Csütörtökön folytatódik a 2017-es WTCC bajnokságunk, ahol a 2016-os autók mellett a 2017-es TC1-es szörnyetegekkel is részt lehet venni. Maradunk Németországban, ezúttal a nürburgringi nyomvonal egy rövidebb verzióján mérkőzünk meg!
A Nürburgring a világ egyik legismertebb versenypályája, amely Németországban, Rajna-vidék–Pfalz tartományban, az Eifel-hegységben fekszik. A pálya 3 részből áll: egyik a Nordschleife, a régi legendás pálya, a másik a Südschleife, ami ma közútként szolgál, a harmadik a mostani pálya. Mi a Sprint nyomvonalat fogjuk használni, ami rövidebb a Formula 1-es körnél. A kevesebb kanyarnak,rövidebb távnak köszönhetően ismételten tizedek fognak dönteni a rajtrács első sorairól.
Már csak három forduló van hátra! Mivel a legrosszabb két versenyhétvége eldobható ezért a következő, összesen 9 versenynek sorsdöntő szerepe van. Aki most lendületbe kerül és egy jó szériát csinál, könnyen a pontverseny elejében találhatja magát év végén. Készüljetek fel, ezen a 3 fordulón múlhat akár az év végi dobogós helyezésetek, hiszen a következő 9 futamon több, mint 1100 pont gyűjthető,ami rengeteg! A beállításokat tekintve úgy tűnik, hogy egy jó alap minden pályára jó. Szinte minimális változtatások segítségével hamar meg lehet találni az ideális beállítást minden pályára. Jó felkészülést!
A futamra kötelező neveznetek! Hogy miért fontos ez nekünk és miért erőltetjük ennyire? Mert a szerveren korlátozott férőhelye vannak. Ha 40-en jöttök, 2 db 20 fős szervert indítunk. Ha 21-en, akkor 1 db 21 főset. Tudnunk kell,hogy mivel készüljünk és a mért kört futott pilótákat milyen szisztéma szerint osszuk fel az A és a B szerverre. Segítsd ennyivel a munkánkat!