Társalgó

A VRS eSport - Virtual SimRacing 2 támogatott bajnokságot is indít, valamint a két bajnokság összesített eredményei alapján is nyeremények kerülnek majd kiosztásra. Minden eddiginél fontosabb lesz a kiegyensúlyozott szereplés. Második bajnokságunk az Audi TT Cup lesz. A korábbi szezonok is fantasztikus csatákat és magas részvételi arányt hoztak. A versenynaptár megegyezik a korábban bejelentett Formula Series naptárával. A szezon rövidsége miatt nincs eldobható futam.

Moderátor: BT Tag

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1101
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2019.01.26. 16:12

Az első javaslat amit azonnal megfogadunk, az a gumikeverék. Elvileg azzal stabilabban lehet menni (okosan ezzel is), ezért mostantól Hard gumi lesz a futamokon.

A második a szerver, Spa-ban és Zandvoortban biztosan megoldható az, hogy a Hotlap szerver mellett lesz egy teszt szerver, ahol 5 körös futamok pörögnek majd.
Szervernév: VSR.hu – TT Prequal | jelszó: 1234
Szervernév: VSR.hu – TT Test Race | jelszó: 1234

A Prequal szerveren futott időket nézzük a szerver felosztásnál, a Test Race idejei nem számítanak bele.
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1101
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2019.01.29. 15:52

Bíró döntések kint, pontverseny a büntetések szerint módosítva.

> Bajnoki állás <

Nándori Márk ezen a versenyhétvégén 40 büntetőpontot szedett össze, ami a szabályzat értelmében: "Aki egy versenyhétvégén összegyűjt 30 büntetőpontot, a következő versenyhétvégéje első futamán egy box utca áthajtásos büntetést le kell tölteni az első 5 körben."

Nyilas László ezen a versenyhétvégén 30 büntetőpontot szedett össze, ami a szabályzat értelmében: "Aki egy versenyhétvégén összegyűjt 30 büntetőpontot, a következő versenyhétvégéje első futamán egy box utca áthajtásos büntetést le kell tölteni az első 5 körben."
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1101
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2019.01.31. 08:45

MNorbi002 írta:
2019.01.30. 00:16
Tisztelt BT!

A második futam rajtja utáni esetemet esetleg megnézhetnétek mégegyszer. Vagy az is jó ha leírjátok, hogy ti hogyan láttátok az esetet/miért kaptam a büntetést.

Ahogyan én látom a dolgot: Az út közepén mentem, elöl jobb meg bal oldalon is elég hamar elkezdtek fékezni a többiek, előttem meg ott maradt egy jó nagy légüres tér, ahova agresszívan be is engedtem az autót. Abban a pillanatban amikor elkezdtem fékezni még ott volt a hely, de mire odaértem már nem teljesen, mert közben jobbról Tóth Dávid váratlanul egy kicsit beljebb jött, aminek következtében összeértünk. Lázár Attila tükréből, illetve Jager Tamás, Dencs Attila kameráiból is jól látszik, hogy Dávid kb fél autónyival jött beljebb.
Azt elismerem, hogy elég mély volt a féktávom, de nem igazán tudom, hogy mit tehettem volna annak érdekében, hogy elkerüljem ezt a balesetet. Ott volt a hely előttem, én pedig beengedtem oda az autót, csak közben Dávid tett egy előre nem látható mozdulatot és emiatt lényegében kereszteztük egymás útját (én a hátsó kerekemmel ütöttem meg az ő első kerekét...). Ha előbb fékezek, ez a kontakt valószínűleg akkor is megtörténik, max a kimenetele más, dehát ezt ugye nem lehet előre látni. Na meg ugye van az autósportban egy olyan íratlan, sőt több helyen már írott szabály is, hogy féktávon nem tanácsos irányt/ívet váltani, amire szerintem egy rajtszituációnál alapból is nagyobb hangsúlyt kéne fektetni, pont a kiszámíthatóság miatt.

Sajnálom, hogy pont egy harmadik fél (Dencs Attila) szívta meg legjobban ezt az esetet, de én ezt a szituációt inkább versenybalesetnek érzem, így kérném az eset lehetséges újravizsgálását.

Köszi előre is!
Norbi

(és bocsi, ha esetleg nem a megfelelő topikba írtam)
Megnézzük újra és írunk majd. Majd egyszerre mindenkiét, megvárjuk a 2 napot.
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1101
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2019.01.31. 16:02

Bírói testület írta:
2019.01.31. 08:45
MNorbi002 írta:
2019.01.30. 00:16
Tisztelt BT!

A második futam rajtja utáni esetemet esetleg megnézhetnétek mégegyszer. Vagy az is jó ha leírjátok, hogy ti hogyan láttátok az esetet/miért kaptam a büntetést.

Ahogyan én látom a dolgot: Az út közepén mentem, elöl jobb meg bal oldalon is elég hamar elkezdtek fékezni a többiek, előttem meg ott maradt egy jó nagy légüres tér, ahova agresszívan be is engedtem az autót. Abban a pillanatban amikor elkezdtem fékezni még ott volt a hely, de mire odaértem már nem teljesen, mert közben jobbról Tóth Dávid váratlanul egy kicsit beljebb jött, aminek következtében összeértünk. Lázár Attila tükréből, illetve Jager Tamás, Dencs Attila kameráiból is jól látszik, hogy Dávid kb fél autónyival jött beljebb.
Azt elismerem, hogy elég mély volt a féktávom, de nem igazán tudom, hogy mit tehettem volna annak érdekében, hogy elkerüljem ezt a balesetet. Ott volt a hely előttem, én pedig beengedtem oda az autót, csak közben Dávid tett egy előre nem látható mozdulatot és emiatt lényegében kereszteztük egymás útját (én a hátsó kerekemmel ütöttem meg az ő első kerekét...). Ha előbb fékezek, ez a kontakt valószínűleg akkor is megtörténik, max a kimenetele más, dehát ezt ugye nem lehet előre látni. Na meg ugye van az autósportban egy olyan íratlan, sőt több helyen már írott szabály is, hogy féktávon nem tanácsos irányt/ívet váltani, amire szerintem egy rajtszituációnál alapból is nagyobb hangsúlyt kéne fektetni, pont a kiszámíthatóság miatt.

Sajnálom, hogy pont egy harmadik fél (Dencs Attila) szívta meg legjobban ezt az esetet, de én ezt a szituációt inkább versenybalesetnek érzem, így kérném az eset lehetséges újravizsgálását.

Köszi előre is!
Norbi

(és bocsi, ha esetleg nem a megfelelő topikba írtam)
Megnézzük újra és írunk majd. Majd egyszerre mindenkiét, megvárjuk a 2 napot.
Elmúlt a 2 nap, aki üzenetben írt, annak megválaszoltuk a kérdéseit, neked pedig itt. Újranéztük és töröljük a -10 pontos büntetést. Hamarosan a pontversenyben is frissítve lesz.
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!

afonyabacsi
VSR Szervertag 2019
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2019.01.03. 16:36
Teljes név: Lőrincz Árpád

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: afonyabacsi » 2019.02.08. 12:59

Bameg, egész héten beteg voltam, tegnap délutánra kezdtem kissé emberibben lenni. Ránéztem 17 órakor a hotlap táblázatra, ahol 40 eredmény szerepelt, hát mondom akkor nem erőltetem a dolgot, vagytok elegen. Ha tudtam volna, hogy ebben a táblázatban tavalyi idők is szerepelnek, és csak 17-en álltok rajthoz, akkor rászántam volna magam a dologra... :D

Avatar
Bírói testület
Hozzászólások: 1101
Csatlakozott: 2016.02.20. 17:50
Teljes név: VSR Bírói testület
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

HozzászólásSzerző: Bírói testület » 2019.02.12. 18:32

Bírói döntések kint, pontverseny frissítve!
Virtual SimRacing Bírói Testülete

Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/VirtualSimRacing

Bármilyen kérdésed van, tedd fel nekünk privátban nyugodtan!


Vissza: “Assetto Corsa: Audi TT Cup 2019”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég