Nyilatkozatok

VSR Brit Túraautó bajnoksága

Moderátor: BT Tag

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2011.11.30. 10:20

Zoliee írta: R3: 21. hely bár lehetett volna jobb is, versenyben voltam az utolsókkal csak Varga Peti úgy kirakott lekörözésnél hogy néztem nagyokat. Ne haragudj Peti de ezt meg fogom óvni! A pálya széléről oldalról kiforgattál, meg se vártad, hogy elengedjelek :!: :o :shock:
Ha jol emlekszem ez pont abba az ugratos gyors sikanba volt. Az volt ott a baj hogy te az kulso ivrol kezdted es en arra szamitottam hogy kijaraton is a kulso reszre sodrodsz, en meg lenduletbol ha szuken tartom eltudok menni (nagyon fontos volt nyomnom mert mogottem ott liheget Lengyel Akos es Henrik. Aztan kijaraton te visszahuztad a palyaszelere amit mar nemtudtam lereagalni ergo tenyleg sajnos nagytempoval letoltalak, egyreszt elnezest, ebbe benne volt az hogy a mogottem levok miatt kapkodtam, mondjuk ha fekbe lepek akkor meg nekem kampec a hatuljovok miatt. Masreszt viszont azzel meg en nem ertek egyet hogy miert a sikanba kell elengedni elotte is mar mogotted voltam, es tenyleg az a legnecessebb resz a palyan.

ami az egesz estet illetti:

Q1: talan 4dik hely volt ha jol remlik.
R1: Rajtot jol elkaptam Danikosz azonban adott egy "barati" pocott csak hogy maradjak a helyemen :). Veguls sikerult elozgetve feljonni a 3dik helyre ahonnan mar csak tempot autoztam es amkor hibaztak az elottem levok azt kihasznaltam, vegul sikerult nyerni.

Q2: Erzesre nemvolt rossz kor megis 9dik hely :/ a 45kg megtette a hatasat.
R2: Olyan szuk volt a palya hogy a BMW hiaba rajtol jol nemtudtam kihasznalni nem volt hely sehol, elkellett vennem a gazt. Meg par helyet veszitetem is.. talan 11dik re csusztam vissza, onnan nagy nehezen feljottem 8dik helyre. Nehez elozni ezen a palyna, plussz a suly miatt olyat szenvedtem az utolso kanyar utan, hiaba szelarnyek stb, az elottemlevok szabalyosan szakadtak el tolem :/

R3: Pole, Rajt jol sikerult, az elso par korbe remenykedtem hogy ha nyomom neki elszakadok, de megis olyan lassu voltam hogy 3-4 kor allatt beertek a sracok, es utan elkezdodott szerintem az eddigi legnehezebb futamom, gyakorlatilag 20 kort kb hataron autoztam hogy 45kg -val tartani tudjam oket, vegul sikerult es meglett ez a gyozelem is.

osszesegeben orulok 2 futam gyozelemnek :) talan par pontot hoztam is Henriken.
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.11.30. 12:10

tegnapeste én voltam a leggyengébb láncszem :oops:
szárazon már egész jól éreztem a gépet...
race1: száraz setup esőgumival....rengetegszer nem tudtam vele megállni féktávon, sok hiba....
race2: eső setup már jobb volt, tudtam fékezni is, kanyarodni csak a feléig, totál szétkopott a gumim...
race3: hasonlóan race2-höz, plusz itt tizenxedik helyről kiraktak....szintén utolsók között
Veres Ákos

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.11.30. 13:13

Knockhill

Hát ettől a versenyhétvégétől sokat nem vártam, előtte nap mikor felmentem megnézni /gyakorolni a pályát , rájöttem hogy ez egy borzalom, gondolkodtam, is hogy nem indulok , nem kell ez a szenvedés.

Így a versenynek is úgy indultam, hogy sokat nem vártam, valami lesz.

Q1: szuper szakadó eső , egy kört nem mentem itt vízen, összehoztam egy 7. helyet kb.
R1: ismét szakadó eső , nagy káoszt vártam...hát első kanyar után lett is , 3. kanyar előtt Lalli hondája nézett velem farkasszemet , alig győztem kikerülni , kicsit le is koccoltam, ez után viszonylag nyugis futam következet , egy-két hiba előttem ezt kihasználva stabil tempóval , egy 3. hely, jobb mint amire számítottam.

Q2: kicsit nedves út , jó lesz slickkel , ki is mentem erre nincs force feedback - gyorsan át is mentem Petyához megkérdezni , kiléphetek vagy nem - így mentem egy kört ezen a taknyon egy élmény volt nem éreztem semmit ...19. hely.
R2: gondoltam jó lesz feljönni ezen a pályán, rajt után feljöttem 13. helyre , utána láttam az előttem lévő bolyt kb 6-7. helyig , a cél a 8.hely volt ...de csak a 9. helyig sikerült , igaz Varga Peti még utolsó kanyarba becsúszott a salakba , de ez már nem tudtam kihasználni és leelőzni ( azért megnéztem volna 9. helyről mennyit hoztál volna Henriken ..hehehe)
Henrik is aranyos volt átjött hozzánk TS-re, erre mikor setupokat beszélünk Pistivel , kinevet , nah kösz legközelebb kitiltalak :D :D Ahelyett , hogy a sok tapasztaltadból mondanál valami értelmeset, szép mondhatom .

R3: ismét egy egész jó rajt , mondjuk mindháromszor a jobb oldalról rajtoltam, így vízen csak keresztbe akart menni ..de sikerült feljönni 5. helyre , de a két Hondás (Csori ,Lalla) tolt le erősen, én próbáltam leelőzni Gáspár Józsit , mert úgy éreztem kicsit gyorsabb vagyok, és talán utána tudok eredni az élbolynak ( azt nem teljesen értettem mikor utolsó kanyarba , betetted az autód középre és ott fékeztél , én meg bebújtam belülre , te meg rám húztad , de utána két körrel későbbi esetet meg még kevésbé , mikor bebújtál mögém ugyanott , úgy tűnt mintha még beljebb akarnál jönni és leelőzni , vagy gondoltad a Lacettivel rövidebbet fékezel ? amúgy meg azért fékeztem két darabba mert mikor észleltem hogy belém állsz , elvettem egy kicsit hogy ne tolj a salakba hanem el tudjunk fordulni), nah szóval itt volt egy jó kis eseménysorozat , ami következtében , persze én voltam a legszerencsésebb mentem körülnézni a vizes füvön, buktam elég sok helyet , majd talán 8. helyig visszajöttem a verseny végéig.

U.i. : Ez nem teljesen értem, mikor valaki hibázik és elmegy füvet nyírni , majd visszajön a pályára, még hagyok is neki helyet , erre azt észlelem, hogy kanyarba már lelök egyből az ívről vagy a követező kanyarba ki is fékez, toleráns vagyok egy darabig , de ezt nem éreztem viccesnek ....most már lehet előbb utóbb -egy két embernél vissza fog nyalni a fagyi ha ilyeneket játszik.
Meg Lengyel-ék közelében menve ezt nem értettem,mi értelme van ennek a féklámpa bevillantásnak féktáv előtt , így legalább ki tudok menni én is ijesztgetni féktáv előtt , de majd barátilag én meg villogok , remélem nem zavarok meg senkit , stroboszkóp ON!

Nah mindegy a lényeg sokkal rosszabbra számítottam , de persze szerencsém már megint nem volt ....

Avatar
Zoliee
Hozzászólások: 478
Csatlakozott: 2011.07.17. 17:11

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Zoliee » 2011.11.30. 16:51

csori írta:
Zoliee írta:KNOCKHILL


ITT KÉRNÉK ELNÉZÉST CSOROSZ LACITÓL AKINEK MEGNEHEZÍTETTEM A LEKÖRÖZÉST, DE MÁR EGYSZERŰEN NEM TUDTAM HOVA MENNI, BOCSÁNAT! :( :oops:
semmi gond Zoli, gondolom késön vettél észre :)
Láttalak én csak nem tudtam merre húzódjak azt pont rossz felé mentem még szerencse, hogy a végén visszaszerezted a második helyet és nem én miattam buktad volna el!
#78 VSR BTCC 2011 - 7. hely TC Kategória
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória

Vida Zoltán

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2011.11.30. 17:03

Yakamoto írta:igaz Varga Peti még utolsó kanyarba becsúszott a salakba , de ez már nem tudtam kihasználni és leelőzni ( azért megnéztem volna 9. helyről mennyit hoztál volna Henriken ..hehehe)
..
Ott az volt a story hogy 7dik helyen autoztam egyebkent a 6dik pedig majd 2 auto tavolsagba volt elottem viszont kulso iven "nyitva hagyta az ajtot".. szoval egy Japan harcikialltas mellett vettem egy ferfias szarazpalyas fektavot! :D (jelzem majdnem! sikerult) Lattam hogy te hatrebb vagy, tudtam hogy max egy helyet bukthatok (azt buktam is) ezert mertem bevallalni, meg Danikosznak szereztem par viccess pillanatot vele, o mar befutott ekkor es volt ideje rajtam rohogni.. :D
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
Zoliee
Hozzászólások: 478
Csatlakozott: 2011.07.17. 17:11

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Zoliee » 2011.11.30. 17:08

"Ha jol emlekszem ez pont abba az ugratos gyors sikanba volt. Az volt ott a baj hogy te az kulso ivrol kezdted es en arra szamitottam hogy kijaraton is a kulso reszre sodrodsz, en meg lenduletbol ha szuken tartom eltudok menni (nagyon fontos volt nyomnom mert mogottem ott liheget Lengyel Akos es Henrik. Aztan kijaraton te visszahuztad a palyaszelere amit mar nemtudtam lereagalni ergo tenyleg sajnos nagytempoval letoltalak, egyreszt elnezest, ebbe benne volt az hogy a mogottem levok miatt kapkodtam, mondjuk ha fekbe lepek akkor meg nekem kampec a hatuljovok miatt. Masreszt viszont azzel meg en nem ertek egyet hogy miert a sikanba kell elengedni elotte is mar mogotted voltam, es tenyleg az a legnecessebb resz a palyan. "

Ez így van, de én a síkán után szerettelek volna elengedni nem pedig előtte. Azért húzódtam a külső rész felé a síkán után, hogy el tudjatok menni. Ez van, nem azonos tempóban és íveken vezetünk. Én azt a síkánt így tudtam bevenni normálisan. Sajnálom, hogy feltartottalak csak ezzel az én versenyemnek lett vége. Bár tudom az élmenőknek nem számít, hogy a hátul levők az utolsó vagy utolsó előtti helyen érnek célba, de pont akkor kezdtem ráérezni a pályára és lehet lett volna esélyem az előttem lévőket végre versenyben megelőznöm!

Félig off
Peti légy szíves küldj privátban egy olyan elérhetőséget amin el tudlak érni, mert lenne egy-két dolog amit a honlapon szeretnék változtatni és ahhoz csak te tudsz érdemben hozzányúlni, köszönöm szépen!
On
#78 VSR BTCC 2011 - 7. hely TC Kategória
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória

Vida Zoltán

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2011.11.30. 17:56

Zoliee írta:
Félig off
Peti légy szíves küldj privátban egy olyan elérhetőséget amin el tudlak érni, mert lenne egy-két dolog amit a honlapon szeretnék változtatni és ahhoz csak te tudsz érdemben hozzányúlni, köszönöm szépen!
On
Ha ötleted van akkor írd meg nekem és tovább adom azoknak akik meg tudják csinálni.
Molnár Dániel #99

BugBeaR
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2011.07.31. 21:32

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: BugBeaR » 2011.11.30. 23:46

Yakamoto írta:Knockhill

R3: ismét egy egész jó rajt , mondjuk mindháromszor a jobb oldalról rajtoltam, így vízen csak keresztbe akart menni ..de sikerült feljönni 5. helyre , de a két Hondás (Csori ,Lalla) tolt le erősen, én próbáltam leelőzni Gáspár Józsit , mert úgy éreztem kicsit gyorsabb vagyok, és talán utána tudok eredni az élbolynak ( azt nem teljesen értettem mikor utolsó kanyarba , betetted az autód középre és ott fékeztél , én meg bebújtam belülre , te meg rám húztad , de utána két körrel későbbi esetet meg még kevésbé , mikor bebújtál mögém ugyanott , úgy tűnt mintha még beljebb akarnál jönni és leelőzni , vagy gondoltad a Lacettivel rövidebbet fékezel ? amúgy meg azért fékeztem két darabba mert mikor észleltem hogy belém állsz , elvettem egy kicsit hogy ne tolj a salakba hanem el tudjunk fordulni), nah szóval itt volt egy jó kis eseménysorozat , ami következtében , persze én voltam a legszerencsésebb mentem körülnézni a vizes füvön, buktam elég sok helyet , majd talán 8. helyig visszajöttem a verseny végéig.
Lassan elkészül az én nyilatkozatom is, de erre külön válaszolnék:
Azt, hogy mellém bebújtál belülről nem észleltem, mert féktávon nem feltétlen hátra nézegettem. Azt tudtam, hogy rövidebben kell elfordulnom belül, mivel 2 kanyarban jobban jöttetek rám, tudtam ahogy hibáztam, hogy gyorsabbak is lesztek. Az eset lényegében részemről: mivel te elmentél már, belülre húzódtál. Azért mentem még jobbam beljebb, hogy véletlenül se tudjon se Csori se Lali elférni és kintről kezdjenek kanyarodni, de lássák, hogy Te még ottvagy, ezért ne próbáljanak trükközni. A féktávon együtt kezdtünk fékezni, ezzel nem is lett volna baj. Azonban valamiért úgy gondoltam, hogy innentől már a motorfék is elég és ott engedtem picit a féken -- na itt csattant beléd a gép, de próbáltam annyit korrigálni, hogy ne lökjön ki viszont. Ezért mikor a seggét megbillentette, én biztos voltam abban, hogy Te mellettem fogsz elkanyarodni külsőn és vonatozunk tovább. 10ből nagyjából 10 vettem így ezt a kanyart motorfékkel, más tempókat autózunk más technikákkal, sajnos itt nekem kellett volna jobban figyelni, ezért is kértem egyből elnézést TS-en, mivel a helyezésedből láttam, hogy nem 1-2 helyet estél tehát biztosan csúsztál még a kocc után. Ennyit nem ért az egy pozíció, de szoknom kell még a gyorsabbak elleni védekezést. :geek:
#77 Gáspár József

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.12.01. 14:32

oldman írta:
Yakamoto írta:igaz Varga Peti még utolsó kanyarba becsúszott a salakba , de ez már nem tudtam kihasználni és leelőzni ( azért megnéztem volna 9. helyről mennyit hoztál volna Henriken ..hehehe)
..
Ott az volt a story hogy 7dik helyen autoztam egyebkent a 6dik pedig majd 2 auto tavolsagba volt elottem viszont kulso iven "nyitva hagyta az ajtot".. szoval egy Japan harcikialltas mellett vettem egy ferfias szarazpalyas fektavot! :D (jelzem majdnem! sikerult) Lattam hogy te hatrebb vagy, tudtam hogy max egy helyet bukthatok (azt buktam is) ezert mertem bevallalni, meg Danikosznak szereztem par viccess pillanatot vele, o mar befutott ekkor es volt ideje rajtam rohogni.. :D
Jah furcsáltam, is hogy kerültél oda , mivel 1 autó volt még köztünk utolsó előtti körben, hát így már értem...szerencse hogy falat nem fogtál evvel a kis mókával , az kínos próbálkozás lett volna :)

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.12.01. 14:35

BugBeaR írta:
Yakamoto írta:Knockhill

R3: ismét egy egész jó rajt , mondjuk mindháromszor a jobb oldalról rajtoltam, így vízen csak keresztbe akart menni ..de sikerült feljönni 5. helyre , de a két Hondás (Csori ,Lalla) tolt le erősen, én próbáltam leelőzni Gáspár Józsit , mert úgy éreztem kicsit gyorsabb vagyok, és talán utána tudok eredni az élbolynak ( azt nem teljesen értettem mikor utolsó kanyarba , betetted az autód középre és ott fékeztél , én meg bebújtam belülre , te meg rám húztad , de utána két körrel későbbi esetet meg még kevésbé , mikor bebújtál mögém ugyanott , úgy tűnt mintha még beljebb akarnál jönni és leelőzni , vagy gondoltad a Lacettivel rövidebbet fékezel ? amúgy meg azért fékeztem két darabba mert mikor észleltem hogy belém állsz , elvettem egy kicsit hogy ne tolj a salakba hanem el tudjunk fordulni), nah szóval itt volt egy jó kis eseménysorozat , ami következtében , persze én voltam a legszerencsésebb mentem körülnézni a vizes füvön, buktam elég sok helyet , majd talán 8. helyig visszajöttem a verseny végéig.
Lassan elkészül az én nyilatkozatom is, de erre külön válaszolnék:
Azt, hogy mellém bebújtál belülről nem észleltem, mert féktávon nem feltétlen hátra nézegettem. Azt tudtam, hogy rövidebben kell elfordulnom belül, mivel 2 kanyarban jobban jöttetek rám, tudtam ahogy hibáztam, hogy gyorsabbak is lesztek. Az eset lényegében részemről: mivel te elmentél már, belülre húzódtál. Azért mentem még jobbam beljebb, hogy véletlenül se tudjon se Csori se Lali elférni és kintről kezdjenek kanyarodni, de lássák, hogy Te még ottvagy, ezért ne próbáljanak trükközni. A féktávon együtt kezdtünk fékezni, ezzel nem is lett volna baj. Azonban valamiért úgy gondoltam, hogy innentől már a motorfék is elég és ott engedtem picit a féken -- na itt csattant beléd a gép, de próbáltam annyit korrigálni, hogy ne lökjön ki viszont. Ezért mikor a seggét megbillentette, én biztos voltam abban, hogy Te mellettem fogsz elkanyarodni külsőn és vonatozunk tovább. 10ből nagyjából 10 vettem így ezt a kanyart motorfékkel, más tempókat autózunk más technikákkal, sajnos itt nekem kellett volna jobban figyelni, ezért is kértem egyből elnézést TS-en, mivel a helyezésedből láttam, hogy nem 1-2 helyet estél tehát biztosan csúsztál még a kocc után. Ennyit nem ért az egy pozíció, de szoknom kell még a gyorsabbak elleni védekezést. :geek:
Ok, igazából nem haragszom, mint TS-en is mondtam (óvni se terveztem), csak nem értettem.
Közbe tegnap megnéztem a replayt , a te kócodat még egész ki is mozogtam, csak utána igyekeztem sietni vissza , hogy ne nagyon veszítsek és hirtelen gyorsítottam ki aminek káros következményei lettek :(

BugBeaR
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2011.07.31. 21:32

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: BugBeaR » 2011.12.02. 16:52

Az egész szezonom lejobb versenye volt. Idén léptem be a szimulátorok világába és most jött ki a lépés igazán. A replay-t visszanézve végre volt tempo és megfelelő lehetőség védekezni, mondhatom, hogy a szerzett setup (TT -nél szedtem) kitűnőnek bizonyult. Sajnos kevés időm volt tényleg tesztelni, ellenben megszokni szerencsére egyszerűbb volt.

Az első verseny esőben zajlott, ettől sok jót nem vártam. Yaka már "gokart pálya"-ként kezelte ezt a mini makettet, de a vonalvezetése és az előzési lehetőségek miatt én azt gondoltam itt legalább 30 baleset lesz. Meglepődtem, hogy mindenki szépen tartotta a távolságot, nem száltak keresztbe kocsik az első kanyarok után. Pár kisebb kocc és pörgés mellett simán elértük azt a szakaszt, mikor szétszakad a mezőny és lehet rendesen előzgetni.
Q1-ben biztonságra mentem a vízes pályán, aminek az eredménye a 14. hely lett. A verseny előtt mentem egy teljes versenytávot a pályán és gyorsan kiderült, hogy a játék által jelzett 24 környi üzemanyag 22 körre jó. Gyorsan R1-re tankoltam 26 környi benyát a Lacettibe és boldogan futottam ki a pályára. Kisebb csatározások voltak, de mondhatom, hogy simán zajlott az első futam, igazából a saját hibámból buktam pozíciókat főként a sikán miatt, node már a 1x körben rámszólnak a boxból, hogy nincs benya figyelni kéne. Mondom, kitart az nyugi van. 23 körben 0.86 liter üzemanyaggal futottam át a vonalon és már tudtam, hogy ebből jó nem lesz. Azt hittem, hogy legalább 2-3 pozit bukok majd. A célvonaltól kinyomtam a kuplungot, majd ugyanezt a sikán után és természetesen 4esből lendületet véve a felső kanyarba is ugyanez következett. A motorfék használata nélkül érkeztem a sikánba és a célvonalat pontosan 0.10 literrel léptem át. Óriási mák, hogy nem előzött meg senki :lol: p7.

Superpole 10% esőn: Nem volt hibátlan kör, 55 eleje és ezzel tudtam is, hogy valahol a 10. helyre érkezem. Nem tévedtem sokat, jöhetett a verseny immáron szinte száraz beállításokkal. Jobban sikerült a rajt majd pár előzést követően és a baleseteknek hála a 6. helyen találtam magam. Varga Peti és Lengyel Krisztián pedig veszettül gyilkolták egymást mögöttem, hogy ki nyírjon ki. Szerencsémre ennek a csatának következtében le-le maradtak és mindig nyertem 1-2 kört mire visszahozták a 2 mp-es bukásukat. Már ekkor feltűnt, hogy a sikán és az utána lévő jobbos kanyarban nem húz annyira a kocsi, mint a versenytársaké. A replayből kiderült, hogy ív használati különbség okozta ezt a pár km/h-s többletet részükre - van hova fejlődni még.

Varga Peti végül az utsó kanyarban utsó körben elfékezte magát, és így Krisztián érkezett mögöttem, de már lemaradva, így a hatodik helyezést megszereztem. Már ha itt vége a hétvégének, én bőven elégedett vagyok, hiszen a kezdetben a 10 közé való bejutás volt a cél és ezt jóval túlteljesítettem már. Első szezora jó.

Így hát P3-t szerztem meg az utsó futamra. Azzal tisztába voltam, hogy a Seat-os D.Molnár gyorsabb nálam, mert a Seat gyorsulása itt neki dolgozott, nem tudtam versenyezni vele. Hibáztam is, el is ment. Ezek után érkezett a nagy trio, Béres Peti, Csorosz Laci, Vlasics Lajos. Egyértelmű volt, hogy mind a hárman gyorsabbak, de pár kör alatt nem tudtak pozíciót találni az előzéshez, tudtam zárni a sikán belső ívét. Elsőre Béres Peti akkor fért be, mikor a fenti sikánban hibáztam, a kocsi füvet fogott és a visszatérésnél már nem tudtam a tempóját felvenni. Ezt észleltem is, hagytam, de gondoltam nem adom könnyen a bőrőm, hiába gyorsak a Hondák, dolgozzanak meg szépen a helyezésekért :lol:
Futottunk tovább a visszafordítóig, ahol Peti megkezte a féktávot, én picit középre tettem a Lacetti oldalát, hogy Lali és Csori is lássa, hogy esélytelen a próbálkozás, de a féktáv végén én már motorfékre váltottam, mikor Peti vészesen közel került a kocsi elejéhez. Yaka-n pont annyit löktem, hogy befért mellé rövid íven a Lacetti, ellenben a hátsó kerekes BMW segge kigyorsításon elindult keresztbe pontosan a Honda elé, aki tehetetlenül tolta a fűre a versenygépet. Sajnálom, hogy ezt én indítottam el, nem akartam pedig már csatázni Yaka-val.
Ezek után megint a sikánba hibáztam így először az egyik majd alig pár körrel később ugyanilyen sikán hiba miatt a másik Honda is elhúzott. Innentől viszont egyszerű futam következett, se előttem se mögöttem nem érkeztek komolyabb vetélytársak így csaták nélkül a 7. helyet tudtam ismét megszerezni.

Összegezve örülök, hogy ennyi jó pilóta közt edződhetek és úgy néz ki végre kezdek valamit megmutatni a formámból. Knockhill remek védekezés gyakorlat volt. :geek:

Külön grat a mezőnynek, hogy brutális katasztrófa nélkül, tényleg odafigyelve teljesítettük ezt a távot - én sokkal rosszabra számítottam. Köszönöm a lekörözetteknek is, mert két három esetben volt, hogy csatában értem utol őket és feladva a csatában elért eredményüket a villogásra félrehúzódtak. Ez tényleg hasznos volt és tempó vesztés nélkül mehettem tovább valamint nemes gesztus tőlük. :roll:
#77 Gáspár József

Avatar
fuvarosrobi
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2009.08.03. 20:15

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: fuvarosrobi » 2011.12.02. 22:02

két uccso helyes büntivel kezdtem a hétvégét.nem sokat reméltem de biztam benne sok hibázó lesz.race 1 jol is kezdödött jöttem előre vagy 6-8 helyet.ment a csata a 10.helyért.jo kis verseny volt élveztem a harcot.
race 2.nah itt már küzdöttem rendesen.igazábol csak arra hajtottam hogy Ákos elött végezzek és semmi ostobaságot ne csináljak.ez részben sikerült is.elötte végeztem.
race3 nah ez katasztrofális volt.közöm nem volt semmihez.alig birtam menni a pályán.többször is fal de szerencsére nem volt defekt ugyhogy behoztam a tropa verdát.sok jót idén se lehet elmondani a mappról.jahh bocsi Csorosz L. a köcsögg gama nem szolt hogy jössz mögöttem csak néztem hátra ki jön.remélem nem megyünk itt többen mert elég jól bekavartak a lekörözések.emiatt cserélödtek fel emberek.nah mindegy nem mintha sokat számitana.jó verseny volt. pff
fuvarosrobi-Méhes Róbert

Avatar
GergoToth85
Hozzászólások: 387
Csatlakozott: 2011.10.09. 15:03
Tartózkodási hely: Godmanchester, UNITED KINGDOM

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: GergoToth85 » 2011.12.13. 23:08

Rockingham

Ajaj, ilyen rossz meg nem volt. Az istenert nem akart menni pedig edzettem boven a futamra. :(

1. futam: haha, a kedves RaceOn bekaphatja ugyanis idojarasban azt irta Esik es a palya vizes, de ahogy kineztem a palyara az eg kek volt es minden szaraz. Na most kinek higyjek. Rosszul dontottem :) Vegig korcsolyaztam a palyan. Mondjuk 16. helyrol a 13.on ertem celba (mar megint az a buvos szam). Ehhez a futamhoz annyit szeretnek meg hozza fuzni hogy akik a tabella elen vannak de valamely oknal fogva hatra esnek, attol hogy villognak mi "lassabb" pilotak nem fogjuk elengedni. Elozzon meg es minden okes.

2. futam: elore elnezest mindenkinek akit bezavartam ugyanis a dragam fogta magat es lefagyott egy par mp-re, eleg volt vele 7 helyet bukni, de legalabb ugyan ida rakott vissza. Sajnalom. Igy 14-rol 22kent fejeztem be futamot. Ja es uzennem Mehes urnak hogy a hatso lokharito cserejerol es ujrafesteserol kuldom a szamlat :P

3. futam: hat komolyabb dolog nem tortent, volt egy kis adok kapok Galambos urral, de hal istennek nem volt kemenyebb osszetuzes. Mondjuk vicces volt hogy valaki pont az admin ur elott szelesitett es tologatott masokat mint allat :)
19. helrol a 13-on ertem celba. Kulon poen volt amikor Veres ur elemelkedett elollem mert szukre vette a lassitot a celegyenes elott. Kicsit meglepodtem

Vegul is a TC kategoriaban nem allok olyan rosszul foleg ha azt nezzuk hogy kb fele annyi versenyen tudtam resztvenni mint az elmezony, na de majd a Cruze kupa. Apropo Cruze, ket hely meg kiado a csapatban. Enyemek a super, bat es iron manos kocsik.

Koszonom szepen a versenyt es talalkozunk ket het mulva

Avatar
oldman
Hozzászólások: 665
Csatlakozott: 2009.12.19. 17:47
Teljes név: Peter Varga
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: oldman » 2011.12.13. 23:36

Valahogy ma nem voltam csucsformaba es ez erzodott is futamokon, de megprobaltam max-ot kihozni a dologbol..

Qual1: pocsek rossz korok nem ereztem.. 10-dik hely..

Race1: Rajtot jol elkaptam.. 10 -rol 2-diknak fordultam el.. majd elkezdtem Henrikek uldozni, de csak nem akart hibazni, viszont a gumikat sikerult elkoptatnom teljesen a vegere, igy Puma is megelozott, azonban hibazott es sikerult visszkeveredni ele.. 2dik hely.. az utolso korben mar annyira nem volt gumim hogy csak felgazon tudtam menni..

Qual2: pocseknal is rosszabb kor... 18dik hely..

Race2: Rajt megint jo.. 6dik hely!!! volt az elso kanyar utan.. aztan jott a pech sorozat, megtalaltuk egymast Korodi kollegaval, amibol en jottem ki rosszabbul majd Csorosz kollega tett ki veletlenul.. vissza 20dik helyre :( .. ott is kaptam.. aztan elgorult a gyogyszer kicsit agreszivabb voltam az atlagosal ezert elnezest.. nagyon nem az en futamom volt.. mondjuk pl Davidkaval egesz jot csataztam.. fantasztikus 13dik hely...

Race3: Rajt megint egesz jo :D.. 13dik-rol 4-dik hely :D.. Puma -nem akarta elhinni amikor szoltam neki az elso kanyarba hogy mar mellette vok :) aztan ot nemtudtam tartani, elengedtem, utana par kor mulva megfogtam Kriszitant.. majd csak arra kellett vigyazni hogy tartsam a 4dik helyett.. nem volt egyszeru mert nagyon jott Danikosz es Csorosz de vmikor sikerult osszeakadniuk es kaptam egy kis lelekzet vetelnyi elonyt hogy megtartsam a 4dik helyet..

osszesitve nem az en hetvegem volt.. multhethez kepest plane.. nem fekukdt ez a palya remelem legkozelebb jobb lesz..
Coronel az elso kerek meghajtasu autokrol: “Ez sokkal könnyebb most. Nem akkora móka. A hátsókerék sokkal mókásabb – igazi versenyautó. Ez inkább női autó”
http://petervarga.net
sponsored by RuinLab.hu

Avatar
Zoliee
Hozzászólások: 478
Csatlakozott: 2011.07.17. 17:11

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Zoliee » 2011.12.14. 00:08

Rockingham

Rövid összefoglaló, bár sok értelme nincs! Szenvedés, kínlódás, megörülés, anyázás! Röviden így jellemezném ezt a versenyhétvégét. Nem igaz, hogy nem tudok soha egy versenyt normálisan befejezni úgy, hogy ne valaki más befolyásolja a futamomat!
Meg persze én is hülye vagyok amikor a gépet odavágom a gumifalnak...de hagyjuk!

Q1: 27./26. Nedves pálya a rémálom, setupom nincs, csúszka mázli utolsó előtti hely.

R1: Viszonylag nyugis verseny, bár a balesetekben nem veszek részt mégis elém löknek 2 autót amit, persze eltrafálok. Többszöri kicsúszás utolsó még versenyben lévő helyezés, Szégyen! 25./21.

Q2: Végére hagytam a gyors körömet nem sokat ért, Gyenge idővel, majd 5 másodperccel lemaradva az elsőtől utolsó rajthely... :cry:

R2: Verseny rajtja jól sikerül, baleset elkerül, középmezőny végén 20.-21.-dik helyen haladok fel veszek egy megfelelő ritmust. 14.-körben hibázok gumiakadálynak csapom az autót a cél egyenes előtti síkánban. Autó tropa, befutok megint utolsónak. Sírok, csapkodom az asztalt, a kormányt megtaposom kétszer... :?: :cry: :( :(

R3: A rajtnál megint semmi, ám az első kör végén célegyenes előtti síkánban egy Alfa elém pörög amit persze nem bírok kikerülni.........Futómű tropa......utolsó hely...........

Azt hiszem negatív rekordot állítottam fel 3 futamból 3x-or utolsó. Gyönyörű teljesítmény, néha arra gondolok nincs értelme tovább ennek eddig sikerélmény nem volt, ez így csak kínlódás. Setupolni nem tudok az alapbeállítás SZART sem ér. Nem sok kedvem van így tovább versenyezni, nem tudom, hogy a maradék két versenyen elindulok, mert nem sok értelmét látom most.......................
#78 VSR BTCC 2011 - 7. hely TC Kategória
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória

Vida Zoltán

Gerrard
Hozzászólások: 908
Csatlakozott: 2009.07.23. 15:29
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Gerrard » 2011.12.14. 09:28

na most így ZH után :)

még kb a múltkori futam utáni másnap gyakoroltunk Danival a pályára, és be is írtam pár napja itt fórumba hogy nem fogok jönni mert másnap ZH meg bla bla, de aztán úgy voltam vele hogy az első futamon elindulok és majd meglátjuk.. :D

esőben totál esélytelen voltam teszten meg időmérőn is, szárazon azt hiszem egy 19. helyet sikerült összeszednem

küszködtem a BMW-vel meg nehéz volt összerakni egy tiszta kört, mivel mindig utólértek és szinte toltak le a pályáról a gyorsabbak

a futamon óvatos akartam lenni, csetepatékat elkerültem első két kanyarban és már örültem hogy milyen jó már mennyit jöttem fel, láttam a nagyobb baleseteket és hogy esnek vissza a pilóták, aztán valakit akit (szerintem) kiforgattak sajnos nem tudtam elkerülni és így eléggé megsérült a kocsim

úgy döntöttem hogy nem szenvedek most vele, majd legközelebb :)

Zoli ha jól tudom TDi-vel mész, szerintem ha szépen kéred ( ;) ) Danival meg lehet dumálni hogy küldjön setupot a pályára hogyha ő is indul
Kovács Gábor

Kép

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2011.12.14. 11:36

Na..

Q: Nem értem hogy,pole...
R: Nem értem mi volt,második kanyar elején befagyott a kép. Nagyon szép világos kék kép meg kerregés..

Q: Kicsit elrontottam így csak 8 vagy 9.
R: Nem értem hogy,feljöttem a 3. helyre. Minden szituból kimaradtam. Báldi kolegát meg tudtam előzni szépen az egyik kanyarba amikor bebambult én meg kihasználtam féktávon a TDI tulajdonságát. Puma utána elengedett (???) vagy nem tudom. Utána nem támadt hanem kicsit el is nyúltam tőle és megszereztem a győzelmet.

R: Elején nagy kavarás. BMW-k beestek féktávon. Próbáltam nem keresztbe állítani Báldit de hiába engedtem fel a gázt hátulról toltak. Szeretnék elnézést kérni az egyik Lengyeltől. Nem tudom már ki volt. Mellette voltam és nem tudtam szűken venni a kanyart mert ha hozzáérek a gumiszarhoz akkor lebontja a kocsit. Bocsi :S
Utána még Csorosz Lacival is volt valami nézet eltérésem. Annyit láttam hogy nem vagy sehol és oldman és köztem így keresztbe átmész majd amikor pont előttem vagy padló fék. Nem tudom biztonságit fékeztél-e vagy a féktáv jött mert semmit nem láttam az egészből csak hogy elém bejössz épp hogy,kocsi is össze ért kb és egyből fék. Végén még ott volt a HTCC bajnok is szal a race3at legszívesebben elfelejteném.. :D
Molnár Dániel #99

Avatar
Zoliee
Hozzászólások: 478
Csatlakozott: 2011.07.17. 17:11

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Zoliee » 2011.12.14. 12:36

Gerrard írta:Zoli ha jól tudom TDi-vel mész, szerintem ha szépen kéred ( ;) ) Danival meg lehet dumálni hogy küldjön setupot a pályára hogyha ő is indul
Igen TDI-vel próbálkozok, bár már megbántam hogy annak idején ezt választottam! Dani, volt oly kedves és küldött már beállítást nekem ezzel csak két probléma van:

1. Nem egyforma kormányunk van így teljesen másak a fékutak kormányzás stb...
2. Nem egyforma a vezetési stílusunk, van aki rövid féktávot szereti más íven kanyarodik stb...

Így gyakorlatilag nem ér semmit a Dani által vagy más által készített setup mert nem rám van készítve. Én próbálkozok a beállítással de akárhogy nyúlok hozzá van hogy jobb időt megyek a gyári setuppal mint az én általam beállított dolgokkal! A profik azt mondják gyakorlás, gyakorlás....nekem minden verseny egy gyakorlás...ha nem teszik tönkre.
#78 VSR BTCC 2011 - 7. hely TC Kategória
#27 VSR CRUZE CUP 2012 - 4. hely TC Kategória

Vida Zoltán

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.12.14. 14:59

GergoToth85 írta: Kulon poen volt amikor Veres ur elemelkedett elollem mert szukre vette a lassitot a celegyenes elott. Kicsit meglepodtem
örülök, hogy tetszett :twisted:
Veres Ákos

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.12.14. 15:06

Zoliee írta: Setupolni nem tudok az alapbeállítás SZART sem ér
Zoli, én sem tudok setupolni, bevallom gyári setuppal szoktam menni, mindig kiválasztok egy hasonló karakterisztikájú pályáról és ennyi. amúgy meg a setup csak akkor ér valamit (pár tizedet), ha már biztosan tudsz menni jó tempót a mapon
Veres Ákos

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.12.14. 15:18

nos, én jó szokás szerint nem készültem erre a pályára sem, mert amikor sokatkészültem legtöbbször beszoptam....szóval este 7kor baráttkoztunk össze először :mrgreen:

Race1: gondoltam a feléig jó lesz az esőgumi, aztán majd csak lesz valami. ahha, 20ik helyről feljöttem a 10ikre a sok zúzda közben, ahol persze a futómű is elment a 2ik kanyarban, ahol 10en akadtunk össze....a felétől annyira nem volt gumim, hogy alig tudtam kanyarodni, vissza is estem a 20ik helyre :oops:
Race2: itt fasza volt minden, a tempóm is jó volt, 10ik hely.
Race3: kökemény btcc volt, mint race1en, mintha mindenki az életéért küzdött volna, már az elején. nem is hittem el. voltak jó csaták, aztán sikerült felakadnom a sikános bójában, defekt, box, körhátrány....aztán visszatérve a pályára a rendbe rakottgéppel elég jó időket mentem, az egyik astrástól vissza is vettem a köröm, persze előzékeny volt és hagyott nekem helyett belül t1nél, thx. aztán lengyel-méhes duó mögött autóztam, jött Henrik is, elengedem, erre Krisztián akkorát húzott rá, hogy Henrik kiment kaszálni....végül szoros 3as befutót tartottak a srácok

ui: Koródi úrtól elnézést, miután beszúrt, íven gyorsítottam volna ki, de ő még nem gyorsult..., illetve Szíjjártó úrral volt némi affér...mivel megtolva előzött, gondoltam én is megtolva előzök...bocsi
Veres Ákos

Avatar
Yakamoto
Hozzászólások: 657
Csatlakozott: 2010.10.14. 18:21
Tartózkodási hely: Budapest City

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: Yakamoto » 2011.12.14. 15:41

weres6 írta:
Zoliee írta: Setupolni nem tudok az alapbeállítás SZART sem ér
Zoli, én sem tudok setupolni, bevallom gyári setuppal szoktam menni, mindig kiválasztok egy hasonló karakterisztikájú pályáról és ennyi. amúgy meg a setup csak akkor ér valamit (pár tizedet), ha már biztosan tudsz menni jó tempót a mapon
Jól beszélsz Ákos!
Setup igazán akkor számít ha a pálya már megy, de pl fwd-nél kevésbé számít, ott "szar " setuppal is lehet viszonylag jól menni, rwd kényesebb erre.
Zoli, egy jó bázis szetupot(stabilizátorok, dőlések, fék, difi , ilyesmi) érdemes összerakni amivel kényelmesen tudsz menni , és azt berakni minden pályán és ha már megy a dolog akkor azt feszegetni :D Nem tudom melyik Seattal mész , TFSi-hez asszem van is vmi base setupom , vagy egy pillanat alatt összelövök, ha gondolod átküldöm.

Itt ragadom meg az alkalmat, Ákos BOCSÁNAT a tegnapi koccokért , az én hibám volt ..szét voltam már race1 után csúszva :S

zolibphc
Hozzászólások: 555
Csatlakozott: 2010.12.21. 09:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: zolibphc » 2011.12.14. 15:50

Yakamoto írta:
weres6 írta:
Zoliee írta: Setupolni nem tudok az alapbeállítás SZART sem ér
Zoli, én sem tudok setupolni, bevallom gyári setuppal szoktam menni, mindig kiválasztok egy hasonló karakterisztikájú pályáról és ennyi. amúgy meg a setup csak akkor ér valamit (pár tizedet), ha már biztosan tudsz menni jó tempót a mapon
Jól beszélsz Ákos!
Setup igazán akkor számít ha a pálya már megy, de pl fwd-nél kevésbé számít, ott "szar " setuppal is lehet viszonylag jól menni, rwd kényesebb erre.
Zoli, egy jó bázis szetupot(stabilizátorok, dőlések, fék, difi , ilyesmi) érdemes összerakni amivel kényelmesen tudsz menni , és azt berakni minden pályán és ha már megy a dolog akkor azt feszegetni :D Nem tudom melyik Seattal mész , TFSi-hez asszem van is vmi base setupom , vagy egy pillanat alatt összelövök, ha gondolod átküldöm.

Itt ragadom meg az alkalmat, Ákos BOCSÁNAT a tegnapi koccokért , az én hibám volt ..szét voltam már race1 után csúszva :S
Én mint setup antitalentum; tényleg az elcsépelt "gyakorlás-gyakorlás" a mérvadó. Egy-egy autóra kiizzadok valami bázis settet, és kb minden pályán azt használom, épphogy módosításokkal.
Abban meg Zoli igazad van, hogy x, y-nak egy jó beállítás, lehet neked semmit sem ér, pont az általad említett dolgok miatt...vezetési stílus, rutin,. stb...
Kép
Matejka Zoltán #32

Avatar
weres6
Hozzászólások: 3344
Csatlakozott: 2009.08.05. 16:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: weres6 » 2011.12.14. 16:39

Yakamoto írta: Itt ragadom meg az alkalmat, Ákos BOCSÁNAT a tegnapi koccokért , az én hibám volt ..szét voltam már race1 után csúszva :S
én csak egy nagyra emlékszem, de az sem a te hibád volt, amikor Pisti csapattársadat vártam, hogy egyenesbe álljon a pöcim után :oops:
Veres Ákos

Avatar
danikosz
VSR Szervertag 2018
Hozzászólások: 7564
Csatlakozott: 2009.07.25. 13:49
Teljes név: Molnár Dániel
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nyilatkozatok

HozzászólásSzerző: danikosz » 2011.12.14. 17:14

Zoliee írta:
Gerrard írta:Zoli ha jól tudom TDi-vel mész, szerintem ha szépen kéred ( ;) ) Danival meg lehet dumálni hogy küldjön setupot a pályára hogyha ő is indul
Igen TDI-vel próbálkozok, bár már megbántam hogy annak idején ezt választottam! Dani, volt oly kedves és küldött már beállítást nekem ezzel csak két probléma van:

1. Nem egyforma kormányunk van így teljesen másak a fékutak kormányzás stb...
2. Nem egyforma a vezetési stílusunk, van aki rövid féktávot szereti más íven kanyarodik stb...

Így gyakorlatilag nem ér semmit a Dani által vagy más által készített setup mert nem rám van készítve. Én próbálkozok a beállítással de akárhogy nyúlok hozzá van hogy jobb időt megyek a gyári setuppal mint az én általam beállított dolgokkal! A profik azt mondják gyakorlás, gyakorlás....nekem minden verseny egy gyakorlás...ha nem teszik tönkre.
Setupoláshoz én se nagyon értek. HTCC alatt Gerrarddal közösen kifejlesztett beállításokon megyek kb. Majd írd egy privát üzit hogy mi a baj a kocsival,mi nem tetszik és segítek.
Molnár Dániel #99


Vissza: “VSR BTCC '11”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég