Nyilatkozatok

VSR Brit Túraautó bajnoksága

Moderátor: BT Tag

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6235
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2011.11.01. 21:51

Köszi szép István! Nagyon faja!!
Galambos Péter


TCS #82

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2011.11.02. 10:57

A kep - kep megallas nalam is volt.. igaz nalam tenyleg pillanatokra csak, viszont alt az utolso szektorban, ami erdekessege tette a dolgot :/ nekem is egyebkent a stema toltogetett vmit de nem is talaltam meg hol tudnam leallitani.. remelem legkozelebbre lerendezi magaval amit akar es nem lesz ilyen.

q1: kb elfogadhato kor... 3dikhely
r1: Ujdonsult csapattarsammal hihetetlen taktikai erzekkel soft gumikat tettunk fel, a javaslatara :D.. cserebe volt kedves es vegig biztatott: "na mar csak 2 mp -vel vagy lassabb mint barki mas! jo lesz ez! :D"
q2: megint 3dik hely.. elmegy volt benne hiba
r2: Vegre tudtam Henrik-el egy jot csatazni.. 7-8 kor utan tudam csak elmennni mellete.. majd puma hibajat kihasznalva sikerult nyerni :)
r3: az elejen kaptam egy pofont, majdnem a palyarol is leestem igy ott ragadtam kb 6-7dik helyen.. ott 4-5 kor kellett hogy elore jojjek 4diknek nagyon nem konnyu bmw-el chevy-t elozni pl.. utana rakapcsoltam sikerult beerni Korodi kollegat.. aki mellett kb lenduletbol sikerult tovabb menni hogy befogjam a vegere a vezeto Kovacs, Lengyel parost.. Az utolso elotti korbe Kovacs hibazott sikerutl kihasznalnom, viszont tobb mint 1mp-re kerultem lengyeltol, viszont egy remek hajraval egy "lovocsellel" sikerult ot becsapni az utolso kor utolso kanyarjaban. es jobb kigyorsitassal megfogni megint az elso helyet.. Az utolso korok eleg necessek voltak mert guminak tapadasa mar nem nagyon volt..

igy utolag sajnalom az r1-et.. mert nagyon jo kis "versenyhetvegem" lehetet volna.. mondjuk igy is nagyon elveztem. Koszonom a jo csatakat sracok..
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

BugBeaR
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2011.07.31. 21:32

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: BugBeaR » 2011.11.02. 15:13

Hasonlóan, mint Istvánnak, nálam is elkezdett letölteni a steam, szerencsére előbb észleltem, mikor a szerverre 100-as pinget írt. Ment a restart és be is fejezte a baromkodást.

Ellenben ez a hétvége volt a legszörnyűbb az összes közül. Nem nagyon szeretek szimulátorban esőben menni, mert az tipikusan egy olyan körülmény, amit fizikailag érezni lehet a testeddel, hogy hol vannak az autó határai és minden kis rezdülése fontos lehet. Találom ezeket kitalálni nem egyszerű, nekem nem is ment nagyon.

Q1: 10perc alatt mentem 1 mérhető kört mert 2x karamboloztak előttem, 1x odavágtam és a többi esetben nem volt hely, hogy ne vízfüggönybe mennyek. 1.45-ös idővel kb. a vicc kategóriára voltam jó hátulról. 1.35 vége körül volt a reális.

R1: Lassú rajt, de nem is számított mert az első kanyarban többen már ölre mentek. Az hagyján, hogy kiforgattak 1 kocsit, a 2. kanyarban már gumifalból pörögtek, aztán a következő lassításnál még egy autót keresztbe csaptak, de ha itt jött a legjobb rész, ahogy venném be a kanyart, kb. 90-el pörögve keresztbe repült egy, ha jól láttam sakál team autó, előttünk. Mint valami idióta rajzfilmbe, pont elment és mehettünk tovább. Kb. akit eltalált azt torpedó módjára tehette.
Utána szolíd versenyzéssel és a végén gumi melegítéssel sikerült egy 12. hely - 1 hibával amivel hátrébb estem. Gondoltam nem rossz, majd ezek után javíthatok.

superpole: túl óvatos voltam, de tudtam, hogy nem leszek versenybe az elején, mivel a gyors jobbostól féltem mint a tűztől, hogy ne kapja el a kocsi hátulját a fű és utána menthetetlenül a gumifal. Mezőny közepére jó volt.

R2: Relatíve jó rajt után mentek a csatározások. Következett egy saját hiba, autó oldala lebontva, természetesen a célegyenes után. Innentől lógott a kormány, de a kedvem még annál is jobban elment az egész esős vezetéstől. Az egy dolog, hogy a féktávot sehol se láttam, ha követtem valakit, de előzni kb. lehetetlen volt. Kimentem a boxba, bejelöltem mit szeretnék megcsináltatni, mire megállított és közölte hogy már mehetek is. ?!?! király, utána gyorshajtás a boxba és itt mondtam azt, hogy köszi elég is volt. DNF

R3: Mezőny hátulján egy jó start. Tudtam is óvatosan tempózni, majd Szijjártó úrral kezdtünk el csatázni. Henrikkel talákoztunk félúton, de felesleges volt őt tartanom, inkább elengedtem mielőtt átrendezi a kocsi hátulját, amire azért tett egy próbát ;) Krisztiánnál jobban gyorsultam, de volt két szakasz, ahol mindig rámesett. Ahogy mentünk tovább, megint sikerült elrontani a fékvátot a gyors jobbosba. Itt szerintem Krisztián nem akart telibe verni, mert ő gyorsabban esett rám, félre rántotta és ezzel ő be is fejezte a futamot. A tempóm maradt ua. picit óvatosabban vezettem, egészen addig a pillanatig, míg Fábián Máté bocsánatot nem kért Vida Zolitól chat-en, amire én elsőre hirtelen olvasni kezdtem, hgoy szerver üzi, vagy mi - ez pont arra volt elég, hogy a jobbos féktávot benézzem - bal hátsó már úszott is a füvön - Damage is not repairable. Race is over.

Egyből quit. Amúgy sem tetszett így a pálya, de azt hiszem az idegesség megpecsételte a sorsomat. Messze lesz így a top10 nagyon nagyon.

Az r2-ben volt alkalmam hátradőlve megnézni Szabó - Varga - Horváth csatát. Baromi jó volt, ahogy óvatosan de mégis gyorsan próbálnak egymás idegeire mászni. Azt viszont lehetett látni, hogy az előzéssel ott is akadtak gondok, nem volt akkora különbség a kocsik közt, hogy hiba nélkül is sikerüljön.
#77 Gáspár József

Avatar
Zoliee
Hozzászólások: 478
Csatlakozott: 2011.07.17. 17:11

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Zoliee » 2011.11.02. 17:51

Sziasztok!

A CROFTI Csúszkálás!

Hát ez a versenyhétvége sem volt a kedvencem, a 3 futamból 1-et sikerült abszolválni, de az nem is akárhogy :mrgreen: Nézzük a rövid összefoglalót bénázásomból.

Q1: Hát itt jött elő, hogy nem volt elég az a pár kör amit korábban esős szerveren megtettem mert gyakorlatilag bármelyik kanyar bármelyik részén sikerült falnak csap ni az autót. 1 azaz egy darab mért kört sem sikerült teljesíteni úgyhogy utolsó rajthely, 24.-dik.

R1: Itt az autó és a megfelelő setup beállítása után kiléptem a rajtrácsra, de közben eszembe jutott, hogy kevés benzin van az autóban igy visszaugrottam a garázsba, hogy beállítsam. Hiba volt. Mikor visszaakartam lépni a pályára :shock: már nem lehetett mert sötét volt a felirat úgyhogy DNF. :ugeek:

Q2: Második nekifutásra a super polon sikerült egy kört összerakni, mint később kiderült ez elég volt egy számomra jobb rajthely eléréséhez. 16-dik pozicíó :)

R2: A monszunban nem sokat láttam de a rajt elfogadható volt, mint számítottam rá előttem többen kiforogtak az első jobbos kanyarban. Próbáltam tartani a pozíciómat ami sikerült is, sőt az első kanyar után már 13-14 hely környékén száguldottam. Szépen lassan óvatosan mentem mert menet közben még többen csúsztak ki és forogtak meg így egyre előrébb jutottam még a 9.-dik helyen is haladtam, de nem sokáig. A célegyenes végén sikerült megforogni így a mezőny végéről küzdöttem fel magam végül a "szerencsés" 13-dik helyre. Végig drifteltem mert a TDI eleje a kanyarokat egyáltalán nem akarta venni. Végre normálisan be tudtam fejezni egy esős versenyt, ez mindenképpen haladás.

R3: Az előző "remeklés" után, gondoltam megpróbálom felülmúlni az előző sikert, de sajnos nem nagyon sikerült. Az első balhés kanyar után a 16.-dik helyen hajtottam amikor következett a hosszú gyors szakasz ahol Méhes Robival küzdöttem előttem Gáspár úr. Sikerült a gyors balost Robi előtt bevennem csak akkor éreztem, hogy ez nem lesz jó mert túl nagy sebességgel érkeztem Gáspár Józsira és nem akartam hátulról lezúzni szegényt van neki elég baja velem úgy is :)
Már hiába csináltam semmit a kiszélesített kanyar előtt a szembe a fal következett amit telibe kaptam majdnem padló gázzal. Kocsi irányíthatatlan és totalcar. ITT RAGADOM MEG AZ ALKALMAT, HOGY ELNÉZÉST KÉRJEK ELSŐSORBAN KOVÁCS PÉTERTŐL AKINEK AZ ALFÁJA ELÉ PÖRÖGTEM ÉS VLASICS ÚRTÓL, FÁBIÁN ÚRTÓL IS BOCSÁNATOT KÉREK MERT VALÓSZÍNŰLEG MIATTAM ÉRT VÉGET A VERSENYÜK. SORRY, AZ ÉN HIBÁM NEM TUDTAM MÁR MIT CSINÁLNI SAJNÁLOM...
Úgyhogy 1 kört se bírtam megtenni a harmadik versenyen Game Over volt ebben az ominózus egyenesben. Ezután már csak kívülről néztem az eseményeket, jó kis verseny volt Varga Peti célegyenesben való előzése nagyon sirály volt gratula hozzá, bár ezt most legjobban Lengyel Ákos bánja.
Összességében jó verseny volt, kár hogy nekem felemásan sikerült és keserű maradt a szám íze azért. Találkozunk a következő futamon Snettertonban, JÓ FELKÉSZÜLÉST MINDENKINEK!!
#78 VSR BTCC 2011 - 7. hely TC Kategória
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória

Vida Zoltán

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.11.03. 12:26

Q1: mért kört nem tudtam futni, mindig odavertem :mrgreen:
Race1: Juhéj, nedves pálya, no para. Első körben Id Papa nem veszi észre, hogy mellette vagyok, rám húzza, kicsúszik, de figyeltem, hogy ne előzzem meg. ;) Aztán Milbich Istit megpöccintem, szerencsére pozvesztése nincs belőle. :? AZtán Varga Peti szenvedett előttem a slickeken, buktam is miatta 2 helyet, mert féktávon majdnem seggbekúrtam. :roll: Később Papp Lalit és Id Tomit értem utol, sikerült is megelőznöm őket. Végül Mátéra érkeztem rá és 4 körön keresztül kergettem, de nem tudtam megelőzni, csak majdnem. 14ik hely.
Q2: tizenpáradik hely.
Race2: ajjajj, zivatar. Gladiátort épphogy elkerülöm, aztán a jobbosban előzöm Lengyel Ákit, amikor is Máté a szevaszból beledöngöl a falba :shock: . Na innen széttört futóművel hajrá. 2ik körben palánkot fogok, visszacsapódok az útra, 2en belém jönnek, sorry. :( 4ik körben megint palánk-kocc, aztán Mátét üldözve egy btcc-s előzés az uccsó kanyarban. És a legszebb, hogy 8ik kör elején Petörke Áki a boxkijáraton áll (ami ugye szarul van megcsinálva, mert ott megy a nyomvonal), megzavar engem is és az előttem haladó Papp Lalit is, mind2en palánk, én defekt. Kösziheó 8-) Innen beszenvedtem a boxba, és a végén látom, hogy slicket raktam fel :mrgreen: , 1 kör után ismét box esőgumikért. Innen semmi izgi, 2 kör hátrány, 15ik hely.
Race3: hurrá zivatar. :| 3ik körben sikerült 2 pici palánk-fogást abszolválnom, aztán később 2 nagyobbat, csoda, hogy egyben maradt az autó. Uccsó hely, azaz 14ik.
Veres Ákos

WhtFalkon
Hozzászólások: 63
Csatlakozott: 2010.11.29. 19:43

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: WhtFalkon » 2011.11.03. 13:22

Bocs a boxból kihajtáskor. Próbáltam vigyázni mindenkire, de elég idétlen a kijárata. :? Ráadásul plusz zavaró volt, hogy ha valaki kifelé jött, a palánknál álló zászlós faszi sárgát lengetett. :D
Petörke Ákos // #3

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.11.03. 13:38

WhtFalkon írta:Bocs a boxból kihajtáskor. Próbáltam vigyázni mindenkire, de elég idétlen a kijárata. :?
nem a tiéd, inkább a pálya hibája volt :P
Veres Ákos

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.11.04. 07:27

b4nshee írta:
Croftról:

Nem mondom azt h nem gyakoroltam, mentem esőben (kb 60-70%), mentem száradóban, mentem szárazon. Mindenre csináltam setet és jók is voltak, főleg a hétköznapi teszteken mikor többen is fent voltak. De 100%os esőben azaz zivatarban ahogy a progi írja, mikor mennydörgés is volt... Nah abban nem. Folyamatosan küzdöttem a kocsival, mind féktávon mind kigyorsításon.
Mindig is tudtam h lassabb vagyok az élmezőnytől de most óriási pofont kaptam, amit őszintén bevallok jobban fájt mint az elmúlt 3 lenullázott futamom.

Qual.: katasztrofális
R1: Relatíve jó rajt, ott mentem az 5. helyen, még meg is vitattuk Yakával h zsír ez az 5. az első menetre. Mondom megtartom nem kakaskodok Lengyel Ákossal aki asszem Kajdy úrral harcolt a pozícióért, de gondoltam csak rájuk tapadok hátha csurran cseppen valami. Nos csurrant és csobbant, az 1ik körben az utolsó kanyarban Ákos gondolom kontaktolt Kajdyval aminek következménye az lett h a bmw keresztbe állt, Ákos nullára fékezte magát amire én is majdnem hogy megálltam amit Vlasics úr szépen kihasznált és elment mellettem. Kov körben szintén az utolsó kanyarban Vlasics úr nyitva hagyta az ajtót és hiába voltam kb fél-egy autó távolságra de gondoltam kihasználom a BMW rövid féktávját és beteszem, be is tettem nem is volt gond szépen fordúlt is a kocsi csakhogy a kanyar csúcspontjánál gázadással kell kanyarodni aminek az lett a következménye h nagyobb gázt adtam a kelleténél és ebben az időben egyenesen halálos és szegény Vlasicsot kitessékeltem :( Szörnyen sajnálom :( De ami még rosszabb később az első szektor előtti kanyar féktávját elhibáztam füvet kapott a bal háts kerék és megpörögtem amit megint ki szopott be? Lali :( Már kezdett égni a pofám, megkezdtük a felzárkózást mert hát buktunk mind2en kb 4-5 helyet. Szépen mentünk kezdtük utolérni az előttünk lévőket mikor Lali a Sunny In-ben jobban lefékezett gondolom az előttük lévők miatt, amit rosszul reagáltam le. Replayben is látni h mindig hamarabb fékezek mint az előttem lévő de ezt sajna ebben a vízben nem tudtam elkerülni, alattomos az a kanyar egy bizonyos tempóra le tudok fékezni de arra nem tudtam, így sajna azzal a kifejezéssel kell élnem amit mindannyian utálunk az autóversenyzésben: KITORPEDÓZTAM VLASICS Lali-t :( Őszintén sajnálom és az óvást teljesen jogosan elfogadom! 10. hely

R2: Most nehézkes elpörgős rajt, unalmas autókázás és a tudat h nem tudok hozni az előttem lévőkön, szürke monotonitásban zajlott. Közben elmélkedtem h magyarázom ezt meg Lalinak amit a race1ben csináltam, miért vagyok ennyire lassú, és mi a francért küzdök ennyire az autóval?! 6. hely.

R3: Ua a rajt mint race2ben. Az első sikánban Lengyel Krisztián hátsó kereke füvet fogott, már láttam h itt nagy balhé lesz. Az angol pályák egyik ismerve h ezek a b*zi angolok nem ismerik a sóderágyat, ha hibázol akkor a füvön csetlesz botlasz kilómétereket lásd donington, vagy szimplán az 1 méter széles füvesített rész mellett rögtön fal, Croft. Nos Krisztián a megcsúszás hatására jobbról bala átcsúszott falat fogott onnan pinball módba kapcsolva visszacsapódott jobbra amit én már dezsavú érzésnek fogtam fel Oulton Park Szijjártó eset. Mondom újabb nullázott verseny, de nem sikerült elmennem és egyből hesszeltem a tükröt h mi fog történni. Nem hiszitek el, Lali... Mondom szegény nem lehet iylen szerencsétlen, már már magam kezdem felfedezni benne Unlucky terén :D Mindegy 3. vagyok, Lengyel Ákos és Blase hihetetlen versenytempót nyomtak nem tudtam felzárkózni, de ez egy dolog, mögöttem Varga Peti és Szabó Gábor úgy jöttek fel rám, és mentek el mellettem mintha állnék, nah itt kaptam az óriási pofont, és fájt... Mintha álltam volna a pályán, grat srácok ez szép volt ez technikai KO. Látom h van hova fejlődni. Újabb 6. hely.

Gratula azoknak akik túlélték ezt a felhőszakadást. Az fps lagra csak annyit h én is tapasztaltam de csak akkor mikor a villámlás szemből jött, mindig akkor állt meg 1 pillanatra a kép. R2ben ezért az utolsó körben az utolsó előtti előtti kanyarban majdnem meg is forogtam....

Sorry Lali! És bocsika ha ilyen hosszú voltam, de ezeket muszály volt leírni :D
Croft vidi alatt lehet h ez a zene fog szólni :D http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98
a nyilatkozatot áthelyeztem a helyére ;)
Veres Ákos

Avatar
csori
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: csori » 2011.11.04. 09:10

amikor megláttam hogy 80% esöt josolnak, nem is teszteltem száraz pályán, és milyen jol tettem. de amikor megláttam hogy felhöszakadás volt, nyugtatgatni kezdtem magam pár kupica Jagerrel :)
q1:nem tudtam menni egy hibátlan kört, de ilyen körülmények között mondjuk, nem is eröltettem.14ik hely.
r1:viszonylag jo rajt, majd szépen lassan araszolgattam fölfelé.probáltam gumikimélöben nyomni, és ki is fizetödött, mert a végére is ugy tapadt a vas mint az elején, igy feljöttem a 2ik helyre. a fene se gondolta volna. a Jager megtette hatását :P
q2: már felvezetön eldobtam majd ledobott a szero, ugy hogy maradt az ucso hely.mondom mind1, versenyen jo lesz az.
r2:elsö korben brobáltam elkerülni a baleseteket,igy nyertem pár helyet.a tempom jo volt, de volt két nagy hibám.minda 2x ugyan ott dobtam el.sajnos másodszor még szegény Visznekit is megtoltam a falba mert ö is ugyan ott vágta oda.Bocsi érte, de ott már tehetetlen voltam.reméltem hogy összejön a 8ik hely de nem sikerült.igy maradtam 9ik.
r3:erre meg már nem emlékszem :D
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

b4nshee
Hozzászólások: 217
Csatlakozott: 2010.12.16. 00:59

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: b4nshee » 2011.11.04. 14:03

Köszi Ákos! Megint nem figyeltem :D

Avatar
VZsolt273
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2010.08.30. 20:58

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: VZsolt273 » 2011.11.04. 15:31

csori írta: de volt két nagy hibám.minda 2x ugyan ott dobtam el.sajnos másodszor még szegény Visznekit is megtoltam a falba mert ö is ugyan ott vágta oda.Bocsi érte, de ott már tehetetlen voltam.
No problemo, pontosan ismerem a nyomvonalat... :D
tényleg nem lehetett vele mit csinálni, ha egyszer rákerültél a "parkolópályára"
#44 - Viszneki Zsolt

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.11.04. 16:50

Q1: 36kg Az első mért köröm egész jóra sikerült, de utána sehogy se sikerült javítanom. P7
R1: Egész jó rajt, szépen tartottam a 6-ik helyet(aminek nagyon örültem volna a végén IS), de éreztem a súlyt, kigyorsításoknál ment el mindenki, ellenben az előttem lévő csatázások miatt biztosnak érzetem a pozíciót, de az utolsó kanyarban Kóródi beszúrt, hagytam is helyet, de valahogy utána mégis kimentem a fűre, így ketten elmentek. Tovább tartottam őket, amikor előttem Kóródi megcsúszott féktávon, és én nem igazán tudtam eldönteni, melyik irányból lenne jó kerülni. Ennek eredménye az lett, hogy sajnos belementem, és ezzel már elég sok pozíciót buktunk, itt már Henrik is előttem volt. Utána megint volt kis kakaskodás, ami után már abszolút irányíthatatlanná vált a gépem, így P11. Egyébként nagyon nem feküdt most az eső, ahhoz képest, hogy Thruxton-ban anno ugyanezzel a settel enyém volt a pole. Lengyeléknek amúgy nagy grat, jól mentek.

Q2: Nagyon rossz superpole, P10
R1: Jó rajt, próbáltam biztonságban vinni a gépet, végre ráéreztem pár kanyarra is a szabadedzésen, súly se volt, így bizakodó voltam. De az első hosszúban Lengyel K. keresztbe állt, próbáltam kikerülni, épphogy csak volt kontakt, de arra bőven elég volt hogy nagy sebességnél kilincsel előre beleálljak a korlátba. DNF.
R2: Utsó helyről rajt, a hátsó bandát szerettem volna lerajtolni, sikerült is, Petörke mellet azt hittem még elfér az Accord, de össze ért a két lökő csücske, és (Ákos nem tudom milyen védelmi berendezéssel versenyez) veszettül lepattantam róla, így kikerültem a fűre. Megint utolsó, de nagyon gyorsan behoztam az előttem lévőket, ez volt a vesztem, ugyanis egyből az első körben a 6-os kanyarban keresztbe állt pár autó. Esélyem se volt. DNF.

Trágya volt így számomra Croft, pedig szeretem az esős versenyeket, és a pálya is tetszett. Azonban egy rossz superpole-lal hátra kerültem és nem állt mellém a szerencse, sajnos elég rosszkor, nem álltam rosszul összetettben. Kétszer nulláztam, így tudtam nézni a bömbik csatáját, ami nagyon szórakoztató volt!
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.11.04. 16:55

b4nshee írta: Croftról:

Nem mondom azt h nem gyakoroltam, mentem esőben (kb 60-70%), mentem száradóban, mentem szárazon. Mindenre csináltam setet és jók is voltak, főleg a hétköznapi teszteken mikor többen is fent voltak. De 100%os esőben azaz zivatarban ahogy a progi írja, mikor mennydörgés is volt... Nah abban nem. Folyamatosan küzdöttem a kocsival, mind féktávon mind kigyorsításon.
Mindig is tudtam h lassabb vagyok az élmezőnytől de most óriási pofont kaptam, amit őszintén bevallok jobban fájt mint az elmúlt 3 lenullázott futamom.

Qual.: katasztrofális
R1: Relatíve jó rajt, ott mentem az 5. helyen, még meg is vitattuk Yakával h zsír ez az 5. az első menetre. Mondom megtartom nem kakaskodok Lengyel Ákossal aki asszem Kajdy úrral harcolt a pozícióért, de gondoltam csak rájuk tapadok hátha csurran cseppen valami. Nos csurrant és csobbant, az 1ik körben az utolsó kanyarban Ákos gondolom kontaktolt Kajdyval aminek következménye az lett h a bmw keresztbe állt, Ákos nullára fékezte magát amire én is majdnem hogy megálltam amit Vlasics úr szépen kihasznált és elment mellettem. Kov körben szintén az utolsó kanyarban Vlasics úr nyitva hagyta az ajtót és hiába voltam kb fél-egy autó távolságra de gondoltam kihasználom a BMW rövid féktávját és beteszem, be is tettem nem is volt gond szépen fordúlt is a kocsi csakhogy a kanyar csúcspontjánál gázadással kell kanyarodni aminek az lett a következménye h nagyobb gázt adtam a kelleténél és ebben az időben egyenesen halálos és szegény Vlasicsot kitessékeltem :( Szörnyen sajnálom :( De ami még rosszabb később az első szektor előtti kanyar féktávját elhibáztam füvet kapott a bal háts kerék és megpörögtem amit megint ki szopott be? Lali :( Már kezdett égni a pofám, megkezdtük a felzárkózást mert hát buktunk mind2en kb 4-5 helyet. Szépen mentünk kezdtük utolérni az előttünk lévőket mikor Lali a Sunny In-ben jobban lefékezett gondolom az előttük lévők miatt, amit rosszul reagáltam le. Replayben is látni h mindig hamarabb fékezek mint az előttem lévő de ezt sajna ebben a vízben nem tudtam elkerülni, alattomos az a kanyar egy bizonyos tempóra le tudok fékezni de arra nem tudtam, így sajna azzal a kifejezéssel kell élnem amit mindannyian utálunk az autóversenyzésben: KITORPEDÓZTAM VLASICS Lali-t :( Őszintén sajnálom és az óvást teljesen jogosan elfogadom! 10. hely

R2: Most nehézkes elpörgős rajt, unalmas autókázás és a tudat h nem tudok hozni az előttem lévőkön, szürke monotonitásban zajlott. Közben elmélkedtem h magyarázom ezt meg Lalinak amit a race1ben csináltam, miért vagyok ennyire lassú, és mi a francért küzdök ennyire az autóval?! 6. hely.

R3: Ua a rajt mint race2ben. Az első sikánban Lengyel Krisztián hátsó kereke füvet fogott, már láttam h itt nagy balhé lesz. Az angol pályák egyik ismerve h ezek a b*zi angolok nem ismerik a sóderágyat, ha hibázol akkor a füvön csetlesz botlasz kilómétereket lásd donington, vagy szimplán az 1 méter széles füvesített rész mellett rögtön fal, Croft. Nos Krisztián a megcsúszás hatására jobbról bala átcsúszott falat fogott onnan pinball módba kapcsolva visszacsapódott jobbra amit én már dezsavú érzésnek fogtam fel Oulton Park Szijjártó eset. Mondom újabb nullázott verseny, de nem sikerült elmennem és egyből hesszeltem a tükröt h mi fog történni. Nem hiszitek el, Lali... Mondom szegény nem lehet iylen szerencsétlen, már már magam kezdem felfedezni benne Unlucky terén :D Mindegy 3. vagyok, Lengyel Ákos és Blase hihetetlen versenytempót nyomtak nem tudtam felzárkózni, de ez egy dolog, mögöttem Varga Peti és Szabó Gábor úgy jöttek fel rám, és mentek el mellettem mintha állnék, nah itt kaptam az óriási pofont, és fájt... Mintha álltam volna a pályán, grat srácok ez szép volt ez technikai KO. Látom h van hova fejlődni. Újabb 6. hely.

Gratula azoknak akik túlélték ezt a felhőszakadást. Az fps lagra csak annyit h én is tapasztaltam de csak akkor mikor a villámlás szemből jött, mindig akkor állt meg 1 pillanatra a kép. R2ben ezért az utolsó körben az utolsó előtti előtti kanyarban majdnem meg is forogtam....

Sorry Lali! És bocsika ha ilyen hosszú voltam, de ezeket muszály volt leírni :D
Croft vidi alatt lehet h ez a zene fog szólni :D http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98
néha összejönnek ezek a dolgok és én amúgy se vagyok a haragos típus, szal no p. amit tehetek most, h nagyon gyorsan elfelejtem ezt a három versenyt.
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

WhtFalkon
Hozzászólások: 63
Csatlakozott: 2010.11.29. 19:43

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: WhtFalkon » 2011.11.04. 21:53

Lalla írta: ...
R2: Utsó helyről rajt, a hátsó bandát szerettem volna lerajtolni, sikerült is, Petörke mellet azt hittem még elfér az Accord, de össze ért a két lökő csücske, és (Ákos nem tudom milyen védelmi berendezéssel versenyez) veszettül lepattantam róla, így kikerültem a fűre. Megint utolsó, de nagyon gyorsan behoztam az előttem lévőket, ez volt a vesztem, ugyanis egyből az első körben a 6-os kanyarban keresztbe állt pár autó. Esélyem se volt. DNF.
...
Jaja, ezt én is néztem a videon. Éppen csak hozzáértél a kocsi sarkához.
Legközelebb kikapcsolt erőtérrel megyek. :)
Petörke Ákos // #3

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.11.05. 09:01

WhtFalkon írta:
Lalla írta: ...
R2: Utsó helyről rajt, a hátsó bandát szerettem volna lerajtolni, sikerült is, Petörke mellet azt hittem még elfér az Accord, de össze ért a két lökő csücske, és (Ákos nem tudom milyen védelmi berendezéssel versenyez) veszettül lepattantam róla, így kikerültem a fűre. Megint utolsó, de nagyon gyorsan behoztam az előttem lévőket, ez volt a vesztem, ugyanis egyből az első körben a 6-os kanyarban keresztbe állt pár autó. Esélyem se volt. DNF.
...
Jaja, ezt én is néztem a videon. Éppen csak hozzáértél a kocsi sarkához.
Legközelebb kikapcsolt erőtérrel megyek. :)
Azért csak én Snettertonba elviszem az ionágyút :lol:
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2011.11.15. 23:05

Fúúúúú!
Megérte jönnöm úgy érzem.
Qualin hála Ákosnak jöttem egy rohadt jó kört.
Futamon a Hondás kavart kihasználva sikerült megnyernem. Gondolom benyát elszámolták. Végén akadt csak kicsit a játék.
Superpole:45kg-al egész jó a 7. hely.
Futam 2-3: 6. hely jó volt meg utána az 5. Bocsi az egyik Sakálos autótól a lökésért nem vágtam hol vagy csak hogy távolodik a hang azt hittem sóderbe vagy ezért vettem szűkebben a kanyart. Utána elnéztem az egyik kanyart és az utolsó sikánon átment a kocsi. Füvön nem tudtam megállni. Mák hogy csak 2 figyelmeztetést adott.. Végül elment a krúz szal 5.
HTCC-be se volt 40kg-al 5. meg 6. helyem szal örülök.
Molnár Dániel #99

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.11.16. 07:34

martin írta:A Cliohoz hasonlóan ismét ezen a pályán voltak a legjobb versenyek. :)
Kemény volt nagyon :D
én szeretem ezt a pályát, de a cliohoz hasonlóan itt is volt bajom rendesen :( nyilván nem nyerhetek 'mindig' , de ez akkor is kritikán aluli volt
Veres Ákos

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2011.11.16. 10:19

Hat sajnos eleg csalodas kelto volt ez a versenyhetvege nekem :( ..
Hiaba jartam eso tancot csak nem akart jonni.. mivel tudtam szarazon nem sok eselyem lesz..
Q1: igazabol olyan rossz kort nem futottam, de nagyon ereztem a 36kg-t.. asszem 9dik helyre volt eleg..
R1: ovatos kezdes aztan szep lassan jottem fel. Lengyel Akos-al volt egy jo csatam :) a vegere en is kitudtam hasznalni a hondas bakit.. es elore jottem, plussz Akost is pont sikerult megeloznom.. igy az utolso kanyar elott 6dik voltam, a celba viszont mar 3diknak ertem be :) jo volt.

Q2: Ez se volt annyira rossz, a suly meg mindig zavart, asszem 6dik lettem
R2: Talan a legkemenyebb futam volt. Vegig hataron kellett mennem, sikerult megfogni Beres Petit a 3dik helyert, Vlasics es Henrik ellen mar eselyem nem volt.. itt nagyon szamitott ha vkin nem volt suly
R3: itt minden osszejott.. egy marhajo rajtoltam, 5dik helyrol talan mar elso voltam, amikor is asszem Szijjarto kollega ugygondolta hgy az tul jo nekem, kiforgatott.. visszaestem tok utolsonak. Ok .. Danikosz meg biztatott hogy nyomjam neki, feltudok jonni, el is kezdtem esszel felzarkozni, nem belemennyi hulyesegekbe,, erre "Kamikaze" Veres Akos a nyujtott jobbosba kitorpedozott a palyarol.. miert jottel KERESZTBE VISSZA A PALYARA? ..amikor tudtad jol hogy sokan vannak mogotted szorosan... sikerult lenulllazni a BMW-t.. ezekutan hab a tortan hogy nemtudtam Pit-et kerni,, ergo 3kereken kellett vegig guroljak..
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.11.29. 21:19

Snetterton:
Q1: Egy picit minden körbe belehibáztam, de így is P3. Kovács B. baromi jó időmérőn, ez már nem is kérdés, és a TDI is jó volt erre a pályára nagyon a nyomatéka miatt, ez ki is jött, így Danikosz is előlem indult.
R1: Elfogadható rajt. Egy egész jó verseny setem volt, ezért úgy gondoltam, hogy hosszú távon mindenképp jó lesz. Nem is ette a gumikat. Béres, Danikosz a második kanyar előtt még előttem volt, de sikerült őket megelőznöm, de Balázsról szép lassan szakadtam le. Aztán volt egy hibája(tán csörgött a telefon?), mellyel így elé kerültem, majd Csóri is. 1-2-ben mentünk a csapattal, baromi jó érzés volt. Az már nem hogy kifogyott a benya, mert 15 körre belőtt szetet töltöttem be. Pedig Gordon még szólt is előtte, h 18 lesz, de sajna nem voltam elég körültekintő. Box, 3litert tankol utolsó körre, majd sebesség túllépés->stop n go. Utolsó helyek egyike. Akkor jót röhögtem ezem, most már kicsit idegesít a dolog, alig szerzek pontot mostanság.

Q2: Pole
R2: Henrik elment a rajtnál, aztán csak követtem amíg tudtam, de enyém marad a P2.
R3: Jó rajt, aztán az első kanyarnál kerülöm a karambolt, vágás-stop n go. a behajtás előtt azért még kaptam egyet hátulról és kiforogtam. Aztán nagy hajrá hátulról, majd a végén Papp L. mellé betettem, kontakt, karambol. Szal valahol hátul megint. :(
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Avatar
Gordon24
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 6235
Csatlakozott: 2009.07.14. 16:27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gordon24 » 2011.11.29. 22:51

Hát huhhh...:)
Galambos Péter


TCS #82

WhtFalkon
Hozzászólások: 63
Csatlakozott: 2010.11.29. 19:43

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: WhtFalkon » 2011.11.29. 22:53

Bocs a lökdösődésekért hátul! Néha sűrűn voltunk :geek:
Petörke Ákos // #3

Avatar
Zoliee
Hozzászólások: 478
Csatlakozott: 2011.07.17. 17:11

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Zoliee » 2011.11.29. 23:11

KNOCKHILL

Rövid leszek!

Q1:24. hely (nem találtam setupot)
R1:22. hely 7 kört mentem gyakorlatilag pályán kívül

Q2: 14. hely eddigi legjobb :D Száraz beállítással slick gumin!
R2: 21. hely 16 kör elfogyott a gumi csúszkáltam össze-vissza!

ITT KÉRNÉK ELNÉZÉST CSOROSZ LACITÓL AKINEK MEGNEHEZÍTETTEM A LEKÖRÖZÉST, DE MÁR EGYSZERŰEN NEM TUDTAM HOVA MENNI, BOCSÁNAT! :( :oops:

R3: 21. hely bár lehetett volna jobb is, versenyben voltam az utolsókkal csak Varga Peti úgy kirakott lekörözésnél hogy néztem nagyokat. Ne haragudj Peti de ezt meg fogom óvni! A pálya széléről oldalról kiforgattál, meg se vártad, hogy elengedjelek :!: :o :shock:
#78 VSR BTCC 2011 - 7. hely TC Kategória
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória

Vida Zoltán

Avatar
Lalla
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2010.01.05. 21:40
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Lalla » 2011.11.29. 23:22

Q1:
Sajna egy kört se mentem esőben, ennek ellenére jól ment ott is a honda, P3
R1:
Az első kanyarban Danikosz kiforgott, sajnos csak füvön tudtam kikerülni, de ott megforgott a gép, így hátrakerültem. Utána jó csata volt, Id. Wágner megint kőkeményen védte a pozícióját (már kezdem kicsit unni :mrgreen: ), aztán egyszer csak blackout, elment a képem pár másodperce és a falban találtam magam. roncs, be a boxba, pfff...ez az én formám.
Q2:
Ole! Pole.
R2:
Laza rajt, sikerült a BMW-t magam mögött tartani, de Isti jött egészen két körig, ahol én behibáztam a sikánnál és szerintem ez megzavarta és kiforgott. Innen rajt-cél, P1
R3:8-ról rajt 10-re. Hatalmas csat: Gáspár, Béres, Csorosz fogat, amiből szerencsésen én jöttem ki győztesen. Danikosz 6 secre előttem, Varga az első helyen jó messze, ezért küldem mint atom. Behoztam Danit, őt pedig éppen egy lekörözött ütötte ki. Előttem nagy volt a nyüzsi, Lengyel hibázott, majd Henrik mellett sikerült elmennem szintén egy kis baki miatt. Majd hatalmas befutó a végén, de csak nem tudtam megelőzni Vargát, pedig szép lett volna, P2.
Vlasics Lajos Balázs
#64 Lalikum

Kép

Avatar
csori
Hozzászólások: 368
Csatlakozott: 2009.12.15. 19:41

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: csori » 2011.11.29. 23:57

Zoliee írta:KNOCKHILL


ITT KÉRNÉK ELNÉZÉST CSOROSZ LACITÓL AKINEK MEGNEHEZÍTETTEM A LEKÖRÖZÉST, DE MÁR EGYSZERŰEN NEM TUDTAM HOVA MENNI, BOCSÁNAT! :( :oops:
semmi gond Zoli, gondolom késön vettél észre :)
Csorosz László
VSR képek http://sdrv.ms/ShIhDd
Assetto Corsa képek http://1drv.ms/1chYW49

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2011.11.30. 00:29

Q: Második hely. Egész jó.
R: Első kanyarba elindult az autó segge. Bocsánat mindenkitől akinek galibát okoztam nem gondoltam hogy felúszik a segge. Pedig teszten sose volt ott gond... Utána a jobbosba ha jól rémlik egy Cruze még le is nyomott a falba. Utána mindenki aki arra járt lökött/tolt rajtam. Első 3 körbe minimum 7 ütést kaptam hátulról. Felfüggesztés minden off kb. Talán 12. lettem..

Q: 3. hely
R1: Jó volt. Dobogóra tudtam állni. Csorosz és Kórodi nálam folyamatosan laggolt. Hibákba is vezetett.

R2: Feljöttem nagy nehezen. Voltak érdekes pillanatok,oda-vissza adások. Egy lekörözött kanyar közepén akart elengedni vagy nem tom mi volt de a jobbosnál amikor fordulni akartam oldalról nekem vágódott majd én azzal a lendülettel balra vágódtam a falnak. Felfüggesztés persze hogy off. És el ment egy Honda is így ugrott a dobogó. Elég erős volt az autó főleg 0kg-al hogy egy második hely is meglessen. De így nem sikerült a dobogó se.
Molnár Dániel #99


Vissza: “VSR BTCC '11”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég