Nyilatkozatok

A Team VRS és a Virtual SimRacing folytatja a közösen indított nagy sikerű szimulátoros bajnokságot. Az Audi Sport TT Cupban olyan legendás pályákon versenyezhettek, mint Spa-Francorchamps, Monza, vagy Nürburgring. A november 16-án rajtoló 50 ezer forintos összdíjazású sorozat legjobbjai a pénzdíj mellet értékes kupákért és ajándékcsomagokért szállhatnak harcba.

Moderátor: BT Tag

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1002
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2017.11.16. 21:39

mehet
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
rob.h
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2017.01.19. 19:58
Teljes név: Horváth Róbert

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rob.h » 2017.11.16. 21:44

replay nélkül nem akarok semmit sem mondani...párszor én is elbasztam a féktávot a célegyenes végén, ha jól emlékszem mindkét versenyen véletlenül beforgattam egy-egy embert. elnézést ezekért.
a többi rengeteg kontaktban annyira nem érzem magam hibásnak... de vissza kellene néznem az egész replayt.

valamiért - én úgy hittem, hogy beállítottam egy gombot a kormányon - a p2p nálam mintha nem működött volna. a számláló végig 15-ön (illetve a második versenyen 16-on) volt. így elég szar volt védekezni-támadni, nem is nagyon sikerült, mindkét versenyen be lettem darálva, mint a szar.
megpróbálom a következő futamra ezt kideríteni, mert a meglepően jó időmérő után nem ilyen versenyekre számítottam...

gratula a dobogósoknak, meg azoknak, akik tisztán végig tudtak menni :)
főleg a második versenyen elég roncsderbi hangulat volt, nem mondom, a közepére az én agyam is elborult picit... jó lenne ebből visszább venni, és fairebb harcokat vívni.

KRicsi90
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2016.04.08. 11:22
Teljes név: Katona Richárd

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: KRicsi90 » 2017.11.16. 22:11

Sziasztok.
Abszolut csalódás volt a futam. A tempóm is nagyon lassúnak tűnt illetve az sem segített hogy vagy beesett 1-2 ember úgy mintha 1 kanyaron múlna minden, vagy pont annyira szúrta be az autó orrát hogy ha nem engedem el kiforgat.... .Nyilván én is kontaktoltam 1x 2x amiért elnézést kérek. A másik hogy volt 1-2 vágás is ahogy láttam. Szóval ne haragudjatok de kicsit komolytalannak tűnt. Első futamon a rajt után közvetlenül jobbról a fűről jött belém valaki, 2. futamon pedig a lesmo-2 ben is kiforgattak...
Remélem később alakul ez a dolog.

Avatar
Donmartino24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016.04.05. 23:17
Teljes név: Barna Martin

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Donmartino24 » 2017.11.16. 23:15

Most nem bocsátkoznék hosszabb "nyilatkozatba", majd esetleg holnap, csak annyit fűznék hozzá egyelőre, hogy kicsit talán sok volt ez a 30 induló, nem tudom másnak is hasonlóak e a benyomásai ezzel kapcsolatban, de érzésem szerint 20 lett volna az ideális kb. Egyébként köszönöm a futamokat, a viszonylag sok crash mellett voltak jó csaták :)

Avatar
Erikkonen
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2016.02.09. 14:58
Teljes név: Mammel Erik
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Erikkonen » 2017.11.16. 23:18

Nekem nem volt csalódás, a tesztfutamok alapján számítottam rá, hogy a középmezőny egy túlélési próba lesz majd.

1. verseny - rajt a 20. hely körülről, aztán a T1-et nem úsztam meg "élve", valaki kiforgatott, így pár másodperc hátránnyal a mezőny után eredtem. 4 körön át gyüjtögettem a "lepattanókat, a 21. helyig előre is jöttem, aztán a Roggia előtt rájöttem, hogy maradt a kvali setup, 4,2 körre való benzinnel, ami addig tartott. Vissza a boxba, aztán tankolás és bünti után visszaálltam egy kör hátránnyal, hogy ne unatkozzam. nagyjából oda kerültem, ahol voltam, csak egy körrel lemaradva. Senkit nem tartottam fel végül, úgyis azt a tempót autóztam.

2. verseny - Rajt a végéről, aztán a kriminális roncsderbinek köszönhetően két kör alatt 28.-ról a 10. hely környékéig szlalomoztam előre. Innen még javítottam 2 helyet, aztán Barna Martinnal nem fértünk el az Ascariban, szerintem nem hagytam elég helyet, így összeértünk és én befordultam. 8.-ról vissza a 13.-ra, folytatódott a küzdés, végül egy helyet sikerült javítani és bejöttem 12.-nek az utolsóról.

Tényleg feleslegesen vehemensek páran, a második futam ezt még inkább megmutatta. A p2p viszont jó taktikázási lehetőséget ad. Többször is simán elengedtem magam mellett másokat például a Parabolica előtt, mert tudtam, a célegyenesben úgyis simán visszaelőzöm szélárnyékkal és p2p-vel. Nem ártott gondolkodni, hogy hol és mikor használjuk :)
Mammel Erik

Avatar
Erikkonen
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2016.02.09. 14:58
Teljes név: Mammel Erik
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Erikkonen » 2017.11.16. 23:20

Donmartino24 írta:...kicsit talán sok volt ez a 30 induló, nem tudom másnak is hasonlóak e a benyomásai ezzel kapcsolatban, de érzésem szerint 20 lett volna az ideális kb.
Nem a létszámmal van a baj :)
Mammel Erik

Avatar
Donmartino24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016.04.05. 23:17
Teljes név: Barna Martin

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Donmartino24 » 2017.11.16. 23:51

Erikkonen írta:Nekem nem volt csalódás, a tesztfutamok alapján számítottam rá, hogy a középmezőny egy túlélési próba lesz majd.

1. verseny - rajt a 20. hely körülről, aztán a T1-et nem úsztam meg "élve", valaki kiforgatott, így pár másodperc hátránnyal a mezőny után eredtem. 4 körön át gyüjtögettem a "lepattanókat, a 21. helyig előre is jöttem, aztán a Roggia előtt rájöttem, hogy maradt a kvali setup, 4,2 körre való benzinnel, ami addig tartott. Vissza a boxba, aztán tankolás és bünti után visszaálltam egy kör hátránnyal, hogy ne unatkozzam. nagyjából oda kerültem, ahol voltam, csak egy körrel lemaradva. Senkit nem tartottam fel végül, úgyis azt a tempót autóztam.

2. verseny - Rajt a végéről, aztán a kriminális roncsderbinek köszönhetően két kör alatt 28.-ról a 10. hely környékéig szlalomoztam előre. Innen még javítottam 2 helyet, aztán Barna Martinnal nem fértünk el az Ascariban, szerintem nem hagytam elég helyet, így összeértünk és én befordultam. 8.-ról vissza a 13.-ra, folytatódott a küzdés, végül egy helyet sikerült javítani és bejöttem 12.-nek az utolsóról.

Tényleg feleslegesen vehemensek páran, a második futam ezt még inkább megmutatta. A p2p viszont jó taktikázási lehetőséget ad. Többször is simán elengedtem magam mellett másokat például a Parabolica előtt, mert tudtam, a célegyenesben úgyis simán visszaelőzöm szélárnyékkal és p2p-vel. Nem ártott gondolkodni, hogy hol és mikor használjuk :)
Az utolsó mondataidban magamra találtam, ezt játszottunk pont addig a bizonyos esetig. Visszanéztem, szerintem versenybalesetnek letudhatjuk, végiggyorsultunk egymás mellett, aztán mivel én voltam a rosszabbik íven, előbb fékeztem, de még ígyis egymás mellé értünk, menekültem a huplira ahogy tudtam de, ha jobban rámegyek abból tuti piruett lett volna. Sajnálom, hogy ott sokat vesztettél, jót csatáztunk :D

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2017.11.17. 09:31

Kvali: Sok nem volt benne, P7.

R1: Jó rajt, utána pedig ütöttük egymást mindenkivel. A gyors kanyarok bejáratán egy picit csúszott nekem a kocsi segge, ami egyedül nem volt gond, sőt, így tetszett nekem, de futamon pont azon a pár centin múlott az összeérés,amennyit mászott a segge. Azt nem értem, hogy miért pattan le így a másik, ha összeérünk. Bocsánat Horváth Róbert, volt két kontakt kanyar közepén, ami után láttam, hogy villogtál is. Belül voltam, helyet is hagytam szerintem, de amint összeértünk egy picit, jött az AC bug és téged dobott ki oldalra. Talán P6-7 körül értem be.

R2: Jó rajt, már negyedik voltam a síkánban, amikor belül valaki torpedózott egyet. Utána az egyenes közepén kiforgattak, az nem is értem. Utána az Ascariban 3-an fordultunk be. Én középen hozzáértem a kívül lévőhöz, az AC ledobott róla, ekkor hozzá értem a belül lévőhöz, az AC ledobott róla, ekkor hozzá értem a kívül lévőről, az AC ledobott róla, ekkor hozzá értem a belül lévőhöz, az AC ledobott róla, hátulról jött egy lökés, mert annyira belassultam, hogy azt lereagálni ott kb lehetetlen, végül a falban álltam meg. Utána ha előttem össze mentek, abban én tuti benne voltam. Elém pördült vissza valaki amit telibe kaptam, előttem lévő elfért nekem satu kellett. Hatalmas szopoágá volt az R2. Talán a top 20 meglett.
Molnár Dániel #99

Avatar
ZoCi
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011.05.08. 17:48

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: ZoCi » 2017.11.17. 10:13

1 év kihagyás után megunva a rallyt úgy gondoltam, hogy visszatérek a pályaversenyzéshez.
Igyekeztem több kört megtenni a pályán, hogy visszaszokjak.
Volt néhány úriember, aki magának hitte a pályát...elengedtem, de 1 kanyarral később félreállt...

A verseny kaotikus volt. Kiforgattak az első kanyarban, lökdöstek(leszarom, hát verseny van, az adok kapokkal legalább élvezetes), viszont néhányan olyan szinten vágták a pályát, hogy csak a levegőt kapkodtam.

Saját hülyeségem, hogy fogalmam se volt, hogy mi a p2p és, hogy hogy is kell használni...
Így hiába is szél árnyékoztam, sokan csak úgy mentek el mellettem, mint ha ágyúból lőtték volna ki...

Sajnálom akit én pöcköltem, vagy én toltam ki, a seggembe volt a mezőny vége.
Kép

Avatar
rob.h
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2017.01.19. 19:58
Teljes név: Horváth Róbert

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rob.h » 2017.11.17. 13:50

danikosz írta:Kvali: Sok nem volt benne, P7.

R1: Jó rajt, utána pedig ütöttük egymást mindenkivel. A gyors kanyarok bejáratán egy picit csúszott nekem a kocsi segge, ami egyedül nem volt gond, sőt, így tetszett nekem, de futamon pont azon a pár centin múlott az összeérés,amennyit mászott a segge. Azt nem értem, hogy miért pattan le így a másik, ha összeérünk. Bocsánat Horváth Róbert, volt két kontakt kanyar közepén, ami után láttam, hogy villogtál is. Belül voltam, helyet is hagytam szerintem, de amint összeértünk egy picit, jött az AC bug és téged dobott ki oldalra. Talán P6-7 körül értem be.

R2: Jó rajt, már negyedik voltam a síkánban, amikor belül valaki torpedózott egyet. Utána az egyenes közepén kiforgattak, az nem is értem. Utána az Ascariban 3-an fordultunk be. Én középen hozzáértem a kívül lévőhöz, az AC ledobott róla, ekkor hozzá értem a belül lévőhöz, az AC ledobott róla, ekkor hozzá értem a kívül lévőről, az AC ledobott róla, ekkor hozzá értem a belül lévőhöz, az AC ledobott róla, hátulról jött egy lökés, mert annyira belassultam, hogy azt lereagálni ott kb lehetetlen, végül a falban álltam meg. Utána ha előttem össze mentek, abban én tuti benne voltam. Elém pördült vissza valaki amit telibe kaptam, előttem lévő elfért nekem satu kellett. Hatalmas szopoágá volt az R2. Talán a top 20 meglett.
nem azért villogtam, mert mérges voltam - nyomkodtam én már mindenféle gombot a kormányon, mert kurva ideges voltam, hogy nem megy a P2P :D
rohadt sokat számított tegnap, pláne ezen a pályán. senkitől nem tudtam elszakadni nagyon, max ha hibázott, a csatákból meg szinte kivétel nélkül a végén én jöttem ki rosszul.
R2 tényleg nagy szopás volt, asszem pont téged löktek ki előttem, sikerült kikerülnöm mindkettőtöket, mikor meg már azt hittem biztonságban vagyok, valaki kilökött a bukótérbe a Roggiánál.

ott okoztem én is egy nagy kalamajkát, az első sikánban túlmentem a féktávon, és ahogy a kijáratnál próbáltam befordulni, valaki kívülről rám fordult és kiforgattam. ezért elnézést még egyszer, ott elég nagy zúzás volt utána, még a curva grande felé félúton is láttam hátrafelé gurulni autókat...

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2017.11.30. 21:17

Kvali: Ritka szar kör.
R1: 17ről feljöttem 6-ra. Mindenből kimaradtam. Nem tudom, hogy Metacos előzésnél én hibáztam, vagy ő, vagy mind a ketten.
R2: Csak egyszer néznél körbe a pályán Mézes Gyula... csak egyszer / kibaszott futam. Tök jó lett volna, nem a falba végezni azért, mert nem tudsz visszajönni úgy a pályára, mint egy ember. Mert ez már állatság..
Molnár Dániel #99

Avatar
blase
Hozzászólások: 612
Csatlakozott: 2009.08.16. 18:28

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: blase » 2017.11.30. 21:37

Ha netán van kedvetek megnézni az előzésem, Mézes Gyula és Dóra Patrik biztosan látta, igazság szerint nem tudom eldönteni, hogy én voltam-e túl agresszív a nagyon rövid féktávval, vagy csak szimplán nem látta Gyula, hogy ott vagyok....

Szerintem simán meg lett volna az első hely....de hát ez van. :(

u.i. Szűcs Máté: amikor egy picit megtoltál, azt hittem itt vége, nem tudom, hogy fogtam meg :)
Kovács Balázs - http://www.draftone.com

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2017.11.30. 22:33

blase írta:
2017.11.30. 21:37
u.i. Szűcs Máté: amikor egy picit megtoltál, azt hittem itt vége, nem tudom, hogy fogtam meg :)
Egy gyors imát én is elmondtam akkor... "Sajnos" sokkal jobb volt a kigyorsításom és annyival jobban is tolta az orrát, hogy pont megpusziljalak. Bocsi!
Kép

MetaC
Hozzászólások: 1203
Csatlakozott: 2009.07.23. 08:09
Teljes név: Szűcs Máté
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: MetaC » 2017.11.30. 22:37

Kvalit végén megmentettem Mézes Úr setupjával. Talán 13. hely körül végeztem...
R1 nagyon jó volt. Szépen jöttem előre galiba nélkül végre okos versenyzéssel. Végén hibáztam, Dani jobban gyorsított ki, P2P-m elfogyott (nem volt kint HUD ami mutassa), majd a hátsó egyenes törésben nem fértünk el és én voltam kívül. Szerintem én hibáztam, lényegtelen...

R2 se indult rosszul, bár több kocc volt. Hátsó egyenes törés ismét, mentem belül, mellettem kívül valaki akit legyorsultam. Néztem helicorsat, és már mögém mutatta, hogy elférek előtte így kihúztam az autót. Hát nem fértem el. :D 210-el pörögtem be, de nem sérült az autó. Végén 11-13 hely körül végeztem.

Jó futamok voltak és legalább nagy galibát nem okoztam.
Kép

Avatar
blase
Hozzászólások: 612
Csatlakozott: 2009.08.16. 18:28

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: blase » 2017.11.30. 22:44

Ja nem gáz, láttam Te is kapaszkodtál utána rendesen, mondjuk nekem 3-at libbentett be, szóval kellett tekereni a kormányt rendesen...
Amúgy muszáj volt kívül mennem mert belül volt valaki és mivel nem láttam, hogy hol ezért inkább kihúzódtam...:D
Kovács Balázs - http://www.draftone.com

Avatar
rob.h
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2017.01.19. 19:58
Teljes név: Horváth Róbert

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rob.h » 2017.12.03. 10:41

MetaC írta:
2017.11.30. 22:37
Kvalit végén megmentettem Mézes Úr setupjával. Talán 13. hely körül végeztem...
R1 nagyon jó volt. Szépen jöttem előre galiba nélkül végre okos versenyzéssel. Végén hibáztam, Dani jobban gyorsított ki, P2P-m elfogyott (nem volt kint HUD ami mutassa), majd a hátsó egyenes törésben nem fértünk el és én voltam kívül. Szerintem én hibáztam, lényegtelen...

R2 se indult rosszul, bár több kocc volt. Hátsó egyenes törés ismét, mentem belül, mellettem kívül valaki akit legyorsultam. Néztem helicorsat, és már mögém mutatta, hogy elférek előtte így kihúztam az autót. Hát nem fértem el. :D 210-el pörögtem be, de nem sérült az autó. Végén 11-13 hely körül végeztem.

Jó futamok voltak és legalább nagy galibát nem okoztam.
az R2-ben szerintem velem ütközhettél a hátsó egyenesben, én annyit láttam, hogy melletted voltam még de szorítottál lefelé. picit próbáltam korábban fékezni de pont abban a pillanatban értünk össze. pár pozíciót én is vesztettem ezzel.
viszont azt nem tudom, ki jött belém a célegyenes végén a féktávon, pont mikor fékeztem a belső oldalon kívülről valaki a kocsim oldalába rántotta, én meg csúsztam oldalvást. picit necces volt, jó hogy nem gyűjtöttem be senkit. viszont az első két körbn kaptam 3 cut warningot ilyenek miatt, picit figyelnem kellett már utána :D

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2017.12.14. 21:49

3. forduló | 2017.12.14. - Poznan

A visszatérésem felemásra sikeredett, vagy hogy is mondjam... Ez most jónak számít? Vagy rossznak? :)

Qualy: nem akart összejönni a jó kör, de az időmérő végén azért csak bevetődtem a 9.-ik helyre.

R1: óvatos rajt, próbáltam vigyázni a többiekre, de a pálya közepén kiforgattak, aztán mentem az utolsó helyre... Innen jó tempóval jöttem felfelé, majd akadtak csaták is, így végül 14.-ik helyen értem célba.

R2: öhhm, ismerem a szabályokat meg a lebonyolítást, de addig, amíg nem álltam az első helyen a rajtnál, le sem esett, hogy a második versenyt az élen fogom kezdeni. A rajt elment, majd visszaestem 3.-iknak, később egy hibát kihasználva feljöttem 2.-iknak, és miután átverekedtem magam, elsőnek. Kezdtem már előnyt is építeni, szépen haladtam a magam tempójában, majd jött a HURKA... Hogy rohadna el az ott, persze, hogy kidobott a gumifalba, gyönyörű jelenet lesz majd a közvetítésben... Onnan valahogy még visszajöttem az élre, de elkezdődött a harc. Komoly küzdelmek voltak, teljesen fair körülmények között, végül lemaradtam és védtem a 3.-ik helyet, amin sikeresen bementettem a roncsot.

Sokkal rosszabb "kezdésre" számítottam, ez most meglepett + kezdem egyre jobban sajnálni, hogy az első kettő fordulóban nem voltam jelen. :roll:
Füredi Zoltán

Avatar
rob.h
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2017.01.19. 19:58
Teljes név: Horváth Róbert

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: rob.h » 2017.12.15. 09:47

érdekes verseny volt.

Q:10 - nem igazán sikerült egy jó kör, meg az sem segített, hogy a fülkében valamiért nem frissültek be az eredmények, a gyakorlás időeredményeit láttam, meg azt hogy csúszok lefelé :D a végén 10. lettem.

R1:7 - a rajt nem volt rossz, és hálistennek mindenki óvatos volt az első kanyarban körülöttem. a T2 felé haladva egy lila Audival csatáztam, aztán nem tudom hogyan, de koccantam valakivel, majdnem megpördültem de megfogtam. ezt leszámítva az egész verseny tiszta volt, majdnem végig légüres térben mentem a 7. helyen, a végén Ádám hibájának köszönhetően ráestem de az utolsó körben én is hibáztam egyet.

R2:5 - a rajtom itt is jó volt, viszont belementem pár esztelen csatába, mivel éreztem, hogy gyorsabb lehetek mint az előttem lévők. ezt utólag talán nem kellett volna. elnézést kérek Gyulától, a hátsó gyors kanyargós részen, mikor - érzésem szerint - picit hibázott, rásegítettem a p2p-vel, és a gyors balosra mellé érkeztem meg. egymás mellett voltunk, de nem fértünk el, így ő kizúgott a bukótérbe. utána a következő necces szitu, ha jól emlékszem Dobsa Richárddal volt, ugyanúgy hibázott előttem, de már hamarabb (a jobbos törésben) melléértem, mintha picit koccantunk volna, de ott még érzésem szerint nem volt nagy dráma, viszont a visszafordító "sikán"-nál eltűnt mögülem, ott nem igazán tudom mi történt és ki volt a hunyó, addig próbáltam védekezni...
utána hirtelen az élen találtam magam, mögöttem Ádámmal aki picit gyorsabbnak tűnt. egyszer én is hibáztam a kör vége felé, az utolsó kanyar előtt Ádám megelőzött, az utolsó kanyarban viszont alávágtam és p2p-vel visszajöttem elé. eddigre Márk már a seggemben volt, tolt gyakorlatilag, hárman mentünk egy kupacban, én az elején. aztán hirtelen azt vettem észre hogy pörgök mint egy búgócsiga, és - ha jól láttam - vittem magammal Ádámot, Márk meg szépen elsétált a győzelemmel.
nem igazán tudom mi volt ez, a replayen majd visszanézem, de ha Márk volt az aki beforgatott, akkor elég türhő manővernek érzem ezt egy egyenes közepén. de majd valamit mond rá.
az utolsó körökben mások hibáinak, koccanásainak köszönhetően visszajöttem az 5. helyre, de ebben ennél jóval több volt.

mindenesetre gratula a dobogósoknak, lássuk, mi lesz a következő versenyen.

Atesz
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2017.11.15. 20:21
Teljes név: Dencs Attila

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Atesz » 2017.12.15. 19:42

Q: Időmérőn az autóm setupjához képest jó kört sikerült futnom, de sajnos még az 1 körös tempón van mit csiszolni, mert csak 16. helyre volt elég a köröm.
Egyértelműen javulnom kell a jövőben ezen a téren, főleg egy ilyen kemény mezőnyben.

R1: Mint 2 hete, úgy most is a daráló közepéből kellett rajtolnom. Próbáltam óvatos rajtot venni, megtartani a pozíciómat, ami sikerült is, és szerencsére a körülöttem lévők is figyeltek, fair rajtot vettek és nem löktük ki egymást. 2. vagy 3. körben volt egy kisebb kontaktom a 2. kanyar féktávján, ami természetesen nem volt szándékos, ezt leszámítva nyugisabbnak mondható futamom volt.
Elég sokat autóztam légüres térben. A végére sikerült felegerésznem magamat a 11. helyre és még a csapattársammal is tudtam egy jót csatázni. :D

R2: 4. helyről vártam a rajtot. Sikerült megtartanom a pozíciómat, első 2-3 körben 3. helyen mentem. Az előttem menők kezdtek feltartani, míg hátulról pedig egyre csak nőtt a nyomás, néha már védekeznem is kellett. Pont nálam kezdett záródni az olló. Részben a nyomásnak köszönhetően és a türelmetlenségem miatt is, majdnem ütköztem a csapattársammal ezért a fűre kicsúsztam, ami miatt sajnos a 12. helyre visszaestem. A futam hátralévő 2/3-át határon nyomva teljesítettem, ami végül kifizetődött, mert
a 6. helyre sikerült felérnem. Kármentésnek több mint jó volt :D

Nürburgringhez képest már kedvezőbben alakultak a dolgok és kezdett kijönni a lépés, de ugyanakkor sajnálom az R2-t mert jobb eredmény is kinézőben volt. :roll:
Bajnokság terén nagyon sajnálom, hogy nem tudtam indulni a Monzai fordulón, így nagy ponthátrányból kell alkotnom...
Várom a következő fordulót :D
Dencs Attila

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2018.01.04. 22:22

4. forduló | 2018.01.04. - Jerez

Ezt nem hiszem el... :D :D :D

Qualy: meg sem tudtam közelíteni a hotlap időmert, folyamatosan lecsúsztam az ívekről, vagy forgalomba keveredtem-hibáztam, így a 15.-ik helyről vártam a rajtot.

R1: eljöttem a mezőnnyel, csatáztam is picit, feljöttem ilyen 9-10-ik helyre, majd a verseny első negyedében nem írta ki (vagy nem láttam) a Helicorsa jelzését, miszerint vannak mellettem, így egy pici kocc után mentem a kavicságyba, és visszaestem 16.-iknak. Itt minden átértékelődött a fejemben, és mivel közel volt előttem a 14-15.-ik helyezett, így elindultam a fordított rajtrács első helyéért. Jó volt a csata, sikerült is a kívánt pozícióba autóznom, majd megjelent előttem a csapattársam, Malm Balázs, akit érthető okokból, nem is akartam megelőzni. :roll: Szóval R1: 14.-ik helyen a célban.

R2: bíztam sok mindenben: a jó rajtban, hogy lesz egy jó tempóm és sikerül elöl maradnom. Nos, most már kijelenthetem: SIKERÜLT. :D Végig azt sulykoltam magamban, hogy "gyerünk szépen, ügyesen, nincs hiba, nem fér bele", majd mikor már 3 msp előnyöm volt, kicsit lenyugodtam. (és persze mikor lankad a figyelem, jönnek az apró hibák is, így ismét össze kellett szednem magam)

Ha nem csalnak az emlékeim, akkor az egész VSR-es jelenlétem óta ez az első győzelmem, szóval nagyon boldog vagyok. :)
Füredi Zoltán

Avatar
FuReady
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2016.03.12. 11:50
Teljes név: Füredi Zoltán
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: FuReady » 2018.02.01. 22:14

5. forduló | Spa-Francorchamps

Mindkét versenyen az enyém lett a leggyorsabb kör, ez azonban az eredményeket nem tükrözi... :roll:

Qualy: volt benne hiba, egy tökéletes kör valahogy nem akart összejönni, de az eddigiekhez képest fejlődés a P7. :roll:

R1: eljöttem a többiekkel, majd a Kemmel egyenes végén pont előttem forgattak valakit keresztbe, sehova nem tudtam menekülni, így telibe trafáltam a versenytársat, majd felocsúdva haladtam tovább. Voltak csaták, a végén Pénzes Józseffel meccseltünk, sikerült előtte maradnom, így P8-ba hoztam be a kocsit.

R2: ismét eljöttem, majd megint a Kemmel egyenes végén kezdődtek a bajok: összekoccantunk Dobsa Richárddal, majd én mentem neki a csapattársam Malm Balázsnak, és ezután akár hányszor próbáltam pozíciót fogni, vagy lepattantam valakiről, vagy én hibáztam... Visszaestem 20.-iknak, ott legalább nyugalom volt. Majd kezdtem feljönni, de bárkivel is találkoztam, az vagy meglökött, vagy belém jött, a legszebb az volt, mikor talán ismét Pénzes Józseffel haladtunk, majd a Pouhonba direkt a külső íven fordultam, hogy hagyjak neki helyet belül, erre pöci, kocsi bebicskázott, én meg mentem a gumifalba... A végén megint jöttem felfelé, majd az utolsó körben, a Stavelot-ra fordulva ismét a szokásos pöci, majd utána tulajdonképpen kilökés a kavicságyba, így behoztam a romot a 17.-ik helyen... No comment, lesz mit visszanéznem...

Szeretem Spa-Francorchamps-ot, ez nem is fog változni, de amit egyesek "versenyzés" alatt művelnek, az kritikán aluli.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára FuReady 2018.02.11. 14:38-kor.
Füredi Zoltán

Avatar
Erikkonen
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2016.02.09. 14:58
Teljes név: Mammel Erik
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Erikkonen » 2018.02.02. 08:53

FuReady írta:
2018.02.01. 22:14
No comment, lesz mit visszanéznem...

Szeretem Spa-Francorchamps-ot, ez nem is fog változni, de amit egyesek "versenyzés" alatt művelnek, az kritikán aluli.
Abszolút egyetértek. Miután Laza Balázs fél körön belül kétszer lökött meg és a másodiknak több kocsis karambol lett a vége, ki is léptem a második versenyről. Poznan-ban majdnem felkent a célegyenes falára (a'la Schumacher a Hungaroringen), aztán leszorított. Képtelen elviselni, hogy valaki megelőzi. Most az utolsó sikánban elfékezte és miután megelőztem, a célegyenesre fordító részben lepöckölt az ívről, így vette vissza a helyét. Aztán a Kemmel-ben megelőztem, A Les Combes-ban hagytam neki is helyet, ha mellettem volna, de így is kiforgatott, aminek eredményeképp más is belém durrant. Nekem meg az agyam durrant el. Ennek így nem sok értelme van.

A második verseny első körében téged is ő lök meg először, aztán kapod a kegyelemdöfést Pénzes Józsitól. Ezzel veszítettél úgy 3 pozíciót. Ugyanott a Pouhon-ban azért még Molnár Danival is koccol egyet a biztonság kedvéért, nehogy valaki érintetlen maradjon a környezetében.
Mammel Erik

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2018.02.02. 10:50

Quali: Végén hibáztam, egyszerűen nem tudok ezzel az autóval összerakni egy tiszta kört.
R1: Első körben annyira belassultak előttem, hogy eltaláltam egy fekete audit, bocsi érte. Nem voltam állat, de nem számíottam ilyenre. Jöttem fel szépen, majd az Eau Rouge tetején két narancs autó összement (gecc, hogy? :D ) aztán próbáltam minden irányba menekülni, amikor azt hittem balra tiszta akkor padlóztam de hirtelen odapörgött a kocsi. Autó KO. Végén eltaláltam mégegyszer egy fekete audit, lehet megint ugyan azt a személyt, bocsánat. Utána kaptam vissza a pályán azt éreztem, de nem forogtam ki.
R2: Feljöttem 10 körül, amikor egy citrom audi addig lökdösött amíg majdnem eldobtam, majd Metaccal kiegészülve 3-an vettünk egy kanyart, ahol szintén sok lökdösődés utána valahogy a kavicsba kötött ki. Passz, nem néztem vissza a futamot. Végén asszem hátra estem, nem rémlik már.

Az óvás topic meg végre pörög, örülök neki. Páran már kezdik komolyan venni meg használni, így fog lenyugodni mindenki, nem attól, ha kussolok és magamban puffogok, hogy jaj mire megyek ha ő kap -10 pontot. Pont arra, hogy megóvja még 2 ember és már a köv futamon nem okoz bajt senkinek.
Molnár Dániel #99

banacory
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.07.19. 16:36
Teljes név: Bana Kornél

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: banacory » 2018.02.02. 10:56

Nem ez volt a legjobb versenyhétvége a szezonban, de megyünk tovább.

Qualy: A végére csak sikerült összerakni egy 32:2-es kört, amivel sikerült a 3. helyet megszereznem.
R1: Sikerült eljönni a rajt pozíciómban. Próbáltam Kesjárra nyomást helyezni, de láttam, hogy Nándorival van elfoglalva. Eközben Dencs ott loholt a nyakamba. Láttam, hogy Nándori csúszkál az első helyen, az volt a cél, hogy ha Kesjár meg tudja előzni, akkor lehet nekem is esélyem. Meg is történt a helycsere, nekem is mennem kellett. Talán a 6. kör végén sikerült a hátsó egyenesre jó kigyorsítani és az utolsó sikánra már kissé mellette voltam Nándorinak, aki kissé elfékezte, így túlcsúszott a sikán bejáraton. Nem akartam paraszt lenni, hagytam neki szépen helyet, hogy elférjünk a balosban, erre azt látom, veszi simán, mintha ott se lennék, leküldött a pályáról... A célegyenesben p2p-vel visszajöttem, hárman nem igazán fértünk el a visszafordítóban. Ezután már csak próbáltam megtartani a 2. helyet.

R2: Rajt átlagos, Egyik körben 3-an szorosan voltunk az első kanyarban, és a kigyorsításon jobbra Molnár Dani, Balra Kesjár András éppen annyira melettem, hogy az első lökhárítójuk az én hátsómnál volt. Jobbról szűkül az út, ezért nem akartam a falba küldeni Molnárt, de Kesjár elindult jobbra, ezzel kiforgatott. Vissza a hátsó szegmensbe, innentől katasztrofális volt. Még a pouhonban előttem megcsúszott Pénzes aki Füredit eltalálta, egy ideig csúszott, aztán megbicsaklott kifelé az autója, így mentünk együtt a levesbe. A végén már csak be akartam fejezni a versenyt.

Csucsu_13
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016.11.10. 10:01
Teljes név: Laza Balázs

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Csucsu_13 » 2018.02.02. 12:20

Erikkonen írta:
2018.02.02. 08:53
FuReady írta:
2018.02.01. 22:14
No comment, lesz mit visszanéznem...

Szeretem Spa-Francorchamps-ot, ez nem is fog változni, de amit egyesek "versenyzés" alatt művelnek, az kritikán aluli.
Abszolút egyetértek. Miután Laza Balázs fél körön belül kétszer lökött meg és a másodiknak több kocsis karambol lett a vége, ki is léptem a második versenyről. Poznan-ban majdnem felkent a célegyenes falára (a'la Schumacher a Hungaroringen), aztán leszorított. Képtelen elviselni, hogy valaki megelőzi. Most az utolsó sikánban elfékezte és miután megelőztem, a célegyenesre fordító részben lepöckölt az ívről, így vette vissza a helyét. Aztán a Kemmel-ben megelőztem, A Les Combes-ban hagytam neki is helyet, ha mellettem volna, de így is kiforgatott, aminek eredményeképp más is belém durrant. Nekem meg az agyam durrant el. Ennek így nem sok értelme van.

A második verseny első körében téged is ő lök meg először, aztán kapod a kegyelemdöfést Pénzes Józsitól. Ezzel veszítettél úgy 3 pozíciót. Ugyanott a Pouhon-ban azért még Molnár Danival is koccol egyet a biztonság kedvéért, nehogy valaki érintetlen maradjon a környezetében.
Sosem tartottam magam unfair versenyzőnek,de azt sosem tagadtam és nem is fogom, hogy a kelleténél agresszívabban védekezek,de mindig is törekedtem és törekedni fogok arra,hogy ezt mindvégig szabályosan tegyem.

Nem formula szériáról beszélünk, hanem kasztnis autókról, gyakran fordulnak el kanyarokban az Én kilincsemre támaszkodva is, de sosem jöttem "hőbörögni" elfogadtam,hogy ez a széria ezt tolerálja.

Tisztában vagyok azzal is,hogy sokan nem kevés időt áldoznak a gyakorlásra és igyekeznek a legtöbbet kihozni magukból, nyilván emeli a tétet az is, hogy a díjazás miatt egy erős mezőnyben kell helyt állni és dühítő, ha egy másik fél miatt elmért féktáv, vagy rosszul felmért ív választás miatti esetleges kontakt más versenyét negatív irányba befolyásolja, de attól függetlenül ezt a stílust és hangnemet kérném mellőzni.

Érthető,hogy az ilyenkor szokásos, óvd meg és elfogadom a BT által kiszabott büntetést elfogadom sorok kevesek,mint golyó ellen az integetés,az sem kárpótolja a bele fektetett idődet,ha elnézést kérek,minden esetre Én komolyan gondolom és sajnálom.

Igyekszem a jövőben még inkább arra törekedni,hogy mindvégig higgadt és szabályos legyek.
Az okozott kellemetlenségért pedig minduntalan elnézést.


Vissza: “Assetto Corsa: VSR Audi TT Cup 2017”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég