A bajnokság a harmadik fordulóhoz érkezett ami svédországi Karlskoga Motorstadion pályán került megrendezésre. Ezt a pályát inkább egy hullámvasúthoz lehetne hasonlítani mintsem egy versenypályához. A pálya közepén nagy szintkülönbségek vannak amik a féktávokon és kigyorsításokon nehezítették a pilóták dolgát.
A kvalifikáción már-már megszokhattuk a nagyon szoros eredményeket, így nem igazán meglepetés, hogy az első három pilótát csupán 64 ezred választotta el. A pole pozíciót kissebb meglepetésre Horváth Péter szerezte meg a Sciroccoval, mögötte a két Norbi végzett, Leitner a BMW-vel és Huszár szintén Sciroccoval. Őket Varga, Toldi, Nagy László, Széchy, Lányi és Kun követte.
Az első verseny rajtjánál Leitner a BMW-vel lerajtolta Horváthot, így kényelmesen el tudott fordulni az első kanyarban a mezőny előtt. Horváthot Huszár Norbert is lerajtolta ám a hideg fékek megviccelték őt és nem tudott rendesen befordulni az első kanyarba, így maradt a 3. helyen. Mögöttük két BMW zárkózott fel, Széchy Szabolcs és Toldi Balázs. Eközben a hátsóbb régiókba többen is elhagyták az aszfalton a pálya legtrükkösebb részén, a még hideg gumikon. Az első kör végén Leitner másfél másodperccel vezetett a mögötte haladóktól. A második körben a Széchy, Toldi mögött érkező Varga Dávid mindkettejüket megelőzte és célba vette a dobogót. A verseny feléhez közeledve Varga utólérte a végig egymás mögött autózó Horváthot és Huszárt. Ekkor elől Leitner már majd 3 másodperc előnyt tudott kiautózni.
Sajnos a pálya karakterisztikája és, hogy a nyomvonalon csak két és fél autó fér el egymás mellett nem sok előzés történt. A verseny vége felé a gumik kezdtek mindenkinek elkopni, így a BMW-k egy nagyon kicsi hátrányba kerültek a dombos pályán a többi fronhajtásos autóhoz képest. Végül a jó rajtnak és a kiautózott előnyt jól beosztó Leitner Norbert nyerte a versenyt, mögötte a folyamatosan a hátrányát ledolgozó Horváth Péter végzett. A dobogón Horváthot végig nyomás alatt tartó Huszár Norbert végzett.
A TOP 5-be még a két csapattárs, a Foto24.hu Racing Team színeiben versenyző, Varga Dávid és Suborits Péter fért be.
Az első futam teljes végeredménye : A szerver ; B szerver
Második versenyre az első verseny első 8 helyezettje fordult, így Széchy Szabolcs a BMW-vel rajtolhatott az első helyről. Széchy nagyon könnyedén megtartotta az első helyet a BMW-nek köszönhetően.
A 10. helyről Leitner az egyenesben a füvön előzve feljött az 6. helyig Varga Dávid és Huszár Norbert közé. Varga Dávid nem volt szerencsés mivel Leitner elmérte a féktávot az egyik kanyarba és így nekiment Vargának aki a 9. helyig esett vissza. Az első négy helyen lévő az első körben nagy csatát vívtak, oda-vissza előzgetéssel aminek az eredménye az lett, hogy a második körben Nagy László az első kanyar féktávját elrontotta és a 2. helyről visszaesett a 4. helyre. Ezzel Suboritsnak nyílt alkalma támadni az első helyet tartó Széchyt. Széchy és Suborits egy kicsit összeértek így a lendületvesztésből Nagy Dávidnak sikerült mindkettejüket megelőzni egy nagyon szép manőverrel. A kör végére végül Suboritsnak is sikerült Széchyt megelőznie. Az 5. körben Leitner utólérte Nagy Lászlót aki elrontotta az első kanyart így Leitnernek sikerült megelőznie őt és a mögötte jövő Huszárnak is. A 14. körben Huszár és Leitner csatázott amikor is az egyik dombon lévő kanyart Leitner elrontotta és kicsúszott és Huszár előre jött a 3. helyre.
A kicsúszó BMW-s Varga Dávid elé jött vissza, ám ez nem sokáig tartott, mivel elengedte őt az első körben történtek miatt. A 20. körben a 6. helyen Horváth Péter egy optimista féktávval sikerült Leitnert kiforgatnia aki így a 7. helyig esett vissza. Az első helyezett nem volt kérdés, mivel Nagy Dávid a nagyszerű előzésével magabiztos előnyt épített ki és azt beosztva simán megnyerte a második futamot.
A második helyről ezt nem lehetett elmondani, mivel az utolsó három körre Suboritsra megérkezett a nagyon gyors Huszárt, aki végül az utolsó előtti körben megszerezte a 2. helyet. Suborits kalandjai még nem értek véget ezzel, mivel mögötte a csapattársa Varga Dávid is bekapcsolta a rakétáit és így sikerült megszereznie a 3. helyet. Mögötte Suborits Péter végzett, közvetlen az 5. helyre beérkező Horváth Péter előtt.
Az második futam teljes végeredménye : A szerver ; B szerver
Jövőhéten az utolsó skandináv helyszínre látogatunk, névszerint a knutstorpi pályára.