Húsvét hétfőn irány Bahrain!

Az első bahreini nagydíjat 2004-ben rendezték a Bahrain International Circuiton, Szahírban. Mint az összes új pályát, ezt is a német Hermann Tilke tervezte. A pálya a sivatag közepén épült, az autóknak így problémáik lehetnek a nagy hőséggel, vagy a homokkal. 

A nagydíj dobogóján rózsavízzel ünnepelnek a versenyzők a pezsgő helyett, mivel az arab országban tilos alkoholtartalmú italt fogyasztani. A száraz verseny szinte garantált, hiszen itt egy évben összesen 3-5 napon esik. 2005-ben a Ferrari, 2006 elején a Toro Rosso, a Ferrari és a Honda is tesztelt is a pályán, mivel Bahreinben télen is meleg van, míg Európa nagy részén ilyenkor hideg és nedves az idő.

Mi a húsvéti hosszú hétvége miatt eltoltuk a futamot egy nappal. Eredetileg húsvét vasárnap mentünk volna,de a pilóták többsége a hétfő mellett döntött, ezért a hétvége utolsó szabadnapján megyünk.

19:00 – 19:15 : Időmérő – korlátlan kör
19:15 – Verseny – 40 kö

Pálya széle: versenyszabályzat szerint.
Gumiszabály,tankolás: 1 kiállás kötelező, a gumikeverékek típusa nincs megkötve. Tankolni nem kötelező, de mivel 1 liter tankolása 10 mp, ezért nem ajánljuk.
DRS: Amit a pálya enged.
Szerverfelosztás: Futam napja 16:00 a futamra jelentkezési határidő. Ha nem nevezel a futamra, vagy nem vagy 105%-on belül, abban az esetben az esti futamon a legjobb időt futó tartalékos kapja meg az autód, ha nevezett. Fontos: Tartalékoson mindenképp jelentkezzenek,ha jönnél. 16:00 után lesz kisorsolva, hogy melyik autóval jöhetsz az esti futamon.

A futamról minden további  információt >itt< megtaláltok , valamint itt kötelező jelentkeznetek!

A futam napjára íme két onboard