Nyilatkozatok

VSR Brit Túraautó bajnoksága

Moderátor: BT Tag

donlurio
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2010.02.16. 18:09

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: donlurio » 2011.12.14. 18:29

Én inkább a versenyröl nem beszélnék:(hanem kellemes ünnepeket és boldog uj évet kivánok minden játékos társamnak,mivel már csak jövöre találkozunk!Külön köszönet Gordon mesternek az egész éves munkájáért,és a sok segitségért!Üdv id Wágner T

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.12.14. 20:53

Zoliee írta:
Gerrard írta:Zoli ha jól tudom TDi-vel mész, szerintem ha szépen kéred ( ;) ) Danival meg lehet dumálni hogy küldjön setupot a pályára hogyha ő is indul
Igen TDI-vel próbálkozok, bár már megbántam hogy annak idején ezt választottam! Dani, volt oly kedves és küldött már beállítást nekem ezzel csak két probléma van:

1. Nem egyforma kormányunk van így teljesen másak a fékutak kormányzás stb...
2. Nem egyforma a vezetési stílusunk, van aki rövid féktávot szereti más íven kanyarodik stb...

Így gyakorlatilag nem ér semmit a Dani által vagy más által készített setup mert nem rám van készítve. Én próbálkozok a beállítással de akárhogy nyúlok hozzá van hogy jobb időt megyek a gyári setuppal mint az én általam beállított dolgokkal! A profik azt mondják gyakorlás, gyakorlás....nekem minden verseny egy gyakorlás...ha nem teszik tönkre.
próbálj olyan szetet összehozni, amivel stabilan mész. ne a köridőt nézd, hanem h mikor kényelmes a kocsi vezetése. ha könnyen úszik, hirtelen vált irányt, váratlan dolgokat művel az autó, akkor puhíts a beállításon. ne feszítsd túl a gépet, az már tizedek miatt megy és amikor tényleg a határon tud autózni az ember. Ha esik, akkor vedd lejjebb a kerékdőlésszöget, lágyíts a rugókon, lengéscsillapítókon. nehezebben melegedig a gumi esős versenyen, ezért egy kicsit talán nagyobb nyomás kell bele, mint általában(a külső belső gumihőmérséklet egyenletes eloszlása miatt). akár meg is emelheted a kasznit, a féknyomást vedd lejjebb, nem szégyen 70%-ossal menni. szárnyat szinte maxra tolhatod, a keresztmerevítőket is lejjebb kell venni. én alacsonyabb kormányszöggel is megyek ilyenkor, sokat segít. de a lényeg, h sokkal finomabban kell menni esőben és nem szabad kapkodni.
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Gerrard
Hozzászólások: 908
Csatlakozott: 2009.07.23. 15:29
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gerrard » 2011.12.14. 21:10

Lalla írta:
Zoliee írta:
Gerrard írta:Zoli ha jól tudom TDi-vel mész, szerintem ha szépen kéred ( ;) ) Danival meg lehet dumálni hogy küldjön setupot a pályára hogyha ő is indul
Igen TDI-vel próbálkozok, bár már megbántam hogy annak idején ezt választottam! Dani, volt oly kedves és küldött már beállítást nekem ezzel csak két probléma van:

1. Nem egyforma kormányunk van így teljesen másak a fékutak kormányzás stb...
2. Nem egyforma a vezetési stílusunk, van aki rövid féktávot szereti más íven kanyarodik stb...

Így gyakorlatilag nem ér semmit a Dani által vagy más által készített setup mert nem rám van készítve. Én próbálkozok a beállítással de akárhogy nyúlok hozzá van hogy jobb időt megyek a gyári setuppal mint az én általam beállított dolgokkal! A profik azt mondják gyakorlás, gyakorlás....nekem minden verseny egy gyakorlás...ha nem teszik tönkre.
próbálj olyan szetet összehozni, amivel stabilan mész. ne a köridőt nézd, hanem h mikor kényelmes a kocsi vezetése. ha könnyen úszik, hirtelen vált irányt, váratlan dolgokat művel az autó, akkor puhíts a beállításon. ne feszítsd túl a gépet, az már tizedek miatt megy és amikor tényleg a határon tud autózni az ember. Ha esik, akkor vedd lejjebb a kerékdőlésszöget, lágyíts a rugókon, lengéscsillapítókon. nehezebben melegedig a gumi esős versenyen, ezért egy kicsit talán nagyobb nyomás kell bele, mint általában(a külső belső gumihőmérséklet egyenletes eloszlása miatt). akár meg is emelheted a kasznit, a féknyomást vedd lejjebb, nem szégyen 70%-ossal menni. szárnyat szinte maxra tolhatod, a keresztmerevítőket is lejjebb kell venni. én alacsonyabb kormányszöggel is megyek ilyenkor, sokat segít. de a lényeg, h sokkal finomabban kell menni esőben és nem szabad kapkodni.
itt egy setup guide amit én használok.. szerintem elég jól le vannak írva benne a dolgok
http://finland.blogja.net/rfactor/Setup ... y_Tome.pdf
Kovács Gábor

Kép

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.12.15. 18:10

Rockingham

Gyakorolgattam kicsit de azt hiszem fölösleges volt , mert ennyire elbasz*tt hétvégém még talán sose volt , pedig egész megkedveltem a pályát.

Q1. eső , előtte még egy kört nem mentem itt esőben, kimentem nem akart kanyarodni az autó..nagy nehezen megreszeltem a setupot , így már működött...sikerült összeraknom egy 11 v 12. helyet , utolsó két körben még tudtam volna javítani ahogy száradt fel, de sajnos feltartottak :(
R1: jó rajt , T2-be már 6.hely körül fordultam, ekkor előttem Báldi (Petya te is mindent elmondtál az újaknak , csak azt nem hogy talán ne úgy menjenek mintha az életükért harcolnának , és talán kicsit óvatosabban a többiekért akik még a pontokért harcolna a bajnokságba , ha már súlyt nem kaphattak) kiforgatta Kajdyt (ez okozta a szuper tömegbalesetet) , amit próbáltam kikerülni ez úgy ahogy sikerült is a fűvön, majd jövök vissza mikor a Lalli által meglökött Veres Ákos rárepült a kocsimra, futómű K.O. aztán fűből sikerült visszajönni , és az utolsó helyen találtam magam vagy 5-6 mp hátrányba a 26.-hoz képest. (Komolyan mondom esős versenyem nem sok volt mikor valaki nem bombázta szét az autóm, valami lehet evvel a festéssel , Pisti jövőre valami rikító színűt kérek , meg a hátuljára csak annyit hogy itt b*ssz*tok meg) , na innentől felzárkózás , mondjuk slicken egész izgalmas volt , mert bármelyik előzésnél mikor letettek a vizes ívre , munkás volt :) Majd utolértem Pistit - Veres Ákit, akik kicsit összeakadtak , persze az ütközést nem tudtam elkerülni , megint én jártam a legrosszabbul újabb 3-4 hely kuka ...ennyit a félzárkózásról, majd talán a fényesnek nem mondható 17. helyen értem be. Óvni nincs mit főleg nem versenybalesetet, meg aztán attól én eredményt nem kapok vissza , de tényleg kellett nekünk ennyi esős verseny????.
Nah kicsit rápihiztem/lenyugodtam ezek után a következő etapra.

Q2 : súly nélkül , száraz időbe , még hibázva is sikerült egy polet összedobni, mondjuk Pumát épp hogy megvertem :)
R2. kilépek rajtrácsra , nincs force feedback ( azt hiszem kezd meghalni a kormányom), elrajtolunk , közbe próbálom visszalőni az ffb-t csak sajnos ez mire sikerült T1-be már későn fékeztem, így mentem a levesbe , pole semmit nem ért mert mire vissza kanyarodtam 27. hely megint. Innen egész jó tempóba tudtam felzárkózni , mondjuk néha egy-két bátor manővert megéltem, míg nem utolértem a Oldmant és a piros opelt (a.k.a. Nagy Dávid), na itt kezdődött a bíbelődés . jó pár kör alatt átfűztem magam az opeles kollégán, mondjuk úgy védekezett , mintha a bajnokságban ezen múlna az első helye ( azt hiszem ő lett a lángszóró díjasom), meg utána Oldmant is sikerült leelőznöm mikor hibázott , DE következő kanyarba (gyors balos) visszatámad ( ez a halálom mikor valaki hibázik és utána egyből már akciózik vissza), ez még egy eset de úgy kipakol a fűre mint a szart (ezt azért utólag is egy vastapssal díjaznám) , így megint előttem az opel is meg a bmw is, körökön át megint jött ugyanaz a játék , majd megint előttük vagyok , ekkor Oldman a visszafordítóban meglök, így az opeles srác megint előttem, aki kb utána esik kell a pályán, de úgy védekezik mintha az élete múlna rajta ( lehet ki kellett volna raknom ?), így 12. helyen, ismét egy fényes eredmény :)
R3: nem túl jó rajt összezárt előttem két autó így sok esélyem nem maradt , az első körbe , minden kanyarba 2-en vagy 3-an kanyarodtunk el én ilyet még nem láttam....szerintem mindenki autója hagyott rajtam nyomott , de akié nem az jelentkezzen a következő versenyen kilökhet megengedem :) Így kb harmadik körre sikerült már letisztulni a dolognak ekkora vettem észre , hogy kb pont annyit jutottam előre mint hátra , szóval ugyan azon a helyen voltam..innen komótos felzárkózás , igazából már a harmadik körbe azt vártam mikor lesz vége ...majd 6. helyig feljöttem.
Azt hiszem jobb elfelejteni ezt a hétvégét , valahogy ez van ahogy úgy érzem egész jó tempóm van ott tuti a 3 kukás futam. Az hiszem, hogy ebben a szezonba a szerencsével nem vagyok nagy barátságban.

Oldman, szerintem ne lepődj meg azon , hogy 1-2x kiraktak , azért lássuk be van egy agresszív vezetési stílusod (volt már 1-2 akciód amit a mostanin kívűl is megjegyeztem) amiben benne van, hogy visszanyal a fagyi. Én még csodálkozom, hogy csak ennyiszer.
Az hiszem a legtöbbet kirakott versenyt meg a Pisti vezeti , de tuti hogy a Williams Team a dobogós helyezettek között van, Pisti lehet tényleg van valami baj evvel a festéssel :D

Mondjuk verseny utáni TS az király volt , jókat nevettem, jó hogy jöttél Tomusz , remélem Brands-be is látunk, akkor tuti jövök ;)

Free Tibet! :)

b4nshee
Hozzászólások: 217
Csatlakozott: 2010.12.16. 00:59

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: b4nshee » 2011.12.15. 19:20

Az hiszem a legtöbbet kirakott versenyt meg a Pisti vezeti , de tuti hogy a Williams Team a dobogós helyezettek között van, Pisti lehet tényleg van valami baj evvel a festéssel
:D :D :D :D

Nos Yaka igazad van :D Jövőre nem a BMW Power felirat fog díszelegni a lökhárítón, hanem a "Nem vagyok b*zi ne rakj s*ggbe" felirat lesz ráírva, előre meg 1 cs*szett nagy kost fogok felrajzolni, mert itt az ideje, h mindenki átélje azt a horrort amit mi élünk át ebben a szezonban... Előre jelzem, köv futamtól ha lassabb vagy ne maradj előttem szloggennel fogok rajthoz állni, bár a mostani futamon nem volt olyan rossz mozzanat mint az elmúlt 6 futamon. Majd én is csinálok egy futambeszámolót ha hazaérek, de már most elnézést kérek a race1 első kanyarban történt incidensért, sajna a slick és az 58-42-es fékarány nemigazán lassította a kocsit (a fékarányt időmérőn 52-48on toltam ami teljesen jó volt csakhogy miután betöltöttem a versenysetet, futóműt, difit mindent állítottam a nyirkos pályához csak pont a fékarányt felejtettem el), hibáztam. Talán másodszor az évben toltam le valakit is a pályáról. Ez van én is hibázhatok... Szíjjártó úrnak meg üzenem h szerintem az előző futamon nem tettem tönkre a versenyét, nem úgy mint ő az enyémet Oulton Parkban mikor előttem állt keresztbe és úgy hozza vissza a kocsit h behúzza a belső ívre a kocsiját és nem h felfüggesztés törik, de még defektet is kaptam... A másik dolog ami nagyon bántja a csőrőm ha már sírok, h vágni nyugodtan lehet, 16 körből 12-13-at 3 versenyen át hisz a büntetés úgyis csak 1 utolsó rajthelyes bünti 1 versenyre (nem 1 futamra ami 3 versenyből áll), és még időmérőt is lehet nyerni vágással. Hisz ha megnézitek 2011 BTCC utolsó futam silverstone simán stop n go-t kaptak azok az emberek a versenyen akik a T1et úgy vették h a rázókövön kívűl mentek, ez gyakorlatilag 1 kuka verseny.... Sorry ha hosszú voltam, de másnapos vagyok és kiba fáradt... Majd 2 óra szunya után visszatérek :D

Jah és a másik szlogent se kultiválom ami így hagnzik: Ha a másik is vág akkor én is fogok... Tudod barátom van gerinc az emberben....

Peace!

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.12.15. 22:08

martin írta:Pisti, Yaka!
szerintem ott cseszitek el hogy csak hotlapozással készültök a versenyekre :!:
be kellene iktatnotok ebből is http://www.youtube.com/watch?v=oBTyTjQMhCw egy kicsit csak hogy szokjátok a gyűrődést :idea: ;)
Martin!

Evvel most kivételes mellélőttél.
Egyik kedves barátommal elég sokszor szoktam side-by-side csatákat nyomni /funolni , pl most kivételes Rockinghamet is vele tanultam meg ..és hát pár hotlapoló kör után inkább már kergetőzés lett....de lehet ott a hiba , hogy ő nem durrant seggbe , ill. nem zár be hanem helyet hagy mikor előzni készülök ..nah majd szólok is hogy ezt ne csinálja mert ez nem módi :)
De amúgy tetszik a játék amit küldtél lehet át is állok arra , mókás :D :D (és majd evvel az új skillel visszatérek )

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.12.15. 22:27

Yakamoto írta: R1: jó rajt , T2-be már 6.hely körül fordultam, ekkor előttem Báldi (Petya te is mindent elmondtál az újaknak , csak azt nem hogy talán ne úgy menjenek mintha az életükért harcolnának , és talán kicsit óvatosabban a többiekért akik még a pontokért harcolna a bajnokságba , ha már súlyt nem kaphattak) kiforgatta Kajdyt (ez okozta a szuper tömegbalesetet) , amit próbáltam kikerülni ez úgy ahogy sikerült is a fűvön, majd jövök vissza mikor a Lalli által meglökött Veres Ákos rárepült a kocsimra, futómű K.O.
ott olyan kocsiorgia volt a pálya szélén, h az vmi hihetetlen, nem is értem hogy jöttem ebből ki jól...(Ákost esélyem se volt kikerülni)
http://www.youtube.com/watch?v=kKfUe_M_ ... tube_gdata
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2011.12.15. 22:51

Yakamoto írta: Oldman, szerintem ne lepődj meg azon , hogy 1-2x kiraktak , azért lássuk be van egy agresszív vezetési stílusod (volt már 1-2 akciód amit a mostanin kívűl is megjegyeztem) amiben benne van, hogy visszanyal a fagyi. Én még csodálkozom, hogy csak ennyiszer.
Az hiszem a legtöbbet kirakott versenyt meg a Pisti vezeti , de tuti hogy a Williams Team a dobogós helyezettek között van, Pisti lehet tényleg van valami baj evvel a festéssel :D

Mondjuk verseny utáni TS az király volt , jókat nevettem, jó hogy jöttél Tomusz , remélem Brands-be is látunk, akkor tuti jövök ;)

Free Tibet! :)
A masodik futamon irtam is az elobb.. meg TS-en is mondtam hogy nagyon elgurult a gyogyszer.. abba gyors balosba engem 2szer tettek ki elotte ugy voltam vele hogy ha mas igy akkor en is... nem volt korrekt.. valalom.. de azert azt megjegyeznem hogy olyan incidensem nem nagyon volt amikor vkinek ugy tettem tonkre a futamat hogy top 10-bol ugy forgattam ki hogy a huszadik helyen tert magahoz.. vagy epp total kar lett az autoja.. mig forditva nem 1szer igyjartam.. es a legfontosabb amit irtal:

Hogy talan kicsit igenis tekintettel lehetnenek a pilotak azokra a versenyzokre akik bajnoksagban mennek elore a jo helyekert hogy nem ellenuk kockaztatnak be bizonyos dolgokat.. mint ahogy ellenem, vagy epp ellened , stb..
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.12.16. 07:33

Lalla írta:
Yakamoto írta: R1: jó rajt , T2-be már 6.hely körül fordultam, ekkor előttem Báldi (Petya te is mindent elmondtál az újaknak , csak azt nem hogy talán ne úgy menjenek mintha az életükért harcolnának , és talán kicsit óvatosabban a többiekért akik még a pontokért harcolna a bajnokságba , ha már súlyt nem kaphattak) kiforgatta Kajdyt (ez okozta a szuper tömegbalesetet) , amit próbáltam kikerülni ez úgy ahogy sikerült is a fűvön, majd jövök vissza mikor a Lalli által meglökött Veres Ákos rárepült a kocsimra, futómű K.O.
ott olyan kocsiorgia volt a pálya szélén, h az vmi hihetetlen, nem is értem hogy jöttem ebből ki jól...(Ákost esélyem se volt kikerülni)
http://www.youtube.com/watch?v=kKfUe_M_ ... tube_gdata
ja, hát az ott elég szarul esett lelkileg, hisz tök jól együtt voltam Tutuval (de ezután totál merőlegesen érkeztem a reklámtáblákhoz, tolatnom is kelltt....persze nem a te hibád Lali, de mindenki az életéért küzdött, de hogy minek az nemtom....kezdek kiégni....ha bh sem jön össze, akkor azt hiszem offolom a profi versenyzést :) )és emiatt megint sokat hozott rajtam...tuti nem leszek már bajnok, mert mindig beszopok valamit.... :cry: én vagyok kb a TCs Yaka :|
Veres Ákos

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.12.16. 07:47

b4nshee írta: A másik dolog ami nagyon bántja a csőrőm ha már sírok, h vágni nyugodtan lehet, 16 körből 12-13-at 3 versenyen át hisz a büntetés úgyis csak 1 utolsó rajthelyes bünti 1 versenyre (nem 1 futamra ami 3 versenyből áll), és még időmérőt is lehet nyerni vágással.
sajnos ez tény, sokan sumákolnak a vágással, főleg qualon....persze ez részben 1 hülye 100at csinál effektus, de a legszomorúbb, hogy sok gyors pilóta is ezt teszi, mert ha más vág, akkor nekem is lehet...én inkább vagyok utolsó, de direkt nem vágok, igaz van néha, hogy füvön közlekedek a kapkodástól, de azzal nyerni nemigen lehet....
a bünti az első és második futamon is él, mármint az uccsó rajthelyes
Veres Ákos

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6235
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2011.12.16. 07:52

1. Aki kibassza a másikat és óvva lesz büntetést kap. Aki eléri a maximális pontot kizárjuk..

Hallgatom itt hetek óta Yakától, Oldman tól Koróditől stb stb, hogy ez baszott ki az baszott ki, de az óvás topik üres. Értem, én hogy azt írod nem vagy egy óvos tipus, de akkor én mit csináljak?? Szerintetek az hatásos, hogy beírjátok ide?? Nem. Több okból sem.. Az egyik az, hogy sokan nem olvassák a topikot, lehet akinek szánod el sem olvassa. Én meg nem tudok úgy büntetni valakit, hogy nem látom ki az, és hogy mit csinált..

2. Koródinak leírtam, de most is jön itt a vágás dolgokkal.. Mi akik szervezzük ezeket a bajnokságokat jó versenyeket akarunk.. Nem célunk az emberek kizárása.. Ha vág óvd. Írtam nektek, hogy mi a menete. Elsőre kap egy figyelmeztetést ami egy utolsó rajthelyes büntetés. Ha ezek után óvva lesz bármikor a szezon folyamán eléri a 4 vágást kizárjuk a versenyről.. Nézzetek be az óvás topikba hány olyan óvás érkezett vágásra??

Tudom, hogy most sem fogtok óvni, de értsétek meg, nincs más eszköz a kezünkben, csak az óvás. Én is bent vagyok a mezőnyben, ahol én vagyok ott annyit látok ami történik.. Nem látok előre, nem tudom ki kit lökött meg, tehát így nem tudok büntetni..

3. Írjátok, hogy mostantól így meg mostantól úgy... Ezek után meg, hogyha neki lehet vágni akkor nekem is. Nem érzed az ellentmondást? Attól mert valaki egy paraszt, és kilök neked nem kell annak lenni..
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.12.16. 15:00

Petya!

Ezt már megbeszéltük , hogy hogy megy az óvás tisztába is vagyok vele , ha nagyon durva dolog történik , mint pl Truxton ott óvtam is (az hogy többiek mit óvnak arról nem tudok nyilatkozni , de ahogy nézem azért szezon végére általában elfogy a lelkesedés az óváshoz :) ), a nyilatkozatomba meg csak leírom mi történt velem...ha sírásnak felfogható inkább nem írok , múltkor már amúgy is azért nem írtam mert elment a kedvem az egésztől....
Figy a mostani versenyből , először benne voltam egy tömegbalesetbe Lalli nem mondom, hogy te vagy a hibás, csak néztem a replayt , hogy mitől repült rám az Ákos :D, de látod te szerencsésen átmentél ezen az eseten pedig hátrébb voltál én meg nagyon nem ez van) ahol nem volt szerencsém, na ezen mit óvjak?
Második eset rossz helyen voltam egy balesetbe , amiben én voltam legszerencsétlenebb, nah ezen megint mit?
Harmadik eset hogy valaki úgy védekezik mint az atom, pedig újonc , ezt inkább nem értem..de ezen sincs mit óvni.
Negyedik eset Oldmannal , nem volt szép ezért írtam le , de egyből TS-en bocsánatot kért , ez óvható lenne de nem az ilyen eseteket fogom óvni, meg vele inkább a pályán játszanám le , mert amúgy le lehet ha épp higgadt :D
Az meg hogy a vágásokon sír a Pisti , teljesen egyet kell értenem vele, ez azért így nem korrekt a többiekkel szemben hogy valaki vágással nyer egy időmérőt ill. versenyt, és mondjuk egy győzelemhez arányba kutyaf*ng a büntetés ( végül is elrajtolsz kiraknak visszacsúszol hátra az rosszabb mint egy utolsó rajthely), mondhatnám, akár egyszer meg is éri bekockáztatni ( lehet meg is nézem hol tudok Silverstone-ba vágni , ottani büntim úgyis jövőre szól ..hopp elárultam egy tuti taktikát), szóval akkor azt kell mondanom sajnos hogy szar a szabály!

Oldman!

Részben egyet kell értsek veled részben nem.
Oké bocsánatot kértél , ill tény nem raksz ki evvel a vezetési stílussal durván embereket...de azért nem lehet mindig bocsánatot kérni ill. ha evvel a mentalitással mentem volt (mert nekem "se" volt elgurulva a gyógyszerem) úgy kirakhattalak volna téged ill mást ahogy jól esik.
Másik hogy azért azt vedd számításba ha téged ki raknak te nagy valószínűséggel többet vesztesz a bmw-el mint más egy fwd-vel
Ez a ha másnak is szabad , akkor nekem is elv, hát ez elég necces ...ilyen esetben pl.én egy-két embernek olyan pofonokat adhatnék a pályán hogy a fal adja a másikat.
(de én inkább szeretek a magam fair stílusába menni , még ha evvel szívatom is magam :D)

U.I.: Opeles srác ( Nagy Dávid), amúgy haverod ? Mert veled is elég jól elcicázott :S

Ákos!
weres6 írta: én vagyok kb a TCs Yaka :|
Hát ezen bekönnyeztem...lol

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.12.16. 15:36

Yakamoto írta:
Ákos!
weres6 írta: én vagyok kb a TCs Yaka :|
Hát ezen bekönnyeztem...lol
hihike :mrgreen:
Veres Ákos

zolibphc
Hozzászólások: 555
Csatlakozott: 2010.12.21. 09:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: zolibphc » 2012.01.03. 23:01

Köszi a versenyt mindenkinek, legalább jutott R2 és R3-ban 3 másodperc hírnév nekem is a magam 10-11 helyével, aztán R2-ben én okosítottam vissza magam, R3-ban Lengyel úr folytatott korrekt üldözést, aminek a végén majd az összes mögöttem lévőt leblokkoltam, bocs mindenkitől, semmit se tudtam már kezdeni az autóval.
Ahhoz képest, hogy utálom ezt a pályát, élveztem! :geek:
Kép
Matejka Zoltán #32

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2012.01.04. 09:17

Race1: rajt a 14ik helyről talán. Qva jól kaptam el, előztem is 2t a T1ig. T3ban K. Isti óriáslaggja miatt borult 1 cruze, én vészfékeztem, lekerültem a fűre, keresztbe mozdult a lacsi, elmentek sokan. 11ről 20ik hely. Ezután felvettem a tempót, elég jól haladtam, de előttem sokszor lassabb tempóban mentek a kanyarban, amiknek szintén vészfék és néha sóder lett a vége, hogy elkerüljem az ütközést. Először Máté húzza be rám féktávon, persze sóder a vége neki. Később T1 kijáratnál kívülről műfűről tudom előzni M. Zolit, aki utána nem hagy helyet, azaz kívül marad, csakhogy a műfű elfogyott :mrgreen: , félig lelógva, majdnem előtte vagyok, féktávon csúszok a fűtől, plusz ő is tol kicsit, kavics a vége, 2 hely minusz. Zoli, ilyen szituban illik helyet hagyni a másiknak, persze úgy is hozzá lehet állni, hogy oldja meg ahogy tudja :lol: . Szándékosságodat elvetem, sztem inkább nem vágtad mi wan, esetleg megleptelek. Ezután Gerit vettem üldözőbe, volt pár kanyar, ahol lassabb volt, ezért buktam sokat, hogy ne lökjem ki, főleg az ugratós jobbosban, ahol emiatt mentem sóderba :oops: . 1 körrel később ugyanitt P. Lajos belenyal a fűbe, megindul a segge, én meg annyira közel voltam, hogy csak tovább perdítettem. Ne haragudj, lehet meg tudtad volna fogni, habár szerencsére pont irányba álltál a pördülés után. A vége felé utolértem a 2 Petit (Varga és Kovács), mivel harcoltak, így szépen behoztam őket. Utolsó kör utolsó előtti kanyarjánál egymás mellett voltunk Oldmannel, ő belül, én kívül. Túlcsúszott, így helyet cseréltünk, nekem jobb lett a kigyorsítás és megelőztem. P14 asszem.
Race2: az edzésen is fura volt az aszfalt, aszittem az eső miatt, de qualra is az maradt. Nekifutottam a mért körnek, de nem láttam a féktávokat, gondoltam gyorsan resizek, de már nem maradt időm mért körre 8 mp híján. :oops: Ezáltal rajt 22ről. 2ik körben már 10ik voltam és utólag derült ki mekkora szerencse, hogy M. Zolit meg tudtam előzni T2ben, mert utána amit művelt az a 8as fogat, az elég beteg volt :shock: 8-) :mrgreen: :ugeek: Ott volt minden. Légüres térben autózhattam, mert mögöttem szakadtak le a birkózó srácok, volt ott helycsere rendesen; előttem Karcsi volt elérhető távolságban. Szépen faragtam is le a különbséget, végül sikerült elmennem mellette. Aztán Csori kiesésével p8. :mrgreen:
Race3: p1ről ugyebár. Jól kaptam el a rajtot, de a 2 bömös (Koródi-Béres) elment. Istit vissza tudtam még hamar előzni. Jót autókáztam a 2ik helyen, aztán megjött Henrik és Oldman, elmentek mindketten pár kör után. L. Ákos került mögém és 2 és fél kör után ő is elment, mert valszeg egy pici laggom miatt lepöckölt a célegyenes ráfordítóban, így elmentek 2en is. Ettől totál kiestem a ritmustól.....P8
Nagyon élveztem a futamokat, elég jó tempót tudtam menni, hibám is csak pár féktávnál volt pár méternyi.
Veres Ákos

zolibphc
Hozzászólások: 555
Csatlakozott: 2010.12.21. 09:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: zolibphc » 2012.01.04. 10:34

weres6 írta:Race1: rajt a 14ik helyről talán. Qva jól kaptam el, előztem is 2t a T1ig. T3ban K. Isti óriáslaggja miatt borult 1 cruze, én vészfékeztem, lekerültem a fűre, keresztbe mozdult a lacsi, elmentek sokan. 11ről 20ik hely. Ezután felvettem a tempót, elég jól haladtam, de előttem sokszor lassabb tempóban mentek a kanyarban, amiknek szintén vészfék és néha sóder lett a vége, hogy elkerüljem az ütközést. Először Máté húzza be rám féktávon, persze sóder a vége neki. Később T1 kijáratnál kívülről műfűről tudom előzni M. Zolit, aki utána nem hagy helyet, azaz kívül marad, csakhogy a műfű elfogyott :mrgreen: , félig lelógva, majdnem előtte vagyok, féktávon csúszok a fűtől, plusz ő is tol kicsit, kavics a vége, 2 hely minusz. Zoli, ilyen szituban illik helyet hagyni a másiknak, persze úgy is hozzá lehet állni, hogy oldja meg ahogy tudja :lol: . Szándékosságodat elvetem, sztem inkább nem vágtad mi wan, esetleg megleptelek. Ezután Gerit vettem üldözőbe, volt pár kanyar, ahol lassabb volt, ezért buktam sokat, hogy ne lökjem ki, főleg az ugratós jobbosban, ahol emiatt mentem sóderba :oops: . 1 körrel később ugyanitt P. Lajos belenyal a fűbe, megindul a segge, én meg annyira közel voltam, hogy csak tovább perdítettem. Ne haragudj, lehet meg tudtad volna fogni, habár szerencsére pont irányba álltál a pördülés után. A vége felé utolértem a 2 Petit (Varga és Kovács), mivel harcoltak, így szépen behoztam őket. Utolsó kör utolsó előtti kanyarjánál egymás mellett voltunk Oldmannel, ő belül, én kívül. Túlcsúszott, így helyet cseréltünk, nekem jobb lett a kigyorsítás és megelőztem. P14 asszem.
Race2: az edzésen is fura volt az aszfalt, aszittem az eső miatt, de qualra is az maradt. Nekifutottam a mért körnek, de nem láttam a féktávokat, gondoltam gyorsan resizek, de már nem maradt időm mért körre 8 mp híján. :oops: Ezáltal rajt 22ről. 2ik körben már 10ik voltam és utólag derült ki mekkora szerencse, hogy M. Zolit meg tudtam előzni T2ben, mert utána amit művelt az a 8as fogat, az elég beteg volt :shock: 8-) :mrgreen: :ugeek: Ott volt minden. Légüres térben autózhattam, mert mögöttem szakadtak le a birkózó srácok, volt ott helycsere rendesen; előttem Karcsi volt elérhető távolságban. Szépen faragtam is le a különbséget, végül sikerült elmennem mellette. Aztán Csori kiesésével p8. :mrgreen:
Race3: p1ről ugyebár. Jól kaptam el a rajtot, de a 2 bömös (Koródi-Béres) elment. Istit vissza tudtam még hamar előzni. Jót autókáztam a 2ik helyen, aztán megjött Henrik és Oldman, elmentek mindketten pár kör után. L. Ákos került mögém és 2 és fél kör után ő is elment, mert valszeg egy pici laggom miatt lepöckölt a célegyenes ráfordítóban, így elmentek 2en is. Ettől totál kiestem a ritmustól.....P8
Nagyon élveztem a futamokat, elég jó tempót tudtam menni, hibám is csak pár féktávnál volt pár méternyi.

Hát igen, R1-es műfüves akció annak ellenére lepett meg, hogy láttalak a baloson, de mire kinéztem jobbra mizu, és megint balra, már mostam veled a pályát, tökig fékkel, mégis csúsztunk a falig, sorry. :roll:
Kép
Matejka Zoltán #32

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2012.01.04. 10:36

Race1: Tomoren kaosz.. rajtnal lefuladtam, kuplungal volt vmi olyan 15% folyamat bevolt nyomva ami miatt az egyenesbe lassabbvoltam..vmi miatt magas grafikan volt a jatek hiaba allitottam at a menube!! igy folyamat szagatott :/ aztan az egyik kanyarba megcsusztam Lengyel pedig lenduletbol belemjott (nemtom kitudott volna-e kerulni.. mert tenyleg kozel volt alapbol ezert most nem ovok) utana auto lenullazva, 10 dik helyre jottem vissza szep lassan mindenki megelozott, bar volt aki egyszeruen csak arrebb rakott :/ Gaspar irt , azzal kapcsolatban annyit hogy 1. nem direkt volt es sry, mentsegemre legyen annyi hogy pont olyan helyen voltal hogy nem lattalak a visszapillantoba, 2. elotte viszont 2-3 szor ugy estel be mellem hogy utana kozod nem volt a kanyarhoz :/ elotte-utana jokat csataztam masokkal, pl Kovacssal, vagy a fene egye meg utolso kanyarban buktam pl poziciot Veres-el szemben, szoval nem amokfutottam.

Race2: Szunetbe volt idom megcsinalni a kuplung pedalt, grafikai hulyesegre rajottem (ha race07-et inditom el, alacsony a grafika ha a race on-t akkor magasabb!! pedig optionsba mindenhol leveve.. na ezt fejtsetek meg :/ ).. Kapasbol ugy viselkedett az auto ahogy szeretem. 10dik-rol felhoztam 3dik ra :) volt hogy 1 kanyarba 2-t eloztem az kicsit visszahozta kedvemet a harmadik futamra.

Race3: Rajtnal nem javitottam csak tartottam a helyemet az utana levo par kanyarban sikerult 2-3 elozni. Aztan beakasztottam a huskampot Henrik hatso lokharitojaba es elkezdunk elore torni, amikor vegre ures palyan autoztunk es gyors koroket futottunk sikerult majd fel mp-t gyorsulnom igy hogy felvettem Henrik tempojat kb, (idomeron friss gumival, urestankkal rosszabb idoket futottam, hat igen van meg mit tanulni a bajnoktol :) ).. vegefele Beres Peti hibazott igy sikerult ot is megelozni es behoztam 2dik helyre.

Sajnos nagyon ugy nezz ki mar csak matematikai eselyem van a bajnoki cimre, ugyanakkor ha azt veszem hogy Brands Hatch amit a legjobban utalok akkor egy 2dik, es egy 3dik hely egesz vigasztalo dolog.
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2012.01.04. 11:19

zolibphc írta: Hát igen, R1-es műfüves akció annak ellenére lepett meg, hogy láttalak a baloson, de mire kinéztem jobbra mizu, és megint balra, már mostam veled a pályát, tökig fékkel, mégis csúsztunk a falig, sorry. :roll:
no para. végülis összeségében eredményesek lettek a futamaim, nem ezen múlt. az a lényeg, hogy megfogtuk időben és falmentes lett a buli. ;)
Veres Ákos

Avatar
fuvarosrobi
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2009.08.03. 20:15

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: fuvarosrobi » 2012.01.06. 21:50

race 1.minden a tervek szerint alakult
race 2.a bunko buggos fos game csak addig irogatta hogy engedjem el a mögöttem lévőt muszály volt.kimegyek kicsit balra hagyok helyet Gáspár úrnak erre Máté megpöcköl ki füre.alig élem túl persze mindenki el mellettem még Pisti a palánkrol lekoccol csak azért is.gondolom semmi szándék.:-)verda verseny annyi pár kör mulva oda is csaptam.off
race 3.jöttem fel ahogy birtam bár párszor voltak fennakadásaim.lassú kapitány nem akart elengedni:-)
annyi oda az TC arany söt még az ezüst is:-(
fuvarosrobi-Méhes Róbert

Avatar
Manky956
Hozzászólások: 221
Csatlakozott: 2010.12.10. 21:57
Tartózkodási hely: Hahót
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Manky956 » 2012.01.17. 22:01

Silverstone National


Végre egy pálya ami tetszett gyors volt az autó végre bmw-k ellen ütőképes volt, erre első versenyen utolsónak írt de 6diknak értem be .
Q2:elől voltam azt tudom
bemelegítő edzés : szokás szerint úgy mint a HTCC-ben csak most a BTCC ben utolsó versenyen elmegy a net , vagyis megszakad mert rá 2mp már van. nevetséges .

ennyi volt ,lehetett volna még jó is.
Lengyel Ákos # 956

VSR-HTCC '11-6. Csapatbajnokság 2. Seat Leon TDI
VSR-BTCC '11- 5.
VSR-Cruze Cup'12- 1.
VSR-HTCC '12- 3.

WhtFalkon
Hozzászólások: 63
Csatlakozott: 2010.11.29. 19:43

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: WhtFalkon » 2012.01.17. 22:29

Race3
Bázz..! :( Bocsánat. El akartam engedni mindenkit a hosszú egyenesben, de megdobott a fal és visszavágódtam a mezőnybe. :oops:
Petörke Ákos // #3

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7561
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2012.01.17. 23:09

Futam:
Rohadt jó volt. Ez a pálya nagyon fekszik a dízelnek és élvezetes menni vele.
Első futamon nem tudtam mi legyen aztán poénból felraktam a slick gumit. Amikor mondták TS-en a srácok hogy eső gumi - eső gumi - eső gumi - eső gumi akkor beparáztam mert még esett is de mégis csak ez volt a jó döntés. Végén 4mp-el jobb volt egy körön mint az eső gumis emberkék.

Súllyal megrakva szenvedés volt. Tomus Maximussal (5sebességes bmw teszten láttuk a setupod online :D ) jót csatáztunk.
Utolsó futamon a lassú kocsival kaptam pár lökést. Majd kék zászló,hátra sorolt utolsónak és el kellett engedni a mezőnyt. Körhátrány. Hát kössz...



Köszi a szervezést,a részvételt mindenkinek! Grat a bajnokoknak!
Molnár Dániel #99

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2012.01.18. 09:30

Vhogy nem volt nagyon hangulatom tegnap, nem is voltam TOP formaban, futam elott fel orat gyakoroltam, mondjuk ezt a palyat nem nehez megtanulni :)..A cel az volt hogy stabilan vegig menni a 3 futamon es osszetett masodikat megtartani. Ez az idomeron azert rendesen meglatszott vmi 15 v 16 hely volt :D

Race1: Nem kockaztathattam, eso gumi, az elo korokben jo volt feljottam 8 dik hely kornyekere aztan ennyi, hamar leirtam a gumikat es folyamat estem hatra volt , sokan megint csk siman arrebb tettek.. vegul 15dik hely.. egyeduli vigaszom az volt h Beres Kollega is csak 10dik lett

Q2: itt raereztem a palyara, plussz kicsit Gerrard is segitett, masodik hely!

Race2: Odacsaptam a lovak koze, suly nelkul meglodult az auto, futamon kopot gumikon kvalis idoket mentem :) Puma-val sikerult is elszakadnunk a tobbiektol, sajnos nala vmi program hiba volt igy nem lett meg a csapat 1-2. :/ Viszont volt egy szep futamom igy a vegen! :) Kenyelmes elonnyel ertem be

Race3: 8dik helyrol elindultam talan 6dik helyen lehettem amior a gepem gondolt egyet es letett talcara, sot ugytunt kifagyott mar mondtam le az egeszrol amikor is hirtelen visszajott minden.. csak 20dik hely .. tok lemaradva, mondom nice akkor lesz egy jopofa futamom :D.. elkezdtem nyomni ne unatkozzak, 20dikrol vegul 8dikra sikerult felerni, meglett a leggyorsabb kor is.. szoval azthiszem siekrult stilusosan befejezni ezt a bajnoksagot.

osszesitve: Jo kis bajnoksag volt, en nagyon elveztem, az elejen bevallom eszembe se jutott hogy az utolso futamon az osszetett masodik helyert fogok menni, vagy h lesz egyaltalan olyan h erdemes lesz szamolgatni a lemaradasom Henrik-el szemben :). Izgalmas futamok voltak, bar azert szereztem 1-2 osz hajszalat futamok allatt, na meg biroi dontesek miatt :evil: :D .. kicsit beleszerettem a Race07-be legkozelebb remelem mar az elso futamoktol jol fog menni, es csapattarsammal kapasbol a csapat bajnokiert is mehetunk majd.
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

KisKimi
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 844
Csatlakozott: 2009.07.25. 21:44

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: KisKimi » 2012.01.18. 10:50

Qual: Szegény kicsi Opelkémmel jobbat nem tudtam autózni, 12. hely környékén lehettem valahogy. Esőben reménykedtem...

Race: Esik.juhúúúúúúúú :D Forecast: Raining... na mondom ha raining, akkor ez nem száraz gumi. De nem volt annyi raining amennyi kellett volna, jobb volt a száraz.( csapatunk Pataki Zitáját meg lecserélem, mert átbszott... :D ) Futam háromnegyedénél meghát jött egy kis error, kifagyott a játék.

Qual2: Itt meg nem jött ki a kör, 16. körül lehettem.

Race2: Na mondom, rajtnál kell sokat nyerni... 2. kanyarba kb. a füvön mentem el valaki mellett, picit beparáztam, de bejött :D 12. körül lehettem, de aztán megcsúsztak előttem, elrántottam a kormányt, de sajnos ezt nem tolerálta az autó hátulja, így a fűbe kötöttem ki, vissza a darálóba. Valahogy megint sikerült felkecmeregni a 11. helyre, utolsó kör, mondom jó lesz ez a rajthely 3. futamra.. Hátsó egyenes, megyek megyek mendegélek, hirtelen dadog az autó.. mondom WTF?! :D Így Csoribácsi megelőzött a célvonalig.

Race3: Itt már nem is emlékszek a rajtra, talán olyan 8.-9. helyen lehettem az első körökbe, amikor egy kis Honda a hátsó egyenesbe visszacsapódott a falról, azt hittem nem tudja elrántani a kormányt, így balról akartam kerülni, de ő is arra kanyarodott, így eltaláltam, és a kicsi Opelem szétesett :'( Elnézést szeretnék kérni, hogy tönkre tettem a Hondás kolléga versenyét, legközelebb majd követem az előttem lévőt, azt lesz ami lesz :D

HTCC-be már megvan a kiszemelt autó... Várom már a bajnokságot. Megtetszett ez a Race07 :)

Jajj, és nem utolsó sorban Gratulation a bajnoknak, dobogósoknak, meg mindenkinek aki végigcsinálta a bajnokságot! :)
Báldi Gergő

BugBeaR
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2011.07.31. 21:32

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: BugBeaR » 2012.01.18. 14:33

Silverstone International:

Nem sok jóra számítottam, mivel +45kg-al indultam már neki alapból. Az időmérőn láttam, hogy amíg én 58.000 körül mentem, a többiek már 57 elejénél jártak, szóval tudtam, hogy súlyal nem lesz esélyem.

Q1 ennek megfelelően a mezőny hátuljába sikerült. Az autó setupjával végülis nagy gondok nem voltak, T1-be kivágta a hátulját, dehát ez van.

R1: nedves volt a pálya, alap, hogy slick-et raktam fel. Mázlimra így a kg-ok még jól is jöttek ki, mert stabilabb lett az autó. Egy két féktávon éreztem, hogy ráesem a mezőnyre. Előzgettem szépen, majd valahogy a 9. helyen találtam magam, csak azt nem tudom, hogy hogyan.

A játék megvolt zakkanva, mert Kovátcs Gergő jött mögöttem a piros fehér BMW-vel, sokkal gyorsabb volt nálam, de a mögöttem lévő autót 3mp-re jelezte a játék, holott Gergő mögöttem volt tizedekkel. Mindenesetre inkább elvettem a gázt az egyenesbe és hagytam, hogy mennyen.

Q2: Szárazon a 45kg már ütött. Kigyorsításon tönkreverték a kocsit, sok értelme nem volt menni.

R2: Ismét hátul, mostmár lassabb is, mint mindenki. Miután már csak 12 kör volt hátra, inkább kiálltam a boxba és begurítottam a kocsit a garázsba. Teljességgel értelmetlen volt körözgetni, inkább néztem az élmenők csatáját. Az autó mintha olómbol lett volna.

R3: Szokásos hátsó mezőny. Egy ideig mentem a mezőnnyel a változtatott setuppal, de aztán ismét 11 kör után begurultam a boxba. A csapat pedig majd elmezi a telemetriát :D
Ezt a súly dolgot nem nekem találták ki. :x

Jó évzáró volt! Köszi mindenkinek.
#77 Gáspár József


Vissza: “VSR BTCC '11”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég