Nyilatkozatok

Magyar túraautó bajnokság 2011. (race-on!)

Moderátor: BT Tag

Tamas Wagner
Hozzászólások: 170
Csatlakozott: 2009.08.03. 23:50

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Tamas Wagner » 2011.05.04. 14:27

Köszi Tomusz a fightot, ez eddig az 1 éves szimulátoros "pályafutásom" csúcsa volt a mai. Nagyon jó fightot toltunk, sajnálom h ez lett a vége :([/quote]

Brutális volt... az utolsó kör utolsó kanyarjáig nem lehettem biztos abba a 8. helybe. Kell ennél több?:) Persze jobban éreztem volna magam ha te is viszel magaddal egy két zsák kukoricát :P

Avatar
csori
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: csori » 2011.05.04. 18:22

hát hol is kezdjem...
már a qualin éreztem hogy valami nem franko a netemmel, de reménykedtem benne hogy meggyogyul,.... nem igy lett. a tempom jo volt, söt, csak ugye ekkora lagok miatt lehetetlen élvezetesen versenyezni,csatázni meg föleg.
q2: ucso sikánban nagy hiba, igy 4ik lettem
R1,2:lag-lag hátán :oops: fultam meg az idegben, ezért kénytelen voltam elengedni a mezönyt,amig helyre állt a rendszer. Bocs mindenkitöl akit akadályoztam ezzel, de igyekeztem nem az iveken menni.
Reménykedtem hogy R2-re minden rendben lesz. már a rajtnál láttam hogy ,mégsem. na akkor estem szét teljesen, amit szegény Nándi érezhetett a legjobban :( Bocsi de azt ott nagyon benéztem, sajnálom. a következményét vállalom.
amig utána nem járok mi lehetett a gond, addig sztem nem fogok jönni.
Grat a dobogonak igy utolag is.
bye
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.04. 18:37

csori írta: R1,2:lag-lag hátán :oops:
reméltem is, hogy laggjaid vannak, mert R1ben első sikán után letoltál a falba, aztán Petyát küldted be majdnem a boxba R2n az uccsó sikánban. :shock: :o :mrgreen:
Veres Ákos

Avatar
csori
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: csori » 2011.05.04. 19:05

weres6 írta:
csori írta: R1,2:lag-lag hátán :oops:
reméltem is, hogy laggjaid vannak, mert R1ben első sikán után letoltál a falba, aztán Petyát küldted be majdnem a boxba R2n az uccsó sikánban. :shock: :o :mrgreen:
igen,lag volt épp...össze vissza ugrált nálam mindenki
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7545
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2011.05.04. 19:28

blase írta:
danikosz írta:Balázs meglepődtem hogy kijáraton jóformán ennyire tehetetlen voltál a TDI-vel szembe... Tomit támadtuk de mindig egymásnak tettünk keresztbe szal túlélte...
Utolsó 2 kanyar (sikán) nálam lutri volt.....örültem, ha ráléptem a gázra és nem akart keresztbe állni......jó meccsek voltak, remélem nem volt sok itt-ott.....nem éreztem úgy, hogy túl sok lett volna, izgalmas volt :)
én tök jónak éreztem és inkább néha talán én voltam agresszív,de ha így érzed akkor tök jó és semmi gond nem volt tényleg :D :D
Molnár Dániel #99

Somebody
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2010.04.05. 19:33

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Somebody » 2011.05.05. 10:51

Q1: Már teljesen kétségbe voltam esve hogy ezen a latyakon még 20. időt sem tudok futni. Szerencsére száradt a pálya, a végén már majdnem 100%-os tempóban lehetett jönni. Sztem ez mentett meg :D
Q2: Abszolút biztonsági kör (egy kicsit túlságosan is)

R1: Rajt az hozzám képest tökéletesen sikerült. Aztán az első kanyarban külső ívre kerültem és nem láttam hogy van mellettem valaki. Megpróbáltam egy kicsit behúzódni de nekimentem egy kocsinak és sóder lett a vége. Benéztem nagyon de tanultam belőle. Utolsó hely. Na viszont innen hihetetlen jó versenyem volt. Igaz ez eredményben megint nem látszik meg, de nagyon élveztem. Mindig volt kivel csatázni és ezek nagyon is korrekt csaták voltak. 16.ra sikerült feljönnöm.

R2: Rajt. Hát igen, nem nagyon tudtam hogy mi is történik körülöttem. Lökések innen-onnan aztán hirtelen fejjel lefelé csúszok a sóderben. Szerencsére csak a felfüggesztés ment ki tudtam folytatni a versenyt. De innentől ugyan úgy mint az első versenyen, jó csaták voltak. Végül 10. hely. Onnan hátulról ez volt a maximum.

Nagyon élveztem a versenyeket és a pálya is valahogy feküdt nekem. Tulajdonképpen az a lényeg hogy az ember jól szórakozzon, ami meg is volt. Csak már az időmérők után úgy éreztem hogy akár a dobogóra is esélyes lehetek és éreztem hogy velem van az erő is .:D Igazából csak ezért vagyok egy nagyon kicsit csalódott. De élmény szempontjából soha rosszabbat.
Hérics Nándor

Avatar
fuvarosrobi
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2009.08.03. 20:15

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: fuvarosrobi » 2011.05.05. 22:28

quali:1 39 2 mentem szárazon gondoltam ott leszek a 15.16 helyen.persze hogy vizes a pálya.szerencsére elég jol felszáradt a végére sikerült is futnom pár egész jo kört de az uccsoban benne maradt vagy 0.7tized.19lettem.bakfitty.
race1:hál valakinek de száraz volt a mapp.gondoltam most nagyot alkotok.jol jöttem el a rajtnál ahoz képest ahogy szoktam.maradtam a tömeggel persze mindenki siet kaptam is 3 kis popsi verést de megfogtam a gépet.nem irt ki semmit hogy baja lenne a gépnek.szerencsére.sikerült szépen tartanom magam sőt gyorsultam is ahogy a gumik melegedtek.felküzdöttem magam a 13.helyre.nagy futam volt biztam benne hogy legalább itt végzek.
race2:jo rajt megint 12 jöttem nagy izgultam mert race 1ben volt két figyelmeztetésem és nem az első sikánnál hanem a 2.ban kaptam de azt megusztam.
de most is igy kezdtem 2.sikán 4.kör már 2figyu. nah oviba mentem utána.erre vártam már rég benne lehetek a top10.ben ha figyelek.nah végre 10.vok erre megelőz Korodi Pisti vissza 11.Henrik megforog megint 10. :-) 1 körig.megint 11pff aztán uccsó kör.hirtelen 9lettem és akkora barom(vert a víz vigyorogtam mint az állat) vagyok hogy az első sikánnál visszaraktam már 2.ba nehogy elbasszam erre megforgok-de hogy hogy azt nem tudom.raktam egy karikát ketten el mellettem meg persze stop go.pff 2.sikán mégegy stop go de mijé csak úgy bonuszba.nesze neked top 10.ami top 20 lett :-(tököm kivan.de jo race volt
fuvarosrobi-Méhes Róbert

Somebody
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2010.04.05. 19:33

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Somebody » 2011.05.18. 09:12

Imola

Nem szeretem ezt a pályát. Valahogy a Race07-ben lévő Imola az 100x jobban feküdt mint ez. Nem tudom talán a ritmusa volt más, de ezen már a gyakorláskor éreztem hogy szenvedés lesz.

Quali: Nem tudtam konstans jó időket futni. volt amikor sikerült lemennem 1:52.6-ba de volt amikor a 1:53.8 alá nem tudtam bemenni. a Q1 az épphogy 10. helyen befértem a top 10 be. Q2 6. hely. Hát ez sem volt valami nagy idő de örültem hogy legalább nem a 10. hely.

R1: elég csúnyán elnéztem a rajtot, egyszerűen elbambultam és mire odanéztem addigra már világított a zöld. Ehhez képest csak egy BMW tudott megelőzni szóval nagy szerencsém volt. Viszont sajnos a továbbiakban nem volt szerencsém. Valahogy a rajt utáni lökdösődésekből mindig rosszul jövök ki. Lehet nem vagyok elég agresszív, mindig mindenkinek próbálok helyet hagyni és így néha többen is megelőznek. Szépen vissza is csúsztam olyan 10. hely környékéig. Itt csatáztam Molnár Dániellel. Meg is sikerült előznöm és amikor a célegyenes végi féktávon vissza próbált előzni akkor külső ívről nekiment a kocsim bal hátuljának. Nem teljesen értettem hogy miért történt ez. Majdnem egy autónyi előnyöm volt 10 méterre a kanyartól és ő a külső ívről jött át a belsőre és úgy jött nekem. Na mind1, a felfüggesztés kiment de szerencsére nem sokat változtatott a kocsi amúgy is nagyon rossz egyensúlyán. A végén még volt egy izgalmas csatám egy volvóval a 8. helyért. Sajnos nem sikerült megelőznöm így a 2. futam első rajthely helyett maradtam 9.

R2: a Játék szokásához híven a 2. versenyre elkezdett nagyon laggolni. Sikerült egy iszonyatosan rossz rajtot vennem, elmentek mellettem legalább 4-en. Innentől végig szenvedés volt. Ha kb 1-2 másodpercen belül értem egy autóhoz akkor lehetetlen volt normálisan menni. 1-2 métert előre hátra ugrált. Így nem lehetett megbecsülni hogy féktávon hol is van igazán az előttem lévő autó. Nem tudom lehet hogy emiatt meg is toltam valakit, bár őszintén szólva én nem vettem észre. Féktávokon néha sikerült is hibáznom. Ahogy az előttem lévő kocsi egy métert hátraugrott, megijedtem és beleugrottam a fékbe de ezt a Lacetti nem nagyon tolerálta és dobta is keresztbe a seggét.

Mindezektől eltekintve azért nagyon sok vágást láttam. Nemhogy 1 versenyen 4 hanem volt hogy 1 körben is volt 4. Szóval azt még megértem hogy néha a heves üldözésben egy pár centit lecsúszik a kerékvetőről a maradék 2 kerék is, és úgy kerül a műfűre mind a 4 kerék. De akkor legalább a lehető legrövidebb idő alatt kellene visszajönni a pályára. Mert sajnos nem nagyon láttam a kiszélesítések után a hajlamot arra hogy: na akkor rögtön kormányozom is vissza az autót. Sőt inkább kint is maradt addig ameddig elfogyott a műfű és a rendes fű kezdődött.
Hérics Nándor

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.18. 10:19

Somebody írta: nagyon sok vágást láttam. Nemhogy 1 versenyen 4 hanem volt hogy 1 körben is volt 4. Szóval azt még megértem hogy néha a heves üldözésben egy pár centit lecsúszik a kerékvetőről a maradék 2 kerék is, és úgy kerül a műfűre mind a 4 kerék. De akkor legalább a lehető legrövidebb idő alatt kellene visszajönni a pályára. Mert sajnos nem nagyon láttam a kiszélesítések után a hajlamot arra hogy: na akkor rögtön kormányozom is vissza az autót. Sőt inkább kint is maradt addig ameddig elfogyott a műfű és a rendes fű kezdődött.
pont erről volt szó qual előtt, azért írtam chatbe. a műfüvön közlekedve 2-3 mp az előny. félek nem lesz más választás, mint átnézni mindenki versenyét :?
Veres Ákos

Avatar
blase
Hozzászólások: 612
Csatlakozott: 2009.08.16. 18:28

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: blase » 2011.05.18. 10:23

weres6 írta:
Somebody írta: nagyon sok vágást láttam. Nemhogy 1 versenyen 4 hanem volt hogy 1 körben is volt 4. Szóval azt még megértem hogy néha a heves üldözésben egy pár centit lecsúszik a kerékvetőről a maradék 2 kerék is, és úgy kerül a műfűre mind a 4 kerék. De akkor legalább a lehető legrövidebb idő alatt kellene visszajönni a pályára. Mert sajnos nem nagyon láttam a kiszélesítések után a hajlamot arra hogy: na akkor rögtön kormányozom is vissza az autót. Sőt inkább kint is maradt addig ameddig elfogyott a műfű és a rendes fű kezdődött.
pont erről volt szó qual előtt, azért írtam chatbe. a műfüvön közlekedve 2-3 mp az előny. félek nem lesz más választás, mint átnézni mindenki versenyét :?
Szabályzat: d,: Ha a fehér vonalon kívül aszfaltozott rész vagy műfű található és a pálya Tura autó versenyeknek otthont ad, akkor az adott túra autó sorozat, szabályai vonatkoznak erre a részre.. (pl Snettertonban BTCC kerül megrendezésre, ők is használják a fehér vonal mögötti részt versenyzésre.. Ilyen esetben mi is engedjük, természetesen minden versenyzőnek, és ez a verseny előtt tisztázva lesz!! Ha nem ad otthont Túra autó versenynek akkor az a, b, és c, pont szerint lehet CSAK versenyezni!)

Magyarul, két kerék a műfüvön.
Kovács Balázs - http://www.draftone.com

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.18. 10:25

blase írta:
weres6 írta:
Somebody írta: nagyon sok vágást láttam. Nemhogy 1 versenyen 4 hanem volt hogy 1 körben is volt 4. Szóval azt még megértem hogy néha a heves üldözésben egy pár centit lecsúszik a kerékvetőről a maradék 2 kerék is, és úgy kerül a műfűre mind a 4 kerék. De akkor legalább a lehető legrövidebb idő alatt kellene visszajönni a pályára. Mert sajnos nem nagyon láttam a kiszélesítések után a hajlamot arra hogy: na akkor rögtön kormányozom is vissza az autót. Sőt inkább kint is maradt addig ameddig elfogyott a műfű és a rendes fű kezdődött.
pont erről volt szó qual előtt, azért írtam chatbe. a műfüvön közlekedve 2-3 mp az előny. félek nem lesz más választás, mint átnézni mindenki versenyét :?
Szabályzat: d,: Ha a fehér vonalon kívül aszfaltozott rész vagy műfű található és a pálya Tura autó versenyeknek otthont ad, akkor az adott túra autó sorozat, szabályai vonatkoznak erre a részre.. (pl Snettertonban BTCC kerül megrendezésre, ők is használják a fehér vonal mögötti részt versenyzésre.. Ilyen esetben mi is engedjük, természetesen minden versenyzőnek, és ez a verseny előtt tisztázva lesz!! Ha nem ad otthont Túra autó versenynek akkor az a, b, és c, pont szerint lehet CSAK versenyezni!)

Magyarul, két kerék a műfüvön.
ja, 2 meg a lelátón :lol:
Veres Ákos

Avatar
blase
Hozzászólások: 612
Csatlakozott: 2009.08.16. 18:28

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: blase » 2011.05.18. 10:29

weres6 írta:
blase írta:
weres6 írta:
Somebody írta: nagyon sok vágást láttam. Nemhogy 1 versenyen 4 hanem volt hogy 1 körben is volt 4. Szóval azt még megértem hogy néha a heves üldözésben egy pár centit lecsúszik a kerékvetőről a maradék 2 kerék is, és úgy kerül a műfűre mind a 4 kerék. De akkor legalább a lehető legrövidebb idő alatt kellene visszajönni a pályára. Mert sajnos nem nagyon láttam a kiszélesítések után a hajlamot arra hogy: na akkor rögtön kormányozom is vissza az autót. Sőt inkább kint is maradt addig ameddig elfogyott a műfű és a rendes fű kezdődött.
pont erről volt szó qual előtt, azért írtam chatbe. a műfüvön közlekedve 2-3 mp az előny. félek nem lesz más választás, mint átnézni mindenki versenyét :?
Szabályzat: d,: Ha a fehér vonalon kívül aszfaltozott rész vagy műfű található és a pálya Tura autó versenyeknek otthont ad, akkor az adott túra autó sorozat, szabályai vonatkoznak erre a részre.. (pl Snettertonban BTCC kerül megrendezésre, ők is használják a fehér vonal mögötti részt versenyzésre.. Ilyen esetben mi is engedjük, természetesen minden versenyzőnek, és ez a verseny előtt tisztázva lesz!! Ha nem ad otthont Túra autó versenynek akkor az a, b, és c, pont szerint lehet CSAK versenyezni!)

Magyarul, két kerék a műfüvön.
ja, 2 meg a lelátón :lol:
Nem értem mi a probléma ezzel, ha nagyon lementél a műfűről, akkor azonnal beszólt a játék....azért van ott a műfű, mert használják élőben is

http://www.youtube.com/watch?v=DaQMOLWtDyI
Kovács Balázs - http://www.draftone.com

Avatar
Adam Jonas
Hozzászólások: 3305
Csatlakozott: 2009.07.23. 11:40
Teljes név: Jónás Ádám
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Adam Jonas » 2011.05.18. 12:51

Prac: korábban már jó pár kört megtettem ezen a pályán, így magát a pályát nagyon jól ismertem. Tesztek alapján jónak is tűnt a tempóm, bár volt egy olyan érzésem hétfőn, amikor meghallottam, hogy Henrik milyen kört tud súly nélkül, hogy ebből győzelem nem igazán lehet, legjobb esetben is egy dobogó, vagy top5 finish.

Q1: viszonylag jó kört sikerült futnom, bár a végét picit elrontottam, 2. hely, biztos tovább jutás.

Q2: nagyon bíztam benne, hogy a zolderi esetet nem fogom megismételni :D Szerencsére sikerült mindenhol a szabályok adta kereten belül menni, egy hajszállal is, de meglett végül a pole. Először örültem neki, majd eszembe jutott, hogy hányszor indultam pole-ból, s hányszor kötöttem ki hátrébb végül a futamon - így megmondom őszintén, eléggé pesszimistán vágtam neki az első futamnak.

Race 1: ez a rajt most nagyon összejött. Sikerült megtartanom a fordulatszámot 8500 alatt picivel, majd a piros lámpa kialvása után kilőttem, mint a golyó. Első szektorig nagyon nehéz volt, a fékek most nagyon nem akartak rendesen megmelegedni, emiatt megint majdnem megtörtént az, ami korábban, hogy nagyon jó pozíciót a saját hülyeségem miatt bukok el. 2. szektortól megmelegedtek a fékek, utána már nem is volt gáz. Próbáltam kizárni magam körül minden zavaró tényezőt (első helyen általában nekem ez a visszapillantó tükör és az időkülönbséget jelző panel szokott lenni), s csak arra koncentráltam, hogy minél nagyobb előnyre szert tegyek, mert tudom, hogy Henrik mindig a futam végére szokott megint nagyon begyorsulni. :) sikerült kiautóznom egy kisebbecske előnyt, ami a végéig kitartott, végül csak sikerült beérni első helyen. :)

Race 2: itt úgy voltam, hogy veszíteni valóm végképp nincs az R1 után, úgyhogy próbáltam nyugisan hozzáállni a dolgokhoz. Első kanyar nagyon sima volt, szépen elfértünk Kóródi Pistivel. Aztán elkezdtem menni a hatos fogattal, naggyon kemény volt az a fogat. Utolsó kanyarba volt az a kis ciriburi, gondoltam Ákos csak nem fog benézni ívre, mondom gyorsan elosonok mellette, mert fékezni már késő volt. Abból lett egy kis kontakt, Ákossal megbeszéltük tegnap, úgyhogy részemről nincs para a dologból, legalább így izgalmasabb lett az egész nekem. :P A gatyeszom akkor volt tele, amikor Lengyel Ákossal és Gyulával centikre autóztunk egymástól a célegyenesben, s jött az első kanyar féktáv... féltem tőle, hogy beblokkolnak a hátsó kerekeim, szerencsére nem történt meg, úgyhogy megint nagyon jól elfértünk hárman egymás mellett/mögött. :) Karcsival is volt egy kis fej-fej melletti csatám. Először a lassú sikánnál akartam megelőzni, csak megcsúszott Karcsi, emiatt nekem meg ki kellett engednem picit, hogy ne legyen belőle kontakt. Ott bementem mellé, el si tudtam volna menni, de nem voltam benne biztos, hogy az előző kanyaros szélesítésem miatt ez így szabályos lesz, úgyhogy elengedtem ott inkább. T1-ben újra jött a buli, picit összeértünk Karcsival, ami miatt lecsúsztam picit úgyhogy ki kellett engednem kicsit egyenesen, el is vettem a gázt valamennyire, azonban hátulról olyan volt, mintha megtolt volna valaki, így már csak azt láttam, hogy Karcsi előtt vagyok. A végén Gyulát próbáltam utolérni, ami sajnos szó szerint sikerült is, szeretnék elnézést kérni érte. :oops: Próbáltam összeszedni a kocsit utána, majd jött Béres Peti, akit meg leblokkoltam, úgyhogy ezúton is bocsi még egyszer Peti a blokkért. :? Első szektor végén hibáztam, Peti jött mögöttem megint, úgyhogy az előző eset miatt nem is nagyon akartam most védeni a pozíciómat, így elengedtem Petit a hibám után. Végül a 6. helyen futottam be, aminek örültem, meg jó kis futam volt. :)

Gratula mindenkinek, aki körbeért, Blase-nek meg külön nagy gratula, nem gyenge, hogy mit jöttél azzal a Merdzsóval. ;)
„A jó versenyautó a célba érkezést követően szétesik.” - Colin Chapman
http://motorsport-ultimate.blogspot.com - hamarosan!
Rally: starts: 3 - rally wins: 0 - stage wins: 1 - points: 0 pts

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.18. 13:34

blase írta:
Nem értem mi a probléma ezzel, ha nagyon lementél a műfűről, akkor azonnal beszólt a játék....azért van ott a műfű, mert használják élőben is

http://www.youtube.com/watch?v=DaQMOLWtDyI
oké, én vágom, de...
1 körben van 3 olyan hely, ahol ki lehet használni a műfüvet 4kerékkel, mert nem szól érte a game. az kicsit sok, körönként 1-2 mp, 20 perc alatt fél perc. én igyekeztem bent tartani, hogy 2 rázón legyen. ennyi. qual előtt fel is hívtam rá a figyelmet cseten, miután egyeztettem Petyával.
ui: van olyan liga, ahol úgy versenyeznek, amit a pálya enged, hát nem sok köze van a túraautózáshoz, el is voltam képedve rendesen, amikor szembesültem ezzel a ténnyel. mi sztem nem szeretnénk olyanok lenni.
Veres Ákos

Avatar
blase
Hozzászólások: 612
Csatlakozott: 2009.08.16. 18:28

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: blase » 2011.05.18. 13:37

weres6 írta:
blase írta:
Nem értem mi a probléma ezzel, ha nagyon lementél a műfűről, akkor azonnal beszólt a játék....azért van ott a műfű, mert használják élőben is

http://www.youtube.com/watch?v=DaQMOLWtDyI
oké, én vágom, de...
1 körben van 3 olyan hely, ahol ki lehet használni a műfüvet 4kerékkel, mert nem szól érte a game. az kicsit sok, körönként 1-2 mp, 20 perc alatt fél perc. én igyekeztem bent tartani, hogy 2 rázón legyen. ennyi. qual előtt fel is hívtam rá a figyelmet cseten, miután egyeztettem Petyával.
ui: van olyan liga, ahol úgy versenyeznek, amit a pálya enged, hát nem sok köze van a túraautózáshoz, el is voltam képedve rendesen, amikor szembesültem ezzel a ténnyel. mi sztem nem szeretnénk olyanok lenni.
Akkor rosszul egyeztettél Petyával, mert Petya TS-en ezt mondta: 2 kerék a műfüvön kell hogy legyen. (Igennel válaszolt erre a mondatomra)
Kovács Balázs - http://www.draftone.com

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.18. 13:43

blase írta:
weres6 írta:
blase írta:
Nem értem mi a probléma ezzel, ha nagyon lementél a műfűről, akkor azonnal beszólt a játék....azért van ott a műfű, mert használják élőben is

http://www.youtube.com/watch?v=DaQMOLWtDyI
oké, én vágom, de...
1 körben van 3 olyan hely, ahol ki lehet használni a műfüvet 4kerékkel, mert nem szól érte a game. az kicsit sok, körönként 1-2 mp, 20 perc alatt fél perc. én igyekeztem bent tartani, hogy 2 rázón legyen. ennyi. qual előtt fel is hívtam rá a figyelmet cseten, miután egyeztettem Petyával.
ui: van olyan liga, ahol úgy versenyeznek, amit a pálya enged, hát nem sok köze van a túraautózáshoz, el is voltam képedve rendesen, amikor szembesültem ezzel a ténnyel. mi sztem nem szeretnénk olyanok lenni.
Akkor rosszul egyeztettél Petyával, mert Petya TS-en ezt mondta: 2 kerék a műfüvön kell hogy legyen. (Igennel válaszolt erre a mondatomra)
akkor jólwan. én próbáltam becsületesen menni, ezért is voltam olyan lassú. bocsi, hogy bekavartam. peace
Veres Ákos

Avatar
blase
Hozzászólások: 612
Csatlakozott: 2009.08.16. 18:28

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: blase » 2011.05.18. 13:48

weres6 írta:akkor jólwan. én próbáltam becsületesen menni, ezért is voltam olyan lassú. bocsi, hogy bekavartam. peace
Jajj ne má....front van vagy mi? Érzékeny vagy mindenre......
Mi nem volt becsületes? Le van írva a szabálykönyvbe, aszerint mentek azok, akik 4 kerékkel a műfüvön közlekedtek. Ezt engedi a szabályzat, mivel egyetlen egy szervező sem írt ki mást illetve nem mutatott képet arról, hogy hogyan kell venni azokat a sikánokat. Az, hogy cseten mit írsz, meg TS-en mit mondtok, tök mindegy, mert mindenki úgy értelmezi ahogy akarja.

Henrik is kiakadt Papára, mert Ő is másképp értelmezte amit Gordon mondott, csak úgy mint Ádám, ha ennyire para az, hogy hol közlekednek mások, akkor mutassátok meg, hol lehet menni majd nézzétek végig 32 ember replay-ét, mást nem tudok mondani.

Bevallom én is 4 kerékkel a füvön mentem, egyszer sem szólt be a játék és tényleg rádvertem körönként 3 mp-ét, bocs érte. peace.
Kovács Balázs - http://www.draftone.com

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.05.18. 14:01

blase írta:
weres6 írta:
Somebody írta: nagyon sok vágást láttam. Nemhogy 1 versenyen 4 hanem volt hogy 1 körben is volt 4. Szóval azt még megértem hogy néha a heves üldözésben egy pár centit lecsúszik a kerékvetőről a maradék 2 kerék is, és úgy kerül a műfűre mind a 4 kerék. De akkor legalább a lehető legrövidebb idő alatt kellene visszajönni a pályára. Mert sajnos nem nagyon láttam a kiszélesítések után a hajlamot arra hogy: na akkor rögtön kormányozom is vissza az autót. Sőt inkább kint is maradt addig ameddig elfogyott a műfű és a rendes fű kezdődött.
pont erről volt szó qual előtt, azért írtam chatbe. a műfüvön közlekedve 2-3 mp az előny. félek nem lesz más választás, mint átnézni mindenki versenyét :?
Szabályzat: d,: Ha a fehér vonalon kívül aszfaltozott rész vagy műfű található és a pálya Tura autó versenyeknek otthont ad, akkor az adott túra autó sorozat, szabályai vonatkoznak erre a részre.. (pl Snettertonban BTCC kerül megrendezésre, ők is használják a fehér vonal mögötti részt versenyzésre.. Ilyen esetben mi is engedjük, természetesen minden versenyzőnek, és ez a verseny előtt tisztázva lesz!! Ha nem ad otthont Túra autó versenynek akkor az a, b, és c, pont szerint lehet CSAK versenyezni!)

Magyarul, két kerék a műfüvön.
Én úgy érzem, h itt magadnak mondasz ellent. Imolai versenykiírásnál sehol sem volt megemlítve olyan kanyar, ahol 4 kereékkel lehetne menni vmely bukótéren. Így marad a, b, c, azaz két keréknek maradni a kell a pályán(ahol van műfű, ott két keréknek még legalább a rázón kell lennie.). Jó lenne ezeket a dolgokat tisztázni, mert valóban nem fair, hogy vki emiatt előnyt szerez.
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Tamas Wagner
Hozzászólások: 170
Csatlakozott: 2009.08.03. 23:50

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Tamas Wagner » 2011.05.18. 14:05

"Bevallom én is 4 kerékkel a füvön mentem, egyszer sem szólt be a játék és tényleg rádvertem körönként 3 mp-ét, bocs érte. peace."

Gyakorlások alatt egyértelműen kiderült, ha egy centivel is lelógtál arról a bizonyos műfűről nekem egyből figyelmeztetést adott. Nem tudom mi ezen annyira kiakasztó ahogy néztem a többség kitette oda, igaziból is kimennek. Sztem inkább csak elismerés és skill hogy vki ennyire határon kitudja autózni a pályát..mivel egy 1 centivel is szélesebbre veszed a kelleténél szól^^

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.05.18. 14:08

weres6 írta:
Somebody írta: nagyon sok vágást láttam. Nemhogy 1 versenyen 4 hanem volt hogy 1 körben is volt 4. Szóval azt még megértem hogy néha a heves üldözésben egy pár centit lecsúszik a kerékvetőről a maradék 2 kerék is, és úgy kerül a műfűre mind a 4 kerék. De akkor legalább a lehető legrövidebb idő alatt kellene visszajönni a pályára. Mert sajnos nem nagyon láttam a kiszélesítések után a hajlamot arra hogy: na akkor rögtön kormányozom is vissza az autót. Sőt inkább kint is maradt addig ameddig elfogyott a műfű és a rendes fű kezdődött.
pont erről volt szó qual előtt, azért írtam chatbe. a műfüvön közlekedve 2-3 mp az előny. félek nem lesz más választás, mint átnézni mindenki versenyét :?

Ez szerintem nem most kéne elkezdeni, utolsó előtti versenyen..legyetek már kicsit következetesebbek. ( Ha már ennyire a szabályok betartatásán vagytok , azt az elejétől kellett volna kezdeni , szerintem)
Lett volna még jó pár verseny ahol át lehetett volna nézni mindenki replay-ét , pl Zolderbe is, meg idáig is annyi embert büntettek meg önszántatokból vágásért , hogy így azért ne is gondoljátok , hogy mindenki olyan komolyan veszi.
Amúgy meg itt azért van ott a műfű, hogy használja az ember sztem (meg igazából is használják, én ebből indultam ki , és használtam is jó párszor 4 kerékkel a műfüvet nem tagadom), ha a betonra is leértél a játék is megbüntet. De ha meg nem így van, akkor meg leírhattátok volna verseny előtt mi vonatkozik ide aktuálisan ( vagy esetleg kép ahogy Blase mondta)
Ha evvel lehetett volna 1-2mp-t nyerni de örültem volna ..de biztos van aki tud csak én vagyok béna :)

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.18. 14:09

blase írta:
weres6 írta:akkor jólwan. én próbáltam becsületesen menni, ezért is voltam olyan lassú. bocsi, hogy bekavartam. peace
Jajj ne má....front van vagy mi? Érzékeny vagy mindenre......
Mi nem volt becsületes? Le van írva a szabálykönyvbe, aszerint mentek azok, akik 4 kerékkel a műfüvön közlekedtek. Ezt engedi a szabályzat, mivel egyetlen egy szervező sem írt ki mást illetve nem mutatott képet arról, hogy hogyan kell venni azokat a sikánokat. Az, hogy cseten mit írsz, meg TS-en mit mondtok, tök mindegy, mert mindenki úgy értelmezi ahogy akarja.

Henrik is kiakadt Papára, mert Ő is másképp értelmezte amit Gordon mondott, csak úgy mint Ádám, ha ennyire para az, hogy hol közlekednek mások, akkor mutassátok meg, hol lehet menni majd nézzétek végig 32 ember replay-ét, mást nem tudok mondani.

Bevallom én is 4 kerékkel a füvön mentem, egyszer sem szólt be a játék és tényleg rádvertem körönként 3 mp-ét, bocs érte. peace.
nyilván tudom hogyan közlekedett a mezőny, nem is akartam személyeskedni. az egyértelműen a mi hibánk, hogy nem tettünk közzé közlekedési infot a pályára. az 1-2-3 mp-s előnyt magamhoz képest értettem, a kiengedős gyors körre, ill. a rázón haladósra.
egyértelműen tudom, kik a gyors pilóták, csak azt nem tudom, hogy én voltam-e láma vagy a többiek. :mrgreen:
Veres Ákos

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.18. 14:18

Tamas Wagner írta:"Bevallom én is 4 kerékkel a füvön mentem, egyszer sem szólt be a játék és tényleg rádvertem körönként 3 mp-ét, bocs érte. peace."

Gyakorlások alatt egyértelműen kiderült, ha egy centivel is lelógtál arról a bizonyos műfűről nekem egyből figyelmeztetést adott. Nem tudom mi ezen annyira kiakasztó ahogy néztem a többség kitette oda, igaziból is kimennek. Sztem inkább csak elismerés és skill hogy vki ennyire határon kitudja autózni a pályát..mivel egy 1 centivel is szélesebbre veszed a kelleténél szól^^
sztem nem a határokról szól az egész. más is tud határon menni. de....itt most nem voltak megszabva egyértelműen a határok. nem azon parázok, hogy emiatt nem nyertem, hanem, mert sokszor beszoptam már ezzel, hogy igyekszem nem kiszélesíteni azt, amit más meg sem fontol, hogy szabad-e. persze lehet mondani, hogy 1 hülye 100at csinál és igaz is.
mindegy, hagyjuk az egészet. felesleges ezen vitázni.
Veres Ákos

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.05.18. 14:19

Lalla írta: Imolai versenykiírásnál sehol sem volt megemlítve olyan kanyar, ahol 4 kereékkel lehetne menni vmely bukótéren. Így marad a, b, c, azaz két keréknek maradni a kell a pályán(ahol van műfű, ott két keréknek még legalább a rázón kell lennie.). Jó lenne ezeket a dolgokat tisztázni, mert valóban nem fair, hogy vki emiatt előnyt szerez.
én így értelmeztem, pontosan. 2 keréknek rázón a helye.
Veres Ákos

Avatar
blase
Hozzászólások: 612
Csatlakozott: 2009.08.16. 18:28

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: blase » 2011.05.18. 14:27

weres6 írta:
Lalla írta: Imolai versenykiírásnál sehol sem volt megemlítve olyan kanyar, ahol 4 kereékkel lehetne menni vmely bukótéren. Így marad a, b, c, azaz két keréknek maradni a kell a pályán(ahol van műfű, ott két keréknek még legalább a rázón kell lennie.). Jó lenne ezeket a dolgokat tisztázni, mert valóban nem fair, hogy vki emiatt előnyt szerez.
én így értelmeztem, pontosan. 2 keréknek rázón a helye.
Akkor ezek szerint Imolában még nem szerveztek túraautó bajnokságot....... :shock:
Kovács Balázs - http://www.draftone.com

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6231
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2011.05.18. 16:26

blase írta:
weres6 írta:
blase írta:
Nem értem mi a probléma ezzel, ha nagyon lementél a műfűről, akkor azonnal beszólt a játék....azért van ott a műfű, mert használják élőben is

http://www.youtube.com/watch?v=DaQMOLWtDyI
oké, én vágom, de...
1 körben van 3 olyan hely, ahol ki lehet használni a műfüvet 4kerékkel, mert nem szól érte a game. az kicsit sok, körönként 1-2 mp, 20 perc alatt fél perc. én igyekeztem bent tartani, hogy 2 rázón legyen. ennyi. qual előtt fel is hívtam rá a figyelmet cseten, miután egyeztettem Petyával.
ui: van olyan liga, ahol úgy versenyeznek, amit a pálya enged, hát nem sok köze van a túraautózáshoz, el is voltam képedve rendesen, amikor szembesültem ezzel a ténnyel. mi sztem nem szeretnénk olyanok lenni.
Akkor rosszul egyeztettél Petyával, mert Petya TS-en ezt mondta: 2 kerék a műfüvön kell hogy legyen. (Igennel válaszolt erre a mondatomra)

egyébként azt vágjátok hogy ugyan arról beszéltek??:D

Ha 2 kerék a rázón van ahogy Ákos mondja akkor 2 a müfüvön::D Vagy azokat hova teszed?:D

Ugyan arról beszéltek aztán vitáztok itt:D

Magyarul ezen a pályán az volt a szabály, hogy a müfűre mindenhol 2 kerékkel lelóghattál. Hiszen minden fehér vonal mögött, minden rázókő mögött van műfü..
Galambos Péter


TCS #82


Vissza: “HTCC '11”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég