A második pálya a bajnokságba FDM Jyllandsringen volt. Ez a pálya különösen, hogy a versenyek 21 körösek voltak, nagyon igénybevették a pilótákat és az autók abroncsait is A pályán csak egy darab hosszú egyenes volt ahol pihenni és a gumik nem terhelődtek annyira. A pálya többi része mind lassú és közepesen gyors kanyarból állt és egy jó kört nagyon nehéz volt összerakni.
Az időmérőn újra nagyon szoros rajtrácsot hozott össze. A Q2-be jutó első 10 pilótát csak 6 tized másodperc választotta el. Az első időt (1:08:848) Suborits Péter futotta mögötte Huszár Norbert és Nagy Dávid végzett. Érdekesség, hogy a BMW-k nem remekeltek. A legjobb BMW-s Mihajlovics Máté volt aki a 8. helyen végzett, előtte az összes pilóta VW Sciroccoval ment.
Első verseny rajtjánál nem történt meglepetés, Mihajlovics a 8. helyről felrajtolt a 3. helyre, ám ez nem tartot sokáig mert Nagy Dávid visszaszerezte az elvesztett pozícióját, eközben Leitner is megérkezett és Mihajloviccsal egy pár kanyart egymás mellett teljesítettek, végül Leitner Norbert megszerezte a 4. helyet. Első kör után Suborits 2 másodperces előnyt autózott ki Huszár Norbertel és Nagy Dáviddal szemben. Egy pár kör elteltével a mezőny közepén egy szép nagy boj alakult ki, a 11-től a 18. helyig Széchy Szabolcs vezetésével. A 10. körben Huszár Norbert leszakította az üldözőit és elkezdett a verseny éllovasa Suboritsra megérkezni. Norbertnek 4 kör elég volt, hogy ledolgozza hátrányát és tudja támadni az első helyezettet. Ezután Huszár elkezdte nyomás alá helyezni Suborits Pétert és a két éllovas mögött elkezdett felzárkózni Nagy Dávid és Leitner Norbert. Szép lassan aztán Mándity István is megérkezett így egy szép 5-ös vonat alakult ki az első 5 helyen az utolsó 4 körre. A pálya adottságai miatt és az extrém gumikopásnak hála nem igazán voltak pozíciócserék. A verseny hátralévő részében nem történt pozíciócsere. Az első verseny nyertese tehát Suborits Péter lett. A dobogón a Schütteln und Backen die breche Mannschaft csapat tagjai, Huszár Norbert és Nagy Dávid végzett.
Az első futam teljes végeredménye : A szerver ; B szerver
Második versenyen a 4. helyről rajtoló Leitner Norbert rajtolt a legjobban a BMW-vel, ő fordult elsőként az első kanyarba, mögötte Nagy László mutatta magát. A 2. kanyar féktávját azonban Norbert elrontotta és Nagy Lászlónak és Varga Dávidnak is sikerült megelezőznie Leitnert. Az első pár körben nagyon szépen osztódott fel a mezőny, mindenki maximum 1-2mp-en belül volt az előtte lévőtől. Nagy Lászlóra nagyon tapadt Varga, úgy látszott, hogy hamar meg akarja előzni Lászlót. Valószínűleg sok próbálkozás miatt elfogyott a gumija és elkezdett leszakadni az első helyezettől, így Leitnernek adódott lehetősége pozíciócserére, ám mögötte Huszár se volt sokkal lemaradva. A 15. körben végül Leitnernek sikerült egy jobb féktávot vennie abban a kanyarban ahol az első körben elrontotta és így megelőzte Vargát. Két körrel később Huszárnak is sikerült elmennie a már majdhogynem felnin versenyző Varga mellett így megszerezve a 3. helyet. A verseny végére sikerült Leitnernek ledolgoznia pár másodpercet az első helyezett előnyéből, ám ez nem volt elég, így Nagy László nyerte a második versenyt. A második helyen Leitner Norbert végzett, míg a harmadik Huszár Norbert lett.
Az második futam teljes végeredménye : A szerver ; B szerver
A bajnoki pontállásból még nem nagyon szűrhető le semmi, de azért alakul már, hogy kik lehetnek az esélyesek a VSR utolsó Race07 bajnokságának megnyeresére, de még ne szaladjunk előre! Még csak két versenyhétvége zajlott le, így még bárki bajnok lehet!
A következő versenyre nem lesz olyan messze, hiszen újra skandináv országba, Svédországba fogunk átutazni. A pálya Karlskoga lesz. A futam időpontja nem változik,hiszen a pilóták szavazatai alapján március 15.-én lesz!