Az Egyesült Államokban található Sebringbe érkezett az Odyssey TCR Series | Powered by VSR mezőnye, ahol a szezon egyik legnehezebb pályája várta a versenyzőket.
A kicsivel több, mint 6 kilométer hosszú pálya göröngyös aszfaltjával, hosszú elnyújtott kanyarjaival, és sok előzési pontjával a versenynaptár egyik leginkább várt helyszíne volt, és futamok nem is okoztak csalódást.
Előtte azonban még lefutották az időmérő edzést, ahol Nagy Szilárd bizonyult a leggyorsabbnak. Így tehát Leitner Norbert, Bucsi Attila és Pálla Balázs után ő iratkozhatott fel a pole királyok listájára. Az Impulse Racing lenyűgöző kvalifikációját Leitner Norbert második helye tette még tökéletesebbé.
A top5-be még Sinka Dániel, Roós András és Méry Ambrus fért be, így ez az öt pilóta kapta meg a bónuszpontokat – 5 pontot kapott Nagy, míg 1-et Méry.
A rajtot jól kapta el az első négyes, és be is soroltak egymás mögé, mögöttük viszont Méry – idén már nem először – hátrébb esett a rajtnál. Az első helyért gyorsan megtörtént a pozíciócsere, a második körben Nagy elengedte a bajnoki címért harcoló csapattársát.
A mezőny hátsóbb traktusait is érdemes volt figyelni, hiszen a Spái kalamajkájuk miatt büntetésben részesülő Bucsi Attila, valamint Pálla Balázs is a boxból kényszerült rajtolni.
Sebring nehéz kanyarjait szépen abszolválta a kígyózó kocsisor a verseny elején, és az első körökben leginkább a 7. helyért küzdő Eke Dávid, Csikós Dominik, Balazsin Bence hármas hívta fel magára a figyelmet. Ez a kiváló csörte egészen az 5. körig tartott, amikor Eke és Csikós összeért, és Balazsin, valamint Nagy Zsolt is elment mellettük.
WSRT csapatmunka: jeles, Balazsin kiváló versenye nem hozott eredményt
Az élen tartózkodó kvartett közben tetemes előnyre tett szert az 5. helyre visszakapaszkodó Méry előtt, és végül a 8. körig kellett várni, hogy megkezdődjön a mozgolódás a dobogós helyekért. Nagy hibázott az első kanyarban, aminek következtében Sinka bedugta az orrát Nagy autója mellé, Sinkát pedig követte csapattársa, Roós is. A wannaBEE SRT vonat végül leküzdötte az Impulse Racinges versenyzőt, és feljött a 2., 3. helyre.
Ugyanebben a körben megtörtént az esemény legnagyobb drámája, amikor Nagy Zsolt, valamint Balazsin Bence összeértek, aminek következtében utóbbi autója megsérült, és kiesett a versenyből.
A 10. helyért ezalatt óriási csata dúlt Nagy Levente, Lantos Balázs, Fecske Tamás, Bucsi Attila és Titz István között. Sajnos az utolsó körben óriási csattanás vetett véget az izgalmas összecsapásnak, amikor Lantos és Nagy Levente összeütköztek. Ennek eredményeként megérkezett rájuk Pálla Balázs is, aki köszönte szépen és bejött a hőn áhított legjobb 14-be – amely a fordított rajtrácson, jó rajtpozíciót jelentett neki.
A versenyt végül Leitner magabiztosan nyerte Sinka, Roós, Nagy Szilárd, Méry Ambrus, Péczeli Zoltán, Eke Dávid, Csikós Dominik, Hefler Róbert, Nagy Ádám, Bucsi Attila, Pálla Balázs, Titz István és Lantos Balázs előtt. Ez azt jelentette, hogy Lantos indulhatott a második futam első helyéről.
A fordított rajtrácsos verseny első kanyarjai elképesztő káoszt hoztak, főleg a wannaBEE SRT számára. Pálla Balázs kiugrott a rajtnál, Roós András összeütközött Méryvel, és mindketten lenullázták az autójukat, Sinka pedig Leitnerrel akadt össze, és visszaesett a sor végére.
Az első körökben Pálla vezetett Bucsi előtt, azonban amikor bejött letölteni a büntetését, megnyílt az út egy újabb domináns Bucsi győzelem felé.
Bucsi fontos győzelme a második futamon Sebringben
A második körre fordulva a mezőny végéről zárkózni próbáló Balazsin ezúttal Asbóthtal ütközött Sebring embert próbáló, utolsó kanyarjában, aminek következtében mindketten kiestek.
Leitner ismét magához ragadta a kezdeményezést, és a megmérettetés főszereplőjévé vált, ahogyan előreküzdötte magát a 14. helyről, a másodikra.
Csapattársa, Nagy Szilárd sem akart lemaradni, azonban ő megakadt az 5. helyen Nagy Ádám mögött, és körökig élvezhettük a Nagy vs. Nagy küzdelmet.
Mögöttük Barna Martin, Hefler Róbert és Viski Róbert csatáját figyelhette a nagyérdemű, melyből végül nevető harmadikként Viski került ki győztesen.
A célba Bucsi Attila megnyugtató előnnyel futott be Leitner előtt, akit Csikós Dominik, Nagy Szilárd, Eke Dávid, Nagy Ádám, Viski Róbert, Hefler Róbert, Barna Martin, valamint Mihalidesz Máté követett.
A bajnokságban Leitner Norbert – első, és második helyének köszönhetően – növelte előnyét Bucsi Attilával szemben, aki mögött Nagy Szilárd található tisztes távolságban a tabellán.
Következik az 5., utolsó előtti forduló Road Americában, ahol mindig drámai futamok szoktak zajlani, így mindenképp érdemes lesz megnézni ezt az eseményt is a PAZA Production YOUTUBE és TWITCH csatornáján.