki begyakorolni és mindenki egyből élesen megy rajta.
A valóságban nem kétszer mehetnek végig a szakaszon? Először lassabban, másodszorra meg majdnem verseny tempóban?


Más, C4 pilóták, nálatok is le szokott fulladni a motor? Ez setup függő, Monte-n a hajtűknél szokott lefulladni és tegnap mentem egy svéd szakaszt és ahogy beszippantotta a kocsi orrát a hófal, megpörögtem és le is fulladt. Mit kell állítani?
Lehet a versenyhétvégén igen,de előtte már mennek arra fele. Lehet nem azon a héten,hanem 1-2 héttel korábban,de szerintem a szakaszok 70%-án járnak versenyhétvége előtt.
Molnár Dániel #99

Avatar
tbazsi95
Hozzászólások: 410
Csatlakozott: 2011.01.09. 11:35
Teljes név: Toldi Balázs
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: tbazsi95 » 2017.01.29. 21:15

Met írta:A valóságban nem kétszer mehetnek végig a szakaszon? Először lassabban, másodszorra meg majdnem verseny tempóban
Igen 2x, de nem mennek versenytempóban. Limit van és nagyon figyelnek rá, hogy ne száguldozzanak. Mellesleg közel széria autókkal mennek a pálya bejáráson.
Toldi Balázs - tbazsi95
Logitech G27
YouTube csatorna - http://www.youtube.com/user/tbazsi95
sponsored by ToldiNET

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6234
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2017.01.29. 21:18

Ezt rosszul tudod Dani. A versenyautoval 1x sem mehet végig raja.

Elöszőr ugy mennek végig, hogy kb utcai autoval felírják ( ekkor még zárva sincs tehát konkrétan autó forgalom is van rajta ) után egy "utcai rally autoval" leteszteli az itinert ( ilyenkor már zárják ) és jön a verseny. A wrc autoval akkor megy elöszőr a pályán. Nyilvan ez sem így van, hoszen évről évre ugyan azok a szakaszok, de a rend ez.
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
coletricklejr
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2016.09.06. 19:47
Teljes név: Kőhegyi József

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: coletricklejr » 2017.01.30. 08:41

Sziasztok.

Nekem az utolsó gyorson ,és ahol hóesés volt kb 3szor ennyi hó esett, mint a kolega által feltöltött replay videón tehát ló..szt se láttam:) ez alapján közel sem egyforma grafikai beállítással megyünk... de tiszta pályán is ahol nincs 3szoros hóesésem:) megkapom és velem együtt a középmezőny az első kettőtől az 5-10 vagy több mpt folyamat:) természetesen én kapok defektet..és van olyan szakasz ahol bent marad 30-40...más 15 szakaszon át topp időt megy:D öregszünk ez van...biztosan számít a kormány nekem g25..biztosan számít a beállítás..igen ha véletlen beletalálok könyebben vezethető az autó és nem kapok 10mpt vért köpve szar beállitással csak 8mpt gazdaságosan:) és bár versenyeztem nagyjából 6évet aktívan és tényleg sok időt játszottam a játékkal mégse tudok megjegyezni 8 különböző pályát egybe..(ez már emberi tényező) ezért lenne fontos a jó navigátor meg jó itiner...ami ha szerkeszthető lenne... még én is gyorsulnék:)

Warlord
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2016.12.21. 01:41
Teljes név: Eszenyi András Ervin

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Warlord » 2017.01.30. 08:46

Sajnos a Monte Carloi pályák itinerjének nagy része rossz. Ez tény, van kanyar, ahogy lazán 1-2 fokozattal is gyorsabban tudsz menni és vannak féktávok amiket kötelezően elfékezel a késői itiner miatt. Ha felgyorsítod akkor pedig más részeken lesz rossz, hogy 3 kanyarral előre mondja.

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7556
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2017.01.30. 08:58

Gordon24 írta:Ezt rosszul tudod Dani. A versenyautoval 1x sem mehet végig raja.

Elöszőr ugy mennek végig, hogy kb utcai autoval felírják ( ekkor még zárva sincs tehát konkrétan autó forgalom is van rajta ) után egy "utcai rally autoval" leteszteli az itinert ( ilyenkor már zárják ) és jön a verseny. A wrc autoval akkor megy elöszőr a pályán. Nyilvan ez sem így van, hoszen évről évre ugyan azok a szakaszok, de a rend ez.
Egy szóval nem mondtam,hogy a versenyhétvégén nem úgy van,ahogy mondtátok. De szerintem ezek a tesztek a későbbi (2 hét, 1 hónap) éles szakaszok egy részén zajlanak:
https://www.youtube.com/watch?v=kZZGT1N3JYQ
https://www.youtube.com/watch?v=AcR5igLKpXM
https://www.youtube.com/watch?v=3iQ_f5SNDCU
https://www.youtube.com/watch?v=p6s5BfxCs8I
Molnár Dániel #99

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: FuReady » 2017.01.30. 09:40

danikosz írta:
Gordon24 írta:Ezt rosszul tudod Dani. A versenyautoval 1x sem mehet végig raja.

Elöszőr ugy mennek végig, hogy kb utcai autoval felírják ( ekkor még zárva sincs tehát konkrétan autó forgalom is van rajta ) után egy "utcai rally autoval" leteszteli az itinert ( ilyenkor már zárják ) és jön a verseny. A wrc autoval akkor megy elöszőr a pályán. Nyilvan ez sem így van, hoszen évről évre ugyan azok a szakaszok, de a rend ez.
Egy szóval nem mondtam,hogy a versenyhétvégén nem úgy van,ahogy mondtátok. De szerintem ezek a tesztek a későbbi (2 hét, 1 hónap) éles szakaszok egy részén zajlanak:
https://www.youtube.com/watch?v=kZZGT1N3JYQ
https://www.youtube.com/watch?v=AcR5igLKpXM
https://www.youtube.com/watch?v=3iQ_f5SNDCU
https://www.youtube.com/watch?v=p6s5BfxCs8I
A linkeken látott eseményeket nevezik vagy tesztnek, vagy shakedown-nak. (pl. Mecsek Rallye hivatalos teszt)
De a pályabejárás szabályai tényleg azok, hogy utcai autóval lehet végigmenni max. 2-szer, versenyautóval pedig csak majd az éles körülmények között. (RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI)
Füredi Zoltán

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7556
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: danikosz » 2017.01.30. 12:50

FuReady írta: A linkeken látott eseményeket nevezik vagy tesztnek, vagy shakedown-nak. (pl. Mecsek Rallye hivatalos teszt)
De a pályabejárás szabályai tényleg azok, hogy utcai autóval lehet végigmenni max. 2-szer, versenyautóval pedig csak majd az éles körülmények között. (RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI)
Most rákerestem direkt az első videónál,hogy a többiekről mikor került fel a yt-ra teszt.
Hyundai július 9
Citroen július 17
Polo augusztus 11
Kubica augusztus 16
ADAC Rallye Deutschland: augusztus 21-23

Shakedown az közvetlen a rally előtt van,nem? Itt 1,5 hónap a két esemény között a különbség. Nem hiszem,hogy valaki direkt később tölti fel a videót,nehogy az egyik teszt elvegye a másik elől a nézőket és ezért van az első kettőnél pl 8 nap különbség.
Mindegyik gyár felosztja egymás között ezeket a kiadott teszteket,hogy ki az aki elmegy 1-1 alkalommal? A szervezők elintézik,hogy a futam előtt már 1,5 hónappal folyamatosan ilyen lezárt, nevezős dolgokat csinálnának? Nem tudom. Szerintem ezek fizetnek egy csomó pénzt, lezáratnak részeket és tesztelnek.
Az idei évre se hivatalos, official kiadott időpontok voltak, amikor bárki mehetett volna. Fogta magát a Toyota,foglalt időpontot és év közepén elment görögbe,hogy megnézze az autót?
Molnár Dániel #99

Avatar
tbazsi95
Hozzászólások: 410
Csatlakozott: 2011.01.09. 11:35
Teljes név: Toldi Balázs
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: tbazsi95 » 2017.01.30. 12:58

danikosz írta:
FuReady írta: A linkeken látott eseményeket nevezik vagy tesztnek, vagy shakedown-nak. (pl. Mecsek Rallye hivatalos teszt)
De a pályabejárás szabályai tényleg azok, hogy utcai autóval lehet végigmenni max. 2-szer, versenyautóval pedig csak majd az éles körülmények között. (RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI)
Most rákerestem direkt az első videónál,hogy a többiekről mikor került fel a yt-ra teszt.
Hyundai július 9
Citroen július 17
Polo augusztus 11
Kubica augusztus 16
ADAC Rallye Deutschland: augusztus 21-23

Shakedown az közvetlen a rally előtt van,nem? Itt 1,5 hónap a két esemény között a különbség. Nem hiszem,hogy valaki direkt később tölti fel a videót,nehogy az egyik teszt elvegye a másik elől a nézőket és ezért van az első kettőnél pl 8 nap különbség.
Mindegyik gyár felosztja egymás között ezeket a kiadott teszteket,hogy ki az aki elmegy 1-1 alkalommal? A szervezők elintézik,hogy a futam előtt már 1,5 hónappal folyamatosan ilyen lezárt, nevezős dolgokat csinálnának? Nem tudom. Szerintem ezek fizetnek egy csomó pénzt, lezáratnak részeket és tesztelnek.
Az idei évre se hivatalos, official kiadott időpontok voltak, amikor bárki mehetett volna. Fogta magát a Toyota,foglalt időpontot és év közepén elment görögbe,hogy megnézze az autót?
Shakedown a verseny előtti napon van. Verseny előtti teszt, ahol mindenki kipróbálhatja a kocsit, hogy minden oké stb. A teszt szakaszok pedig lezárt útszakaszok. Nincs lezárva hónapokra a mezőnynek. Mindenki ott tesztel, ahol akar vagy tud. Érdekes ezt megnézni, 7 percnél mesélnek a dolgokról: https://www.youtube.com/watch?v=3be67nd6TZQ
Toldi Balázs - tbazsi95
Logitech G27
YouTube csatorna - http://www.youtube.com/user/tbazsi95
sponsored by ToldiNET

Met
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2016.03.12. 16:53
Teljes név: Bíró László

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Met » 2017.01.30. 18:41

Setup tesztelésre van valami "gépi" megoldás?
Olyanra gondolok hogy aszfalton vagy még murván is lehet érezni hogy viselkedik az autó a különböző setupokkal, viszont a svéden annyira nem, legalábbis én nem érzem.
Valami teljesítmény görbére gondolok vagy nem tudom :mrgreen:
Alt+F4=Cheat

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6234
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2017.01.30. 21:58

Ezek amiket beraktál tesztek. Nyilván mennek ilyet. De ezt úgy kell elképzelni, hogy mondjuk egy valós szakasz felét lezárja a hatóság és ezen oda vissza mennek mondjuk egy napot. Szóval mondom a hivatalos versenypályákon amin ténylegesen a verseny idők vannak 1x mehetnek a wrc vel végig és az éles, tehát mért.

Nagyon durva egyébként és ezért van sol hiba a rallyban. Gondolj bele, hogy teszem azt 50-60 al mész látsz valamit. Felírod, megállsz megnézed, de csak sejteni tudod, hogy pl 140 nél amikor megérkezel oda mit fog csinálni az autó és azok közül a dolgok közül amiket látsz mi lesz útban neki :-) mert ugye csak azt írod fel. Na de ha mégsem az lesz útban? :-) akkor marad ott a fél autó.. Szerintem az autóversenyzésben ez a legnehezebb versenysorozat. És ráadásul sokkal ember közelibb, nézőbarátabb mint bármelyik. ( márha nem ütnek el persze )
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: repules74 » 2017.02.02. 18:14

Ha vlki meg tudja engedni magának, pénz, idő stb., akkor akár a gyorsasági szakaszokon is tesztelhetsz a versenyautóval, de úgy van szabályozva, hogy a hivatalos verseny előtt, 1 vagy másfél hónappal előtte nem tesztelhetsz "elvileg" még a régióban sem, megyében sem! Mondom elvileg! Más kérdés, hogy ezt ki hogyan tartja be.
De a vb.-s gyári csapatok tuti nem tesztelnek közvetlen előtte, inkább hónapokkal előtte szokták a beállítást és tapasztalatokat gyűjteni akár a várható konkrét gyorsasági szakaszon, amit aztán később élesben jól felhasználnak előnyükre.

Versenyek előtt 2x mehetnek végig, 1 felírás és 1 visszaellenőrzés! Ez a hivatalos!

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6234
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2017.02.02. 22:37

repules74 írta:Ha vlki meg tudja engedni magának, pénz, idő stb., akkor akár a gyorsasági szakaszokon is tesztelhetsz a versenyautóval, de úgy van szabályozva, hogy a hivatalos verseny előtt, 1 vagy másfél hónappal előtte nem tesztelhetsz "elvileg" még a régióban sem, megyében sem! Mondom elvileg! Más kérdés, hogy ezt ki hogyan tartja be.
De a vb.-s gyári csapatok tuti nem tesztelnek közvetlen előtte, inkább hónapokkal előtte szokták a beállítást és tapasztalatokat gyűjteni akár a várható konkrét gyorsasági szakaszon, amit aztán később élesben jól felhasználnak előnyükre.

Versenyek előtt 2x mehetnek végig, 1 felírás és 1 visszaellenőrzés! Ez a hivatalos!
Így van! 2x mennek végig, de akkor is "csak" utcai versenyautóval vagy hogy irjam. Wrx sti subaru pl. Tehát nem a wrc-vel írják fel majd ellenőrzik. Felírásnál még zárva sincs. Ott kolbászolnak a mazsolák is... :-)
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2017.02.18. 08:26

Áthelyeztük ide a Svéd nyilatkozatokat
Norbi írta:Végig értem nagy nehezen, előzetes gyakorlás nélkül.
Annyit forogtam, hogy a 2. szakaszon az ötödik forgásomnál befejeztem már a számolást :D
Borultam is, fának is mentem. Minden megvolt.

A hosszú szakaszokon nagyon jókat mentem az utolsó kivételével. A 12. szakaszon 1 másodperccel vertem a legjobb időt, úgy, hogy csmarcell már végig ért. Lehet, hogy a végén azt a szakaszt meg is fogom nyerni :D
coletricklejr írta:Jó kis menés volt , én a te idődhöz mértem ha megforogtam kaptam ha nem jöttem feljebb,de nagyon kemény volt ,úgy hogy a pálya ismeretem elég gyér volt.Az első szervíztől állítottam az alapbeállításon,próbáltam az első kerékre adni a lehető legerősebb zárt difit és a preload(átmenet erőssége) is lehető legnagyobbra volt állítva.Így se volt a legjobb,de ha végigbaloztam a nehezebb részeket legalább kihúzta az elejét:) a giga mega űridőket már nem is néztem...volt 1-2 gyors ami fejbe megvolt, halálon lejövök és kaptam 4-5öt ennyit tud az erőforrásom a végére a 3perc 15szakasz alatt kb 4megforgás de nagyon icipici idővesztésem volt és csak 3-4 szer másztam át hófalon szóval ebbe ennyi volt.
Akkor lenne ez az egész mérvadó ha egybe tolnánk le a 15 szakaszt...senki nem töltögetne mentegetne ,, és a határon menésnek nagyobb ára lenne..
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Met
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2016.03.12. 16:53
Teljes név: Bíró László

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Met » 2017.02.20. 19:26

Szeressük a görög rally-t is...
Második szakasz első vagy második jobbos hajtűjében sikerült túlfordulni picit, gondoltam nem tolatok hanem "levágom" mivel csak a jobb kereket kellett átszuszakolni a sziklákon, persze hogy visszadobott a pályára mert úgy érzékelte hogy kicsúsztam. :roll:
Alt+F4=Cheat

Avatar
repules74
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2016.02.14. 20:13
Teljes név: Szőcs Attila

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: repules74 » 2017.02.24. 01:04

Utolsó gyorsaságin:
https://youtu.be/RtnWRXGkOjM

Croatoan
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2017.01.30. 19:35
Teljes név: Trencsenyi vince

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Croatoan » 2017.03.01. 12:34

Hát igen, azért közel sem egyenlőek a feltételek. Assistok, memorizálás, bukás esetén alt-f4 azért befolyásoló tényezők :) De ezekkel túl sok mindent nem lehet kezdeni, és ettől függetlenül jó ez így, még mindig ezerszer jobb mint mesterséges intelligencia ellen versenyezni ;)


Vissza: “DiRT Rally : VSR DiRT Rally bajnokság : '17 tavasz VB (január - április)”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég