Forma 1: Monte Carlo

A VSR Formula Hybrid Series a legnehezebb helyszínére látogat. Az 55 körös monacoi verseny kimondottan embert próbáló. Az autók sokkal gyorsabbak és jóval szélesebbek,mint korábban. Eddig is nehéz volt előzni a szűk utcákban,de most kimondottan nagy kihívást jelent.

Egy közel tökéletes időmérő vagy egy jól időzített elé vágás döntő jelentőséggel bírhat majd a futamon. A három legpuhább keveréket fogjuk használni a versenyen, amiből feltehetően két ultra lágy etap lesz. Viszont nem mindegy,hogy mikor jössz ki a kerékcserére. Ezen a pályán az utolsó métereken is fontos a megfelelő tapadás, egy kis csúszkálásból nagy baleset történhet.

Időterv:
19:00 – 19:15 : Időmérő – korlátlan kör
19:15 – Verseny (1 kiállás kötelező)

Pálya széle: versenyszabályzat szerint.
Gumiszabály,tankolás: 1 kiállás kötelező! A gumikeverékek típusa nincs megkötve. Tankolni nem kötelező, de mivel 1 liter tankolása 10 mp, ezért nem ajánljuk.
DRS: Amit a pálya enged.
Szerverfelosztás: Futam napja 16:00 a futamra jelentkezési határidő. Ha nem nevezel a futamra, vagy nem vagy 105%-on belül, abban az esetben az esti futamon a legjobb időt futó tartalékos kapja meg az autód, ha nevezett. Fontos: Tartalékoson mindenképp jelentkezzenek,ha jönnél. 16:00 után lesz kisorsolva, hogy melyik autóval jöhetsz az esti futamon.

Futam jelentkezés: Mivel sok a tartalékos pilóta,ezért kiemelten fontos a futamra való jelentkezés. Amennyiben a fix autóval rendelkező pilóta ezt nem teszi meg a hétfő 16:00-ig, abban az esetben az autóját a legjobb időt futó (és futamra nevezett) tartalékos kapja meg estére az ülését. Minden fix autóval így járunk el, ahol nem neveztek.

>> Monte Carlo futamra jelentkezés <<