Az óvásokat a közzétett replay idő alapján kell itt megadni!
Az óvások benyújtási határideje: A futamot követő vasárnap éjfél. Amennyiben az óvás ez után érkezik, akkor érvénytelen! Az óvást csak a futamon részt vett pilóta teheti meg! Szerver idő szerint tessék leadni az óvást, saját replay idő alapján nem kötelesek a bírók megnézni.
Óvás benyújtásának formája:
- Melyik szerver: A/B/C
- Melyik futam: R1/R2
- Résztvevők megnevezése
- Szerver replay idő
Replay
Óvások
Moderátor: BT Tag
- Bírói testület
- Hozzászólások: 1099
- Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
- Teljes név: VSR Bírói testület
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Óvások
Virtual SimRacing Bírói Testülete
Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing
Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!
Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing
Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!
-
- VSR Szervertag 2019
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2016.04.03. 14:23
- Teljes név: Malm Balázs
Re: Óvások
A-R1-2:34 Malm Balázs-Laza Balázs
-
- VSR Szervertag 2019
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2017.10.10. 14:37
- Teljes név: Pinczés Ádám
Re: Óvások
A-R1-12:40 Pinczés Ádám-Mándity István
-
- VSR Szervertag 2019
- Hozzászólások: 50
- Csatlakozott: 2017.11.15. 20:21
- Teljes név: Dencs Attila
- Stevo
- VSR Szervertag 2018
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2013.01.24. 13:09
Re: Óvások
Tisztelt BT!
Szeretném kérni a szóban forgó eseteim újravizsgálását, az alábbi felvetésekre, észrevételekre hivatkozva!
Esetem Nagy Balázzsal. (2:07)
Visszanézve az esetet, látszik hogy ugyanazt az ívét követem le, mint előttem levő Pinczés Ádám. Szemszögemből, illetve külső kamera állásból is megfigyelhető, hogy Nagy Balázs befelé tartó kormány mozdulatot végez, (korai féktáv vétellel) elzárva az ív belső részét, aminek a következménye lett az eset. A bukótérben történő levágás, az esetleges további baleset elkerülése végett történt.
Ezeket figyelembe véve, nem tartom helytállónak a kiszabott büntetési tételt, mégha első körös esetről is van szó.
Nagy Balázst tartom büntetendő félnek ennél az esetnél, a fent elmített dolgok miatt.
Zárójelben, megnézve a további két esetet (4:21: Kiss János - Nagy Balázs; 4:23: Laza Balázs - Malm Balázs), Kiss János büntetésével sem értek egyet teljesen, ugyanis Nagy Balázs a kanyart elrontva lecsúszik a pályáról, míg a mögötte érkező két ember harcol a pozícióért. Ilyenkor a pályára visszatérő versenyzőnek kell a megfelelő módon visszatérnie a pályára, figyelembe véve a forgalmat.
Kérem ennek az esetnek is a felülvizsgálatát!
Esetem Pinczés Ádámmal. (12:40)
Példának felhozva, Malm Balázs-Laza Balázs esete (Sepang, szerveridő: 2:34).
Ezt a szituációt visszanézve jogosnak találom a büntetést, mivel jól látható hogy egy késői fékezés kapcsán Laza Balázs túlcsúszik a normális féktávon, belső íven és eltalálja Malm Balázst. A replayt-t visszanézve, nem vélem azt, hogy későn fékeztem volna. Fékezésnél az autó hátulja kitör a balos, lejtős kanyarban. Ettől a pillanattól kezdve viszont már csak utas voltam, a lejtős részen keresztbe csúszó autóval, aminek következménye lett ez az eset. Amennyiben sima elfékezés kapcsán történik a baleset Pinczés Ádámmal, azt nyilván elismerem.
(A futam későbbi szakaszában Pinczés Ádám megelőzött.)
Pinczés Ádámmal a pályán történő konfrontálódásra kiszabott büntetési tételt nem vélem helytállónak.
A jobb kommunikációt előre segítve, kérem a tisztelt BT-t, a bajnokság későbbi szakaszában kiszabott büntetési tételek szöveges indoklására, amennyiben ez lehetséges.
Megtisztelő választ előre is köszönve:
Mándity István (Johnson Racing)
Szeretném kérni a szóban forgó eseteim újravizsgálását, az alábbi felvetésekre, észrevételekre hivatkozva!
Esetem Nagy Balázzsal. (2:07)
Visszanézve az esetet, látszik hogy ugyanazt az ívét követem le, mint előttem levő Pinczés Ádám. Szemszögemből, illetve külső kamera állásból is megfigyelhető, hogy Nagy Balázs befelé tartó kormány mozdulatot végez, (korai féktáv vétellel) elzárva az ív belső részét, aminek a következménye lett az eset. A bukótérben történő levágás, az esetleges további baleset elkerülése végett történt.
Ezeket figyelembe véve, nem tartom helytállónak a kiszabott büntetési tételt, mégha első körös esetről is van szó.
Nagy Balázst tartom büntetendő félnek ennél az esetnél, a fent elmített dolgok miatt.
Zárójelben, megnézve a további két esetet (4:21: Kiss János - Nagy Balázs; 4:23: Laza Balázs - Malm Balázs), Kiss János büntetésével sem értek egyet teljesen, ugyanis Nagy Balázs a kanyart elrontva lecsúszik a pályáról, míg a mögötte érkező két ember harcol a pozícióért. Ilyenkor a pályára visszatérő versenyzőnek kell a megfelelő módon visszatérnie a pályára, figyelembe véve a forgalmat.
Kérem ennek az esetnek is a felülvizsgálatát!
Esetem Pinczés Ádámmal. (12:40)
Példának felhozva, Malm Balázs-Laza Balázs esete (Sepang, szerveridő: 2:34).
Ezt a szituációt visszanézve jogosnak találom a büntetést, mivel jól látható hogy egy késői fékezés kapcsán Laza Balázs túlcsúszik a normális féktávon, belső íven és eltalálja Malm Balázst. A replayt-t visszanézve, nem vélem azt, hogy későn fékeztem volna. Fékezésnél az autó hátulja kitör a balos, lejtős kanyarban. Ettől a pillanattól kezdve viszont már csak utas voltam, a lejtős részen keresztbe csúszó autóval, aminek következménye lett ez az eset. Amennyiben sima elfékezés kapcsán történik a baleset Pinczés Ádámmal, azt nyilván elismerem.
(A futam későbbi szakaszában Pinczés Ádám megelőzött.)
Pinczés Ádámmal a pályán történő konfrontálódásra kiszabott büntetési tételt nem vélem helytállónak.
A jobb kommunikációt előre segítve, kérem a tisztelt BT-t, a bajnokság későbbi szakaszában kiszabott büntetési tételek szöveges indoklására, amennyiben ez lehetséges.
Megtisztelő választ előre is köszönve:
Mándity István (Johnson Racing)
#86 Mándity István
'Everything we decide is based on our perception. Happiness depends on us.
'Everything we decide is based on our perception. Happiness depends on us.
- Stevo
- VSR Szervertag 2018
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2013.01.24. 13:09
Re: Óvások
Csapattársam Kesjár András távollétében engem kért meg, hogy adjam le óvását.
A-R1-6:00 (Kesjár András - Pinczés Ádám)
A-R1-6:00 (Kesjár András - Pinczés Ádám)
#86 Mándity István
'Everything we decide is based on our perception. Happiness depends on us.
'Everything we decide is based on our perception. Happiness depends on us.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég